بازدید 5241
۱

سارق اینترنتی دستگیر شد

کد خبر: ۶۱۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 30 August 2016
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سارق اینترنتی با بیش از ۳۹ میلیون ریال برداشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش آرمان، برزو همتی در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان ملارد از دستگیری سارق اینترنتی با بیش از ۳۹ میلیون ریال برداشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران پلیس فتا شهرستان ملارد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و استعلام‌های به عمل آمده بانکی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند، بیان کرد: متهم دستگیر شده که متصدی یکی از صنوف در شهرستان ملارد بود با ارائه خدمات اینترنتی رایگان به شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی می‌کرده است.فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف و اعلام داشت که مبلغ ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب شاکی خرید اینترنتی کرده که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 
وی در پایان با هشدار به شهروندان، توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره‌ای رمز کارت خود را تغییر دهند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، ضمن تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
باسلام واقعا از عملکرد فتا شهرستان ملارد سپاسگذاری میکنم
من مراجعه داشته ام برخورد ریاست این پلیس وهمکارانشان در خور ستایش است
اجرتان با مهدی فاطمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل