بازدید 12619

پشت پرده سقوط يك زن در اردبيل

کد خبر: ۶۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 28 August 2016
ظهر روز دوم شهريور ماه طي تماسي با پليس گزارش شد که يک زن جوان قصد خودکشي و سقوط از يک ساختمان در شهرک کارشناسان اردبيل را دارد.

به گزارش مردم سالاری، ماموران کلانتري 15 بلافاصله در محل حاضر شده و به قصد منصرف کردن وي در منزل اين فرد حضور مي‌يابند. اما پس از گذشت 40 دقيقه اين زن بدون توجه به سخنان اطرافيان، خود را به پايين پرت مي‌کند. زن جوان که بيهوش شده بود به بيمارستان فاطمي اردبيل انتقال يافت.
 
تحقيقات پليس در حالي که مداواي اين زن در بيمارستان در حال انجام بود در ابتدا با فرضيه خودکشي ادامه داشت تا اينکه فيلمي از لحظه سقوط اين زن در اختيار پليس قرار گرفت. اين فيلم نشان مي‌داد که زن جوان در لبه بالکن يکي از طبقات نشسته است، در پايين ساختمان نيز چندين نفر ديده مي‌شوند که به ظاهر در حال منصرف کردن او هستند؛‌ اما پس از گذشت يک دقيقه سايه مردي در بالکن ديده مي‌شود که به زن نزديک شده و سپس زن از آن طبقه سقوط مي‌کند.
 
پليس پس از دريافت اين فيلم و مشاهده آن با دستور بازپرس پرونده اقدامات لازم را انجام داد.همسر فرد سقوط‌كرده در بازجويي‌ها به ماموران پليس گفت: «به دليل اختلافاتي كه با همسرم داشتم با هم درگير شديم. او ناگهان به سمت بالكن رفت و روي نرده‌ها نشست. قصد خودكشي داشت. گفت اگر نزديكش شوم به پايين مي‌پرد. چند بار سمت بالكن آمدم اما دوباره به خانه برگشتم. دفعه آخر كه مي‌خواستم منصرفش كنم، وارد بالكن شدم؛ اما او به پايين پريد.» تحقيقات پليس براي كشف راز حادثه همچنان ادامه داشت تا اينکه دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل از حقيقت ماجرا پرده برداشت.

ناصر عتباتي با رد ادعاي پرتاب زن توسط فردي که در خانه حضور داشته است، سقوط به قصد خودکشي را علت اين حادثه بيان کرد. وي با بيان اينکه وضعيت جسماني مصدوم مطلوب است، تصريح کرد: مطابق بازجويي‌هايي که بازپرس پرونده انجام داده است اين حادثه در پي يک اختلاف خانوادگي به وقوع پيوسته است و علي‌رغم اينکه مامور کلانتري، مشاور بهزيستي، همسر و برادر و دايي شوهر در منزل قصد داشتند او را از تصميم خود منصرف کنند، ولي اين خانم خود را به پايين پرت کرده است که اکنون تحت مداوا است.
 
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل با بيان اينکه در بازجويي و تحقيق از اين خانم موضوع پرت کردن منتفي است، گفت: فيلمي از زاويه ديگري هم وجود دارد که نشان مي‌دهد آن فرد براي ممانعت از پرت شدن به سمت آن خانم رفته ولي در اين لحظه اين زن خودش را پرت مي‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار