بازدید 30339

درگیری قاضی پور با یک خبرنگار در راهروی مجلس

طبق آخرین اطلاعات خبرنگار پارلمانی این روزنامه در اعتراض به این رفتار نماینده مجلس و همچنین رفتار حراست مجلس با وی در حال پیگیری موضوع و انجام مراحل شکایت از آنها است.
کد خبر: ۶۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 28 August 2016
نادر قاضی پور نماینده ارومیه امروز در راهروی مجلس با خبرنگار روزنامه ایران، درگیری فیزیکی پیدا کرد.

به گزارش «تابناک»، پس از پایان جلسه علنی امروز و در زمانی که نمایندگان در راهروهای مجلس به سوالات خبرنگاران از رسانه‌های مختلف پاسخ می‌دادند، نادر قاضی پور با خبرنگار روزنامه ایران به صورت فیزیکی درگیر شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این خبرنگار در حال مصاحبه با قاضی پور در موضوع مربوط به فراکسیون مناطق ترک نشین بود که به دلیل چالشی شدن این مصاحبه، قاضی‌پور عصبانی شده و ضربه‌ای به صورت او زد که برخی از نمایندگان نیز شاهد این درگیری بودند. بعد از آن نیز قاضی پور دستگاه ضبط صوت این خبرنگار را به زور گرفته و تحویل حراست مجلس داد.
 
یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگارا تابناک اظهار داشت: خبرنگار یکی از روزنامه ها در گفت و گو با قاضی پور سوالی در باره فراکسیون آذری زبانهای مجلس مطرح کرد، و قاضی پور با بیان اینکه ترکها در جنگ زحمات زیادی برای کشور کشیده اند پاسخ خبرنگار روزنامه را داد.
 
وی گفت: قاضی پور در ادامه برخی مواضع قومیتی را مطرح کرد که با واکنش خبرنگار روزنامه مواجه شد، در این حین قاضی پور کنترل خود را از دست می دهد و با حمله به خبرنگار سوال کننده چند مشت به صورت او می زند، و بعد یقه او را گرفته و به دیوار تکیه می دهد سپس نمایندگان و حاضران دیگر که در صحنه حضور داشتند این دو نفر را از هم جدا کردند.
 
وی در ادامه گفت: قاضی پور دست خبرنگار را گرفت و به اداره حراست مجلس برد، متاسفانه حراست مجلس با ضبط دستگاه رکوردر این خبرنگار، تمام فایل های صوتی وی را حذف کردند و به وی اجازه انتشار جزئیات خبر را ندادند.
 
طبق آخرین اطلاعات خبرنگار پارلمانی این روزنامه در اعتزاض به این رفتار نماینده مجلس و همچنین رفتار حراست مجلس با وی در حال پیگیری موضوع و انجام مراحل شکایت از آنها است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲۲۸
انتشار یافته: ۲۰
بابا باحاله اين قاضي پور . البته از او و همفكرانش هيچ چيز بعيد نيست . اگه يه اصلاح طلب بود واي واي واي ..................
آقا بفرمایید معنی درگیری را از فرهنگستان سوال کنید.
این که شما نوشتید درگیری نبود!!!
اين آقا!!!!!نماينده مردم آذري زبان(ترکها) نيست . ب......................... اخلاق از اين فرد رخت بر بسته و بايستي پاسخگوي ملت فهيم آذربايجان باشد. به اميد آن روز.
منطق و صبر و حوصله ی یک نماینده باید الگو باشد منطق فیزیکی را کودکان بهتر بلد هستند وانگهی خبرنگار نماینده ی 0 8میلیون تن است خبرنگار چشم وگوش مردم است و سوالات انان را مطرح می کند حرمت خبرنگار باید رعایت شود اگر تامین جانی نشود شجاعت را از او صلب کرده ایم
خیلی بد هست که همش طرف دوستای خبرنگار نما تون رو بگیرین.واقعا خیلی از اخبارتون چرت و پرته .هنوز خیلی موندین جای خبرگزاریهای خوب و ارزشمند دنیا رو بگیرین.دست قاضی پور درد نکنه.ای ول بابا.
اصلا ننوشته اید که خبرنگار به ایشون چی گفته.حتما یک حرف ناشایستی گفته که باعث شده ایشون عصبانی شوند.
متاسفانه برخی خبرنگاران خیلی فضول و پرررو هستند که باعث ایجاد مشکل می شود.
برای احترام به جایگاه خبرنگار باید با نماینده خاطی برخورد قانونی شود و از حریم سربازان بی پناه رسانه دفاع شود
قاضی پور یک ناسیونالیست به تمام معنا ست
ایول قاضی پور :)
وقتی ان توهینها را به زنان کرد وبا مماشات روبرو شد انتظار هیچ خلاف قانونی از او بعید نیست
زنده باد قاضی پور
پشتش گرمه که این حرکتها رو میکنه
کوه غیرت آقای قاضی پور
آفرین بر این نماینده رشید
جلل االخالق؟!!!
مگه میشه؟!!
داریم؟!!!
باعث تاسف می باشد.
سلام
قطعا این خبرنگار گستاخی کرده ونتیجه اش هم دیده
برخورد چاله میدانی...
اگه همون اول که ایشون رفتارها ی ناشایستی انجام دادند با ایشون برخورد میشد تا این حد به خودشون اجازه قلدری نمی دادند
من اگر جای قاضی پور بودم دندان های این خبرنگار را در دهانش خرد میکردم
واقعا این قاضی پور چطوری تایید صلاحیت شد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل