بازدید 7436
۷

3 ماه آزار و اسارت یک زن

کد خبر: ۶۱۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 31 August 2016
مرد جوان که متهم است با تهدید چاقو و اسلحه زن جوان را بارها ربوده و او را دو هفته در خانه‌اش نگه داشته و شکنجه کرده بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که شاکی در دادگاه حاضر نشد.
 
به گزارش فرهیختگان، این مرد که هفت سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد، منکر جرمش شد و ادعا کرد قربانی اختلاف‌های 10 ساله با خانواده شاکی شده است.
 
رسیدگی به این پرونده از چهاردهم بهمن 94 به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن گفت: «چند سال پیش از همسرم جدا شدم و با فرزندم در خانه اجاره‌ای در شهرک مدرس گل تپه ورامین زندگی می‌کردم. از سه ماه قبل یک مرد خلافکار به نام ابراهیم که به دالتون معروف است برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. او چندین بار با تهدید چاقو مرا از مقابل خانه‌مان ربود و به خانه‌اش برد و به‌شدت کتک زد تا به خواسته‌اش تن بدهم.
 
یک‌بار هم ابراهیم شبانه از روی دیوار به خانه‌ام آمد و با تهدید اسلحه مرا سوار موتورش کرد و با خودش برد. او در خانه‌اش با تهدید چاقو آزارم داد و فیلم تهیه کرد. او تهدیدم کرد اگر شکایت کنم، فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد تا اینکه آخرین بار مرا دو هفته در اسارتگاهش زندانی کرد.»
 
زن جوان ادامه داد: «من و فرزندم دیگر در زندگی آرامش نداریم، به همین خاطر تصمیم گرفتم از مرد خلافکار شکایت کنم.» این زن همچنین شاهدی را به دادسرا معرفی کرد.
 
وقتی شاهد به پلیس گفت که زن جوان را دیده که هراسان در خیابان می‌دویده و ابراهیم سوار بر موتور در تعقیب او بوده است، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد. شاهد این ماجرا گفت: «وقتی از ابراهیم پرسیدم چرا در تعقیب زن جوان است، مدعی شد این زن در توهم شیشه از دستش فرار می‌کند و موضوع مهمی نیست.»
 
به این ترتیب ردیابی ابراهیم آغاز و او بازداشت شد. این مرد 35 ساله که دامدار است و تاکنون هفت بار به اتهام حریق عمدی، درگیری با ماموران پلیس، حمل و نگهداری کراک و هروئین و سرقت بازداشت شده است، دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که شاکی حضور نداشت، ابراهیم پای میز محاکمه ایستاد و منکر جرمش شد.
 
او گفت: «بعد از جدایی از همسرم تنها بودم و دنبال همسر مناسبی می‌گشتم. من که به فاطمه علاقه‌مند شده بودم، او را به خانه‌ام دعوت کردم و چند روز از او پذیرایی کردم، اما در این مدت هرگز او را کتک نزدم و آزار ندادم. خانواده این زن از سال‌ها پیش با من اختلاف دارند و حالا او به همین خاطر چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. شاهدی هم که به دادگاه معرفی کرده از آشنایان اوست. من قربانی اختلاف‌های 10 ساله با این خانواده‌ شده‌ام.» در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
اگر روزنامه نگار بود عمرا با نصف این سوابق کمتر از ده سال براش میبریدن
باید افرین گفت به قاضی و دادستان
آخی چه مهربون چند روز همه ش ایشون رو برده بوده خونه ازش پذیرایی کرده. چقدر هم سابقه ش درخشانه!!!!
اون زن می تونست از پشت خنجر بزنه و بره اما ترجیح داد به خاطر نشکستن دل یکی آبروش رو به باد بده
ماجرای الاغی که دامدار بود!
زن ها تو این کشور از هر طرف که نگاه کنی مظلومند، حتی متهم گندکاری و ذهن بیمار یکی دیگه هم اونا هستند حتی وقتی که دارند می بینند
متهم باید ادامه میداد...

اون هفت باری هم که دستگیر و محکوم شدم پلیس از من کینه 15 ساله داشته
تا خود زن هم نخواد این اتفاق به راحتی نمی افتد چطور دو هفته تو خونه یکی باشه اما به فکر فرار یا کشتن یا خود کشی یا کمک از کسی نباشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی