بازدید 4772
۵

پولادگر: الان که آرام هستم باز هم به مهماندوست می‌گویم مزدور!

کد خبر: ۶۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 26 August 2016
 رئیس فدراسیون تکواندو پس از بازگشت تیم ملی به کشور باز هم روی صحبت های عجیب خود در مورد رضا مهماندوست تاکید کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از بازگشت از ریو گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم که کیمیا علیزاده توانست با مدال برنزش تنها بانوی مدال‌آور المپیکی کشورمان باشد و از طرفی هم این بانوی قهرمان توانست با مدالش یک تنه جور تکواندوی ایران را در المپیک بکشد.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص ناکامی مردان تکواندکار کشورمان در ریو بیان داشت:‌ ما برخلاف عملکردمان در مسابقات جهانی و مسابقات جایزه بزرگ که نتایج درخشانی را کسب کردیم در المپیک ریو به دلایل مختلف نتوانستیم نتایج مورد نظر را به دست آوریم که این نتایج باید خیلی زود آسیب‌شناسی شود تا در آینده دیگر متضرر نشویم.

پولادگر در خصوص درگیری‌ فیزیکی‌اش با مهماندوست و کیومرث هاشمی اینگونه پاسخ داد: هیچ درگیری بین من و مهماندوست و یا حتی کیومرث هاشمی نبوده است و من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص درگیری لفظی‌اش با مهماندوست نیز تصریح کرد: صحبت‌هایی را در شرایط روحی و روانی خاص انجام دادم اما حالا هم که شرایط آرام است همان صحبت‌ها را تکرار می‌کنم و می‌گویم هیچ چیز مهم‌تر از نام ایران و حفظ منافع ایران نبوده و نیست و نمی‌دانم چطور یک ایرانی با شکست هموطن خودش و با پرچم یک کشور دیگر خوشحالی می‌‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد:‌ کاملاً موضوع دنیای حرفه‌ای ورزش را درک می‌کنم ولی اگر کسی برای منافع مالی خودش پشت به کشورش کند این را نمی‌پذیرم.

پولادگر خاطرنشان کرد: مهماندوست فقط برای منافع مالی به آذربایجان رفته است چرا که معتقدم فضای کار کردن برای او در ایران وجود داشت اما او با این حال شرایط مالی مهم‌تر از کشورش دانست و این تصمیم را گرفت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خجالت بکش آقای پولادگر
اقای پولادگر عزیز شما که مزدور تر هستی چرا که علیرغم نتایج ضعیف و تحقیر امیز هنوز بر مسند خودت تکیه زدی و بلند نمی شوی. اگر ژاپن بود امثال تو خودکشی میکردند.
تكرار اين جملات بي ارزش از زبان يك حرفه اي بعيد است .
هوالحی
حق با دوست عزیزمون جناب پولادگر است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر