بازدید 3113
۱

اعتراف تلخ در مورد اردوهای دوچرخه‌سواران قبل از المپیک!

کد خبر: ۶۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 August 2016
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: سهمیه‌های المپیک را باشگاه‌ها گرفتند و فدراسیون فقط دو هفته اردوی سرعین را برای ملی‌پوشان گذاشت!
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی سهرابی در خصوص نتایج تیم ملی دوچرخه‌سواری در مسابقات المپیک اظهار داشت: فدراسیون از اول هم برنامه‌ای برای المپیک نداشت و تنها پیش از این رقابت‌ها، دو هفته در سرعین اردو برگزار کرد، هر سه سهمیه را باشگاه‌ها کسب کردند، فدراسیون فقط همه‌جا پُز آن را می‌داد. قمری رئیس فدراسیون 4 سال است که روی کار است و می‌توانست برنامه‌ریزی خوبی برای المپیک کند،‌اما هیچ کاری نکرد. با توجه به اینکه سهمیه‌ها را باشگاه‌ها گرفتند، فدراسیون باید روی پیست سرمایه‌گذاری می‌کرد تا حداقل یک سهمیه بگیرد، اما هیچ کاری نکردند. در بخش جاده هم می‌توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: 4 سال است در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکرده‌ایم، اما حالا چطور شده است که بعد از المپیک می‌خواهند اردوی قهرمانی جهان بگذارند؟ آنها باید قبل از المپیک اعزام می‌کردند تا بچه‌ها با شرایط آشنا شوند. در تمام این مدت می‌گفتند هزینه‌ها زیاد است، اما حالا چطور شده می‌خواهند شرکت کنند؟

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری با اشاره به اینکه قمری به من پیغام داده است که هیچ کاری برای تیم ملی نکرده‌ای گفت: من در مسابقات آسیایی از خودم گذشتم تا آروین معظمی مدال بگیرد. قمری اگر می‌دانست پیراهن طلایی چیست، این‌طور صحبت‌ها را نمی‌کرد، ما فدا شدیم تا تیم نتیجه بگیرد و سهمیه المپیک بگیریم، اما متأسفانه آنها طوری صحبت می‌کنند که تمام زحمات را نادیده می‌گیرند.

سهرابی در مورد اینکه قمری گفته در مسابقات ریو بهترین نتیجه را گرفته‌ایم گفت: کدام نتیجه؟ در المپیک پکن حسین عسگری نفر 51 شد و یک نماینده دیگر در جایگاه 71 ایستاد، خود من هم در 20 کیلومتر آخر به خاطر مشکلی که به وجود آمد نتوانستم ادامه دهم، آن زمان بهترین نتیچه را گرفتیم یا حالا؟ می‌گویند در تایم تریل قادر میزبانی بهترین نتیجه را گرفت، اما چرا بر اساس زمان‌ها نتایج را بررسی نمی‌کنند. همان نفری که در پکن قهرمان شد، در ریو هم به قهرمانی رسید، اما فاصله زمانیِ او با نماینده ما بیش‌تر از قبل است، میزبانی یکی از دوچرخه‌سواران ایران است اما مشکل ما فدراسیون است که لاپوشانی می‌کند.

وی گفت: چرا در 20 سال گذشته یکبار هم کمیته فنی برای سهمیه‌ها تصمیم نگرفته، اما حالا چطور برای این دوره می‌گویند انتخاب کمیته فنی بوده است؟ آنها هیچ اطلاعی از شرایط نداشتند.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: قرار بود برای بازی‌های آسیایی مجید ناصری مربی تیم ملی باشد، اما در روزهای آخر نام مصطفی چایچی را اعلام کردند. چرا باید این‌طور باشد؟ قمری هرچه می‌کشد از دست همین آقای چایچی است. آنها دوچرخه‌سواران سرعتی مانند محمود پراش و حسن ورپشتی را قلع‌ و قمع کردند و پس از آن به امیر زرگری و حقی رسیدند. حالا هم نوبت مهدی سهرابی است. نفر بعدی چه کسی باشد، خدا می‌داند. مسئولان فدراسیون فقط بین بچه‌ها تفرقه می‌اندازند و کار خود را پیش می‌برند.

سهرابی با اشاره به اینکه چایچی صحبت‌های زیادی را علیه من انجام داده است، گفت: او به دوستانم در زنجان پیام داده است که مهدی سهرابی دوچرخه‌سوار دوپینگی است و تمام کارهایش با دوپینگ است، اما من در این 20 سال کوچک‌ترین مشکلی نداشتم، حالا با این شرایط از او به خاطر این اتهام‌ها شکایت کرده‌ام و چایچی باید در دادگاه پاسخگوی حرف‌هایش باشد، حتی به پلیس فتا هم مراجعه کرده‌ام و مشخص شد تمام پیغام‌ها از تلفن همراه او ارسال شده است. او اگر صادقانه کار می‌کرد هرگز از شهر خودش تبریز طرد نمی‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسنت به این همه مدیر لایق در فدراسیونها و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی . ببینید در سایر مراکز که درآمد بالایی هم دارن چه خبر است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل