بازدید 36621

کشف کارگاه پول چاپ‌کنی در حاشیه تهران

ماموران پلیس به دنبال یک عملیات ویژه اطلاعاتی، موفق شدند یک کارگاه مجهز و مدرن چاپ اسکناس‌های جعلی در پاکدشت را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند؛ در جریان این عملیات، مقادیر معتنابهی اسکناس‌های جعلی ۵، ۱۰ و ۵۰ هزار تومانی کشف شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 28 August 2016
ماموران پلیس به دنبال یک عملیات ویژه اطلاعاتی، موفق شدند یک کارگاه مجهز و مدرن چاپ اسکناس‌های جعلی در پاکدشت را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند؛ در جریان این عملیات، مقادیر معتنابهی اسکناس‌های جعلی ۵، ۱۰ و ۵۰ هزار تومانی کشف شد.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شناسایی و کشف یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی در شرق تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و هماهنگ پلیس، همکاران ما موفق شدند روز گذشته یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی را در حاشیه پاکدشت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: همکاران ما پس از ورود به این کارگاه مجهز و پیشرفته موفق شدند مقادیر قابل توجهی کاغذ مخصوص و همچنین لوازم و تجهیزات مدرن چاپ و جعل اسکناس را کشف و تعداد 3 نفر از اعضای این باند جعل اسکناس را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه مدرن، چندین برگه از اسکناس‌های چاپ شده و برش نخورده و همچنین مقادیر متنابهی اسکناس‌های تقلبی برش خورده کشف و ضبط شد که بر روی تعدادی از ایران‌چک‌های کشف شده، مهر یکی از شعب بانک خصوصی «خ»، زده شده بود.

آدینه‌وند افزود: در جریان عملیات روز گذشته پلیس، بیش از ده میلیون تومان اسکناس جعلی و تقلبی در قالب اسکناس‌های 50 هزار ریالی و 100 هزار ریالی و ایران‌چک‌های 500 هزار ریالی از این کارگاه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: با کشف این کارگاه و انهدام این باند چاپ اسکناس جعلی، همکاران ما موفق شدند پیش از توزیع این پول‌های تقلبی در بازار، این باند را منهدم و اعضای آن را شناسایی و دستگیر کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۲
چرا نوشته اید اسکناسهای جعلی 5 ، 10 و 50 هزار تومانی؟! مگر اسکناس 50 هزار تومانی داریم؟
خداوکیلی این تجهیزات مدرن و پیشرفته اند؟؟؟از ارزون ترین پرینتر ها و اسکنرهای بازار استفاده کرده!
کارگاه پیشرفته کجا بود؟ کلا یه اسکنر داره با یه پرینتر رنگی!
چقدر مدرن!
با این خرج و مخارج و بیکاری سرسام آور مردم راهی جز راه اندازی کارخانه پول چاپ کنی ندارند
پولها را با کاتر میبریده اند خیلی هم پیشرفته نبوده اند امروزه از این دستگاه های چاپ همه جا استفاده میشود که حتی می تواند نخ نقره ای روی پولها را چاپ کند البته زیر نور تقلبی بودن آن مشخص میشود با کشیدن یک تکه کاغذ روی پولهای مصنوعی چون تقلبی هستند کاغذ رنگی شده و مشخص میشود.
بابا این که بیچاره فقط یه اسکنر داشته و دو تا پرینتر جوهر افشان ساده، کجای این باند پیشرفته و کارگاه مدرن جعل اسکناس بوده! خودتونم نوشتید فقط 10 میلیون تومن اسکناس کشف شده!
حالا پیشرفتش کجا بود ما که غیر از دو دستگاه کپی رنگی چیزی ندیدیم
در خبر همچین به مجهز بودن این کارگاه اشاره شده بود که حس چاپخانه بانک مرکزی به آدم دست می داد . اینها که فقط پرینتر های جوهر افشان معمولی هستند که روی هم یک میلیون تومان قیمت ندارند .
خب مگه چیه ؟
داره پول بدون پشتوانه چاپ میکنه !!!؟؟؟
کجاش پیشرفنه است؟!!!!
همچنین میگن کارگاه پیشرفته انگار یه گروه مافیایی به سبک ایتالیاییها گرفتند بابا یه میز کار با دو تا پرینتر رنگی همه جا پیدا میشه!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس