بازدید 53553
لوث شدن ماجرا با افراط در نقد؛

توهین حامد بهداد به بوعلی سینا برای انتقاد از پزشکان!

بدون تردید، انتشار معکوس تصویر بوعلی سینا که نقشی در خطاهای پزشکی یا سوءرفتار گروهی از پزشکان امروزی ندارد، به جز توهین به تاریخ علم و فرهنگ در ایران معنای دیگری ندارد و اگر واقعاً این پست بهداد در شرایط غیرطبیعی منتشر شده، انتظار می‌رود، توهینی که به این چهره تاریخی ایران انجام داده را جبران کند.
کد خبر: ۶۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 22 August 2016
توهین حامد بهداد به بوعلی سینا برای انتقاد از پزشکان!
حامد بهداد، بازیگر سینما در اقدامی عجیب به حکیم بوعلی سینا در روز پزشک توهین کرد و بدین شکل، انتقاد خود را از پزشکان اعلام نمود؛ رویکردی که با هیچ منطقی سازگار نیست و یکی از نشانه‌های افراط در نقد پزشکان است و نقدهای صحیح درباره چالش‌های مختلف در حوزه سلامت را نیز لوث می‌کند.
 
به گزارش «تابناک»، حامد بهداد امروز که مصادف با روز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا طبیب معتبر ایرانی و روز پزشک است، پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده که حاوی تصویر معکوس بوعلی سیناست. این اقدام مشخصاً به معنای توهین به صاحب عکس است و بنابراین حامد بهداد، که بعید است بدون آگاهی این کار را کرده باشد، مشخصاً به بوعلی سینا توهین کرده است.
 
بهداد در ماه‌های اخیر، پست‌های متعددی در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام در انتقاد از پزشکان و خطاهای پزشکی منتشر کرده و بعد از ماجرای فوت عباس کیارستمی و توهین یک پزشک به داریوش مهرجویی، با شدت عمل بیشتری در این زمینه اقدام کرده و بر استمرار در انتقاد از پزشکان اصرار دارد؛ اصراری که حالا رنگ لجبازی به خود گرفته است.
 
توهین حامد بهداد به بوعلی سینا برای انتقاد از پزشکان! 
بدون تردید، نقد پزشکان متخلف و پیگیری حقوقی و رسانه‌ای خطاهای پزشکی در راستای افزایش حساسیت و کاهش این خطاها، کار مثبتی است و «تابناک» نیز مستمر به نقد در این چارچوب پرداخته اما اینکه کل جامعه پزشکی را هدف نقد قرار داد، حکم خروج از دایره انصاف را دارد و اینکه هر روز پزشکان را هدف گرفت، نیز نوعی بی‌انصافی است که در عمل به بی‌اعتمادی مطلق بیماران به پزشکان منجر می‌شود.
 
بنابراین، انصاف حکم می‌کند، اعتدال را در این زمینه مد نظر گرفت و با رفتار افراطی، به گونه‌ای عمل نکرد که اگر نقد صحیحی نسبت به شماری از خطاهای پزشکی نیز مطرح شد، شنیده نشود و نقدهای منصفانه نیز در سایه لوث شدن این اعتراضات عصبی و دور از منطق قرار گیرد.
 
بی گمان انتشار معکوس تصویر بوعلی سینا که نقشی در خطاهای پزشکی یا سوءرفتار گروهی از پزشکان امروزی ندارد، به جز توهین به تاریخ علم و فرهنگ در ایران معنای دیگری ندارد و اگر واقعاً این پست بهداد در شرایط غیرطبیعی منتشر شده، انتظار می‌رود، توهینی که به این چهره تاریخی ایران انجام داده را جبران کند.
 
نکته قابل تامل اینکه هرچند گروهی از کاربران در انتقاد از بهداد، انتشار معکوس تصویر بوعلی سینا را نهی کرده‌اند، این پست تاکنون بیش از هشت هزار لایک خورده و نشان می‌دهد بسیاری از طرفداران بهداد نیز متوجه ابعاد حرکت زشتِ رخ داده نشده‌اند و بدین شکل، یک بازیگر با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند یک جریان حتی علیه ابوعلی سینا راه بیندازد!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۴۹
از کسی که کنترلی روی اعصاب و روانش نداره نباید انتظار زیادی داشت
پاسخ ها
ممد خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
توی این مملکت چه خبره این حامد بهداد دیگه کیه سرش رو گذاشته تو سر ابو علی سینا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
حتما چیز میزی زده بوده
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اشتباه مثبت دادم
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
منظور حامد بهداد اینه که ما با کارها مون آبروی بوعلی سینا رو بردیم
متین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خدا رو شکر که انقدر زود شخصیت و تربیت خودشو نشون داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
فكر ميكنه كسيه براي خودش
واقعا ظرفيت هم چيز خوبيه كه اين بشر نداره
ارین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
کاش مردم میفهمیدن منظور بهداد چیه !
همدانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
توهین به این دانشمند بزرگ جهان کار بسیار اشتباهی است و باید از مردم پوزش بخواهد
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ارین مردم ایران میدونن منظور بهداد و مهرجویی و مدیری و ... چیه ولی پزشکان خودشون رو عامدانه ناآگاه نشون میدونن و مظلوم نمایی میکنن. خودشون هم میدونن
به بوعلی توهین نکرده به مشی وارونه بوعلی در زمانه کنونی انتقاد کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
این عکس توهین به ابن سیناست چه خوب بود قبلش کمی راجع به این پست فکر میکرد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
کار به بوعلی ندارد که مادر تاریخ مثلش را نیاورده!!ولی این آقا خودش نماد بی ظرفیتی است نماد بی ظرفیتی پزشک بازیگر هرکی میخای فرض کن .یک عده ای جایی نباید باشن هشتن رویس سن هستن پشت تخت اتق عملن یا هرجای دیگه....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا. ابن سینا که مایه افتختار ماست. کاش دکترهای کنونی عکس ایشون نبودند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خیلی ها در خانواده هایشان از اشتباهات پزشکی و بی انصافی این قشر آسیب دیده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگرم منظورش این بوده روش کاملا اشتباهیو انتخاب کرده
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
کاری به شخصیت این آقا ندارم.وشاید منظورش برعکس شدن کار پزشکان باشه .ولی باز هم نمیشه همه رو با یه چوب زد.دلیلی نداره برای انتقاد از رویه غلط امروزی برخی پزشکان به ابن سینا که مایه افتخار ایران و بشریت هست توهین کرد.کسی که هنوز پس از قرنه روش پزشکی اش در معتبر ترین دانشگاه های دنیا تدریس میشه .
حرفه ی پزشکی هم مثل همه مشاغل دارای افراد خطاکار و غیر متعهد هست.ولی در عین حال پزشکای بسیار خدوم و انسانهای شریفی هستن که هنوز هم به تاسی از ابن سینا مثل مرحوم دکتر قریب زندگیشونو وقف خدمت به مردم و علی الخصوص محرومین میکنن و نباید تلاش و ایثار این افراد رو از نظر خارج کنیم.
ولی خطاهای پزشکی چون مستقیما با جان انسانها ارتباط داره بیشتر مورد دقت باید قرار بگیره و باید معاینات با بررسی بیشتر انجام بشه.
هممون با این تشخیص های اشتباه برخورد داشتیم ولازمه که پزشکای عزیز بیشتر توجه کنن.
متاسفانه تو این قشر آدم های پولکی و زیر میزی بگیر هم زیادن و مثل همین هنرپیشه ها و فوتبالیستهاو ... از پول نمیگذرن.
با دیدن این عکس یاد این جمله معروف افتادم :
عکس شهدا رو می بینیم و عکس شهدا عمل می کنیم!
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
پزشکان کنونی سنخیتی با ابن سینای عزیز ندارند و بهداد منظورش را درست ادا کرد. ممنون. اگر هم فکر میکنید که تنهاست و یاوری ندارد اول خدا ... بعد امام رضا (که امیدوارم یاور همه ما همه موجودات هستی باشد) بعد خونوادش و بعد طرفدارانش
وقتی کارانه یک پزشک ۷۰ برابر حقوق یک ماهه یک کارگر است معنی آن این است که بودجه مملکت عادلانه تقسیم نشده است.
پاسخ ها
سینا
| Turkey |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
داداش اون زمانی که تو تو کوچه فوتبال بازی میکردی اون تو خونه درس میخوند
زمان تفریح تورو اون صرف نشتستن تو یه اتاق کوچیک با کتاباش کرد
قراره الان تو و اون باهم یکی باشین..؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
قابل توجه سینا مهندسین و فارغ التحصیل های علوم پایه مطمئنا از شما بیشتر درس خوانده اند پس چرا درآمد آنها به یک چهلم درآمد پزشکان هم نمی رسد؟ منطق کارایی الان فرد است نه میزان درسی که قبلا خوانده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
فقط اون درس خونده؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
من از حقوق میلیونی هیچ کسی دفاع نمیکنم و پزشک هم نیستم و حتی یک پزشک هم در خانواده دور و نزدیک ندارم امــا

شما هم میتونی برو کنکور بخون ، 7 سال پزشکیتو بگیر بعد امتحان دستیاری شرکت کن متخصص شو بعد کارانه 70 برابر بگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سینا جان من کارشناسی و ارشد برق از یکی از بهترین دانشگاههای ایران دارم و بلاشک اگه تجربی بودم با توجه به رتبم پزشکی تهران قبول میشدم و الان به اندازه ی یک کارگر ساده هم درامد ندارم. نظرت در مورد من چیه استاد؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
من پزشک و رزیدنت سال آخر جراحی با رتبهٔ ۲ قبولی در بهترین بیمارستان تهران هستم. حقوقم تو سنّ حدود ۴۰ سالگی با همسر و ۲ تا بچه یک میلیون هست، باور نمی‌کنین؟ برین بیمارستان امام خمینی یا هر بیمارستان دولتی دیگه از تک تک رزیدنت‌ها حقوقشون رو بپرسین
سینا
| Turkey |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ناشناس عزیز خیلی جواب میشه بهت داد
مثلا اگز ضریب هوشی بالایی داشتی قبل ورود به رشته بازار کارشو بررسی میکردی
اگر توانایی بالایی تو رشتت داشتی میتونستی خودتو به یه جایی برسونی, هستن مهندسای برقی که الان درآمد خوبی دارن
ضمنا مگه هرکی وارد پزشکی شد میتونه تا تهش بره؟7 سال عمومی 4 سال تخصص 4 سال فوق
اینکه تو وضعت اینه و پایینتر از یک پزشک هستی دلایلش کاملا واضحه
شارک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دوست عزیزم، خیلی های دیگه هم بودند که شب و روزشون رو پای کتاب و درس سپری کردند ولی الان حقوق نجومی دریافت نمیکنند. برای مثال حقوق اقای پروفسور خلیل (استاد تمام رشته مهندسی مکانیک) که ریاست دانشگاه بیرجند رو هم بر عهده دارند حدود 13 میلیون است. بعد از 25 سال سابقه تدریس و کلی زحمت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آیا از خواندن رشته پزشکی منع شده بودید ؟
آیا برای این تحصیلات به طرح اجباری فرستاده شدید ؟
و ...
شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آقای ناشناس با کارشناسی ارشد برق، تو هم 11 سال درس خوندی اونم در بهترین سالهای جوانی؟ و بعد هم دو برابر مدت تحصیل (اگر بلافاصله بعد از پزشکی عمومی تخصص گرفته باشی و هیئت علمی شده باشی این مدت فقط برای تخصص حساب میشه که میشه 4 سال) در منطقه محروم خدمت کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سينا خان كشور فقط پزشك و عالم نمي خواهد كارگر با غيرت الان نيازش بيشتر حس ميشه اگر همون كارگر هم باباي دزدي مثل شما داشت دكتر مي شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اوني كه كارگره وقتي آقاي دكتر داشت درس ميخوند داشت توي مغازه از سر نداري و خرج خونواده پادويي مي كرد .
عيار هر كس وقتي ذهن و دهنش باز ميشه معلوم ميشه
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سینای عزیز!!! اولا تو نه شما.
احتمالا شما پزشک هستید و قاعدتا یک پزشک قدرت استنتاج خیلی بالای ندارد چون تقریبا کل رشته حول حفظیات و انجام کارهای روتین می گردد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
جناب سینا تفاوت یک پزشک با رتبه یک رشته ریاضی و یا انسانی چیه که در زمان تحصیل از بیت المال به دانشجویان پزشکی هزینه تحصیل می دن و بعد از اون هم هزینه های هنگفتی از مردم برای ویزیت و درمان می گیرند ولی دولت یک ریال هم به دیگر دانشجویان نمی دهد تازه پزشکان محترم هنوز هم راضی نیستند و بعضی مسئولین وزارت بهداشت آنان را تشویق به زیر میزی می کنند متاسفانه انتقاد پذیر هم نیستند البته همه این جور هم نیستند امان از ....
متین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
نظر من اینه که عمرا قبول نمیشدی عزیز جان. مگه کشکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
هیچ نخبه ای توی این مملکت بیکار نیست اگه بیکاره تواناییش کمه
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
چون يه زماني تو كوچه فوتبال بازي مي كرده و الان مثلا يه كارگره اگه گذرش به بيمارستان افتاد پزشكا بايد خون پدرشونو ازش طلب كنن و يا اين كه هر بلايي به خاطر بي سواد بودن دكتر سرش بيارن. ضمنا خودت چند كلاس درس خوندي داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
همه درس خوندن جناب سینا و همه زحمت کشیدن، این نچسبترین استدلال در سراسر دنیاست که چون درس خوندی حق هر گونه اجحاف، اشتباه و درآمد بدون حساب و کتاب داشته باشی.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
شبا که ما خوابیدیم اون آقا پلیسس که خوابه!مهندس خوب پاسخ این دوستمون رو دادی.یه شب برید اورژانس فیروزگر ببینید چه رفتار بدی با مردم دارن دکترها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
به نظر من هم جواب سینا کلیشه ای بود .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
مهندس عزیز اگه پسر خودم هم بودی میگفتم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خوبه شما خودت هم میگی کارانه. کارنه چه ارتباطی به حقوق داره
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ناشناس 00:00 بحث عرضه و تقاضا است. جامعه به پزشک نیاز داره اما به کارشناس ارشد برق نیاز نداره.شما اشتباه کردی که بدون مطالعه و تحقیق رفتی برق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اقا سینا حقوق پزشک زیاد نیست اصلا، حقوق و درآمد شما کم هست، و این ناعدالتی ناشی از سیاست های غلط دولت قبل است
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
آقاي مهندس برق، برادر
بنده هم از يكي از دانشگاه هاي خوب كشور مدرك مهندسي 20 سال پيش را دارم
توي يه شركت خوب هم كار مي كنم
داداش بزرگم بنده خدا پزشك متخصصه!
خواهرم هم از بهترين دانشگاه حقوق خونده!
من خوب مي بينم كه خوندن پزشكي و يه پزشك متخصص خحرفه اي شدن واقعا" سخته و تموم جووني و عمر طرف بايد صرف اين راه بشه
چيزايي كه اين بنده خداها از دست مي دن اصلن با پول قابل جبران نيست
البته اين ابدا توجيهي براي سوء استفاده بعضي ها براي زيرميزي و ...نيست ولي پزشكهاي خوبي كه صادقانه كار مي كنند واقعا قابل احترامند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
منم لیسانس الکترونیک دارم واقعا رشته های فنی نظیر برق و مکانیک و کامپیوتر و همینطور ریاضی و فیزیک جز سخت ترین رشته ها هستند .چون محاسبات پیچیده ای دارند اما پزشکی تماما دروس حفظ کردنی دارد . پزشکان انسانهایی بیسواد اما پر ادعا هستند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
دوست عزیزی که پزشکی تهران قبول میشدی من و دوستانم هم رشته ریاضی بودیم و اغلب کلاس ما شریف و امیرکبیر قبول شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
سينا خان ماهم درس خونديم و خانوادمونم پول آنچناني نداشت که ما رو کلاس خصوصي و پزشکي آزاد بفرسته حالا بايد اينجور حقوق بگيريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
پروفسور ناشناس اون زمانی هم که تو خواب بودی اون شیفت می داد بیمارستان و زمانی که فارغ از تحصیل شدی ر فتش منطقه محروم و شما همون جات موندی
مهران
| Netherlands |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نقل است از فیلسوفهای یونان قدیم که :اگر در یک زمانی در جامعه ای ، ارزش صنفی و اجتماعی ، پزشکان و وکیل های حقوقی آن جامعه بسیار بالا رفت ، و همه تمایل داشتند پزشک و وکیل بشوند . مردم آن جامعه به شدت ، هم از لحاظ روانی مریض هستند و هم از لحاظ فیزیکی و جسمی ! !!! مشکل ما امروز جامعه مریضی است که داریم . اگه مردم ما این همه مریض در این مملکت موجود نباشند نه به پزشک و متخصص از خود راضی و به این همه وکیل بی انصاف احتیاج احتیاج نداشتیم ....
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
کسی راه پزشک شدن رو نبسته برای کسی، همه این حق انتخاب رو داشته ن، حالا یه عده پشیمون هستن از انتخابشون و بقول خودشون اگه تواناییش رو دارن، حالا هم دیر نشده خب برین پزشکی بخونین اگه راست میگین. علوم پایه عزیز خب توام برو پزشکی بخون اگه ناراحتی. مشکل جامعه ما اینه که همه عدالت رو این معنی میکنن که همه به اندازه هم داشته باشن نه به اندازه همت و لیاقتشون. در ضمن جامعه پزشکی ککش هم نمیگزه شما حسودی کنین مدام، چون بالاخره همتون یه روز پشت در مطبشون منتظر خواهید موند و منتشون رو هم خواهید کشید. بنظر من بجای حسادت به بقیه یکم دنبال کار و تلاش باشید بخدا بیشتر نتیجه میگیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
آقای ناشناس |
۱۵:۴۲
در جواب شما کجای دنیا مهندس برق یا مکانیک دانشگاه خوب از یه دکتر دانشگاه متوسط ارزشش کمتره؟همه میدونن کی بیشتر زحمت کشیده و باسوادتره.پس لطفا سکوت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
فقط در جواب آقای سینا: شما که فکر می کنی فقط شما درس خوندی! من دانشجوی دکتری زبان هستم و قطعا کمتر از یک پزشک درس نخوندم... خیلی بگیرم یک بیستم یک پزشک است
دکترای مکانیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
جناب سینا خان پزشک ، در کجای دنیا شما سراغ داری که یک پزشک متخصص این اختلاف درامدی رو با بقیه جامعه داشته باشه ، اگر نمیدونی برو سرچ کن تا ببینی که هیچ جا اختلاف بیش از ده برابری وجود نداره ، حالا پزشکای ایرانی چه کرده اند که شاهد تا دویست برابر اختلاف درامدی باید باشن حتما شما علتش رو می دونی ، این شرایطه که باعث شده نخبگان رشته های فنی و مهندسی از این مملکت دارن فرار میکنن ، میدونی ..... فراررررررر
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
متاسفانه شما پزشکها کوتاه بینی و بی انصافی میکنید. نمیدونید که خیلی از ادمها درس خوندن حتی از شما بیشتر. قطعا از دندونپزشکها بیشتر . خواهش میکنم بحث میزان تحصیل رو پیش نکشید بخصوص با این کلیشه نخ نما "در بهترین سالهای جوانی" حتما منظورتون سلفی خندان با جسد هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
وقتی آقای مهران مدیری فقط بابت یک شب اجرا 30 میلیون آنهم بدون در نظر گرفتن سایر دریافتی که کم بیش در این حدود است دریافت می کند چرا یک جراح که سالها درس خوانده و زحمت کشیده و از طرفی با جون انسانها سر و کار دارد دریافت نکند/
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
از همه خنده دارتر استدلال اون مهندساییه که نوشتن پزشکی همش محفوظاته!! این یعنی از دو کیلومتری پزشکی ام حتی رد نشدن! مرسی خیلی خندیدم
با سلام
تا وقتی مقدرات ما به دست یک عده مداح و هنرپیشه رقم می خوردو تا رمانی که دانشمندان و اساتید دانشگاه ما و نیز علما و مراجع ما در حاشیه قرار می گیرند نباید انتظاری غیر از این داشت. و اما اگر کسی بد موسیقی می نوازد نباید مقصر فارابی معرفی کرد. به فرض پزشکی خطا کرد گناه بو عی سینا که به انسانیت خدمت کرده چیست.؟
پاسخ ها
شارک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
عزیز دل اقای بهداد به شخص بو علی سینا اهانت نکردند. منظور ایشون اینه که هیچکدوم از رفتارهای و اهداف ایشون توسط پزشکان جامعه ما به درستی رعایت نمیشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
داداچ پرچم کجاس این !!؟؟
خاک بر سر ما که بوعلی سینارا با برخی اشتباه میگیریم او قبل ازاینکه پزشک باشد عارف وعالم خدا شناس بود .
پاسخ ها
مژگان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
مشکل همین جاست که ما بزرگان علم و ادب خودمونم درست و حسابی نمی شناسیم
بوعلی سینا پزشکی حاذق و بسیار باهوش بود به گونه ای که هوش وی نه تنها در زمانه خود، بلکه با معیارهای پیشرفته کنونی هوش بسیاری داشت.
اما ایشان عارف نبود، ایشان فیلسوف بود، یعنی علاوه بر اینکه چنان پزشک حاذقی بود که هنوز کتاب های وی در دانشگاه های پزشکی تدریس میشه، ایشان در فلسفه که واقعا علم پیچیده ای هست و کم از پزشکی نداره، صاحب نظر بودند.
در نهایت اینکه ایشان در زمره فلاسفه علم گرا بودند و چیزی که برای آن توجیه علمی و عقلی نبود را قبول نداشتند، لذا ایشان برای معاد توجیهی قائل نبودند. نمی گم قطعا به معاد ایمان نداشت، ولی معاد در باورهای فلسفی ایشان جایی نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
از خودت مایه بزار
ناشناس
| Malaysia |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
ابن سینا قبل از اینکه عارف باشد پزشک بود اما یک پزشک واقعی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
کاش يک جو معرفت بوعلي توي وجود خيلي از آدماي مدعي الان بود حالا چه ژزشک چه بازيگر چه مدير چه هر کسي که ادعاي ايراني بودن داره
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
برو کتاب شفا رو بخون بعد بگو عارف و خدا شناس بود...
بجای عکس بوعلی سینا باید نماد اخلاق و انسانیت را وارونه میکرد که این روزها وارونه شده .
فکر نمیکنم منظور ایشان توهین بوده وارونه کردن این عکس با توجه به اتفاقات اخیر ممکن است از نظر ایشان نشان دهنده اتفاقات وارونه باشد که در جامعه رخ داده به هر جهت به سبب احترام به این حکیم که زحمات زیادی کشیده اند بهتر است این عکس صدو هشتاد درجه برگردند.
یکی پیدا شه باین پسره....... بگوید تو چه کاره حسنی
اگر با پزشکان حال حاضر مسیله داری بجای خود .این موضوع ربطی بمفاخر ایران ندارد
از کوزه همان برو تراود که در اوست
وقتی این هنر مند های بی هنر رو الکی بزرگشون میکنین همین میشه دیگه
پاسخ ها
اسد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آفرین حرف دل ما هم بود اما محمذ جان اینا بنظرم اصلا هنرمند نیستن اینا فقط بازیگرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
مشکل همینجاست .
اقای بازیگر!
بازی با فرهنگ و تاریخ به چه قیمتی؟
آیا روح لطیف مرحوم کیارستمی با این کار شنیع خشنود میشود؟
دیگه از خطا گذشته ما هم تو خونوادمون ضربشو خوردیم تازه بعضیاشون زیر میزیم میخوان
کاسه داغتر از آش!
با این کارها داری تن اون هنرمند کم نظیر رو تو قبر میلرزونی
جریان علیه بوعلی نیست
بلکه علیه کسانی است که خود را به دروغ به بوعلی منسوب کرده اند و قسم بقراط شان را فراموش نمودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
فکرش در مورد جامعه پزشکي امروز درست بوده ولي نوع بيانش خيلي جالب نبوده نبايد عکس بوعلي که يکي از مفاخر ايران هست رو استفاده ميکرد.
کار خوبی کرده است.
تقصیر خودمونه
وقتی يه سری بی سواد رو انقدر گنده میکنیم همین ميشه که راحت بر اساس جو زدگی و بی فکری برای مقابله با قشری اینطور به بزرگان ملی مون توهین میکنه
کار اون گروه پزشکی که قصور داشتن و کم کاری کردن و باعث صدمات جبران ناپذیری به مرحوم کیا رستمی شد قابل دفاع نیست و باید از طریق قوه قضاییه پیگیری بشه ولی این دلیل نميشه يه انسان بی سواد با این حرکات به قشر پزشکان که انسانهاي باوجدان و با سواد زیادی هم در بينشون هست توهین کنه و کار رو به جایی برسونه که به کسی مثل ابو علی سینا توهین کنه
حامد بهداد باز گیر کرد تو یه مسئله
تا خارج شه یه خورده طول میکشه
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگر قرار باشه یه قول شما گیر نکنیم چیزی اصلاح نمیشه. منظور بهداد خیلی واضحه او به عدم تناسب و سنخیت ابن سینا برای بزرگداشت روز پزشک اشاره کرده. پزشکان تمایل دارن تا این رو پیرهن عثمان کنن و بهداد و سایر معترضین به خطاهای پزشکی رو بکوبن که راه به جایی نمیبرن. بهداد خیلی خوب به ارزش ابن سینا واقفه و طرفداران بهداد هم به این موضوع آگاهن. توهینهای وحشتناکی که پزشکها زیر اون پست نوشتن اصل ماجراست اما چون پست تابناک راجع به کار بهداد بود بنده در اون مورد نظر نمیدم تا بی ارتباط ننویسم
خیلی بچه گانه بود.از تو بعیده بهداد.به عنوان یه حامی حسابی سرافکنده شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
شما هم یه فکری به حال خودت بکن، حامی این شدی ؟!؟!؟!
حامد بهداد و کاری نداشته باشین مدلشه کسی جدیش نمی گیره
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
چرا اتفاقا کار این فرد صحیح بوده و جدی و در دانشگاه امروز صبح بحث بر سر همین بود و همه هم نظر بودیم که ایشون قدر و منزلت ابن سینا رو به خاطر اشراف بر ادبیات خراسان (غیر از همدان) بهتر از دیگران میدونه. در ضمن ایشون کار درستی کرده چون نشون داده که ابن سینا و صنف پزشکان (به استثنای درصد قلیل پزشکان زحمتکش) هیچ تناسخی با هم ندارن. اگر قصد توهین بود شکل ابن سینا رو 180 درجه نمیچرخوند. تغییر 180 درجه ای یعنی بین دو مورد الف و ب وضعیت معکوس وجود داره
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بو علی سینا بهش اهانت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگر اهانت از جانب پزشکان باشه (به استثنای درصد قلیل زحمتکش قشر پزشک) توهین از جانب شما مایه افتخار هم هست .
مگر ایشون حال طبیعی هم دارند؟
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
بله. اما شما که از زمان مهران مدیری کینه به دل دارید میخواهید از این وسیله ابزار توهین به ایشون رو بسازید. او منظورش این بوده که ابن سینا و پزشکان امروز (غیر از درصد قلیل استثنا که زحمتکش هستن) 180 درجه با هم تفاوت دارن. اگر قصد توهین داشت تصویر ابن سینا رو بدون 180 درجه اختلاف (که کاملا در زبان رایج هم به کار میره میگن اینها 180 درجه با هم فرق دارن) مخدوش میکرد مثلا روش رنگ میپاشید او به ابن سینا توهین نکرده خودتون هم میدونید اما نمیگید و این رو حربه و پیرهن عثمان کردید تا شاید با تحقیر و ارعاب او رو ساکت کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی نکنه حامد بهدادی کلک که زیر هر نظری یه پاراگراف در حمایت از بهداد نوشتی؟
بو علی در دنیا شناخته شده است و با این کار ها کوچک نمیشود حالا این حامد بهداد کی هست؟
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خودت میدونی کیه وگرنه نمیرفتی الفاظ رکیک به خودشو خانوادش در صفحه اجتماعی بنویسی پس میدونی کیه. همون قدر داری شناخت خودت راجع به بهداد رو میپوشونی که روی این نیرنگ پیرهن عثمان کردن تصویر وارونه مانور میدی و خودت رو به ندونستن میزنی. او منظورش از وارونگی عکس این بوده که 180 درجه اختلاف بین صنف پزشک امروز و ابن سینای عزیز وجود داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
یعنی نمیدونی؟ حامد بهداد یه منتقده فقط یکی از خیل منتقدین به شماها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اتفاقا دقیقا با همین کار بزرگ شد چون از سنجاق شدن به شما پزشکان خلاص شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی ول کن جان مادرت همه جا اومدی از بهداد حمایت کردی مُردیم بابا بس که چرت گفتی، حرفی داری یه بار بزنی همه می خونن نه این که یه حرفو صد بار تکرار کنی
حامد بهداد همیشه رد داده، تعجب میکنید؟
وقتی آدمهای کوچک به بعضی از دلایل یکشبه داخل آسانسور شهرت هل داده می شوند نتیجه اش همین است که می بینید چه به اصطلاح هنرمند و چه پزشک و چه ...!
برخی پزشکان خطا می کنند، درست! برخی پزشکان پول پرستند، درست! برخی پزشکان وجدان کاری و معرفت ندارند، درست! اما شما آقای بهداد به اصطلاح محترم که هستی که به یکی از مشاهیر و افتخارات این مرز و بوم توهین میکنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آقای بهداد.ایکاش در این کشور امکانش بود که همانطور که از پزشک معالج بعلت قصور در امر درمان شکایت میشود و برخلاف نظر حضرتعالی به آن رسیدگی هم میشود که خود من با توجه به شغلم ، بارها شاهد رسیدن حق به حقدار بوده ام
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
برخی از پزشکان! ماشالله هر دم از باغ شما بری میرسه دکتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی بازم تو؟!
دکترا تو ایران فکر میکنن از دماغ فیل افتادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اكبر آقا لابد جاي تو رو گرفتند ؟!!!!!!!!آخه در مقابل تو بايد هم اينجور باشند و الا تو رو نميشه نگهت داشت
این دسته افراد به خودشون توهین و جفا میکنند. قرنهاست ابو علی سینا بر تارک تاریخ حی و زنده و بطور ستودنی ایستاده است و باقی خواهد ماند اما از این افراد سطحی نگر ذره و گردی باقی نخواهد ماند.
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا. پزشکان بالاخره باید از تفرعنشون دست بردارن. بهداد منظورش اختلاف 180 درجه ای بین ابن سینا و پزشکان متفرعنه و من کاملا با وی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی سعی کن به همه کامنتا جواب بدیا، یه وخ خدای نکرده یکیشونو از قلم نندازی!
دوست دارم بدونم اگر بهداد به پزشک نیاز پیدا کنه مراجعه میکنه یا نه! گرچه رفتار این شخص نشون میده ایشون به روانپزشک نیاز داره... فردی با این همه تند خویی و عصبییت قطعا دچار مشکلات روانی است. شما چهره عصبانی و درهمش ایشون رو ببینید و خودتون قضاوت کنید... دنبال یه موضوعی هست که خودش رو مطرح کنه، دنبال دوربین مخفی که رامبد جوان از ایشون گرفت بگردید ببینید سر یک دوربین مخفی ساده که قرار بود برای خنده باشه! تا چه حد عصبانی شد و وسط خیابان بین ماشین های در حال تردد یقه گیری کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
تمام ادمهای نیک روزگار که به مخالفت با ادمهای بد برخاستن مثل مصدق عزیز به روانی بودن متهم شدن. بهداد بسیار عزیز و سالمه. اگر جای سالم و روانی با هم اشتباه شده باشه شما سالم و ما مریض. پس تهمت و توهین و تحقیر شما در ما اثری نداره عزیز جان
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
آدم وقتی از یه چیزی می خواد حمایت کنه یه نفر دیکه رو تخریب نمی کنه!اگر مساله قضاوت باشه شما با این کامنتت فکر می کنی ما در باره ت چی قضاوت می کنیم؟!
آنقدر به این آدمهای بیسواد و توخالی بها دادید تا جاییکه یک هنرپیشه دست چندم به خود بیخودش اجازه داده که به افتخار ایران در همه ادوار یعنی ابوعلی سینا اهانت کنه. بهداد به اندازه یک میلیاردم بوعلی هم استعداد نداره اونوقت میاد و یه همچین کاری میکنه.
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگر بو علی همون حکیم فرزانه است که هست به بهداد آفرین هم گفته که منظورش تفاوت ماکزیمم بین شما و بوعلی بنده خداست
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نظرات دیگه خیلی احساسی شده. من حرکت نادرشت این بازیگر رو تایید نمی کنم ولی اگر ما به عنوان پوچ و توخالی پزشک هم اینقدر بیهورده بها نمی دادیم تا هر کسی برای رسیدن به پول یا شان اجتماعی بره دکتر شه که ذوق کنه بهش بگن دکتر! اینهمه پزشک بی مسئولیت و بی ساد هم مثل قارچ تولید نمیشد. البته این شکل اعتراض یعنی مایه گذاشتن از یک پزشک واقعی و متعهد رو تایید نمی کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
سارا=دروی
دستش درد نکنه
در کشوریکه من مهندس با 25 سال سابقه فارغ التحصیل یکی از بهترین دانشگاه های دولتی و کسیکه شناخته شده در کل کشور می باشم در حساب پس اندازم یک میلیون تومان ندارم طبیعی است که یک بازیگر بتواند به ساحت علم و افتخار علم کشور و جهان توهین کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sri Lanka |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
کشور را اشتباه توصیف کردید عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
با عرض معذرت مشکل احتمال زیاد از خودتون بوده الان خیلی از مهندسین فارغ التحصیل اوایل دهه هشتاد هم وضع خوبی دارند
جالبه که این آقای بهداد این وسط چرا خودش رو نخود هر آشی میکنه ؟ ایشان چکاره هست این وسط ؟ چه سمتی داره ؟ ورثه مرحوم کیارستمی هست ؟ وکیل خانواده مرحوم هست ؟ سخنگوی خانواده مرحوم هست ؟ چکاره هست دقیقا؟ً
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
همه ما نخود آش هستیم چون باید مقابل جفای شما پزشکها بایستیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی باز اومدی؟!!
سنگ بی قدر اگر کاسه زرین بشکست قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
ما نفهمیدیم این عکس ابن سیناس یا رازی یا فارابی یا ......
جای بسی تاسف است که در کشوری که داعیه متمدن بودن دارد به برخی از افراد کوچک العقل اجازه داده میشود دست به چنین اقداماتی بزنند. که نه تنها مایه سرافکندگی هر ایرانی میشوند که با دست خود تریبون را در اختیار دیگران قرارداده تا بر ایرانی ها بتازند. و اما این آقای بازیگر بهتر است بجای بزرگ جلوه دادن برخی اشتباهات پزشکی به این همه انسانهای مریضی که هر روز در درمانگاهها و بیمارستانها سلامتی خود را بدست می آورند نیز نگاهی بیندازند.
حق با ایشان (جناب آقای بهداد) می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
جناب اقا برای این فرد کلمه بزرگی ست
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
موافقم
درود بر حامد بهداد..این پزشکا هستن که برای یه مشت پول سیاه به روح پزشکی توهین کردن..اونان که عکس ابو علی سینا رو تو ذهن مردم برعکس کردن..نه حامد بهداد عزیز
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
سارا=دروی
هنرپیشه مغرور و ناپاکی است
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
میدونی وقتی میگی ناپا یعنی چی؟
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
شما چی؟ یک ناشناس تهمت زن!
حامد بهداد زيادي عصبيه و بايد آرامبخش بخوره
لطفا منتشر کنید
این هیچ توهینی به ابن سینا نیست. این نشان دهنده ی این است که پزشکی امروز ما معکوس آن چیزی است که در مرام و مسلک ابن سینا بود و به غلط و به عکس ما بسیاری از پزشکان امروزمان را با ابن سینا قیاس می کنیم.
به نظر بنده عکس بسیار دقیق و ظریف و محترمانه ای است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اتفاقا توهین هست و خیلی هم مشخص است. با این حرفها نمیتوانید کار نادرست ایشان را موجه جلوه بدهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
مثبت منفیارو ببینی می فهمی
حامد بهداد بهتره به قرطی بازیهاش ادامه بده وبدونه ۵۰سال دیگه هم نمیتونه تواین جور مسائل اظهارنظر کنه چه برسه به توهین به حکیم بزرگ ابوعلی سینا.
بی فرهنگی موج می زنه
هیچ تقصیری متوجه ایشان نیست. خود بوعلی سینا هم اگر زنده می گشت از هم صنف بودن با پزشکان امروز کشورمان شرم می کرد.
پزشكها را بايد اعدام كرد
پاسخ ها
سینا
| Turkey |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
وقتی عزیزانت مریض شدن شما میخوای معالجشون کنی
تابنام از ت بعیده انتشار نظرات افرادی که مشخصا عقده دارن و ضریب هوشی بالایی ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
لطفاً قرصهاتون رو سر وقت بخورید....
صادقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
بعدش اگر مریض شدیم بریم پیش دعا نویس؟
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دکتر جون الان زدین تو خط مظلوم نمایی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
نه سینا جان میاد پیش شما که ضریب هوشیت از انیشتین هم بیشتره...باز خوبه مهندسا که رشته سخت تر از پزشکی خوندن..وبا دروس تحلیلی و استنتاجی سروکار داشتن هیچ ادعایی ندارن ..اگه هوش بالایی داشتی قطعا یاوه نمیگفتی..
این توهین به ابن سینا نیست احتمالا به این معنی است که برخی پزشکان امروزی برعکس اخلاقیات پزشکی ابن سینا و بقراط عمل می کنند
بابا اینقدر اینارو بزرگ نکنید !!!!!!!!
متاسفم از این همه افسارگسیختگی فرهنگی
این آقا فکر روزی را هم کرده که خدای ناکرده روزی بیمار شود ، بیماری که همین آقایان پزشک باید مداوایش کنند ؟ افراط در هر کاری زشت و نا پسند است . به امید اینکه ایشان از این عمل نا صواب خود اظهار ندامت و عذرخواهی کند .
این فرد که حالت طبیعی نداره. از فیلماش معلومه.
من یکی رو میشناسم می خواست پزشک بشه کنکور قبول نشد ، بازیگر شد !!! بدحوری میسوزه !
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
بازیگر شد و اون موقع سیمرغ بلورین گرفت و چند میلیون ایرانی بهش افتخار میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
پزشك كه سهله اين بابا هيچي نميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
پزشکا دیدن نمیتونن تو عالم بازیگری مردم خفت کنن واسه همین چسبیدن به پزشکی..
ﻫﺮﮔﺰ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻧﺸﻮﻧﺪ ﻣﯿﺪﻫﺪ
بهداد حالش اینه
این نشون میده که شخصیت ایشون همانند کاراکتر بازیگریشون عصبی و نا آرام هست!
پاسخ ها
شیخی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این نشون میده که شخصیت شما با شخصیت ابو علی سینا چقدر متفاوت هست. خلط مبحث نکنید
منظورش شاید حرمتی هست که توسط عده ای پول پرست طماع وارونه شده و بر باد رفته
ضمنا به عنوان کسی که گرفتار این نایبان شدم و عزیزی رو از دست دادم باید بگم 90 درصد این جماعت فقط دنبال پول هستند و پزشکی براشون تجارت و بیمار کیسه پول حق با حامد بهداده دمش گرم
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا
تابی شما اول برو اون افتصاح مقاله بیگی و بیگی ها ریگی در کفش منافع ملی رو جمع کن بعد بیا از بهداد انتقاد کن
پاسخ ها
ببخشید منفی میدم تا ...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
به شما منفی دادم تا در حوزه مورد بحث کامنت بگذاری و مثل دکترها نشی که به ورطه الفاظ بد افتادن
اصلا این حامد بهداد کی هست!!!!!؟؟؟ کسی سوادش به اون حدی نیست که "فیلسوف شرق و طبیب غرب" شیخ الرییس ابوعلی سینا رو بشناسه؛ لیاقت نداره اسم چنین دانشمند شهیری رو بیاره. حامد بهداد تو بهترین حالت لمپن سینمای ایرانه و باید بدونه که تو تاریخ لمپن های زیادی مثل اون اومدن و رفتن و هیچ نشانی از اونا نموده. ولی کرسی تدریس فلسفه سینوی بعد از هزار سال هنوز در غرب نظریات این حکیم بزرگ رو تدریس می کنه.
گر هنرمند ز اوباش جفایی بیند تا دل خویش نیازارد و در هم نشود
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
لطیفه تعریف میکنین؟
از کوزه همان برون تراود که در اوست . از لمپنی مثل حامد بهداد بیش از این هم انتظار نمی رود .
ضمنا" ایشان مثل اینکه خبر ندارند که بر سر ملیت ابو علی سینا دعواست .
پاسخ ها
توهین نکن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
حامد بهداد و مدیری لمپن نیستن. قبلا به مهرجویی هم گفته بودین. ای بابا هر جا کم میارن توهین میکنن. چی میگین؟
چه جسارت ها حالا مثلا عباس کیارستمی که با سیاه نمایی درباره ایران چند تا جایزک گرفته کجای دنیا را گرفته و یا اینکه حامد بهداد فکر می کنه کیه جز یک بازیگر در پیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
نظرت عالی و حرف خیلی ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خب همین دیگه. همینه که حامد بهداد میگه شماها و ابوعلی سینا با هم نمیخونید. مرحوم کیارستمی کی سیاه نمایی کرد؟ فیلم کلوس-آپ راجع به یه شخصی که خودشو میزنه جای یه فیلمساز و کیا سعی میکنه او رو به راه درست برگردونه سیاه نماییه؟
کلاً بهداد آدم جوگیریه ...




زیاد بهش بها داده شده ...
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اتفاقا این آدم رو دورادور از طریق جناب کوثری و جناب براهنی پسر میشناسم. فوق العاده خوبه. میگم فوق العاده. توهین به دکترهای خاطی بوده نه به شیخ الرییس. اینقدر این آدم محترمه که دارم براش کامنت مینویسم. من. کامنت. دعوا خداییش برید به دردی که به مردم میدین به جای شفا فکر کنین بعد بیاین عیبجویی کنین...
رازیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
طرفدار حامد بهداد نیستم، بازی او را هم نمی پسندم! اما عباس کیارستمی را خوب می شناسم...
سیاه نمایی درباره ی ایران!!!؟؟؟
شک ندارم که قبل از فوت او حتا نامش را هم نشدیده ای!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
سارا خود حامد بهداده اومده کار خودشو توجیه کنه
افراط وتفريط هر دو زشت است ، كار ايشان مصداق " گنه كرد در بلخ آهنگرى ..... " است .
اگر پزشكى قصورى كرده است ' كه مراجع صلاحيتدار تشخيص مى دهند ' و پزشك ديگرى به غلط رفتار زشتى به طرفدارى از ولينعمت خود نشان داده است ' دليل نمى شود ، كسى به خود اجازه دهد ، به همه پزشكان در هرزمان و مكان جسارت كند وازخدمات علمى و انسانى آن ها چشم پوشى كند، البته اغلب پزشكان مابزرگوارتر از آن هستند كه دل گير شوندو توجه دارند كه غم بزرگى بر دل ها نشسته است و انسان را احساساتى مى كند و عنان اختيار را از دستش مى گيرد . همه بايد خويشتندارى خود را حفظ كنيم و بر اعصاب خود مسلط باشيم . و مسؤوليت شناس باشيم .
درست است که ایشان یک هنرمند است و یک پزشک هم شاید در مورد کیا رستمی سهل انگاری کرده ، ولی عمل این آقای تازه به دوران رسیده از نادانی است مگر می شود به بوعلی سینا که یکی از مفاخر ملی و شخصیت تاریخی و جهانی توهین کرد ؟
پاسخ ها
شیخی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ایشان تازه به دوران رسیده نیستند. من هم حمایت خود را از کارشان در همین جا اعلام میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
شیخی=سارا=دروی=حامد بهداد
این .. .. شده الگو جامعه

کی هست؟
چ کار مثبتی برای جامعه انجام داده تا حالا؟
چقدر سطحی این پست رو تفسیر کردی تابناک. میشه یکم غیر سطحی تر هم تفسیر شه این پست. مثلا طی وارونه مسیر حکیم بوعلی سینا توسط جامعه پزشکی امروز ما.
واقعا متاسفم برای ایشان .اون وقت نقش پزشک رابازی می کند .اون هم در افریقا واقعا بدر د همان جاها می خورد ایشان عددی نیستند که حتی اسم ابو علی سینا را بیارند .ومن مطمعنم ایشان از لحاظ روانی مشکل دارند ودر فیلمهایش هم نشان می دهد علاقه زیادی به ادمهای روانی دارد تا سالم
اين كه گفتيد كي هست حالا؟
یه عکس برعکس که شاید معنا داشته باشه و نه توهین برای خبرنگاری مثل شما توهین حساب میشه ولی گندی که خاموش این جماعت پزشک بی سواد دارن میزنن توهین به شعور ملت و ابو علی سینا حساب نمیشه
این ها برای پول دارن نسخه تجویز میکنن ابو علی سینا منش دیگه ای داشت
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا. منظور بهداد این بود که 180 درجه بین این دو فرق هست ن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
شما تو شغلی که داری و توش تخصص داری می ری مفتی و در راه خدا کار کنی؟که می گی اینا برای پول دارن نسخه تجویز می کنن؟ پزشکی یه شغله که یه خدمات ارائه می ده و تو دنیای امروز و حتی دیروز به ازای خدماتی که در شغلت ارائه می دی پول دریافت می کنی
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
خاك بر سر ما كه هنرمندمون اينه اگر بزرگان ما رو مصادره مى كنند از بى لياقتى ماست
حامد بهداد که کلا تعطیله
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اصلا اینطور نیست او یه انسان خیلی.... خوب و باشعوره وخواسته با این کار بگه بین این دو (به استثنای اون عده پزشک که زحمتکشن) تفاوت 180 درجه ای هستش
شكرخدا كه اين دشمن پزشکان خودش یک مالیخولیایی کامل است.
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اصلا اینطور نیست. او قصد توهین نداشته شما اینطوری میگید تا بتونید بهش حمله کنید منظورش این بوده که 180 درجه بین پزشکان بد (به استثنای پزشکان خوب و زحمتکش) با ابن سینا تفاوت هست
وقتی دستگاه قضایی پزشکی که توهین کرد رو بازخواست نکرد نتیجه اش این میشه که این گروه هم علیه پزشکان بی احترامی میکنند
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
علیه پزشکان باید حرف زد ولی نه علیه ابن سینای عزیز.
ما که از اول گفتیم این آدم لمپن و فرصت طلب و عقده ای است
خیلی مغرور و پر ادعا چند فیلم بازی کرده فکر می کنه کسی است. واقعا برخی هنر پیشه ها شایسته تلویزیون و سینمای ایران نیستند.شرم بر تو. واقعا جای خجالتی دارد در زمان جنگ بچه های 12 ساله خودشون را برای میهن و دین و آرمان ایران فدا کردن و این بی هویت اینگونه به بزرگان توهین می کند. خطای برخی پزشکان چه ربطی به ابن سینا دارد.
ایشان فقط یه هنر پیشه است تا یه هنرمند و به لحاظ روانی و شخصیتی کاملا مشکل داره
متاسفانه اين كار توهين بزرگى به جامعه پزشكى است و ايشان ندانسته در حال تكرار اشتباه گذشته خود است .
متاسفم که دل ایشان اینقدر پرکینه است. مسلما کینه و توهین ایشان به پزشکان به ما ضرری نمی رساند بلکه ضررش برای خود اوست. خداروشکر که چهره واقعی ایشان را به ما نمایاند.
حامد بهداد رو همه می شناسند. با این کارها می خواد همیشه در معرض توجه باشه. برای اینکه چند تا لایک اضافه تر بگیره حاضره بدتر از این کارها رو هم انجام بده...
چقدر باید چوب خطاهاب پزشکی را خورد..اگر پزشکی خطای خود را توجیه کرد عذر خواهی نکرد یعتی جان مریض برایش بی معنیه ...کی جواب میده سازمان نظام پزشکی؟؟؟؟؟؟؟؟/ ابدا متاسفانه متاسفانه ملجا و مرجعی منصف وطیفه شناس برای نظارت دقیق بر کار پزشکان وجود ندارد..چه باید کرد قطعا این عمل پزشکان بازخورد افاطی طرینیز به خود میگیرد تا زمانی که پاسخگوی اشتباهات خود نباشند و اشتباهات را با آمار و ارقام خطاهای پزشکی توجیه کنن
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
منظور بهداد عدم سنخیت ابن سینا با پزشکان خاطی است وگرنه عکسش رو 180 درجه نمیچرخوند. ما هم در محاوره میگیم اینها الف و ب از زمین تا اسمان با هم فرق دارن یا 180 درجه اختلاف دارن. نمیگیم؟ منظور بهداد این بوده عزیز
بسيارمايه تاسف است.ارزشهاي جامعه ماتوسط چه کسانی تائیدویاتخریب می گردد؟!
همانهایی که درروزگاری نه چندان دوریکی ازپست ترین وکثیف ترین ومردتنفرترین شغل ها راداشتند یعنی هنرپیشگی.!!؟
ولی اکنون درسایه تبلیغات اچانب فرهنگی ،خداستیزان و....برصدرنشسته اندوقدرمی بینند!!.
خوب حالا ببینید چه افراد بی مبالاتی دارند از پزشکان انتقاد میکنند. افراد خود بزرگ بینی که هیچ کس را به جز خود نمی بینند
از پزشكاني كه با سهميه ،پزشك شده اند ،نبايد انتظار خدمت داشت.
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اتفاقا این طور نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
منظورتون سهمیه رزمندگان هست؟ همونهایی که امتحان خدمت در مناطق جنگی را پاس کردند؟
ناشناس
| - |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
مگر سهمیه فقط برای رشته پزشکی در نظر گرفته شده
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
کاری به سهمیه نداره الان رتبه اولاشم بی وجدان شدن قانون ناقصه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خدمت چه ربطي به سهميه داره ؟
خوب کرده 90% دکتر های امروز کاسب هستند و مردم موش آزمایشگاهی خوب میفهمه این شما هستید که نمی فهمید
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
او با 180 درجه چرخوندن تصویر ابن سینا میخواسته همینو نشن بده نه توهین به ابن سنا!!!! مگه دیوانه است که به ابن سینا توهین کنه؟ انصاف داشته باشین. یعنی خودش این رو متوجه نمیشه؟ چرا این رو میگید تابناک؟ دکترا ببین رو صفحش چی نوشتن؟ باور کنید اگر حرف حق رو بدونیم و نزنیم دو فردای دیگه سر خودمون هم میاد. یه عده پزشک هستن که خیلی خوبن زحمتکشن کاسب نیستن طبیبن اما عده زیادشون بد شدن توهین میکنن تحقیر میکنن حتی مورد کتک کاری دیده شد اخیرا. تو همه اقشار جامعه هم هست اما بهداد قصد توهین به ابن سینا رو نداشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این امار رو از کجا اوردید ؟
چرا حرف بیخود می زنید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دروی جان خودت فرمودی: بله 100درصد دیوونه س
یکی نیست بش بگه اخه همین پزشکا نبودن جنابعالی الان زنده بودی که حالا اومدی شاخ میزنی
تابناک جان ! انقدر سر به سر پزشکان بذار تا آنچه که نباید بشود اتفاق بیافتد . خودت شروع کردی خودت هم جمعش کن .
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اتفاقا کار خبرنگار روشن کردن حقیقته
شما هم به حرکات برخی از افراد بیش از اندازه اهمیت میدید.
بنظرم توهینی صورت نگرفته است فقط با توجه به اینکه شیخ الرئیس نمایی از جامعه پزشکانی است که قریب به اتفاق انها بی انصاف و مادی هستند و اشتباهات انها باعث از دست رفتن افراد زیادی میشود که به لطف ماسمالی نظام پزشکی از عواقب ان می گریزند، اقای بهداد خواسته است اعتراضی بر زیاده خواهیهای این قشر مرفه ابراز نمایند.
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دقیقا
به صراحت می توانم بگویم که اقدام آقای حامد بهداد همانند بسیاری از دیگر هموطنانم نمونه بارز افراط و تفریط است . در هر صنفی قطعاً افراد خاطی وجود دارد اما این دلیلی نیست که همه افراد آن صنف خطا کار باشند و یا بلعکس اگر یکی درستکار بود همه درستکار باشند. بنابراین هیچکس حق ندارد با مشاهده یک یا دو مورد به تمام اهالی یک صنف اهانت کتد و مهم تر از همه به دانشمند برجسته ای مثل بو علی سینا که جهان پزشکی به وجود او افتخار می کند. پیش نهاد بنده است که قوه قضائیه با آقای بهداد برخورد کند تا درسی باشد برای دیگر توهین کنندگان از طریق شبکه های مجازی.
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اصلا اینطور نیست. شما پزشک هستید احتمالا و میخواهید با این کار انتقام بگیرید (نمیدونم. قصد تهمت ندارم) او قصد توهین به ابن سینا نداره بلکه گفته بین ابن سینا با پزشکان تفاوت 180 درجه ای هست
راحت بذارین این بنده خدا رو، خودش میگه من دیوونه ام
پاسخ ها
دروی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
شما دیروز بدترین توهین ها رو که افراد دیوونه هم به هم نمیگن نثار این شخص و خونوادش کردین.
خجالت نمیکشی عکس ابوعلی سینا نادره روزگار رو برعکس گذاشتی هنرپیشه دوزاری!!! ریز تر از حدی هستی که از این کارها بخوای بکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
متاسفانه گفتگو با شما بسیار سخت است چون راحت توهین میکنید
این کار به هیچ وجه توهین به ابن سینا نیست و کنایه ای تلخ به پزشکانی است که امروز روزشان بود.
اصلا هم چنین نیست. بزرگش نکنید.
توهین به بوعلی سینا!!!!!!!!!!!
اگر سهوی نباشه که باید گفت این به ظاهر بازیگر در حدی نیست که بخواد شخصی مثل ابن سینا رو میخره کنه کسی رو که کل دنیا مشناسن و احترام می زارن به اسمش.حالا این اقا رو تو فیلم ها بازی نمی دن اینجوری می خواد خودش رو مطرح کنه؟
با سلام . تاریخ به بو علی افتخار می کند . نه فقط تاریخ ما که تاریخ جهان را می گویم . اما حامد بهداد را چه کسی می شناسد ؟ صرف یک اتفاق برای مرحوم کیارستمی که نباید همه پزشکان را زیر سوال برد . مگه قریب و سمیعی پزشک نیستند ؟ با اون همه افتخار . وقتی یک بازیگر سینما را اینقدر بزرگ می کنید عاقبتش همین می شود . بازیگری که باشد یا نباشد جامعه دچار هیچ گونه دگرگونی نمی شود اما پزشک اگر نباشد ...
فقط قیافه اند سواد که ندارند
ادب مرد به از دولت اوست!
واقعا واسه ایشون متاسفم.متاسفانه این آقا از فوت آقای کیارستمی جهت خودنمایی خود و با شیوه های بسیار توهین آمیز به پزشکان و بزرگانی چون ابن سینا که مایه فخر این مرز و بوم هستن دارن استفاده میکنن.جایی که در عرصه بازیگری نتونست بهش دست پیدا کنه
واقعا واسه ایشون متاسفم.متاسفانه این آقا از فوت آقای کیارستمی جهت خودنمایی خود و با شیوه های بسیار توهین آمیز به پزشکان و بزرگانی چون ابن سینا که مایه فخر این مرز و بوم هستن دارن استفاده میکنن.جایی که در عرصه بازیگری نتونست بهش دست پیدا کنه
بهداد اصلا كي هست
یعنی این ادم بخاطر مرحوم کیارستمی عکس بو علی سینا افتخار تاریخ پزشکی ایران و جهان را بر عکس می گذارد!!!!!!!!واقغا شعور هم خوب چیزیه
این آقا همیشه در نقشهاش در حال غلو کردنه و این موضوع رو شخصیتش اثر گذاشته.
وقتی اخلاق در جامعه سقوط بکنه ادمی مثل این هنرپیشه میشه پرچمدار اخلاق!!!
خدا به مردم ما رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
بله سقوط اخلاقی در تمام اصناف از پزشک گرفته تا بازیگر دیده میشه.مردم نباید خودشون رو تافته جدا بافته بدونن.چه بسا اگر اونها هم جای اون پزشک یا بازیگر بودن همونجور عمل میکردن.این پزشکا و بازیگرا که از فضا نیومدن از مردم خودمونن.
تازه به دوران رسیده که می گویند یعنی همینها اگر جای فردین وبهروز وثوقی بود چه می کرد یک شخصیت تاریخی وافتخار ایران زمین را اینطور نشان دادن نشانگر نهایت عقده گشایی وتازه به دوران رسیدن است
عکس خودشو با اون سیگار تو دهنش!!!باید برعکس میذاشت.
آقا حامد مواظب باش مریض نشی چون باید تشریف ببری خارج از ایران ویزیت بشی !
طفلک دل پری داره این حامد بهداد. اخه مشخصه هیچ دکتری نتونسته کاری برای روان پریشانش انجام بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگر منظور از روانپریشانش، طرفداران ایشون هست، طرفداران حامد بهداد مثل خود وی انسانهایی فرهیخته هستند که حتی در مقابل توهینهای بسیار بد در اینستاگرام که از طرف پزشکها شد باز هم خودداری کردن و توهین نکردند. طرفداران ایشون روانپریش نیستن
پشه چه داند که این جهان از کی است که او بهاران زاد ومرگش در دی است
این نشون دهنده یه ضرب المثل غیر فارسیه که برای دانشمندا بکار برده می شه.. معنیش هم اینه که بوعلی سینا از وضعیت فعلی خیلی ناراحت شده(اگه بود ناراحت می شد). اگه منظورش اون بوده باشه به نظر من توهین نیست.
حامد بهداد شخصیت معلومالحالیه.ولی بدانید اگه دو گروه دست از کار بکشند بوی گند همه جا رو بر میداره یکی رفتگران محترم،عزیز و با. شخصیت که امثال بهداد خیلی مونده بهشون برسند.یکی هم پزشکان زحمتکش.که بوی مرده ها همه شهر را پر میکنه.فقط همین
پاسخ ها
امیردانا
| Germany |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
با مقایسه خودتون و رفتگران به رفتگران بی احترامی میکنی?نکن. حامد بهداد... درود
به خاطر کیارستمی به بوعلی سینا توهین میکنه
در این حین بد نیست به سواستفاده ی جمع کثیری از پزشکان مملکت از وضع موجود و پرکردن سارقانه جیب خود از پول مردم بیچاره در سایه حمایت های قوانین ناعادلانه موجود اشاره کرد
اين هنرپيشه درجه چندم كه به اشتباه هنرمند ناميده مي شود
هنرمند سینما حداکثر کارش این است که یک نقش را خوب بازی می کند. این هم ارتباطی با شخصیت واقعی او ندارد. اما همین رسانه های ما این نقش بازیکنها را در حد نقش اصلی بزرگ می کنیم بعدهم رستمی از آنها ساخته می شود که نمی شود باهاشون حرف زد!
نمونه يك لمپن واقعي.
پاسخ ها
امیردانا
| Germany |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
با این که شما دکتها خون مردمو تو شیشه کردین ما ادبو رعایت میکنیم نمیگیم بهتون لمپن. یکی اون بالا نظری داده باهاش موافقم. شماها هر جا کم میارین به مردم میگین لمپنشماها عاشق اینید که مردم سرطان بگیرن وگرنه در دکانتون بسته میشه. بسه دیگه
سلحشور یه حرفی زد هنرمندا تا فیها خالدونشو رفتن ! اما توقع دارن اگه اونا حرفی بزنن همه بگن به به و چه چه

بیخود بازیگرا رو گنده کردن
با سینماهای جهان مقایسشون کنی جز ارایش هیچی ندارن
این یعنی اخلاق پزشکی مرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ببخشید اشتباه منفی دادم.
آقای بهداد یه کم کتاب بخونی بد نیست. تا شاید بوعلی سینا رو بتونی بشناسی... البته بعید میدونم . از حدو توان تو خارجه که درک کنی
تنها خطای کیارستمی مرحوم در زندگیش
بها دادن حامد بهداد بود
اولین باره نام این اقارا میشنوم
گر خردمندی از اوباش جفایی بیند شادمان گردد و دیگر به سر غم نشود
سنگ بدگوهر اگر کاسه‌ی زرین شکند قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
حتما اقاي حامد بهداد بايد سريعا درمان شود واقعا ممكنه براي جامعه خطرناك و مضر باشه و اين كارها واقعا رو يك فرد سالم انجام نميده وبايد سريعا بستري شود و تحت درمان دارويي قرار گيرد..
پاسخ ها
امیردانا
| Germany |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اونوقت ببین خدا چطور کمرت رو میزنه که نتونی پاشی. دنیا حساب کتاب داره. نیا اینجا با سادیسم به یه ادم خوب توهین نکن وگرنه لعنت میشی
اين عمل نشانگر عقده هاى فرو خورده ى يك هنرمندنماست٠
سنگ بد گهر اگر کاسه زرین شکند
قیمت سنگ نیفزاید وزر کم نشود
من چند تا مصاحبه از حامد بهداد خوندم .ایشون بشدت به خود بزرگ بینی و توهم زیاد فهمی گرفتار شده است .وفکر میکنه خیلی بیشتر از بقیه میفهمه
مشکل مملکت ما این شده کهپحامد بهداد چون هنرمند ه و‌محبوبه میتونه تا هرجا که بخواد جلو بره
متاسفانه خیلی جوگیر شده
واقعا هم روز بوعلی سینارابایدباپزشکان امروزی جداکنند البته پزشک مثل بوعلی هم داریم ولی انگشت شمار
متاسفانه شدت گرفتنِ ترويج افكاركذب وافراطىِ نژادپرستانه وآريايى پرستى (بجامانده ازفاشيسم هيتلرنازى و رژيم منحوس پهلوى كه درآن قمار، مملكت راباخت) افرادى ازجامعه را بدجورى بيمار نموده است و بنظرمن حامدبهدادهم يكى ازآنهاست.
دوست دارم حامد
سقوط و زوال اخلاق خیلی مسری شده توی جامعه
من بعنوان یک ایرانی از بهداد شاکی هستم
پاسخ ها
سارا2
| Germany |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
من به عنوان یک ایرانی از پزشکها و دندونپزشکهای بی وجدان شاکیم. با ناشناس 02:08 2/6/95 موافقم دوست دارم بهداد""
عاقایون تابناک حالا چرا سانسور؟!
با سلام
بنده خيلي از پزشكان عزيز دل خوشي ندارم مخصوصا وقتي واسه يك عمل هزينه هنگفتي غيز از تعرفه حقيقي از بنده خواستند و اينكه متاسفانه به دليل عدم نظارت تعدادشون هم هر روز بيشتر ميشه
توی هر صنفی ادم بد پیدا میشه اما نباید به همه توهین کرد.
در اين كه در هر قشري تخلفاتي (يا خواسته يا ناخواسته ) صورت مي گيرد بحثي نيست . ولي اين مثلا هنرپيشه كه فكر مي كند اگر در فيلم ها داد و بيداد كند و وحشي گري دربيايد معروف مي شود.
پروژه فروش ابوعلی سینا به امارات مثل اینکه رسما کلید خورده
بنظر من این پست الزامن توهین به بوعلی سینا نیست و بیشتر هدفش نقد پزشکانه ولی بهتر بود از این عکس استفاده نمیشد که برداشت های اشتباه ازش بشه
حامد جان که وضعش معلومه بنده خدا اعصاب نداره کلا...
حتی باهوشترین پزشکان امروز خاک پای بوعلی هم نمیشوند. فهمیدن شفای بوعلی برای حوزویان افتخار است و تفسیر هر خط قانونش عنوان یک پایان نامه پزشکی است. اغراق نمی کنم و این جملات حاصل از روح مرده پرستی ایرانی نیست!
بو علی سینا یک شخصیت جهانی است وبا این عمل یک فرد معلوم الحال چیزی از ارزش آن بزرگوار کم نمیشود.عاقلان
دانند.
پزشکها کلا خوشونو تافته جدابافته میدونن.
اگر ظرفیت رشته پزشکی دانشگاهها روزیاد کنن دیگه دوران حکومت اینها هم تموم میشه
براي اينكه شدت روانپريشي اين بازيگر را متوجه بشيد كافيه در اينترنت دوربين مخفي رامبد جوان و حامد بهداد را جستجو كنيد؛
این دو قشر هردوتاشون از هم بدترن -یکی لوطی دیگری پول پرست - متاسفیم برا ی جای خالی انسانیت
با سلام قبل از نتیجه دادگاه حکم صادر کردن صحیح نمیباشد عقل حکم میکند اول مشخص شود اشتباهی رخ داده بعد شروع به واکنش کنیم
حامد بهداد واقعا برات متاسفم.
اکثر خطاهای پزشکی از جانب دکترهای بیسوادیست که از طریق سهمیه تخصص گرفته اند ولی سواد دیپلم ندارند
فکر نکنم منظور بدی داشته
اقای بهداد حتی تو رشته خودشون هم صاحب نظر نیستن چه برسه به اینکه بخوان به همه قشر پزشکی توهین کنن
راستی چرا یک پزشک متوسط باید در روز چهار تا پنج برابر حقوق ماهیانه من کارمند درآمد داشته باشه؟
فقط تعجب میکنم از کسانی که لایک میکنن ویا تایید،
آدمهایی که از داخل تهی هستند بیشتر از این بر نمی آد
از این انتظار بیش از این نیست
حامد جون مواظب باش
در هر قشری از جامعه انسانهای نیکوکار و بدکردار وجود دارد و جامعه پزشکان از این قضیه مستثنی نیست
اهانت به مقام ابن سینا برای جامعه ایرانی درد آور است
ایشان جهت ادای اعتراض خود می توانست از تصاویر و اشکال دیگری استفاده کند
بابا اون حالت طبیعی نداره ولش کنین اینقدر جدیش نگیرید یه دفعه خودش باورش می شه کسیه ؟
به بوعلی توهین نکرده به مشی وارونه بوعلی در زمانه کنونی انتقاد کرده است.
آخه حامد بهداد مگه عددی هست که اینقدر بزرگش کردید ؟!!!. خوبه که جزء بازیگران درجه 5 و 6 هیم نیست . اگه جای هنرمندانی مثل عزت الله انتظامی و مشایخی و نصیریان و ... بود چکار میکرد ؟>!!! . این آدم اونقدر بیسواده که براحتی به یکی از مفاخر ایران و جهان توهین میکنه . !!!!!!! .
این بشر مشکل داره
دوستان بپذیریم که 90 درصد پزشکان این سرزمین پولکی هستند و اکثرانسبت به تیپ و قیا فه مریض ویزیت میکنند و درفوت استاد کیارستمی نه همه پزشکان بلکه پزشک معالجش قصور کرده و بهتر بود معذرت خواهی میکرد
حق داره پزشکی تو کشور شده منبع پول و درامد
هرکسی بره پزشکی میخواد پولدار بشه
کی به فکر درد مردمه؟؟!!! دکتر وقتی پولشو بگیره دیگه به حرف مردم و درد مردم و بیماری مردم اهمیت نمیده
شاید شما از پزشکا ضربه نخوردید ولی من ضربه خوردم و داغ دیدم
حامدم مث من داغ دیده
بابا یه کاری باید کرد مگه این دکترا چی هستن و وی هستن همه ما شدیم مطیع و بدبخت اونا
این پزشکا دارن ظلم میکنن ظلم
تو رو خدا تو رو خدا تو رو خدا یکی تو این کشور بیاد و جوابگوی خطاهای پزشکی باشه
پزشکا از پول بیت المال مردم رشد کردند و حالا به مردم پشت میکنند
لعنت به غیرتشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
متاسفم برای داغی که دیدی، ولی اگر به آمار رسمی رجوع کنین حتی تو کشور آمریکام سومین علت مرگ و میر خطاهای پزشکیه، این یه مسئله اجتناب ناپذیره همه جای دنیا
برای سینمای ایران بخاطر وجود عناصر بیسواد متاسفم. قطعا این پسرک نمی داند بوعلی کیست.
پزشکای ما مثل مکانیک های ما می مونن تا یه عضوت کامل از کار نیفته مشکل رو تشخیص نمی دن و قبلش هزارتا خرج الکی برات می تراشن حتما هم باید پیش دو سه تا دکتر بری تا مطمئن شی. وگرنه واسه یه سرماخوردگی که دل درد گرفته بودم با اصرار من رو بستری کردن که فردا صبح آپاندیست باید عمل بشه اگه اصرار خودم نبود و برگه رو امضا نمی کردم که با مسئولیت خودم بیمارستان رو ترک میکنم الان آپاندیس نداشتم. رفتم دو تا دکتر دیگه تا معلوم شد ویروس سرماخوردگیه.
این اهانت به پزشکان وبوعلی برنامه ریزی شده است برای خدشه به رابطه مناسب پزشک و بیمار و زیر سوال بردن ارزش علم پزشکی پیامبر فرمود بهترین علمها علم پزشکی ودین است و این وسط مردم که گیرنده خدمت از پزشکان هستند بیشترین آسیب را میبینند
این آقا در حدی است مگه در مورد بوعلی سینا یا حتی در مورد جامعه پزشکی حرف بزنه؟!
مقصر اصلی ما مردم هستیم
این آقای بهداد حالش خوب نيست
متاسفم هم برای پزشکان و هم هنرمندان،واقعا کشور به کدام سو داره میره؟!
متاسفم هم برای پزشکان و هم هنرمندان،واقعا کشور به کدام سو داره میره؟!
اینا یک جامعه خود مختارند که با تشریف فرمایی جناب وزیر کنونی دیگه از کنترل خارج شده اند
ابوعلی سینا کسی است که دنیا به اون افتخار میکنه. در کشورهای دیگه اون رو میشناسن و به نوعی جزو مفاخر دنیاست. یادم میاد کشورهای همسایه هم در فکر مصادره ی اسم ابوعلی سینا بودند و هستند هنوز. چقدر حقیر باید باشیم که به انسان شریف و بزرگی مثل اون بی احترامی کنیم به هر دلیلی که باشه
حامد بهداد عکس ابوعلی سینا حکیم و فیلسوف ایرانی را وارونه در صفحه اینتساگرامش گذاشته است تا همچنان نسبت به مرگ کیارستمی اعتراض بکند و در حقیقت اعتراص اش را به پزشکان نشان دهد . تردید نکنید میانمایگی در میان ما رواج یافته است و این میانمایگی که هرازگاهی به فرومایگی می رسد توسط سیمای ملی و رسانه ها در اعماق جامعه رسوخ می کند . بهداد که بازیگری نازل است برآنست سوار بر موجها خود را در مدار شهرت نگاه دارد. انحطاط ،بلاهت و ابتذال نشانه های روشنی دارد که از جمله آنها همین اقدام سخیف بهداد است . او همان اندازه کیارستمی را می فهمد که ابوعلی سینا را ، در حقیقت هر دو را نمی فهمد . جنس بازی او چه ربطی به فیلمهای کیارستمی دارد . همانطور که در مراسم سمندریان در تاتر شهر نشان داد که هیچ درکی از از کارگردان بزرگ تاتر ندارد و اصلا نمی تواند داشته باشد . متاسفانه نظام رسانه یی با چهره سازی از آدمهای درجه چهار و حذف افراد شاخص و نخبه می کوشد پروژه سیاست زدایی و رواج ابتذال را پیش ببرد . این بار هم بهداد به کاهدان زده است و اگر معنای فلسفه و پزشکی را می فهمید این طور بی محابا به ابوعلی سینا یورش نمی برد که قرنهاست چهره شناخته شده در سطح جهان است . متاسفانه سطح شعور جامعه آنچنان تنزل پیدا کرده است که نزدیک به ده هزار این وهن را لاک زده اند . باید با روشنگری جلوی ابتذال ایستاد که با پول و امکانات فراوان این چنین در اعماق جامعه ریشه می دواند . نوشتن در مورد افراد پیش پا افتاده برای صاحب این قلم آسان نیست . ولی وقتی مرزهای وقاحت تا این حد جلو می رود باید تمام قد جلوی آن ایستاد و به پزشکان گفت خوش به حال تان که دشمنانی این چنین دارید که حتی معنای شعور تاریخی و اجتماعی را نمی داند. کاش خانه سینما ،خانواده کیارستمی و خود بازیگران این عمل را تقبیح کنند
.......
پاسخ ها
سارا2
| Germany |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
شما یکی از همون دکتایی هستی که در اینستاگرام زیر لوای اسم نیمه و ناقص (چند حرف لاتین و عدد) هر آنچه لفظ رکیک بود به طرفدارای بهداد کردی. از الفاظی استفاده کردین که آدم شرمش میاد بیان کنه. نامه طولانی مینویسی ولی از ادب خبر نداری. حامد بهداد نازل نیست این رو بدون. بیخود هم خودتون رو به ابن سینا وصل نکنید بنده خوب خدا اگه الان زنده بود از شما دکترا اعلام برائت میکرد
قدر زر زرگر شناسد
قدر گوهر ، گوهری

فقط خجالت . . .
حامد بهداد خودش کی هست اصلا؟ حتی تو عرصه بازیگری هم عددی نیست
عجب ملت بخیلی هستیم ما.
ماه و پلنگ
با سلام
شاید اقای بهداد در بعضی از ژانرها بازیگر قابلی باشه ولی در اظهار نظر در مواردی از جمله پزشکی نباید خیلی نظراتشو جدی گرفت. هرچنداگه تو فیلم باشه من این واکنش ها رو دوست دارم.
پزشکا ایران مرام ابن سینا رو کله پا کردن
اصلا توهین نکرده
احتمالا ایشان برای اینکه دائم مطرح باشه این کارها رو می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
نخیر ایشون مطرح هست. او برای اینکه به شما دکترها بفهمونه مشی و منشتون از زمین تا اسمان با ابن سینای عزیز متفاوته این کار رو کرده. خودتون هم میدونین اما اگه اعتراف کنین دیگه محلی برای ماهی گیریتون و توهینتون به منتقدین باقی نمیمونه
دمش گرم
باید علیه ایشان اعلام جرم بشه به علت توهین به فرهنگ ایران
فکر کرده........
خدا رو شکر
بیشنر بهش تریبون بدین تا بیشتر خودشو به مردم نشون بده مردم بدونن کیا دارن پزشکا رو میکوبن
منکه پزشکیم تموم بشه از ایران میرم فقط اونای که با سهمیه قبول شدن میمونن
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه!
تو رو خدا دست از این مسخره بازیا بردارید.
بازیگرا خودشون مشکل دارن اخلاق کشور رو داغون کردن
حتي اگربرفرض محال منظورش وارونه نشان دادن اخلاقیات پزشکی درزمان حال هم باشد، بازحق توهین به مفاخر علم وفرهنگ وتاریخ کشور راندارد
........مرده ان است که نامش به نکویی نبرند.
میگن یکی برای اینکه معروف بشه رفت و توی آب زمزم.....
عزیزان این روزها هر روزنامه ای هر کانال تلویزیو نی وهر سایتی هر سایت ورزشی و فذراسبونی را مراجعه میکنی سرشار از توهین به قومبتهای ایرانی ترک وکرد و لر عرب توهین به فذراسبونهای جهانی و غیره ..این هم حالا قسمتی از فرهنگ به اصطلاح غنی ایرانیمان است عزیزان کمی به خودمان بیاییم وبیش از این فرهنگ ایرانی را نه تنها در کشور عزیزمان بلکه در دنیا نیز حفظ کنیم
من خودم دانشجوی حقوق پیام نور هستم. من یک همکلاسی داستم که رفت رشته تجربی و این بنده خدا از اون زمان تا حالا روزی 10-11 ساعت مطالعه دارند و سه ساله که پزشکی قبول شدن و مزد زحمات شبانه روزی رو گرفتند اما من چون عرضه نداشتم و ول میچرخیدم حقوق پیام نور قبول شدم. آیا کسانی که نمیدانند با کسانی که میدانند برابرند؟
واقعا برای آقای حامد بهداد تاسف باید خورد و گویا ایشان با این کارها می خواهند خودشان را بیشتر مطرح نمایند
حامد بهداد اگه مریض بشی با امبولانس شمارا میفرستند انگولا درمان بشی
دمش گرم حامد عزیز. ای ول داره بخدا.
ما اگر بخواهیم مثل سی سال پیش پزشک از هندوستان برامون بیاد و این پزشکا رو بندازن سطل زباله باید چکار کنیم؟
۹۰درصد اونایی که اینجا یقشو به خاطر عکس جر میدن یا دانشجو سال اول دوم پزشکین یا انترن و رزیدنت.دچار سندرم دانشجو پزشی شدن بعد فارغ التحصیلی و رفتن تو جامعه این سندرم هم میمیره
انتقاد اقای بهداد از این جامعه پزشکی که همه چیزشون پول و مال اندوزی شده کاملا درست و بجاست
به نظرم پزشکهای ما انسانیت را فراموش کردن
وافعن که
حالا بوعلی به شما تاجران بیماری چه ربطی داره؟ چرا خودئتون رو چسبوندین به بوعلی سینا؟ اصلا من شما رو یک عده تاجر میدانم نه پزشک
بهداد برو دکتر
سلام .تعبیر عجیب ونا به حقی انجام دادید تابناک .یه کودک هم میفهمه منظور خلاف وعده وقسم پزشگی بسیاری از پزشگان ماست.وقتی تزریق یه آمپول 4هزار تومنه .اگه کسی که بضاعتی نداره ومحبور باشه دوتا آمپول به دخترش بزنن بشه 8هزار تومن فقط تزریقش نداشتع باشه آیا باید درد بکشه همینطور.هزینه درمان واقعا بالا ومسخرست .فکری به حال همه نوع قشری بکنید .سپاس
سلام .تعبیر عجیب ونا به حقی انجام دادید تابناک
بی سوادی بیش نیست.
متاسفانه بوعلي سينا در صدا و سيما به عنوان يك شامپو فروش سير معرفي ميشود چه انتظاري بايد از يك نامتعادل رواني داشت
حامد بهداد با اين کار خودش را کوچک کرد.
همونطوری که قبلا توسط افرادآگاه عنوان شده بود ایشون تعادل روانی وعصبی ندارند!حالا علتش چیه؟شایدص یا س مقصرباشند!
به چه جایی رسیدیم که یه "بازیگر" به تاریخ این مملکت توهین میکنه
???????
حامد بهداد و امثال او رو ما مردم الکی بزرگشون کردیم،وگرنه هیچی تر چنته ندارن،این فرد در چه جایگاهیه که به خودش اجازه ی توهین به بزرگمرد ایرانی میده?
حامد بهداد و امثال او رو ما مردم الکی بزرگشون کردیم،وگرنه هیچی تر چنته ندارن،این فرد در چه جایگاهیه که به خودش اجازه ی توهین به بزرگمرد ایرانی میده?
حامد بهداد و امثال او رو ما مردم الکی بزرگشون کردیم،وگرنه هیچی تر چنته ندارن،این فرد در چه جایگاهیه که به خودش اجازه ی توهین به بزرگمرد ایرانی میده?
واقعا حالم از این مرغ نپخته بهم می خوره...
حالا چرا این بابا (بهداد) کاسه از آش داغ تر شده قبول که هیچ کنترلی روی رفتار و کردارش نداره و بدبخت این جوانهایی که این آقا را الگوی خودشون کردن و باین اراجیف را لیک میکنند پست را که نخوندم ولی قصور و اشتباه پزشگی چه ارتباطی با ابن سینا داره نمیدونم به حامد بهداد توصیه میکنم بره پیش یک پزشگ متخصص و روان پریشی خودش را درمان کنه که در هر موردی موضع گرفته شدت بیماری اش بیشتر مشخص شده
این آقای حامد بهداد در مراسم ترحیم یک هنرمند بجای گریه ،دست های خود را بهم می کوبید و دست می زد.خدا او را شفا دهد.
فک میکنم شان جامعه ی پزشکی و روح بزرگ پزشک ها ،اصلا در خودش نمیبینه که بخاد جواب این بیمار بای پولار رو بده و مسئله اینجاس که این آقا یه سرمای کوچیک هم بخوره شبونه عازم مطب پزشکا میشه،بعدم اونی که میگه دستمزد بالاس،عزیز جان اون15سالی که پزشک شب و روز درس میخونه،36ساعت مداوم کشیک میده،از5صبح تا9شب هر روز تو بیمارستانه،استرس مورنینگ صبح،استرس سلامت مریض،تمام تابستونایی که شما سفر رفتی پزشک داشت درس میخوند،سال کنکور که تو پای تلویزیون بودی روزی16ساعت درس میخوند ،کجا بودی که حالا اومدی میگی حقوق پزشک از کارگر بیشتره؟؟همه جای دنیا حقوق پزشک بالاس و اون به پشتوانه ی 30سال زحمته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
توضیح نده بهشون...نمی فهمن...
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
یعنی الان تو مقدسی؟ آخی از هذیان گرندیوز عبور کردی و وارد توهم شدی. شفای عاجل
از كسي كه تعادل روحى و روانى نداره و تربيت خانوادكى درست نداره انتظار نداشته باشيد
دیوانه است
درکشور ما کسانی درامد ملیاردی دارن کہ شعور ندار ن اگر شعور داشت می دونست یک پزشک ارزشش بیشترازملیونہا دلقک مٹل بہداد است
تا کی میخوایم اجازه بدیم که یه عده از بازیگرها ، هنرپیشه ها و خوانندگان کم فهم ، علما و دانشمندای بزرگ ما رو مسخره کنن ؟
خداروشکر با عکس بقراط این کارو نکرده
واقعا که
جالب اونایی هستن که کار این یارو رو لایک کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
نه همه باید میومدن کار خون آشام ها ی برجساز رو لایک میکردن. ببخشید !!!
با سلام
بوعلی سینا دانشمند، عارف و از مفاخر ایران می باشد. ایشان با وجود استادی و مهارت در علوم مختلف و طب (به عکس پزشکان امروزی) اصلا به دنبال ثروت و قدرت نبوده اند. ایشان جزء پزشکان حساب نشوند به واقعیت نزدیکتر است.
????????
اگر فرضا یه کارگر یا یه معلم طلایه دار گله گذاری از اوضاع پزشکی و اینکه اخیرا درامدشون متناسب با خدماتشون نیست و اوضاع وارونه شده قابل هضم بود ولی اینکه به اصطلاح هنرمندان! سردمدار همچین القائاتی باشند به دور از انصافه.
شما که هنوز فرق انتقاد و توهین نمیدونید
خوبه ادم اول فرق توهین با انتقاد یاد بگیره بعد حرف بزنه .
وقتي خودمون بزرگانمون رو به تمسخر ميگيريم اونم به واسطه كساني كه مثلا خودشون فرهنگ سازن ، پس نبايد از مصادره اين بزرگان توسط جوامع ديگه ناراحت شد.
واقعا پزشکاها تو این مملکت دارن خیلی حال می کنن.
جالبه که همه به وضع درآمد پزشکان اعتراض دارند که سال ها تحصیل کردن و زحمت کشیدن و الان هم بهر حال درحال درمان دردهای ملت هستند اما هیچ کس به درآمدهای میلیاردی فوتبالیست ها یا همین بازیگران یا خواننده ها که اکثرا هم بی سواد هستند اعتراضی نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
آقای گاوه واقعا فک کردی تو ایران فقط پزشکا سواد دارنو بقیه بیسوادن اف بر تو.. وقتی یه مشت خرخون که تنها هنرشون حفظ کردنه اوضاع همین میشه..
نه این هنر پیشه نه پزشکای ایرانی که الان دارن دربلاروس پول میدن مدرک میگیرن.قاضی باشید بین اعمال پزشکای خودمون و اعمال پزشکای بقول خودمون کشورهای کافر.
سلام
اشتباه نکنید این عکس وارونه نیست
برو به جهنم...
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ....
(( چو اندر تبارش بزرگی نبود. نیارست نام بزرگان شنود ))
حجم و اندازه این به اصطلاح هنرمند همین اندازه است!!!!!
چرا شما بیشتر گسترشش می دهید. حد اقل شما عکس را حذف کنید
اقایان طرفدار پزشکان
از روند پزشکی ناراحت بوده این کار رو کرده
یکم فکر لازم است
دوستان
" حجت الحق، شرف الملک، امام الحکما "....
این ادبیات برای ما تازگی نداره. وقتی رسانه ی چاپی کا رکیک ترین الفاظ رو می نویسه و باز هم منتشر میشه. وقتی در رسانه های دیداری از زبان مجری و..... و کارشناس سینمایی هر لفظ و توهینی رو می شنویم و برخورد نمی شه باید منتظر بدتر ای انها هم باشید.
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
سلام خانم همنام ، سارا. فقط خواستم بگم اگر سری به اینستاگرام بزنی میبینی چه افتضاحی پزشکها و دندونپزشکها اونجا به پا کردن
تمام کسانی که دارن به حامد بهداد توهین می کنن خودشون دارن دقیقا رفتار غلطی می کنن. تخریب و توهین و مسخره کردن... پس حامد بهداد هم مثل خود ماست! مثل ماهایی که که به راحتی توهین کردیم فحش دادیم تحقیر کردیم و به جای نقد موضوع یا اظهار مخالفت و بیان نظر خودمون احساس عمل کردیم او را روانی و بیمار خواندیم. پس وقتی همه مثل همیم! اعتراض وارد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
احسنت سارا خانم همه مثل شما درک وایمان وشعور باطنی ندارن اکثرا فقط ادعا دارن.
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
با احترام مخالفم. حامد بهداد توهین نکرد. قبل از گذاشتن تصویر ابن سینا (که توهین نیست و پزشکان هم حودشون میدونن ولی نمیخوان اذعان کنن چون بهانه خوبی برای توهین به بهداد پیدا کردن همون توهینهایی که به مدیری و مخالفینشون هم میکردن)هم پزشکان رو به گفتگو دعوت کرده بود. همین حالا هم میتونه در صفحه فیس بوک و اینستاگرام از ادمین بخواد که افراد رو بلک و یا حتی ریپورت کنن اما این کار رو نمیکنه. ایشون هیچ وقت توهینی نکرده و من حاضرم برای این ادعام که در واقع دفاع از عمل بهداد هست دادگاهی بشم
کفر چو منی گزاف و اسان نبود محکمتر از ایمان من ایمان نبود
در همه دهر چون من یکی و انهم کافر پس در همه دهر یک مسلمان نبود
تو آن دور و زمانه ابو علی سینا که دوربین وجود نداشته عزیزان که توهینی باشه برای این شخصیت از پول پرستی پزشکان هم که همه اطلاع دارید وای بحال مردم از این کار وزیر که چندین مرتبه تعرفه را به نفع پزشکان بالا برد
آفرین بهداد
تابناک از تو انتظار نداشتم بیای برای بازدید بیشتر خبر دروغ چاپ کنی .. این تصویر ابن سینا رو همه پزشکان و مدیران گزاشتند . اگر برای حامد بهداد توهین هست برای اونها هم توهین هست
عاطفه ***:
ابن سینا هم اگر الان بود مردم به جای قدر دانی بهش انگ قاتل رو می زدن
آخه حامد بهداد کیه که بخواد به پزشکا توهین کنه؟
پاسخ ها
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
سوال شما دارای دو بخش هست: حامد بهداد کیه؟ او بازیگر هست. حامد بهداد کیه که بخواد توهین کنه؟ او توهین نکرده. عکس ابن سینا رو در روز پزشک (نه 364 روز دیگر سال) 180 درجه به نشانه ماکزیمم تفاوت بین پزشک خاطی و ابن سینا چرخونده
حامد بهداد همیشه کاسه داغ تر آش بوده .پسران کیا رستمی اینقدر که این بابا گیر داده به این قضیه کلید نکردند و با خونسردی دارند مشکل رو پی گیری می کنند .این آقا با خود مهرجوئی دعوا کرده و وده ها عکس با هنرژیشه ها طاغوتی که الان خارج از کشور هستند توی سایتهای مختلف ازش هست .از فردی که الگوش فلان آرتیست نجس قبل از انقلاب بوده انتظار بیشتری نمیره . تازه هنرژیشه درجه ۶ ایرانه .اگه شهاب حسینی بود چیکار می کرد.
مدتی است که همه سایتها و خبرنگارها و به اصطلاح هنر مندان هجمه ای برعلیه گروه پزشکی به راه انداختند واولین اثر ان اینه که یک اقدام قاطع پزشکی که باعث کاهش مرگ و میر بیماری از پنجاه درصد به ده درصد بشه,بعلت محکوم شدن پزشک در اون ده درصد باقیمانده,دیگر انجام نمیشود.دوم مهندسین عزیز دقت بفرمایند که ما حصل زحمت و تلاش انها که بصورت کالا و ... میباشد,بواسطه پول نفت و رانت و قاچاق به بهایی اندک وارد میشود ولی طبابت را نمیتوان وارد کرد. فکر خوشبینانه این است که اگه سیستم اقتصادی درست باشد,قشر مهندسین جامعه مثل پزشکان درامد داشته و سربلند میبودند و بارفاه نسبی ,مردم نیز در مقابل هزینه های درمانی راحت بودند و نکته منفی سوم ,ممیزی خبرنگارها است که اذهان مردم را به مسیر دلخواه میبرند و حتی کامنتهای مردم را بر اساس دلخواه خود ممیزی میکنند.
"بدون تردید، انتشار معکوس تصویر بوعلی سینا که نقشی در خطاهای پزشکی یا سوءرفتار گروهی از پزشکان امروزی ندارد، به جز توهین به تاریخ علم و فرهنگ در ایران معنای دیگری ندارد" من با شما مخالفم نویسنده گرامی
پاسخ ها
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
من همون سارا2 هستم. به خودم منفی دادم چون با اسم دیگری نظر بالا رو نوشتم. اما از این پس با اسم سارا2 مینویسم. ببخشید از این مشکل که ایجاد کردم
اگر امروز جلوی توهین این بازیگرنما رو نگیریم فردا توهین به مفاخر تاریخمون رو از هنرپیشه ها ی خارجی میبینیم
اگر امروز جلوی توهین این بازیگرنما رو نگیریم فردا توهین به مفاخر تاریخمون رو از هنرپیشه ها ی خارجی میبینیم
بزرگش نخواننداهل خرد
که نام بزرگان به زشتی برد
(سعدی)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
پس مراقب باشید که اسم بهداد رو به زشتی نبرید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ناشناس 23:33 خیلی بامزه بود!
متاسفانه انحطاط اخلاقی و مادی گرایی و خودمحوری بیماری رو به گسترش جامعه حال حاضر کشور ایران ماست ، روح گذشت و نوعدوستی و انسانیت که رنگ باخت ، نتایج فلاکت بار اون چه در پزشکی و چه در هنر و هر صنفی اثرات حودش را خواهد گذاشت
مردم عزیزم، درآمد پزشک زیاد نیست، درآمد کارگر و مهندس و معلم کمه، باید اعتراض کرد که اونا زیاد شه نه اینکه یه دونه خوب رو هم خراب کرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
موضوع درآمد پزشکان نیست عزیز. موضوع رفتار زننده و تفرعن این قشره
مردم عزیزم، درآمد پزشک زیاد نیست، درآمد کارگر و مهندس و معلم کمه، باید اعتراض کرد که اونا زیاد شه نه اینکه یه دونه خوب رو هم خراب کرد!!
یک روانپریش بزرگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
اتفاقا این شمایید که با هذیان زندگی میکنید
اکثر پزشکان ادمهای از خودراضی و پول پرستی هستند که به مریض با حقارت نگاه میکنند انگار که فقط اینا درس خوندند و زحمت کشیدند
ابن سینا بجز پزشکی در چندین رشته بی بدیلن اینو کسایی که کار تخصصی انجام دادن بهتر درک میکنن اقای بهداد از لحاظ مدرک وسطح سواد در این حد نیستن نظر بدن جای تاسف
پاسخ ها
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
مدرک رو درست میگی ولی سطح سواد و شعور در ایشون بسیار بالاست. آدمیه که دست خدا همراهشه چون طرفدار حق هست حتی اگر علیهش تموم بشه. این جور انسانها در این دنیا زجر میکشن اما خدا رو دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
سارا2 داری حامد بهدادو می گی؟؟؟؟!!!!!!!!!!! جل الخالق!
حالا این حامد بهداد کی هست؟ چی هست ؟قانون در طب 8 جلده بهداد
چی نوشته
بابا یکی از این حامد بهداد بیچاره بپرسه منظورش چی بوده ؟ وگرنه هر کی هر چی بخواد تفسیر میکنه !!! البته حق برداشت برای همه آزاده ولی کمی فکر هم بد نیست!!!
واقعا باید به عقل اینا شک کرد
من به عنوان یه مهندس دست تک تک پزشکای مملکتمو میبوسم
پاسخ ها
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ببوس. طرفداران بهداد دست هیچ کس رو نمیبوسن و فقط در مقابل خدا تعظیم میکنن.
اگر واقعاً این پست بهداد در شرایط غیرطبیعی منتشر شده...
عدد این حامد چنده
بی خیال بزرگش نکنید
نه هنرپيشه هايي كه تبليغات اينچنيني راه مي اندازند دلشون براي مردم ميسوزه و نه پزشكاني كه جوابشون را با جنجال سازي ميدهند
میگویند شخص هتاکی به مردم توهین میکرد یکبار که به شخص ادیب و دانشمندی توهین کرد ان شخص نه تنها اعتراضی نکرد بلکه به او پولی هم داد مردم از کار او تعجب کردند اما او لبخندی زد و چیزی نگفت شخص هتاک جسور شده روز دیگر جلوی حاکم را گرفت و به او اهانت کرد به این امید که از حاکم شهر هم پاداشی بزرگ بگیرد اما حاکم دستور داد او را دستگیر کرده و در میدان شهر گردنش را بزنند بعد از این اتفاق مردم دلیل کار ان ادیب رامتوجه شدند
خطاب به حامد بهداد وهمفکرانش :زیاد به خودت از اینکه به اصطلاح هنرپیشه هستید نبالید کمی به تاریخچه هنر خودتان برگدید به کجا برمیگردد
پاسخ ها
شیخی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
پزشک عالیقدر! ببخشید که به ساحت مقدستون !!! جسارت میکنم اما من در قدرت اندیشه شما شک دارم
بهداد تقصیر نداره فک کنم....
کار بهداد چه اهمیتی داره ابوعلی سینا فراتر از این حرفهاست که با وارونه شدن عکسش بهش توهین بشه اما اگه بوعلی را همسایه های ایران مثل خیلی از شاعرها و دانشمندای ایران به نام خودشون ثبت کردن اونوفت امثال افای بهداد فریادشون در میاد که دیره
نماد پزشکیه نه پزشک بوعلی جای خود داره ولی اکثر پزشکای الان با جنازه سلفی می گیرن در حالی که لبخند به لب دارن!!
غصه نخورید. پیک دهه شصتیهای پزشک فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های دولتی و آزاد همین سالها وارد بازار کار میشوند و پزشکی هم مثل مهندسی می‌شود. پزشکی ها به علت زمان تحصیل طولانی تر و وجود طرح دیرتر وارد بازار کار میشوند.
من نميدونم اين بهداد حقشو تو المپيك خوردن چرا گير داده پزشكا
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
اخوی شما موضوع رو اشتباه گرفتی. زیاد سخت نگیر به خودت!
لمپنیسم را باید محصول افسردگی و یاس اجتماعی دانست.
بیخود شلوغش نکن تابناک. به بوعلی سینا توهین نکرده. خیلی روشن گفته که راه و روش آگاهانه و شرافتمندانه ی بو علی سینا در پزشکی اینروزهای کشور ما وارونه شده.
متاسفم که به صحبت های این فرد را که خوشبختانه نمی شناسم و نمی خواهم هم بشناسم این قدر بها داده می شود
پاسخ ها
سارا2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
آدم صادقی نیستید آقای علیرضا. غوغایی هم که با صنفتون به پا کردید همون قدر از صداقت به دوره که ادعاتون مبنی بر نشناختن حامد بهداد. میبینید؟
عرصه سیمرغ نه جولنگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما میداری
به هر حال کشتن یک انسان با کوتاهی کردن حتما و قطعا از توهین به بوعلی سینا بدتر و سنگین تر است.
زیاد خودتون رو ناراحت نکنید توی دنیا حکیم ابن سینا رو پزشک و دانشمند عرب می دونن.......حالا هی تو صفحات مجازی فحش بکشید به هم
این بزرگوار بیش از انکه پزشک باشد فیلسوف و عارف و امثال ان بوده و به طور سنتی روی گیاهان داروئی هم کار کرده و اشتباها پزشک معرفی شده.
اینکه اخلاق پزشکی حتی به اندازه علمِ نوپای تجربی در طولِ تاریخ قد نکشیده، علی‌الخصوص در کشورِ ابن‌سینا و رازی و مولانا، همه مصداق قصور است..... این نوشته حامد بهداد بود در نامه قصور به وفور که نه حرف او, بلکه درد دل یک ملت است
این عادمو باید ممنوع الکار کنن تا هر کسی به خودش اجازه توهین نده، اونم به مفاخر ایران، افتضاح اینجاست که این خودش ایرانیه ، وقتی خودمون اینطور باشیم چه انتظاری از یه غیر ایرانیمیتونیم داشته باشیم
خارجی پرستی یعنی یه ایرانی تو بیمارستان فرانسه فوت بشه ولی هیچکس شک نکنه شاید اونجا اشتباهی رخ داده
هزار آفرین بر این خلاقیت
فلک گفت احسنت و مه گفت زه!
همین پزشکان یا در واقع گرگ صفتان درنده حب دنیا هستند که مادر بیسواد بنده رو میکشند و با استفاده از همین سواد که من ندارم شکایتم رو با همدیگه سرپوش میذارند و به نفع خود تمام میکنند با این اوصاف وای بحال مردم روستا نشین و محروممان وقتی که قشر پزشکی دم از خدایی میزنه وگرنه اینهمه دانش اموز به سمت این رشته هجوم نمیاوردند هم خدا هم عزراییل هم پول هم اعتبار و اما وجدان سیری چند؟
امان از قوم دروغگوی پزشک.
من خیلی متعجبم از کسانی که چه بسا پزشکی خوندن و میان اینجا حرفایی میزنن که در انسانیتشون باید شک کرد
همتون بیکارید
خیلی هم خوب!
خیلی هم خوب!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل