بازدید 14539
خوانده می شوید؛

شما هم مانند نوبخت معتقدید صاحبان برکنار شده فیش های نجومی از ذخایر کشورند؟

با توجه به اینکه موضوع فیش‌های حقوقی در این چند ماهه از موضوعاتی بوده که افکار عمومی نسبت به آن حساسیت فراوانی نشان دادند و با توجه به پافشاری سخنگوی دولت در این زمینه، می‌خواهیم نظر شما را در خصوص اظهارات محمد باقر نوبخت بدانیم. آیا شما هم مانند نوبخت معتقدید مدیرانی که استعفا دادند یا کنار گذاشته شدند، از ذخایر کشورند؟
کد خبر: ۶۱۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 21 August 2016
بی‌شک، ماجرای فیش‌های حقوقی مدیران دولتی، یکی از بزرگترین چالش‌های چند ماه اخیر دولت بود؛ چالشی که البته نتایج کم و بیش خوبی هم به همراه داشت. برای اولین بار در یکی دو دهه اخیر دیدیم که مدیر دولتی به خاطر اشتباهاتش مجبور به استعفا از پست و مقام خود شد و دولت هم در بسیاری موارد پذیرفت که اشتباه کرده است؛ اما با این حال همچنان در برخی موارد رویکرد دولت نسبت به این ماجرا چندان همسو با افکار عمومی نبوده و نیست. یکی از این موارد اظهارات و موضع‌گیری‌های محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت است. او که چندی پیش در جلسه تودیع و معارفه یکی از این مدیران مستعفی او را از ذخایر کشور خواند، شب گذشته هم بار دیگر این گفته را تکرار کرد.

نوبخت دیشب در برنامه تلویزیونی نگاه یک در واکنش به پرسش مجری برنامه در خصوص این اظهار نظرش گفت: «همه مدیرانمان ذخایر این نظام هستند و سال ها زحمت کشیده اند، ما باید از تمام ذخایرمان حفاظت کنیم، تمام مدیرانمان چه مدیرانی که استعفا داده اند و چه کسانی که الان دارند زحمت می کشند، همگی ذخایر نظام هستند. شاید خیلی ها تصورشان این بوده که کار من این است که از صبح بگردم داخل سایت ها و ببینم چه کسی علیه دولت حرف می زند و بنده بیایم و جواب آن فرد را بدهم که بنده همچنین وظیفه ای ندارم. آنقدر مسائل سخیف است که گاه این مطالب را در تیراژ وسیعی در فضای مجازی استفاده می کنند».

با توجه به اینکه موضوع فیش‌های حقوقی در این چند ماهه از موضوعاتی بوده که افکار عمومی نسبت به آن حساسیت فراوانی نشان دادند و با توجه به پافشاری سخنگوی دولت در این زمینه می‌خواهیم نظر شما را در خصوص اظهارات محمد باقر نوبخت بدانیم. آیا شما هم مانند نوبخت معتقدید مدیرانی که استعفا دادند یا کنار گذاشته شدند از ذخایر کشورند؟


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۱۳۶
انتشار یافته: ۳۰۰
ظاهرا این قانون کشور ماست:
قانون بقای مدیران..
. مدیران در ایران هیچگاه حذف نمی شوند فقط از یک سازمان دولتی به سازمان دولتی دیگر کوچ می کنند.

متاسفم....
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
متاسفانه معیارهای تشخیص دخایر و امانتداران در نزد مسئولین تغییر کرده و این نتیجه زندگی اشرافی است که دستگاه محاسبات انسان را دگرگون می کند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اعتماد مردم باید اصل موضوع باشه نه حضور اشخاص ....
سرمایه ما جوان ها هستیم که هیچ آینده روشنی دربرابر خودمون نمیبینیم . فقط داریم نابودی منابع و غارت و اختلاس ها میبینیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
یکی از دوستان توی فارس نوشته بود روحانی اینارو آورده یکی دیگه نوشته بود احمدی نژاد، نمی دونن اینها همه توی جمهوری اسلامی رشد و صاحب منصب شدن.
هیچ فرقی هم نداره کی به کیه
ناشناس
| Ukraine |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
به این دلیل که همشون از کارهای نیک هم باخبرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
والا نظام انتخاب مدیران اصلا مشخص نیست. یکدفعه تو یک سازمان دولتی که برای استخدام شدن توش باید از هزاران فیلتر و گزینش عبور کنی و آخرش هم موفق نمیشی، یه جوون میاد میشه مدیر کل که تازه چند جای دیگه عضو هیئت مدیره و غیره و غیره هم هست. اونوقت مسئولینی که اختیار مملکت دستشونه میگین ما برای جوانها متاسفیم؟؟؟!!!!
ذخیره واقعی انقلاب کسی است که حقوقش را چند قسمت نموده تا چند جوان سرکار بروند
ذخیره انقلابی کسی است که اگر در کاری تجربه و مهارت و دانش ندارد عطای ریاستش را به لقایش ببخشد
ذخیره انقلاب کسی است که شبها سیر سربه بالین نگذارد و همسایه اش گرسنه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
آقا به نظر من مدیری که کارش را خوب انجام بده و وحقوق بالا بگیره بهتر از مدیری است که حقوق کم می گیرد و دست کارگر را در ظاهر می بوسد و در واقع به علت بی کفایتی هزاران برابر حقوقش به کشور خسارت می زند
به نظر من لازم است با حقوق بالا مدیر خوب از ژاپن وارد کنیم و همه مدیران کم حقوق و متظاهر و بی کفایت داخلی که خود را مثلا وقف مردم کرده اند را اخراج کنیم
آقا امثال ولاسکو و کیروش را به مدیریت کشور تزریق کنید تا پیشرفت کنیم مدیریت هم علم است و ما باید آنرا بیاموزیم با آدم خوب بودن مسائل حل نمی شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
بنده يك كارمند ساده در يك استان محروم كشور هستم. به پاسخ‌ها نگاه كنيد. 99 درصد پاسخ‌دهندگان حتي اسم اين مديران را هم نمي‌دانند. قطعاً پرداخت اين حقوق‌ها، به ويژه در اين شرايط دشوار فعلي كه كل دريافتي من كارمند به يك و نيم ميليون تومن هم نمي‌رسد، حتي اگر قانوني باشد، بي‌انصافي محض است. با اين حال بنده به شخصه مدير باعرضه كاربلدي كه حقوق بالا دارد به مدير ناتواني كه حتي متعهد و مومن و مقيد است ترجيح مي‌دهم. اگر ده نفر آدم با عرضه و كارآمد در اين مملكت پيدا شوند كه تعهد كنند مجموع توليد مملكت را در يك سال ده درصد افزايش داده و مشكل اشتغال و بيكاري جوانان را حل مي‌كنند. بنده ترجيح مي‌دهم حقوقم نصف شود ولي اين دوستان ماهي 100 ميليون تومان دريافتي داشته باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
معیار برای تشخیص اینکه فردی به ارزش های انقلاب پایبند میباشد یا خیر چیست؟.آموزه هایی که به ما رسیده در مورد اینکه با هر کس که از بیت المال میزانی بیش از حق خود برداشت باید مجازات شود را باید اجرا کنیم یا به صرف اینکه میترسیم ذخایر کم شوند نرمش نشان بدهیم؟.نشان دهید کدام طرفی هستید
قطعاً خیر.با نگاهی به مجموعه های زیر نظر آنها میتوان این حقیقت را به خوبی در یافت .
ذخایر اصلی کشور اونهایی هستند که با تحصیلات و تخصص عالی در خارج از کشورند و از ترس اعتقاداتی که 30 40 سال پیش داشتند جرات برگشتن به کشور و خدمت کردن رو ندارند
در مقام استاد و براي انتقال تجربيات بله ولي بهتر است به جوانها اعتماد كنيم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
منظور آموزش این مسله :::چگونه قاونو را دور زده و حقوق میلیونی بگیریم ؟چگونه حق خود را از انقلاب بگیریم ؟و هزاران ترفند دیگر
خلخالی خدا رحمتت کنه که جات حسابی حسسسس میشه
شاگرد
| France |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگه شما استادی لابد اینها هم شاگردهای زیر دستت بودند که اینجوری از آب در اومدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اين ذخاير و اساتيد را بايد بدون همراه داشتن ريالي از اندوخته هايشان از بيت المال مسلمين به خارج از كشورصادر كنيد. بعد ببينيد كه آيا آنجا را با مديريت شايسته خود آباد مي كنند و باز شايسته دريافت حقوق هاي آنچناني مي شوند و يا بدون تكيه بر رانت ارتباطاتي كه در ايران دارند، در خارج از كشور به دليل بيكاري و گرسنگي تلف مي شوند و مي ميرندو اگر از گرسنگي نمردند و زنده مانده بودند مي توانند برگردند و تجاربشان را در اختيار نسل بعد بگذارند...
البته ..بدون شك ذخاير ارزي كشور هستند ....... مشكل اينجاست كه تنها خوشان ميل مي فرمايند .. آقاي نوبخت يا قانون را نمي دانند ..يا ....
بعضی ها عملکرد خوب دارند ولی حقوق زیاد گرفتند شاید حقوق زیاد یه نکته منفی باشه ولی نباید عملکرد خوبشون رو نادیده گرفت.ولی یه عده به واقع مانند خاوری تمام هدفشان دزدی بوده یا مثلن بابک زنجانی یا س.م که راست راست میچرخه و به ریش ما میخنده ولی یه عده مثل صفدر حسینی کار کردند ولی از قانون به نفع خودشون استفاده کردند شاید سو استفاده کردند ولی عملکردشون رو زیر سوال نبردند و پول رو پس دادند و با پس دادن و استفعا دادن کارشون قبول کردن و به شعور مردم توهین نکردند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
کسی که از خلاء قانونی استفاده میکنه و برای خودش حقوق بالا رد میکنه به این آدم میشه گفت مدیر خوب!!!!!؟ بعدشم داداش اگه گندش تو فضای مجازی در نمیاومد که اینا پول پس نمیدادن تازه فیش واریز این مبالغ کو؟ همونجور که فیش حقوقی ها منتشر شد فیش های برگرداندن پولها رو هم نشون بدن اگه راست میگن که برگشته؟ بعدشم شما که میگی صفدر حسینی خوب بوده چند تا از فواید و نکات مثبت مدیریت ایشون رو بفرمایین تا ما دست ایشون رو هم ببوسیم!!!!
شاید اگه خیلی از ماهم جای نو بخت بودیم و کارگر نبودیم و حقوقمون بهتر بود دو دستی شغلمون رو می چسبیدیم و از ذهیار نظام دفاع میکردیم
خیر بهتر است بگوییم ذخایر خور کشورند
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
عالیییییییی بود
ذخایر کشور نسل جوانی است که از بی پولی و بیکاری نمیداند به کجا پناه ببرد، ذخایر کشور جوانی است که عمرش را گذاشت و درس خواند و الان باید در به در دنبال کار بگردد. نه مدیرانی که سر ماه نشده حقوق های چند ده میلیونی به کارت بانکیشان واریز میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تو که جوانی و بی تجربه و خوام و اگر بری خوش گذارنی دیگر روی مین نمیروی
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
عاليييييييييييييي بود
بله مدیران، حاوی ذخایر مالی و پولی مملکت میباشند با این حقوقها قطعا دارای ذخایر عظیم مالی هستند
با مدیرانی با چنین سطحی از تدبیر و هوش و نبوغ همه ما جزو ذخایر این مملکت به حساب میاییم
کلمه "مدیر" به شخصی اطلاق می گردد که که با بهره گیری خردمندانه از علوم روز جهانی به اداره مجوعه بپردازد به گونه ای که در کوتاه ترین زمان ممکن "مدیریت زمان" و اتخاذ درست ترین تصمیم "تدبیر" با حد اقل اتلافات "مدیریت منابع" موجب خلق و یا تغییری گردد که از دید اکثریت "مثبت" تلقی شده و اسباب پیشرفت و آبادانی را فراهم سازد.
با توجه به کارنامه اعمال و بحران های موجود، به نظر بنده ایشان اساسا مدیر نیستند. صرف داشتن یک مدرک دانشگاهی (که البته همینطوری هم اعطا میشه) بدون داشتن پارامترهای فوق الذکر بر مدیریت دلالت نمیکند. حالا میخواهید ذخیره کنید بفرمایید. این گوی و این میدان.
اره خوب چون احتمالا فردا نوبت خودش هست از همین الان خودشو جزذخایر اعلان کرده
نوبخت خودش هم از ذخایر انقلاب هست!!!!بنابرین........
یکی از مسببان شکست دولت مثلا تدبیر و امید همین اقای نوبخته.........
اين بي عدالتي است اين همه جوان تحصيل كرده بيكار داريم انوقت مديران خود را وارث تشكيلاتشان ميدانند وبا وجود بازنشستگي كه ميگيرند .يك حقوق تژل وژاداش وغيره بگيرند انوقت جوانان مملكت از بيكاري رنج بكشند.
تو ژاپن وچین همچین مواقعی مدیر خاطی استعفا که میده هیچی تا کمر هم خم میشه از مردم عذرخواهی میکنه حتی مواردی بوده اون فرد خودکشی کرده تا قبل از اینکه کسی به جرمش رسیدگی کنه
بله آقای نوبخت معلومه وقتی شما فرد خاطی رو ذخیره نظام میدونی اون آدم هم برمیگرده میگه اگه منو برکنار کنید به مجامع جهانی شکایت میکنم.
فقط میشه گفت براتون متاسفم برای اینکه دل 4 نفر رو بدست بیارید دل 80 میلیون نفر رو میشکنید...
دهم کجی به مردم
این مدیران به حقوق ملت و خون شهدا خیانت کرده اند و باید عزل شوند اما مقصر دولت فعلی نیست
یک نظر سنجی بذارین با همین سئوال
این حرفهای جناب نوبخت یعنی اینکه شماهرچی میخواهید دادوفریاد کنید برای مامهم نیست ماکارخودمان رامی کنیم امیدوارم شما رسانه ای که ازمردم خواسته ایدنظربدهند به هرطریق ممکن به جناب نوبخت بفرمایید شمایک درصد هستید ولی ما نود و نه درصد
بله من هم فکر میکنم مدیری که تجربه و سابقه 30 ساله دارد .ذخیره انقلاب است . ولی همین مدیر هم میتواند مرتکب اشتباه شود . سیستم باید طوری طراحی شود که این مدیر قابلیت و امکان اشتباه نداشته باشد . نمیشود به خاطر یک اشتباه فاتحه همه تجارب و ارزش های مدیر را خواند . با برکناری یک مدیر و جایگزینی او مشکل حل نمیشود . تا وقتی سیستم های نظارتی مشکل دارند ، هرکس دیگری هم بیاید ممکن است اشتباهی مرتکب شود .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
داداش میدونی اشتباه چیه؟ اشتباه یعنی در اثر غفلت یک کاری رو درست انجام ندی مثلا یه ماه این آقا به جای 5 میلیون حقوق یه صفر اشتباها اضافه بشه و اونوقت 50 میلیون حقوق بگیره که اونم چون اشتباه بوده سریع برمیگردونه ولی اینا هر ماه اینقدر حقوق میگرفتن و اینو حق خودشون میدونستن پس این اشتباه نیست بلکه سوء استفاده از مقامی هستش که دارن وباور کن اگه در فضای مجازی پخش نمیشد هنوزم داشتن به اشتباهشون افتخار میکردن
اللهم عجل لولیک الفرج
همشون مث همند و اب به دیگ هم میریزند ....ب چی شک داری
اگر با تاراج کنندگان کشور برخورد انقلابی می شد کسی جرآت تکرار انرا نمی کرد اما متاسفانه چنین نیست.
يكي از آقاي نوبخت بپرسه حقوق خودش چقدر اگرمی دونست حقوق كارگر و كارمند و بازنشسته داشت كه چقدر مي گيرن اينطوري صحبت نمي كرد متاسفانه
به هیچ وجه چنین اعتقادی ندارم. این همه کارآمد کار لد تو این مملکت وجود دارهولی کار فقط تو چرخه یه مافیا میچرخه.
اگر واقعاً این مدیر ها ذخایر و نخبه های کشور هستند چرا یکیشون نمیتونه یه شرکت خصوصی رو بچرخونه ؟
همشون برای گرفتن بیشتر پول بی زحمت نفت فعالیت می کنند !!!
ذخاير نظام شهدا و جانبازان شيميايي هستند كه هنوز داروهاي تنفس اونها بيمه هم نيست.
ذخاير نظام، جوانان نخبه و انقلابي و اميدوار به آينده هستند.
ذخاير نظام ما والدين شهداي مفقود الاثر ما هستند.
ذخاير نظام ما دانشمندان هسته اي شهيدمان مثل شهرياري بودند كه بدون ادعا و چشمداشت مادي غني سازي بيست درصد رو راه انداخت .
ذخاير نظام ما كارگران قعر معادن در دل كوهها و بيابونها هستند كه ماهيانه فقط يك ميليون تومان حقوق ميگيرند .
ذخاير نظام صفدر و صدقي و خاوري و رستگار و امثالهم نيستند كه وام كلان با سود صفر درصد براي خودشون امضا كنند و براي بچه هاشون هم حق اوقات فراغت ميگيرند و با پول و زد و بند و رانت، بچه اشون رو ميفرستن نماينده مجلس بشه تا از بابا جونشون پشت تريبون مجلس دفاع كنن.
ذخاير نظام ما مستضعفان و پابرهنگان مخلص حق هستند نه كاخ نشينان و مسئولان متظاهر.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تا کی میخواهید از این شعارها بدهید. اگر با شعار مملکت درست میشد که توی این سی و پنج سال از این مشکلات نداشتیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دانشمند هسته ای؛ هه هه
شاید منظور آقای نوبخت ذخایر فسیلی کشور بوده.
بله کاملا موافق نظر جناب آقای دکتر نوبخت هستم.
شما گویا خبر ندارید از شدت و بزرگی مسئولیت یک وزیر یک رییس صندوق توسعه ملی و ...!!!
تعجب میکنم واقعا از مردم!!
بجای اینکه اعتراض کنن و در این بین حقوق و دستمزد خودشان هم بالا ببرند، سعی میکنن حقوق فلان شغل ارشد مملکتی رو پایین بیارن!!!

خب حالا فلانی رو اخراج کردید، آبرویش را به نا حق در جامعه بردید و ... حالا چی به دست آوردید؟
فقر ریشه کن شد؟ اختلاس از بین رفت؟ دیگر بابک زنجانی ها دستشان از بیت المال کوتاه شد؟

متاسفانه در مملکت چند ماه یکبار یک موج راه میاندازند و اسباب تشویش اذهان عمومی را فراهم میکنند و ملت سرخورده و بی انگیزه میشوند در حالی که توضیح به ملت داده نمیشود که برادر من خواهر من فلانی وزیره، فلانی رییس بانکی هست که در سرتا سر کشور شاید 2 هزار شعبه دارد با 40 هزار کارمند زیر مجموعه با هزاران وسوسه از سوی دلال ها و صاحبان پول. این مسئولین باید از لحاظ مالی تامین باشند که وسوسه نشوند برای خیانت ضمن اینکه در انتخاب و نصب آنها قبلا دقت شده باشد.

واقعا قدری تفکر خوب است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
سخنی از اشکان بابا.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
داداش شرکت تویوتا جزو بزرگترین شرکت های دنیاست ولی مدیرعاملش فقط میتونه دو برابر کارگرش حقوق بگیره و جایگاه شرکت تویوتا رو هم که میبینین کجاست حالا ما کدوم شرکتمون در حد تویوتا هستش؟ تازه اگه در اون حد باشه باید دو برابر بگیره ولی این حضرات حقوق چند سال یک کارگر رو میگیرن تازه آخرشم میگن قولنج کردیم از بس ر فتیم ماموریت خارج
اللهم عجل لولیک الفرج
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
درست است. این موج ها را راه میاندازند که اختلاس گران و دزدان بیت المال و دکلهای حفاری و محموله های طلا و غیره فراموش شود. کار اینها در مقابل ان ارقام و اعداد حکم افتابه دزدی دارد.
البته اینکه قوانین را طوری تنظیم کنند که کسی نتواند از خلا ان به نفع خودش استفاده کند امر پسندیده ای است ولی با ان خلاف ها قابل مقایسه نیست.
امین علیخانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
این موضوع کم کردن حقوق اینها بازم فساد درست میکنه
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
بخواب *****
خير خير خير
سلام. بابا ٣٠تا مدیر بودن.
اشتباه کردن مال مردم خوردن
همه اینارو قبول.
اما این همه هیاهو این همه سفسته این همه مانور این همه تهمت این همه واقعا بالاغیرتا برای منافع مردمه؟؟؟برای سفره منو شماست؟؟؟برای اجرا کردن حق و حقیقت و عدالته؟؟؟دلسوزی برای نظام اسلامیه؟؟؟ بابا ول کنید چی شد اونی که با چفیه اومد و برداشت رفت کانادا و یه آبم روش.پولارو از داش بابک و گرفتین یانه؟؟ از جمشید بسم الله چه خبر ؟؟ در روز به اندازه یک سال حقوق اونا داره تو این مملکت رشوه داده میشه
دخایر مملکت ما 1500 نفر نفرات برتر کنکور سه دهه اخیرند که همشون رو فراری دادید
به صورت کلی نمی توان اظهار نظر کرد.ممکن بین این مدیران افراد ارزشمند باشند که باید از تخصص ان ها استفاده کد
اول یه نگاهی به وضع مملکت بندازین بعد مشخص میشه که این آقایون و از جمله خود آقای نوبخت جزو ذخایر مملکت هستند یا چیز دیگه
چقدر ذخایر داشتیم و خبر نداشتیم !!!
کدوم ذخایر عزیز من؟ اینا ذخایربرهای نظامن!
خوردن مال حرام انسان را ذخیره نظام میکند؟
متسفانه وزيران و مديران اين دولت از قشر بيغم جامعه هستند ازاينها بايد پرسيد از كجا اورده اند و همچنين دركي از جامعه ندارند
نمي دونم چرا هر وقت تصوير اين آقاي سخنگو رو در تلويزيون يا ساير رسانه ها مي بينم، حالم دگرگون مي شود.
بله ما معتقدیم که پزشکان با کارانه های نجومی هم جز ذخایر هستند.
حقوق سی و چهل میلیونی برای یک مدیر درجه یک میشود حدود 10 هزار دلار که رقم نه تنها عجیبی نیست بلکه بسیار معقول هست ولی نه در کشوری که بیکار بسیار دارد و انهایی که هم کار دارند حقوقشان 225 دلار هست، بنظر من هیاهو بر سر ان ده هزار دلار گمراه کننده هست زیرا اصل مشکل این 225 دلار هست و خیلی پیشتر از اینها باید برای ان فکری میشد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
بنظرم این حرف حق است باید حقوق قشرهای پایین جامعه بیشتر شود که حقوق انها به چشم نیاید و گرنه با کاهش حقوق انها چیز دست مردم مظلوم را نمیگیرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
احسنت .... شیر مادرت حلالت
چرا این ذخایر را صادر نمی کنید
مطمئن باشید اگر واقعا ارزشمند بودند شرکتهای خارجی انها را در راس شرکتشان می گذاشتند
ذخایر واقعی شهدای جنگ تحمیلی بودند که خونشان را به ملت و کشور هدیه دادند نه اینها که خون ملت را دارن می مکند !!
کاش میشد این ذخایر کشور یا بهتر بگویم مفسدان اقتصادی را مثل کشور چین اعدام کرد تا کسی هوای ذخایر شدن به سرش نزنه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دمت گرم
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
گل گفتی
این نظررسنجی نیست خط دهی هست اسمش
دقیقا مشخصه که چه جوابیو میخواید از دهن مخاطب بکشید بیرون
رسانه باید بیطرف باشه مثلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما نظر مخالف با نظرات بقيه رو بذار تا ببينيم چند چند ميشيم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
هرکس مختاره نظر خودش رو بده.شما هم از ذخایرید؟
شاید ذخیره زاده هستید؟از منفی و مثبت های نظرات همه چیز مشخصه.شما لازم نیست بترسید.تا الان باهاتون کاری نداشتند که،داشتند؟همین نظرات رو لااقل تحمل کنید.
آقای نوبخت و امثال ایشان علاقه شدید دارند که در خصوص اخذ مالیات و بالا بردن قیمت ها و دیگر مصائب اقتصادی کشور را با کشورهای دیگر مقایسه کنند . لطفا چشمشان را باز کنند و ببینند در ممالک کفر با افرادی که به دارایی مملکت و ملت خیانت میکنند چگونه رفتار میشود و حتی خود آن افراد با شرمنده گی از پست خود کنار میروند . اما با هزاران تاسف در اینجا میشوند ذخائر مملکت .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
مجازات افراد خاطی در اختیار دولت نیست و مراجع ذیربط هم که ماشائالله نسبت به اختلاس گران واقعی زیادی رافت اسلامی دارند و از جاهای دیگر دستور میگیرند.
پیرو حرف آقای دکتر که فرمودند از ذخایر نظام هستن عرض می کنم که مگر خود مردم از خارج از این کشور اومدن که مدیران نا لایق و فاسد ذخایر نظام هستند؟ خود ایشن می فرمایند کشور برای اونها هزینه کرده کاملا هم درشته این هزینه از جیب همین مردمی رفته که بهشون ظلم شده، از اون گذشته جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته
اين مديران بايد عزل شوند.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگر عزل شوند مشکلات حل میشود؟ لطفا ریشه مشکلات را پیدا کنید.
امیدوارم این مدیران ذخایر خوبی برای انتخابات سال بعد انباشته باشند.
دولتمردان اگر مردمی بودند و در حد مردم درآمد داشتند هرگز اینطور ملت را با این حرفهای زشت مسخره نمیکردند. ماشالله پولدارترین وزیران بعد از انقلاب را یکجا در این دولت می بینیم !!
عجب دولت پولداری !!
حقوق دریافتی نشانه توانمندی فرد نیست،و قوانین در کشور ما اشکالاتی دارد .ولی اگر من هم به اندازه اقای نوبخت از بعضی از این اقایان شناخت داشتم شاید میگفتم انها ذخایر انقلابند همینقدر میدانم اگر کسی نخبه هست چه در علم چه در ورزش باید هر طور هست حفظش کنیم حتی اگر شده بقیمت حقوق نامتعارف.چند خبر پایینتر راجع به رفتن ورزشکاران ونخبگان بخاطر تامین مالی نبودن بحث شد واکثر مردم موافق رفتن انهایی بودند که در کشورمان بهایی به ایشان داده نمیشود.با شعار دادن کار درست نمیشود وراه عملی پیشرفت کشوررسیدگی وتامین مالی به مدیران توانمند دانشمندان ورزشکاران نخبه و....است همانطور که در فوتبال حقوق مورینیو با یک مربی لیگ دسته 3 یکی نیست تفاوت حقوق مدیر نخبه وتوانمند هم با بقیه نباید عجیب باشد.منتهی ما مردمی هستیم که اگر فرد خارجی باشد حاضریم پرداخت کنیم اما به هموطنمان نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دوست عزیز ... شما اول اثبات کن این عزیزان نخبه هستن بعدش در موردشون مقایسه انجام بده... من خودم که هر چی مدیر دیدم تا الان هیچ کدوم ذخیره کشور نبودن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
از وضعیت جاری کشور در حوزه های مختلف معلومه چه نخبگان اعظم و بی همتایی هستند!!!
این صحبت فقط نشان از این است که آن مدیران خیلی قدرت دارند و ما هم نمیتوانیم جلوی آنها را بگیریم و باید در جای دیگر به همان سبک مدیریت قبلی که داشته اند مورد استفاده قرار گیرند
واقعا از کی تا حالا مدیرانی که ذخایر و ثروت ملی ومردمی یک کشور را به نفع شخصی خودشان مصادره به مطلوب میکنند ارزشی شده اند
از نظر ایشون که فعلا بر همه نظرات مقدم تره حرامخوارها ذخیره نظام هستند کاش نظرش را در مورد افراد سالم و قانع و هم همینطور بود
و یا کاش همون افراد بقول ایشون ذخایر و سرمایه نظام هستند لطف کنند فقط و فقط یکماه با حقوق کارگر و کارمند زندگی کنند تا ذخیره و سرمایه نظام بودن را بهتر درک کنند هر چند خیالی باطل هست ولی کاش میشد
تابناک کاش سئوال میپرسیدی که اگر شما به جای این مدیران بودید، چکار میکردید. آیا از گرفتن حقوق نجومی خودداری میکردید؟؟!!
خجالت از خون جوانانی بکشید که جانشان را کف دست گرفتند و رفتند و بعضی ها شدند ذخائر انقلاب...
خدا این صبر را از ما بگیرد که تا این حد برخی مسئولین به خود اجازه توهین و مسخره کردن ملتی با این شکیبایی را ندهند.
مگه قیافه ما چه جوریه که اینقدر هالو فرض شده ایم ؟؟ ذخایر نظام !!!!
کشور اگر دارای چنین ذخایری است پس چرا اینقدر داره درجا میزنه ؟؟
واقعاباعث تأسف هست این حمایت از افرادی که برای تفریح فرزندانشان در فیش حقوقی ردیف دارند انوقت به گفته خود مسیولان 30درصد ایرانی ها محتاج نان شب هستند
این مدیرانی که حقوق های چند ده میلیونی میگیرن موجودات بسیار خطرناکی در سیستم اقتصادی کشور هستند. دولتیها هم چون خودشون اینطورین و خودشون رو ذخیره کشور میدونن، این حرفا رو میزنن. لطفا از هفت برابر شدن حقوق روحانی نسبت به احمدی نژاد بگید (از سال 92). اصلا خونه جناب روحانی کجای تهرانه؟ همین سوالات در مورد تک تک اعضای کابینه مطرح هست.
ما به این ذخایر نیازی نداریم.
تا زمانی چنین افرادی و با این تفکر در راس امور هستند بر احوال این مردم باید گریست
چارت مدیران بزرگ و بزرگتر میشود تا ضمن اینکه خودشان ذخایر هستند و قابل حذف کردن یا بازنشستگی نیستند برای فرزدانشان هم جائی در سطح مدیریت باشد. هر شرکتی را از زمان اصلاحات ببینید تعداد مدیران دوبرابر شدند و همه مثل زنجیر بهم وابسته و فامیل و خانواده.
برداشت از ذخایر ایشالا بزودی شروع بشود
این ذخایر همه با هم فامیلند و یا فامیل شده اند. خوب معلوم است که در این جمع فامیلی نه تنها همه مدیران ذخایرند ،بلکه افراد بیرون از این مجموعه نامحرمند و اصلا انقلابی هم نیستند. غیر از این مجموعه ، هیچکس دیگری معنی مدیر و مدیریت را نمیداند. اینها از مادر مدیر زائیده شده اند.
خاصیت این ذخابر اقتصاد پکیده امروز این مملکت است!
زمانی این مدیران ارزشمند هستند که هر روز پالایشگاهامون و مجتمع های پتروشیمی ،جنگل هامون به دلیل سو مدیریت در آتش نسوزند.
زمانی مدیران ارزشمند هستند که سفره های آب زیرزمینی پر باشند و درست استفاده شوند نه با مجوزهای همین مدیران صد ها حلقه چاه با پمپ های چند اینچ سفره های آب رو تخلیه کنند تا هندوانه صادر کنیم!
هنگامیکه دریاچه ارومیه و هامون و جازموریان و گاخونی و........تشنه قطره آبی نباشند!
مدیر خوب کسی هست که جوانان منطقه دنبال کار و اشتغال باشند نه اعتیاد و ولگردی!
هر وقت خودروهای وطنی جان هزاران نفر رو در جاده ها به دلیل کیفیت پایین نگیرند می توان گفت مدیران صنعتی خوبی داریم.
مدیریت یعنی اینکه ورزشکاران برای کشور خودمون در المپیک مدال بیاورند نه برای کشور بیگانه!
مدیریت یعنی اینکه طرح ها و روش های آموزشی هر چند سال یکبار شکست نخورند و عوض نشوند.
مدیریت خوب باشه مجبور نیستیم به جای اکسیژن دی اکسید کربن و دود تنفس کنیم!
پروازهای هواپیماهامون سر ساعت انجام شد می تونین بگیم مدیریت خوبی داریم!مدیریت یعنی امروز شکر کیلویی سه هزارتومان و فردا چهار هزارتومان!؟
مدیریت یعنی بخیه های صورت فرزندت رو بخاطر نداشتن پول و بیمه در بیاورند و دوباره شاهد صورت چاک خورده فرزندت باشی!؟
آقای نوبخت تعریف مدیریت با حس مسیولیت تفاوت زیادی داره .یک مدیر با انجام مسیولیت سنجیده میشه نه با فیش حقوقش!
آقای نوبخت فکر کنم خودش هم نجومی گرفته که اینقدر دفاع میکنه/ واقعا ذخیره اند چون پولای میلیاردی ملتو رو تو جیباشون ذخیره کردن
چرا اين اقايون مثل خدا بيامرز شهيد رجايي عمل نميكنند دريافت حقوق نجومي و دريافتيهاي نجومي و كلان يعني دزدي يعني خيانت به مردم و مملكت و اين خيانت مثل دشمني امريكا و اسرائيل با ايران است بلكه بسيار بدتر از ان است مملكت كه قحط الرجال نيست اقاي فلاني ميگه اينها از ذخائر هستند كدام ذخائر ذخائري كه به مملكت خيانت ميكنند !!!!!!! اقايون چرا همه واقعيت را به مردم نميگويند ؟؟؟ اگر واقعا راست ميگن و جرات و وجدان دارند همه واقعيت را انطور كه هست به مردم بگويند !!!!!!ولي افسوس هيچكدام جرات چنين كاري را ندارند !؟!؟!؟!؟!
اگه اینا مدیر بودن که ما الان کره جنوبی بودیم،مدیریت همین نا مدیرا باعث شده ما جهان سوم باشیم
به خدا اگر این مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده اند برن کنار اینقدر جوان با سواد خلاق ومستعد داریم که بیان جای اون و با یک دهم حقوق اینا کار کنند که اصلا مشکلی پیش نمیاد ولی متاسفانه نمیذارن جوونا برن سر کار حتما باید مدیری باشه از حزب ودسته خاص خودشون مثل حاج اقا خاوری وامثالهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
واقعا گل گفتی الان رییس ما در دانشگاه آزاد تبریز بازنشسته پروازی با 70 سال هست داره دانشگاه را نابود میکنه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دولت دستور بر کناری بازنشستگان را داده است ولی نهادها و مراکز دیگر را هم باید بتوان کنترل کرد.
بهتر اقایانی که حقوق بالا گرفتن برای استفاده از تجاربشان چند سالی در راه خدا و مردم مجانی کار کنند
دوستان عزیز
بنده هم در سازمان دولتی هستم
باید مساله از ریشه درست بشه
شما فکر میکنید که آقای صفدر حسینی و یا صدقی برای خودشون این مقدار حقوق رو نوشته اند؟
نخیر
قوانین و آیین نامه ها در دولت و سازمانها و هلدینگهای به ظاهر خصوصی اما دولتی و تصمیمات هیات مدیره ها باعث این افزایش حقوقهای شبه قانونی میشه و از قبل هم بوده و هنوزم هست
اخیرا نامه ای در سازمان ما بدستم رسیده که نامه آقای جهانگیری به مقام معظم رهبری بوده و در این نامه درخواست شده که تمام بخشها حتی سازمانهای غیر دولتی هم که به نوعی از بودجه استفاده میکنند هم پرداخت حقوقهاشون منظم و یکسان سازی بشه که دفتر مقام معظم رهبری هم پاسخ مثبت دادند و این حرکت بسیار خوبیه
این نامه محرمانه نیست و از لینک زیر بخوانید
http://www.ghatreh.com/news/nn32501096/

خوب حالا میمونه اشتغال جوانان جویای کار
چرا باید مدیران در چند هیات مدیره حضورداشته باشند
به نظرم باید قانون جلوگیری از دو شغله ها با قاطعیت اجرا بشه و زمینه اشتغال برای جوانان ایجاد بشه از مدیران با تجربه هم در کنار جوانان مشاوره گرفته بشه

اینگونه بهسازی ها و شفاف سازی ها باید قاطع و ادامه دار تا حصول نتیجه باشه نه مقطعی
ارادتمند همگی ر-ن
جناب آقای نوبخت بازنشسته ها که عمری را صادقانه خدمت نموده اند و در همه صحنه های انقلاب حضور فعال داشته اند این بی عدالتی در پرداختها را هر چند دچار نسیان نیز شوند از یاد نخواهند برد ، و به یاد خواهند آورد که برای کارمندان شاغل تا 50در افزایش حقوق دادین و بازنشسته ها فراموش شدند
یکی به این بنده خدا بگه این ذخایر چه گلی به سر این مردم زدنند جز هدر دادن ذخایر ملی این مملکت.
حتما ذخایر کشور هستند چون هر چی کشور داره را برمیدارن و برای خودشان ذخیره میکنند ....
این حرفهایی که شما از قول نوبخت نوشته اید ربطی به فیش های حقوقی نداره. البته من برنامه رو ندیدم و نمی دانم ایشان در رابطه با چه سئوالی این پاسخ را داده اند ولی این چیزی که اینجا می خوانم ربطی به فیش حقوقی نداره و صحبتی کلی ست در مورد مدیران. حالا شما دوست داری ازش پیرهن عثمان درست کنی دیگه به خودت مربوطه.
منظور این است که ذخایر مملکت پیش اینهاست .

ارز زمین نفت وام های بانکی دکل حفاری جنگلها کوهها معادن امتیازات انواع تجارت
نظر من کلی است.
این فضاحت نشان از عدم اجرای درست عدالت است.
دهها سال یه نفر با میلیاردها تومان درآمد پشت یک میز بنشینه و اون پست و مقام را ارث پدری خودش و خانوادش و فامیل بدونه و در اینطرف قضیه هزاران جوان و کاربلد از بیکاری و بی پولی نتوانند تشکیل خانواده دهند و کشور متعلق به چند خاندان و مدیر باقی بماند .
چون دهها برابر متوسط افراد برایشان تا کنون هزینه شده تا درس بخوانند و سعی و خطا بکنند و مدیریت بیاموزند و ... ذخایر مملکت محسوب می شوند. منتها چون تعهد و غیرت و .... ندارند، بالطبع ذخایر قابل اعتمادی نیستند. پیشگیری این موضوع همانا شایسته سالاری و فرصت دادن به شایستگان است. اما به هر حال دور ریختن این ذخایر هم اسراف است!!
حالا که شایسته سالاری نکردیم، بهتر است با اقدامات غیر قانونی و خارج از ضوابط، دچار افراط و تفریط نشده و اشتباه بدتر را مرتکب نشویم. به هر حال اگر جرمی کرده اند باید مجازات شده و تا حد امکان از آنها کار کشیده شود تا سرمایه های نظام هدر نرود.
به هر حال همیشه امکان فساد ذخایر بر اثر رفتارهای اشتباه وجود دارد!!!
این ذخیره خورها اگر کاری بلد بودند تا حالا کرده بودند
وای به حال انقلابی که ذخایرش این شکلی باشن
به آقای نوبخت بفرمایید ذخیره انقلاب مردم نجیب ،و شریف ایران میباشند که تا کنون همهٔ مصایب تحمل کردن تا انقلاب ریشه دار شود .،و روزی به هدف اصلیش که عدالت اجتماعی بود برگردد
شعار این دولت ایجاد هزاران شغل برای بیکاران بود ولی در عمل ایجاد میلیاردها تومن درآمد برای چند نفر بود.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اکثر این حقوق ها مربوط به مقررات وضع شده در دولت قبل است که به ارث رسیده است.
آقای نوبخت متاسفم برای رأیی که سال ۹۲ به آقای روحانی دادم که پیامدش سرکار اومدن فردی با این تفکرات در سمت سخنگوی دولت بود.
ذخایر کشور؟؟؟
اینا ذخایر کشور رو می بلعن...
تابناک اگ طرفدار آزادی بیان هستی منتشر کن.
نخبگان و افراد موثر در هر سنی که باشند جزو ذخایر هستند و باید آنها را حفظ کرد ولی متاسفانه در سازمانهای ما اصلا به جوانان میدان داده نمی شود و مدیران دائما در حال چرخش از پستی به پست دیگر هستند در حالیکه هیچ ثمره و بهبودی در اوضاع مشاهده نمی شود. تا نظام رابطه مداری و لابی های مدیریتی در سازمانها به جای ضابطه گرایی و نخبه پروری وجود داشته باشد هیچ پیشرفت چشمگیری در سازمانها مشاهده نخواهد شد.
متاسفانه مدیران امروزی فقط به پول پارو کردن فکر میکنند و عملکرد مثبتی هم ندارند
متاسفانه مدیران امروزی فقط به پول پارو کردن فکر میکنند و عملکرد مثبتی هم ندارند
خیر ،
این آقایان فکر می کنند در این کشور پهناور قحط الرجال است ، من فکر می کنم اینان در توهم هستند. با وجود رای به دولت روحانی از این رای با این تفکرات پشیمانم
ما كه ذخايرمون رو تو انباري نگهداري ميكنيم
لطفا اين عزيزان رو به انباري منتقل بفرماييد
پس از نظر ایشان مردم خیلی بیجا و ظلم کردند که دولت را وادار به استعفای این ذخایر کردند .ایشان و آقای روحانی باید پاسخگوی تناقضاتی باشند که در حرفهایشان است .
سلام
مدیرانی که با بی انصافی تمام با وجود این همه بیکارو شاغلان با حقوق های بسیار اندک حاضرند حقوق نجومی بگیرند
این مدیران نه تنها خدمتگزار نیستند نه تنها ذخیره نظام نیستند بلکه یکی از عوامل مهم مشکلات فراوان مردم هستند
این حضرت آقا با اون صورت خندانش خیلی جاها سر کارمندانو برید.به افزایش حقوق رسید که باید مطابق تورم افزایش میدادنش گفت دولت شرمنده کارمنداس و قانون رو در این مورد زیر پا گذاشتن.ولی به ماه رمضان که رسیدند گفتند کاهش ساعت کاری مخالف قانونه و کارمند باید طبق قانون هفته ای فلان ساعت کار کنه.
ذخيره مملکت من کارمند جزء بانک هستم که به بهانه برخورد با فيش حقوق نجومي، آقايان تمام مزاياي ما رو قطع کردند و هرچه بود معلق کردند. مثل روز معلومه که نمايش فيش هاي نجومي يک سناريوي از قبل طراحي شده بود که با اون مي خواستند سر کارمند بدبخت ور ببرن!!!!!!‌ خسته نباشيد نمايش خوبي بود اما خيلي تکراري بود!!!!!
سلام . این ذخایر کشور تو این سه سال ، چه گلی به سرمون زدن؟ غیر از رکود و کسادی بیشتر
ذخایر کشور شهدا ء هستند رفتن تا این قراضه ها میدان داری کنند...
تابناک...چون حقیقت تلخه پیام من رو منتشر نکردی
دخایر ملت بدبختن که هیچ سهمی تو کشور ندارن.
جالب تر از اين ذخاير، دختر خانم يكي از ذخاير بود كه توي مجلس پا شد گفت: بابام! حقشو گرفته. البته اين گفته تا حالا اولين و آخرين نطقشون توي مجلس بوده.
ذخیره انقلاب اون بابارجب بود که 29 سال با نی غذا خرد. ذخیره انقلاب اون جانبازیه که به سالها درد رو به جان می خره و دو بر نمیاره. ذخیره انقلاب..... به نظر من آقای نوبخت به خاطر این حرفش یا باید استغفار کند و یا استعفا.
بجاي برخورد شديد با اين مديران سوء استفاده گر نبايد از اونها حمايت بشه اونهم از سوي سخنگوي دولت مگر اينكه ايشون هم دستي بر آتش داشته باشند كه در اينصورت رئيس جمهور بايد از ايشون توضيح بخواهد.
روحانی عزیز! رییس جمهور کشورم !
با این وزیران و سخنگو و برادر و مشاور و .... کاملا ناامیدم کردی.خسته نباشی.
پاسخ ها
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
فقط منتظرم دوباره رای بخواد خخخخ من به تام کروز رای میدم این دوره. همشون مثل هم هستن
باید فیش واقعی خودش را دید.یه عده دکلهای نفتی را تو جنوب گم می کنند یه عده هم مانند ایشان جنگل های شمال را را گم می کنند
یکی از پاکدست ترین مدیران کشور صفدر حسینی بود که متاسفانه قربانی بازی های سیاسی و بداخلاقی فضای مجازی شد. اما معتقدیم الم یعلم بان الله یری واز طرفی یدالله فوق ایدیهم
در ایران بخاطر ساختار های غلط شخصی دریک سازمان دولتی با مدرک پنجم ابتدایی پنج میلیون حقوق میگیره بابر حقوق یک استاد دانشگاه و سه برابر حقوق یک دبیر!!!!!!!
مگه خود اقای نوبخت نگفتن من وقت خوندن این نظرات را ندارم
همه مردم ایران از ذخایر کشورند
فقط بعضی از ذخایر عرصه را بر دیگر ذخایر تنگ کرده و آنان را به ذخایر کارتن خواب و معتاد تبدیل کرده اند
مانند جنگل که درختان بر سر نور با یکدیگر رقابت و سایه به همجواران هدیه می کنند تا از سرما تلف شوند
مدیر های مورد نظر حقوق نجومی آخرین بهره های آنها محسوب می شود . وام های کلان - استفاده از اموال دولتی مانند ماشین ؛ هتل ؛ ویلا های شیک دولتی در مسافرت ها داخلی و خارجی و ... - دریافت مجوز های مختلف مانند بازرگانی ؛ صرافی ؛ دفاتر خدماتی و... - شریک شدن در شرکت های مرتبط با پست خود - ارتباطات با خارج از کشور جهت موارد مرتبط - و بسیاری از موارد دیگر که ما روحمان از آن بی خبر است . این را میتوان با تغییرات محسوسی که در زندگی آنان در قبل و بعد از مسئولیت های متعدد دید . کاش این مدیران می خوردند ولی بلد بودند چگونه جوانان با استعداد کشورشان را مشغول کار کنند ؛ تورم را کم کنند ؛ گرانی را مهار کنند و ...
نظرات را تا اینجا خواندم یا انها که صبح از رفتن اقای مهماندوست مربی تکواندو دفاع کردند رفتند خوابیدندیا اینها که اینجا کامنت میگذراند کسان دیگری هستند .حالت دیگر اینکه ما ملتی هستیم که زود رنگ عوض میکنیم و هر چیزی را انطور که دوست داریم تفسیر میکنیم.سیاست یک بام ودو هوا.فقط تاسف برای خودمان.با لطفا وخواهش میکنم کسی در ایران نمیماند مگر تامین باشد .دوستان ایا از تواناییهای این مدیران خبر دارند.؟اگر واقعا خبر دارند وکامنت میگذارند که افرین به این همه اطلاعات وتشکر از شما.اگر خبر ندارند وکامت میگذارند بدا بحال ما وشما.در نهایت قبول دارم که معیار سنجش توانمندی یک مدیر در این کشور ممکن است بیشتر بر اساس رابطه باشد ولی اگر مدیر یا مخترع یا دانشمند یا ورزشکاری فراتر از تصور داریم باید بهر قیمت حفظش کنیم حتی اگر شده حقوق نامتعارف .کاری که کشورهای پیشرفته برای جذب نخبگان کشورهای جهان سوم انجام میدهند
اخه چطور میشه در مورد مدیرانی که بالاترین حقوق ها رو در کنار حداقل بهره وری دارن (گواه آن وضعیت نامناسب اقتصادی و اجتماعی ...) گفت که ذخایر کشور هستند؟
اقای نوبخت اگر به جوون های تحصیل کرده جویای کار نگاه بندازن معنی ذخایر کشور رو متوجه میشن
درلغت نامه دهخدا کلمه ذخایر را دوباره معنی کنید.
سلام ، شاید در وهله اول از حرف من تعجب کنید اما حرف آقای نوبخت کاملا درست است چراکه وقتی این افراد از جیب بیت المال حقوق گرفته اند و برایشان هزینه قطعا متعلق به جامعه و جزو ذخایر هستند و باید سال ها به کشور خدمت کنند . اما بحث حقوق ها ، ابتدا باید منشا این حقوق ها را خشکاند و راه های جانبی در آمد را بست و الا با هیاهوی سیاسی چند سال بعد دوباره این داستان تکرار خواهد شد . البته در مورد بعضی از مدیران بعضی از دریافتی ها که بر مبنای قانون تجارت کاملا قانونی است در هیاهوی سیاست زدگی اجحاف شد .
ایشان آینده خودشان را میبینند .
این نوبخت خیلی دوستش دارم من جک میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
جوك نيست. بيشتر شبيه شعر نو است
سه هزار میلیارد نومن بیشتر از هشتصد سال حقوق نجومی با ماهی سیصد میلیون نومن است . تابی فکر نمیکنی این یه بام و دو هوا از کجا آمده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگه 300 میلیون حقوق نجومی رو در تعداد مدیران مربوطه و تعداد سالهایی که این حقوقها رو دریافت کردن ضرب کنی بیشتر از 3000 میلیارد تومن میشه
چه خوب میشود آقای نوبخت هم به همین مدیران بپیوندند و ذخیره کشور شوند.
لعنت به اکسانی که اسم انقلاب و اسلام و ایران رو خراب کردن
خدایا
خدایا
خدایا
خدايا
خدایا
خدایا
کمکم کن در این دنیا چنان زندگی کنم که هنگام عبور از پل صراط اینگونه قضاوت نشوم.
خون ملت رامکیدن با این کارها بلا برسر جوانان اودن از بی کاری گرفته تا معتادی فقط یک مختصر ادمها که البته چه ادمی کیف میکنند بقیه را ولش
معلوم شد اقای نوبخت سخنان رهبری را قبول ندارند.عملکرد ریس و معاونین صندوق توسعه ملی چنان ضربه ای به کشور زد که اگر امریکا و اسراییل میلیاردها هزینه میکردند نمی توانستند این ضربه را وارد کنند.مردم همه مسیولین را دزد میدانند.دیگر به هیچ مسئولی اعتماد ندارند.
مدیران برکنار شده باید اعدام شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
حيف كه يه لايك بيشتر نمي تونم بدم
من به روحانی رای دادم. دور بعد هم به هرکسی که جلوی تندرو ها بایسته رای میدم.ولی این دلیل نمیشه حرفهای بی منطق نوبخت رو تایید کنم.ا
با سلام
ذخایر نظام عباس دوران علی اکبر شیرودی شهید خلعتبری شهید همت باکری و ... هستند که از جانشان گذشتند نه کسانی که عطش قدرت ومقام ودلار کورشان کرده است.
بله این مدیران ذخایر کشور هستند، چطور یک فوتبالیست قرارداد سالیانه اش یک میلیارد و نیم باشه که میشه ماهی 125 میلیون تومان مشکلی نیست بعد یک مدیر تصمیم ساز با هزاران نفر پرسنل 50 میلیون نه 20 میلیون تومن زیادشه ؟؟؟
ذخاير پهن
جالب است که رهبری واضح نظرشان را گفتند اما چطور فردی مثل نوبخت در این جایگاه قرار میگیرد و از بت المال میبخشد جالب است به هر حال کبوتر با کبوتر باز با باز.
یک سوال میپرسم بینی بین الله جواب بدید؟؟؟ اگر به هرکدوم از شماها که دارید اعتراض میکنید به صورت قانونی خود دولت حقوق میداد (ولو خیلی زیاد) چند نفرتون میرفتید میگفتید حقوق ما رو کم کنید؟؟؟ درسته این کار مذموم و غیرقابل قبول هست ولی یک نقص سیستمی هست و به اشخاص ربطی نداره... بیخودی باز سعی نکنید با معرفی اشخاص فرافکنی کنید. بلکه باید سیستم حقوق و دستمزد حالت یکپارچه بگیره...
به هيچ وجه اين حرف درست نيست و فرافكني محض است
اضافه برداشت ازبیت المال با روح انقلاب تناقض دارد بنابراین ذخایر انقلاب کسانی هستند که وقتی می خواست بروند میدان مین پوتین هایش در آورند تا دیگر رزمندگان استفاده نمایند . انسان انقلابی مثل مردم عادی زندگی می کنند . فردای قیامت حساب کتاب آخرت باور دارد. شهدا را باور دارد. به هیچ عنوان به بیت المال و در حق انقلاب خیانت نمی کند ؟
کدام انسان انقلابی اینگونه بر بیت المال چنگ می زند اینها هرگز ذخیره ی انقلاب نیستند شرمنده می شود انسان وقتی مدیرش حقوق سیصد کارگر را به جیب بزند و کارگر پرچم بالا ببرد که ما شش ماه است حقوق دریافت نکرده ایم
همین حرف آقای نوبخت یعنی ریزش 4 میلیون رای آقای روحانی
بله بنده اعتقاد دارم آنها جزء ذخایر استراتژیک می باشند ودر هر زمانی بدون کوچکترین مشکل مسایل کلان کشور میتوانند مدیریت نموده وبه سرمنزل مقصود برسانند و اساسا در این مورد و تمامی موارد دیگر حق با آنهاست و ملت باید تمکین نماید
اگر از ذخایر کشور بودن که وضعمون این نبود
توصیه میکنم این ذخایر ارزشمند رو صادر کنیم به کشور های دشمن
با نظر ایشان مخالفم . اما نظر من در تصمیم گیری های نظام اهمیتی ندارد.نظر "ما" در تصمیم گیری های نظام اهمیتی ندارد.
سلام،جناب آقاي نوبخت شما بايد اول مشخص كنيد كه به دنبال سازندگي كشور تان هستيد يا نه به دنبال حمايت از مديران كل اتوبوسي باد آورده !
آقاي نوبخت گفته هاي شما مغاير با نظر وكارهاي حضرت امام رحمت ا...عليه مي باشد ،آقاي نوبخت حضرت امام آقاي منتظري را از قايم مقامي رهبري بخاطر مصلحت ونظام جمهوري اسلامي ايران كنار گذاشت. آنوقت مي فرماييد كه شما از امام ومديران كل از آقاي منتظري بالاتر هستيد؟
البته وقتي كه وزير شما ملت شهيد داده را منافق خطاب مي كند ديگر نمي توان انتظاري از چنين دولتي داشت كه يكي از اعضاي آن شما هستيد.
يا احكم الحاكمين نظري كن به مردم
توی کشور ما هیچ احدی نه اخراج میشه نه استعفا میده و نه برکنار چون طبق قوانین موجود نیوتون از جایی به جای دیگه انتقال پیدا میکنن
تنها کسایی که اخراج و برکنار میشن بدبخت کارگر و مهندس های کشورن
سلام
ذخایر نظام و انقلاب جوانان امروز و نسل دیروز این مملکت هستند که جان خود را در راه آرمانهای این انقلاب فدا کرده اند البته مسئولین خدوم و با اخلاص نظام نیز در زمره ذخایر نظامند هرگز آقایان( خود مرکز و خود محور) و آقازاده ها یشان نه در پیشگاه خدا و نه در پیشگاه ملت ذخیره نبوده و نیستند.
نمی خواهم تابع احساسات باشم این برداشت معاون ناشی از عدم درک واقعیات جامعه خاصه صف بیکاران در انتظار شغل با درامد 500000 تومان درماه و خانواده هایی که درسفره شان نان ندارن وحاضر نیستند کرامتشان از بین رود ان مدیر را باید خائن نامید .
مشخص نیست یه مدیر چه کاری باید انجام بده تا از ذخیره نظام بودن خارج بشه ! :|
آقای نوبخت با این نوع گفتاری که دارند اسلام را بد بین کرده به والله من یک روستای هستم هیچکس از این تعریفی که نوبخت از مدیرانش کرده همه از دین اسلام بد بین می کنند امروز به خاطر مشکلات مردم نگاهشان به عملکرد دولت مردان است اگر آنها از بی عدالتی دفاع کنند مردم از نماز خواندن به جماعت فرار می کنند .مصداق سخن تاریخی حضرت امام خمینی که گفت ای علما به داد اسلام برسید.به والله مقصر اصلی همه گرفتاریهای اقتصادی نوبخت است .
ذخیره نظام کسانی هستند که بی هیاهو بدون هیچ امکانات ویژه بدون اینکه منتی بر مردم داشته باشند در راستای خدمت به آنها از آسایش خود و خانواده شان میگذرند و وقتی هم که مورد بی مهریهای بعضی مسولین قرار میگیرند ازحمایت کسی بهرمند نمیشوند. اما هیچگاه از نظام و مردم عزیز رویگردان نمیشوند-حسینی
به آقای نوبخت به عنوان یک ایرانی وطن دوست اعلام می کنم هیچگاه یک ایرانی که به پست و مقام به چشم تامین کننده مال و منال و جاه و مقام باشد کسی ذخیره نمی گوید. چرا که وی فقط در صدد پرکردن جیب خود و خانواده اش می باشد. شهدا ذخیره نظامند که جانش را تا ابد پای این انقلاب داده اند، نه مسئولی که فکر مال دنیا و زندگی با جاه و جلال است. آقای نوبخت اشتباه رفته اید لطفا برگردید.
تابی جون که نظر منو منتشر نکرد . متاسفم برای شما که فقط جناه بازی میکنی تابی!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
نوشته های ما رو هم انتشار نداد . فقط یکی دو هفته بعد از انتخاب به عنوان خبرگزاری بهتر نسبت به دیگران، نظرات رو انتشار داد اما دوباره مثل بقیه سایت ها شده
مدیری که ککارکندوطمع نداشته باشد اگر هرچه سابقه او ببیشترباش وتجربه بیشتری داشته باشد وخدمات ارزنده ای کرده باشد البته دخیره انقلاب است د
البته . اما این ملت بوده اند که سالها تاوان کسب تجربه آنها را پرداخت نموده اند ولی متاسفانه جواب ملت را خیلی با بی شرمی دادند.
شما اگر از زمان لو رفتن حقوق های نجومی توجه کنید آقای نوبخت عرایض متفاوت و ضد و نقیضی فرمودند.در واقع با هر موضوعی برخورد سیاسی دارند . مهم منافع جناح سیاسی است سر مملکت هر چی میخواد بیاد.!!
من میخوام بدونم این مدیران که به فرمایش ایشان ذخایر انقلاب هستند بطور مشخص چه گلی به سر ملت زده اند.جز اینکه جیب خود را پر کرده باشند.البته اگه بد بینانه نگاه نکرده باشیم درصد کمی از آنها شاید بطور نسبی خوب عمل کرده باشند.
حال و روز الان این مملکت نشان دهنده عملکرد همین مدیران می باشد. سیستم بانکی ما یکی از بزرگترین معضلات اقتصاد ما است.نظام مالیاتی هم یکی دیگه از این معضلات بزرگ است. تولید بعنوان مهمترین راه برون رفت از تورم و فقر و... دچار بی سابقه ترین رکود شده است .
بیش از 90 در صد پروژه های عمرانی ، ملی و صنعتی یا تعطیل یا دچار افت شدید فعالیتی شده اند. و ....
افزایش بی سابقه فساد سیستمی و اداری ، افزایش بی سابقه قاچاق کالا و ارز افزایش رانت و اختلاس و رشوه خوری ، اینها همه نتیجه عملکرد این ذخایر انقلاب است
خجالت باید کشید
سلام
بخشی از نظرات دوستان را خواندم.
به نظر من، نمی‌شود کلی قضاوت کرد. برخی مدیران در برخی سمت‌ها باید آزادانه و متناسب با شرایط جهانی شغل دستمزدی داشته‌باشند که به راحتی خریده نشوند. اما این فقط باید برای برخی باشد.
در میان بسیاری از افرادی که فیش حقوقی‌شان صدایی ندارد، وجود دارند کسانی که به شیوه‌ی غیرفیش حقوقی، برداشت‌های متنابهی از بیت‌المال داشته و دارند. یا به صورت پاداش و خودرو و منزل مسکونی و ... یا ...
ببینید، وقتی فلانی، عدد فیش حقوقی‌اش ظاهرا و برای ساکت‌کردن منِ مردم، برابر یا نزدیک به فیش حقوقی من باشد، اما اجازه داشته‌باشد در مرکز و ... یک یا چند واحد مسکونی در اختیار داشته‌باشد، آنگاه توان این را دارد که منزل خودش را به اجاره دهد.
همچنین در باره‌ی خودرو و امکانات رفاهی و تفریحی و نهار و سفر.
بماند که وارد فیش حقوقی به‌سرعت ساکت‌شده‌ی نظامیان نشدم و اینکه برخی روحانیون نیز فیش حقوقی ندارند. اما بودجه‌ی بدون حساب و کتاب و در اختیار دارند، یا اجازه‌ی تمتع از بودجه‌ی سایر نهادها و ادارت. تنها با یک یادداشت (به علم و در جلوی چشم خودم رخ داده‌است).
سلام
خوب بود از آقاي نوبخت سوال ميشد مديراني كه به دليل سياسي وجناحي در دولت تدبير واميد خانه نشين شدن هم از ذخاير كشورند يا ........؟؟؟؟؟
آقای نوبخت زیاد تو اوت زده، می زند و خواهد زد. از ایشون بیش از این انتظار نداشته باشید.
اين فيش حقوقي را بزرگ كردن تا از اصل قضيه رانتخواري و دزدي و رشوه در اقتصاد كشور فراموش شود
وگرنه مديرانيكه راضي باشند به اين حقوقها بايد حلوا،حلوايشان كرد
به نظر من بازنشسته ها فقط باید مشاور باشند یا به بیان اقای نوبخت فقط ذخیره باشند و تجارب رو به صورت مشاوره ارائه کند . یکی از مشکلات مملکت فاصله سنی زیاد بین مدیران ارشد و مدیران میانی هست اولی هنوز خوب خوب تو اوایل دهه 30 هستند و بعدی مال دهه 50 و... گفتمان ها بین این دو کاملا متفاوت است.
من یک بار این نظر رو نوشتم منتهی چون سایت الف به اصطلاح خیلی انتقاد پذیره حرف بنده رو منعکس نکرد. به نظر من همفکران اقای توکلی دارن به خاطر رای نیاوردن اقای توکلی از مردم انتقام می گیرن از بعد از انتخابات لحن سایت الف کاملا علیه دولت شده وذره بین برداشتید تا جایی عیبی پیدا کنید واون رو توی شیپور بدمید. اگر کسی خطایی کرده دولت هم اقدام به تنبیه واخراجشون کرده حالا اقای نوبخت درست یاغلط حرفی زده ازبس مطلب ندارید بعد از یکی دوهفته دوباره پیراهن عثمان بلند کردید. این کار خلاف اخلاق وانسانیته و زمین خوره رو نباید لگد بزنیم این رسم جوانمردی نیست
نخیر
ذخایر کشور نیستند
ذخایر باند خودشان هستند
هرچند که چاپ نمی شه
خوبیه این ذخایر اینه که محدودیت ظرفیت ندارند و تا حجم نامحدودی ذخیره می کنند!
هر چه بگندد نمکش میزنند، وای به روزی که بگندد نمک!!
این چه حرفیه؟؟!!! مدیرانی که اکثرا خانواده های خود را جهت زندگی به اروپا وآمریکا انتقال داده اند وخودشان نیز با ترفندهای مختلف حقوق وپاداش های کلان به جیپ میزنند ودر جذب نیروی جدید ضوابط زیرپا گذاشته و براساس روابط اقدام وباند خود را تکمیل میکنند اینها ذخیره اند؟؟ این فرد مثل اینکه از مدیریت فقط عذرخواهی رو یادگرفته است.هرجا گندی زده و سرمایه ملی فدا شده است بجای جلوگیری،بلافاصله اقدام به عذرخواهی میکند!! ایشان با عذرهای مکرر وجه عذرخواهی رو هم ازبین برد.بهتره نگاهی به عقبه مناقصات برگزار شده وشرکتهای برنده شده بیندازد آنوقت قدر وقیمت مدیرانش بدست خواهد آمد
توی یه سری کشورهای دیگه وقتی کسی اشتباه می کنه فوری استعفاشو می نویسه و هیچوقت دلیل تراشی نمیکنه اما متأسفانه دولتمردان ما هر وقت اشتباهی می کنن فقط درصدد توجیه کردن اشتباهشون هستند،انگار اونا معصوم هستن و این مردم هستن که اشتباه میکنن.
دست تابناك درد نكنه، انصافا پيشرو در همه پرسي مجلزي هست، پيشنهاد ميشه همه پرس هاي متعددي را بذاريد كه مردم جواب بدن، مثلا در مورد كنسرت، ادامه كمك به كشورهاي خارجي، فروش نفت، تقسم بودجه كشوري و..، آقاي نوبخت حرف سياسي زده و گرنه اكثر اونايي كه پول نامتعارف گرفتن ميدونن كه ظلم كردن
در این شکی نیست که ذخایر خوبی نیستند اما این نوع ذخیره پروری رو دولتی استارد زد که اقای خاوری رو به عنوان یکی از همین ذخایر معرفی کرده بود
بله
تا وقتی خیلی از افراد لایق و جوان نتوانند وارد سیستم مدیریتب شوند، اینها از ذخایر هستند.
ذخیره که فکر نکنم.ولی از خیلیا تو مغزشون اتو ذخیره کردن تا در جنگ قدرت بدردشون بخوره
مدیران ارشد یک کشور مثل فرمانده هان نظامی یک کشور هستند امکان دارد که یک فرمانده نظامی با محاسبات بد خود در یکی دو عملیات نظامی به اهداف خود نرسد . اما در کل خدمات مثبت و ارزنده ایی در طول خدمت خود داشته باشد و ان دو عملیات ناموفق ، سابقه ی درخشانش را زیر سئوال نمی برد .
مدیران خوشنامی که در مقطعی با توجه به قوانین موجود حقوق های نجومی گرفته اند سابقه درخشان مدیریت شان زیر سئوال نمی رود .
دستت درد نکنه آقای روحانی دست مریزاد تیغ برا با این مدیران خوبی که انتخاب کردی حالیه فهمیدم که چرا این همه جوان بیکارند به خاطر این است که پولشان در جیب مدیران گردن کلفت می رود خدا به روز قیامتشان رحم کند که رحم نمیکند و جایگاهشان در چشم جهنم است به خاطر اینکه اینهمه جوان بیکار آخر معتاد می شوند و گناه آنها به گردن این مدیران است
همه ملت ایران ذخایر ایران هستن که با ندانم کاری این مدیران و مسئولان در حال نابودی هستن
این نیز بگذرد
اقای نوبخت ما از شما انتظاری بیشتر داشتیم خاعنین به بیت المال را بزک کرده و حقوق نامتعارف نامیدید و بعد ذخایر انقلاب . متاسفم
متاسفانه به دلیل دسترسی برخی مسوولین کشور به رانت های بسیار خوب ما شاهد هستیم که یک طبقه اجتماعی در کشور شکل گرفته به نام طبقه مسوولین.
این طبقه حسابش از عامه مردم جدا شده است و به قول آقای نیکبخت از ذخایر نظام هستند و قطعا طبق نظر ایشان خاوری هم از ذخایر نظام است.
به هر حال طبقه مسوولین ما دغدغه اش را در مساله وام خودرو نشان داد و مقابل خواست مردم ایستاد و وام ازدواج را تبدیل به وام خودرو کرد.
عدالت هم از اولویتهای طبقه مسوولین نیست نامه های مولا علی هم که به فرماندار خود مینویسد چرا در مهمانی شرکت کردی که ثروتمندان آنجا بودند هم از اولویت های طبقه حاکم ما نیست.
اصولا قبح مسایل مقایر با اهداف انقلاب هم به لطف افرادی همچون نوبخت دارد از بین میرود.
تابناک جان لطفا مطلبم را درج کن
به نظر من شايد بعضي هاشون فعلا جايگزين مناسب و با تجربه نداشته باشن و خانه نشيني شان هم به صلاح نيست
ضمن اينكه نبايد فراموش كرد سيستم اقتصادي و اداري ما لااقل در اين صد سال معاصر نخبه كش ، كارمند و مدير و مسئول خراب كن بوده
در سيستم ما اگه كاري از دست كارمند و مدير بر بياد تقريبا زمينه دزدي ماليش جوره و اگر از دستش كاري بر نياد در تمام سطوح و مشاغل و فقط حقوق بگير باشه زمينه دزدي از كار فراهمه
اينه كه اين شديم . از همه ماست كه برماست
ظاهرا ایشون تعریفش از انقلاب با تعریفی که ما میدونیم فرق داره.متاسفم برای این اظهار نظر ها .حرف ایشون از پولی که این آقایون خوردن و بردن بیشتر دردناک و ناراحت کننده است.چطور کسی به خودش اجازه میده چنین اظهار نظری کنه ؟ خدا میدونه همین حرفا چقدر باعث افزایش فساد و ضایع کردن حق دیگران میشه.متاسفانه آقایون اصلا براشون مهم نیست جامعه به چه سمتی داره میره....
روحانی اصلا مچکر نیستم!!!!
به هر حال ما تجربه دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در استفاده از افراد بی تجربه را داشتیم که وضعیت مملکت به وضع کشیده شد .
مگر می شود برای عده ای یکجا حکم صادر کرد ؟! ممکن است در بین مدیران اشخاصی با توانایی ها و استعداد بالا وجود داشته باشد و برعکس .
این مدیران ، حقوقشان نامتعارف بوده ، غیر قانونی نبوده ، یعنی قانون اجازه داشتن چنین حقوقی رو میداده !
حالا شما فکر میکنید این مدیرا باید برکنار بشن یا اون قانون گزار ها ؟
قرار نیست که همه ادم های دنیا با وجدان باشن ! باید قوانین جوری باشه که حتی بی وجدان ها هم نتونن کار خطایی کنن
جناب آقای نوبخت ، ذخایر کشور آن معلمی هست که از حقوق خودش هر روز برای دانش آموزانی صبحانه تهیه می کند وبه مدرسه می برد تا آینده سازان کشور از فقر ترک تحصیل نکنند. نه آن مسئولی که 54 میلیون حقوق و 300 میلیون وام بدون بهره بگیرد. از شما بعید نیست این حرف زدن !!!!!!! بعید نیست چون حدود یکسال و نیم پیش هم در اخبار اعلام کردید ما تا حالا یارانه کسی را قطع نکرده ایم درصورتی که یارانه اینجانب که کارمند ساده ای هستم دوماه قبل از صحبت شما قطع شده بود.
من که شما و امسال شما را به خدای متعال واگذار کردم
تابناک لطفا" درج نمائید.
قرار شده حق التدریس و کارانه اساتید علوم پزشکی را هم کاهش دهند . شاعر می گوید باش تا صبح دولتت بدمد .
باید هم این نظرو بده چون تو مملکتی که قانون میگه حداکثر حقوق شاغلین بخش دولتی ۷ برابر حداقل حقوق باید باشه ولی اقایان تصمیم میگیرند حقوق نوچه هایشان ۳ برابر حداکثر حقوق باشد چه می توان گفت انشالله تو چپاول بیت المال موفق باشند
من زیاد اداره و مدیر دیدم. انصافا مدیرانی دیده ام که واقعا باعث خرسندی اند؛ هم کار راه میاندازند و هم چشم شان حداقل در ظاهر به بیت المال نیست (البته در طیفی وسیع، کم و زیاد بوده)
ولی من اگر بخواهم با ملاک نامه امام علی به مالک اشتر ببینم که بنظر من از هر قانون و مصوبه ما کامل تر و زیباتر و خدایی و انسانی تر است، نه تنها اینها ذخایر نیستند، بلکه مایه ننگ حکومت اسلامی و نظام اند... ذخایر شر شاید، ولی ذخایر خیر، نه! هیچ چیز بدتر از مال حرام نیست. گاهی توجیهات باعث میشود مالی به اسم حق و لیاقت، بیشتر گرفته شود که این هم حرام خواری ست...
مولا علی در جایی دیگر دارند که کارگزاران را فرمان میدهند قلم ها را بیشتر بتراشید و نوشته ها را ریزتر و خطوط را نزدیک تر کنید تا مرکب و کاغذ از بیت المال کمتر برود! حالا این آقایان چه کرده اند؟
جناب نوبخت که می فرمایید اینها ذخایر نظام هستند لطف بفرمایید از خدمات این ذخایر در دوره تصدی گریشان در پست های مدیریتی چند مورد عنوان بفرمایید که چه شاهکارههایی انجام دادند بجز گرفتن حقوق نجومی ؟ با نگاهی کوتاه به کارنامه این عزیزان خواهید فهمید چکاره اند
فاصبر ان وعدالله حق ولا یستخفنک الذین لا یوقنون
قطعا از اینها از ذخایر نظام هستن
ذخایر مملکت شهدا هستند نه اینان که فقط در حال چپاول هستند
به نظرم اونهایی که بدون فیش می خورن جزو ذخایر کشور و ذخایر انقلاب هستند علم کرد ن فیشها خام کردن عوام است البته اگر بچاپی تابی جان
سوال بی ربطی است
اگه دوره احمدی نژاد باشه ذخایر هستند
دوره روحانی : مجرمین و مفسدین
بله، بنده معتقدم مدیران برکنار شده ذخایر کشور میباشند. البته نه ذخیره فکری ، بلکه ذخیره مالی، چون در این سالها جیب مبارک را بسیار انباشته نموده اند!
بله، بنده معتقدم مدیران برکنار شده ذخایر کشور میباشند. البته نه ذخیره فکری ، بلکه ذخیره مالی، چون در این سالها جیب مبارک را بسیار انباشته نموده اند!
قطعا مدیران برکنار شده یا استعفا داد ذخایر انقلاب هستند!!!!! فقط متخصص اکتشاف و استخراج لازم است تا ذخایر بتاراج رفته توسط این ذخایر را به بیت المال برگرداند. از شوخی که بگذریم به بحث تخصص و تعهد میرسیم و نهایتا به این دو نتیجه میرسیم اولا این ذخایر متخصصهای بدون تعهد بودند . ثانیا" مکانیسم های کنترلی در کل مملکت یا اصلا وجود ندارد و یا بسیار ضعف عمل میکنند و من فکر میکنم منظور آقای نوبخت این بود ما باید مکانیسمهای کنترلی بدون اغماض را مستقر و کارا نماییم و گرنه همیشه این به اصطلاح ذخایر، بالقوه دنبال فیشهای نجومی برای خود خواهند بود !!!!
جناب آقای نوبخت. قطعا ذخایر کشور کارگران زحمت کش این جامعه هستند نه اون مدیران خائن به مردم.
ذخیره انقلاب کارگر شلاق خورده معدن بود که حقوقش رو هم نگرفته بود.
ذخیره انقلاب شهدای جنگ تحمیلی هستند که حقوق هاشون رو نمی گرفتند تا بیت المل ضعیف نشه.
ذخیره انقلاب اون جوان دانشمندی است که چند تا بی سواد جاش رو توی ادارات گرفتند.
دخیره انقلاب مردم هستند که اگر نباشند باد انقلاب رو از جا می کنه.
دخیره انقلاب کشاورزی و دامدار و صنعت گری هست که کارش نفس های آخر رو می کشه تا یه عده با قاچاق کور رو نابود کنند.
ذخیره انقلاب گسی هست که ادعایی نداره نه کسانی که تا طقی به طوقی بخوره از کشور در بره به خارج!
حرف آقای نوبخت کاملا درسته مدیران ذخیره کشور هستند علی الخصوص
مدیران نجومی چون همه ذخایر پولی و مالی کشور تو جیب شون ذخیره شده
بی شک این مدیران خائن به مملکت در پیشگاه خداوند، شهدا و مردم عزیز و بزرگ ایران بایستی پاسخگو باشند. چطور است که برای جوانانی که فقط 800 هزار تومان جقوق میگیرند و برای زن و بچه اشان روزی میبرند همیشه کسری بودجه است ولی برای این خائنین همیشه پول بیت المال وجود دارد. حضرت علی (ع) دست برادر خود را سوزاند تا فکر بد به سر برادر نزند . حال باید دید که آقای دکتر نوبخت یادش رفته این کار حضرت علی رو.
بله من با بر عکس فرموده ایشان موافقم که ظاهرا انقلاب ذخیره خیلی از مدیران ما شده و به هر صورتی که دوست دارند آن را هزینه می کنند .و نقش عامه مردم در این میان فقط نقش سیاه لشگر است . اگر یک مدیر برای بقا و امور زندگانی به هزینه های چند ده میلیونی نیاز دارد چرا توقع دارد یک کارمند یا کارگر با حقوق های پرداختی آنها زندگی را فقط زنده بماند. و فکر می کنم اعتماد به نفس مدیران ایرانی را می شود در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داد که هرچه سنشان بیشتر می شود بیشتر احساس خدمت در جسم و روحشان مشتعل می شود .
پس چرا چاپ نمی کنی؟!!!
لطفا یک نسخه از این صفحه را پس از اتمام بفرست پیش جناب نوبخت!
درست است تقسيم درآمد در كشور عادلانه نيست و درصد بالائي از سرپرستان خانوار با حداقل درآمد(كمتر از 1/5ميليون)روزگار مي گذرانند ولي دوستان فراموش نكنيم بار كاري يك مسئول مثل مديرعمل يك سازمان كه بايد پاسخگوي همه مسائل درون سازماني و برون سازماني خود "از بندر گواترچابهار تا مرزبازرگان" باشد واز نظر فني و اطلاعات كاري بايد سرآمد كاركنان سازمان باشد 20ميليون حقوق =6000دلار حقوق بالائي نيست . حقوق آن كارگر كم است كه بايد حداقل 3500دلار=10500000تومان بگيرد كه متاسفانه طبق قانون كار 800دلار برايش مصوب كرده اند.
مراقب باشيم اشتباه نكنيم و سره را از ناسره تشخيص دهيم .
سلام نمیتوان گفت که هر مدیری که حقوق بالا دریافت می کند فقط به همین دلیل ادم خوبی نیست قطعا عملکرد یک مدیر در طول سالیان خدمتش مورد ارزیابی قرار میگیرد. بنظرم اینکه بعضی از مشاغل نیاز به پرداخت حقوق بالا دارند اجتناب ناپذیر است . مگر چند درصد مدیران کشور حقوق نامتعارف دارند؟ این بحث خیلی مفصلی است و ابعاد فراوانی دارد. البته هرمدیری که حقوق کم میگیرد هم الزاما ادم خوبی برای ان سمت محسوب نمیشود. تصمیم گیری در مورد انتخاب مدیران ومیزان حقوق عادلانه انها مورد به مورد متفاوت است وکار نسبتا مهم وپیچیده ای است .کشور ما از مدیران نالایق و ظاهرالصلاح بسیار بیشتر اسیب دیده تا از مدیران لایق با حقوق بالا.منافع حاصل از عملکرد یک مدیر خوب بسیار بیشتر از مضرات ان است.البته اگر مدیر لایق با حقوق پایین پیدا شد سلام مارا هم به او برسانید.
در طرح این مسئله شیطنت کرده اید چون قضیه جور دیگری است .
ضمن تقدیر از رسانه ها بخاطر پیگیری این تخلفات و سوئ استفاده ه از قوانین موجود برای استفاده شخصی مبادا مسائل کلان و اختلاس های بزرگ و بزرگتر تحت این موضوع که البته اینهم اهمیت دارد کم رنگ شده و به فراموشی سپرده شود.
حکم این ها مثل افتابه دزد و شتر دزد است. حقوق ده هزاردلاری کجا و دکل چند صد میلیون دلاری و کشتی نفت چند میلیارد دلاری کجا؟
ایا حساب کرده اید که با پول یکی از کشتی های نفت به سرقت رفته میتوان تا چند سال به همه این مدیران حقوق بالا داد یا برای چندهزار جوان شغل ایجاد کرد.
فعلا که دیوار دولت از بقیه کوتاه تر است.
بازهم بگم يا كفايته؟
برگرداندن پولهاي اختلاس شده ومحاكمه افراد ذينفع ، گرفتن بدهكاران بانكي مبالغ نجومي كه از بانكها سوء استفاده كرده اند وبرگرداندن اين پولها به بانكها ، مبارزه قاطع با قاچاق كالا وقاچاقچيان ، طرح جامع پرداخت هماهنگ حقوق با در نظر گرفتن تورم و...
هشتاد میلیون جمعیت داریم که 45 میلیونشو جوونا تشکیل دادن
اونوقت نمیدونم چرا باید نود درصد مدیرا و مسئولین پیر و فرتوت باشن
کجای دنیا اینطوریه؟این سیستم پیر بازده نخواهد داشت
مدیران نجومی بگیر و مدیرانی ک در سایر موارد همسو دخل و تصرف در بیت المال رانت واختلاس و........ همگی از ذخایر آقایون هستند ولی ن نظام .چون این آقایون خودشونو نظام میدونن ولی ما اینارو آویزون نظام میدونیم .این مدیری ک کلی رووش کار شده تا بتونه چجوری بخوره تا فربه بش
آقای نوبخت یکبار در مناظره انتخاباتی با آقای خوش چهره با عث شد آقای هاشمی رای نیاورد و با این سخنان باعث خواهد شد اقای روحانی دور دوم رای نیاره...
اول نظر آقای روحانی در مورد آقای نوبخت را در این نظریه جالب باید دانست
جند مدیربا حقوق بالابودند؟
درتمام بیمارستانهای ایران قیمت متخصصین یکی است ؟
یک دکتر یک عمل را 60میلیون انجام میدهد و یک دکتر هم 10میلیون حالا مدام میشه به آن دکتر گقت چرا اینه نرخ شما؟
ابداً موافق حرف اقاي دكتر نيستم اين مديران بودند كه سيستم اداري ما چه دولتي چه خصوصي كشور را رو بنابودي كشاندن ! گمرك شهرداري ،ورزش دارائي محيط زيست و مابقي ذخيره توپ جمع كن ها هم نيستند فقط باند وباند باز هاي خوبي هستند
ذخایر ما مردم هم جوانانمان هستند که با داشتن مدرک فوق لیسانس به صورت مجانی به نام کاراموز به کار گرفته شده اند چرا از ذخایر مملکت (ازمدیران) به صورت مجانی جهت خدمت به مملکت جهت عاقبت به خیری انهااستفاده نمی شود از مملکت استفاده کرده اند حالا نوبت انهاست که وفاداریشان را ثابت کنند
اگر از او طرفداری نکنه خوب اسم خودش هم در میاد
متاسفم برای دولتی که سخنگوش اینطوری به شعور مردم توهین میکنه!!
قطعا و یقینا جیب این مدیران ذخیره انقلاب است و میتوان این ذخیره ها را زودتر به بانک مرکزی انتقال داد
همچین میگویند اینها کار میکردند مثل اینکه هر روز در تمام شعبه ها را باز میکردند و آنها را آب و جارو میکردند.اینکه به جوانها بگویند وام ازدواج نداریم بدهیم و به اقوام خودشان وام ملیاردی با یک درصد کارمزد بدهند را همه بلدند..کسی که صبح که از خانه میاید بیرون میبیند بچه های هموطنش توی زباله دنبال پلاستیک میگردند بعد وقتش را صرف پیدا کردن راهی برای اینجور اضافه کار و پاداش و غیره میکند که قانونی بچاپد نه انسانیت سرش میشود و نه وطن مطمئن باشید اگر جای دیگری میتوانست بیشتر پول در بیاورد اینجا نمی ماند
جوک سال!!!!!!!!!!!!!
می توانند ذخایر بسیار مهمی باشند. موضوع صفر ویک نیست و همچنین رای عمومی هم تاثیر زیاد برای ارزیابی ندارد. دانشجوی دکتری جامعه شناسی
ذخایر کشور همان هایی هستند که تن به پناهندگی و خفت و آوارگی می دهند تا بیکار و بی عار نباشند و نون حروم نخورن، همان هایی هستند که سواد و مدرک و تجربه و عشق و عرق وطن دوستی رو بر می دارند و می روند و چقدر جای این انسان های لایق در سمت های مدیریتی خالی است.
چه مسئولین قبلی چه فعلی اکثریت قریب به اتفاقشان نه تنها دخیره و نابغه و کاربلد نیستند که هیچ، همیشه کارخراب کن هم هستند، مثلا هر روز بی کاری بیشتر - مواد مخدر بیشتر -تورم بیشتر- رشوه بیشتر - خود کشی بیشتر -عدم شایسته سالاری بیشتر.....می شود ، آنها اگر جزو ذخایر بودند بالطبع کشور باید به سمت پیشرفت و عدالت اجتماعی و کاهش تبعیض طبقاتی می رفت نه برعکس، اینان حقوق نجومی می گرفتند و می گیرند که مصایب ملت را بیشتر از قبل کنند
واقعا اون مدیرانی که حقوق های میلیونی گرفتند ومیگیرند از خون بچهایی که با جان ودل برای این مملکت جنگیدند وشهید شدند خجالت نمیکشند مدیریت در این مملکت سی وهفت ساله موروثی شده بعد از پدر پسر یا برادرش میاد ومدیر میشه وشایسته سالاری اصلا مطرح نیست.
عمو براي انتخابات بعدي سوژه را گرفتي ول نميكني
عامو حتي به قيمت از دست رفتن كشور
عامو دوازده هزار ميليارد تومان را بچسب كه با آن ميشد ميليون جوان را سر كار برد
و هزاران ميليارد توماني كه گم و گور شده اند تا سقف يك تريليون دلار نميدانم چند ميليون ميليارد تومان ميشه شما حساب كن عامو
ایشان مثل همیشه افاضات زیادی فرمودند!!!!!!!!!!
منم ذخیره انقلابم با مدرک دکترا از دانشگاه تهران اجاره خونه ندارم بدم!!!!!!
بيچاره ملتي كه اينا ذخايرش باشند
خدا یک روزی به کمر این ادمهای مفت خور که از همه طرف عین خوناشام به جون این کشور افتادند می رسد. قدر این مردم را نمی دانند. اگر خدای ناکرده چنگی در بیفتند همه حقوق بگیران به خارج فرار خواهند کرد و این مردم بیچاره باید حساب پس بدن
من هم فکر میکنم این مدیران از ذخایر کشور هستند
اصولا در رابطه با فیشهای حقوقی تخلفی صورت نگرفته. هرساله کارخانه ها و شرکتها در جلسه مجمع سالیانه نرخ دستمزد و پاداش سالیانه مدیرعامل و هیات مدیره مشخص میشود و مصوب میگردد. مقدار هم تقریبا همین حدودی است که رسانه ای شده است. به هرحال فکر میکنم این پروژه ای است برای تخریب دولت روحانی
ای خدابه حق امام زمان ریشه ذخایر اینچنینی رو هرچه زودتربخشکونه. آمین یارب العالمین به حق محمد وآله طیبین الطاهرین
بله ما معتقدیم این مدیران از ذخایر انقلاب هستند و سهم شان را از انقلاب می گیرند، تا کور شود هر آنکه نتواند دید، الحسود لا یسود، خودتون نمی تونید به اونا گیر میدید؟
صاحبان فیشهای نجومی یعنی غارتگران بیت المال. در کدام کشور غارتگران بیت المال ذخیره کشور محسوب میشوند؟؟؟؟؟ اینها ذخایر کشور نیستند،
هر کس نجومی بگیره ذخیره محسوب میشه و بقیه نخودی و دم دستی و گوشت جلوی توپ و مانع جلوی شنی تانک و راه باز کن میدون مین و ...
نوبخت! ما میریم کنار فقط 1 ساعت ذخیره هاتو بازی بده!!!!!!!!
آخه چطور ذخیره نیستن....پس چجوری اینهمه پول ذخیره کردن؟؟!!!
وقتی مدیر فاسدی که حقوقهای نجومی میگیره ذخیره نظام محسوب بشه، اونوقت با این حرفتون نظام زیر سوال میره.
آقای نوبخت ذخایر انقلاب نباید به فکر ذخیره کردن اموال ملت و تاراج بیت المال باشند اینها ذخایر انقلاب نیستند اگر بودند حتی بفرض وجود خلا قانونی اینچنین گستاخانه به بیت المال دست درازی نمی کردند انقلاب از این افراد مبرا و بی نیاز است. بهتر است بجای دفاع از غارتگران اموال مردم کارمندان دولت را دریابی که همواره ناله و زاری میکنی پول نداریم حق.ق ها را اضاقه کنیم. تو رو خدا این دخایر رو برا خودت نگهدار
حالا یک حرفی زده بیخیال بابا ، خیلی ها توی این کشور حرف های بدتر و هزینه ساز برای کشور و منافع ملی میزنند کسی یقه اونها رو نمیگیره .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه کار این مدیران ذخایر انقلاب وضعبت نامطلوب اقتصادی موجود است این گفته آقای نوبخت لاپوشانی برداشت های های چند ده و گاهی چند صد میلیونی به عنوان حقوق است باید با این اشخاص شدیدا برخورد شود بله یکی از این ذخایر حسینی است آیا دختر ایشان که با این پول ها توانسته رای جمع کند و به مجلس برود نماینده دلسوزی است؟ بله خانم حسینی که اصلاح طلب لیستی هم می باشد باید پاسخگو باشد آیا هزینه انتخاباتی او با همبن حقوق های غیرمتعارف تامین نشده؟ چرا جناب هاشمی رفسنجانی در مورد حقوق های نجومی موضع درست و منصفانه نمی گیرند؟
صد در 100موافقم ولی روم نمیشه بگم چرا ولی ترانه گنج قارون را با آواز میخونم:شلوغ و پلوغ است و مردم خیال خام بسر دارند بخیالشان من خامم که دریافتی خود را افشا کنم ها ها ها هو هو هو
ذخایر نطام در درجه اول خود مردم هستند که از میان انان عده ای برای حفظ تمامیت و استقلال نظام راه شهادت را بر می گزینند. اگر مدیران نجومی لایق این حقوق بودند حتما وضع اقتصادی مردم بهتر میشد در ثانی عقل و شرع و حس انسان دوستی در مدیریت مدیران نجومی ایجاب می کند که فاصله دریافتی یک کارمند با دریافتی انها نجومی نباشد
ایرانی های زنده مونده تا حالا ذخیره اند اگر این مدیران بلدند اخراجشون کنید خودشون برن اشتغال ایجاد کنند من هم میدانم یه مشاوربا تجربه کار بلد حتما بالای سالی 500 م پول در میاره و بدنه دولت ضعیف شده و عموما در دولت بین فارغ التحصیل بهترین دانشگاه و بد ترین دانشگاه هر دو یه مدرک دارند و فرق نمی کند به عمین دلیل فارع التحصیل باهوش تر انگیزه کاری نداره و کم سواذه بعلت اینکه خودشا ضعیف میبینه انگیزه بهتری داره و معمولا در اداره بیشتر پیشرفت میکنه و نتیجتا سازمان را در دست میگیره و پرسنل باهوش کنار میکشه و اگر در سازمان بمونه نظری نمیده و کلا ساختار نابود میشه مثل الان باید هر از گاهی در سازمانها امتحان تجربی علمی با استانداردهای بالا بگیرند و مدیران را جابجا کنند تا درست بشه خود بخود سیستم بهبود پیدا میکنه و اگر کسی کمتر حقوق بگیره خودشا قانع خواهد کرد البته تدوین این امور هم با توجه به دخالت مدیران فعلی نباید داخل سازمان انجام شود
يك مدير اگر واقعاً توانش وشايستگي اش در حدي باشد كه بتواند يك وزارتخانه را اداره كند با ماهي ده ميليون تومان عمراً ان مسئوليت را قبول نخواهد كرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
پس مکتبی بودن واعتقادی عمل کردن چه میشود؟
نوبخت خودشم یکی از اون به اصطلاح ذخیره هاست
مدیرانی توانا وذخیره کشور خواهند بود که بتواننددرخارج ازدولت وبدون دست کردن درکیسه بیت المال بتوانند درکشور کارافرینی وتولید ثروت بکنند.اگراین مدیران دولتی توانا بودند وضعیت شرکت ها وصنایع وابسته به دولت اینگونه نبود بااین انرژی ارزان شما نگاه بکنید بهصنایع خودروسازی مدیران ان سالانه چه پاداشهای کلانی ازگذشته تاحال دریافت کرده انداماهنوز درپله اولیم وتولیدات روزبهروز بی کیفیت تر می شوند .بقیه شرکت های تولیدی دولتی وضعیت بهتری ندارند
هر کچل را زلفعلی خواندند و هر کوری بصیرالدوله شد. ما مردم تو فکریم که اگه مدیرانی نظیر آقای نوبخت و آن ذخیره کشور رو نداشتیم چقدر بدبخت بودیم.
مطمئن باشيد كسانى كه با حقوق پايين كار كنند مطمئنا ضرر بيشترى به مملكت مى زنند كه از دستمزد آنها بسيار بيشتر است
نمى توان بين يك مهندس عمران با تجربه و صاحب اسم و ديگرى كه تجربه اى ندارد فرق نگذاشت و قطعا آن مهندس با تجربه با حقوق پايين كار نخواهد كرد واقع بين باشيم زيرا مطمئنا خودش مى تواند در بخش خصوصى درآمد بيشترى داشته باشد
دستمزد پايين دادن بزرگترين ضربه را در آينده به مملكت مى زند زيرا كه كار بدست بى تجربه ها مى افتد و آزمون و خطا ضربه بيشترى به آبادانى و اقتصاد مملكت مى زند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
عزیزم این چه ربطی به دارندگان فیش های نجومی ذخایر انقلاب اند دارد. بحث چگونگی و میزان پرداختها نیست
آقای نوبخت عزیز:

1- سرمایه های نظام، آن مدیرانی بودند که اوایل انقلاب از پولی که به عنوان حقوق ماهیانه روی میزشان میریختند هر یک فقط به اندازه مایحتاجشان بر میداشتند نه بیشتر.

2- ذخایر نظام و انقلاب و ایران اسلامی نخبه هایی هستند که به دلیل نامدیریتی های مدیران شما از کشورشان کوچ کردند و در کشورهای غربی جزو برجسته ترین و موفق ترین مدیران شرکت های بزرگ بین المللی شدند.

3- ذخایر نظام، دانشمندانی هستند که به خاطر بی مهری های همین مدیرانی که سنگشان را به سینه میزنید مهاجرت کردند و در موسسه های تحقیقاتی و دانشگاههای بزرگ دنیا سودشان را به کشورهای بدخواه جمهوری اسلامی می رسانند.

4- ذخایر نظام و انقلاب و ایران اسلامی نیروی انسانی عظیمی بود که از بعد از انقلاب اسلامی در صف بیکاران قرار گرفتند و در سایه مدیریت مدیرانی که شما از ایشان دم میزنید به مشاغل کاذب و اعتیاد و بزه و قاچاق کالا و مواد مخدر روی آوردند.

5- ذخایر نظام کودکان و نوجوانان کار هستند که به فقرشان عادت کرده اند.

6 - چگونه است که در زمان جنگ و انقلاب به فرموده صریح امام راحل نوجوانان 15 ساله رهبرمان بودندو مدیریت جنگی به آن خطیری را در آن برهه زمانی به همین نوجوانان میسپردید و به ایشان اعتماد میکردید ... حالا که نوبت به آن رسیده که جوانان 26 تا 40 ساله تحصیل کرده بیکار و اغلب بی زن و زندگی امروزی را در عرصه های مدیریتی و اقتصادی و صنعتی به کار ببندید... اعتمادتان صلب شده و مدیران سالخورده با مدارک تحصیلی مشکوک و کارنامه های مدیریتی ضعیف تبدیل به ذخایر نظام شما شدند.؟؟؟؟؟!!!!!!

آقای نوبخت عزیز .... مشکل شما این است که از جامعه ای که داعیه ی مدیریت بر آن را دارید دور شده اید ... و این گفتارتان خود گویای فاصله ی شماست با مردمتان که این آفتی است برای نظام ....


ای کاش برای لحظه ای هم که شده به نتایج 36 سال مدیریت مدیرانتان می اندیشید و بعد در برابر مردمتان اینچنین سنگشان را به سینه میزدید.

دریغ! که سرمایه هشتاد میلیونی مردمتان را ندیدید و آنرا فدای سرمایه دو سه هزار نفر مدیرانی کردید که همین مردم هزینه مدیریتهای ضعیف ، نادرست و فاسدشان را پرداخت کرده اند.

آقای نوبخت .... کاش سخنرانی های امام راحل و وصیتنامه ایشان و ایضا نهج البلاغه را یک بار دیگر مرور میکردید.
سلام از كوزه همان طراود كه در اوست .
ذخائیر ما همان نفت و گاز بود که با عدم مدیریت همین مدیریران توسط قطر صادر شده ومیشود تا انجائیکه با فروش نفت وگاز ما شهامت پیدا کرده در مقابل ما قرار گرفته
جناب نوبخت خودشون جزو کدوم دسته اند-ذخیره یا نفرات اصلی ؟؟
باید حداقل چند صدتا از این اتفاقا بیفته که بفهیم عاقبت سیستم مدیریتی ما همینه که هی مدیران برای هم نوشابه باز میکنند.
وضع معیشت مردم کاملا گویای کارنامه مدیران اقتصادی ماست،و این وضعم نتیجه سیاستهای دولت های بعد از جنگه.
مدیریت خیلی از بخشها در صورت وجدان کاری خلاصه شده در"سعی وخطا".
ایتها نه تنها ذخیره نظام نیستند بلکه همان نااهلان و نامحرمانی هستند که امام بزرگوار فرمودند نگذارید انقلاب به دست آنها بیفتد که متأسفانه افتاده است و این مسئله در درازمدت نظام را با خطر مواجه خواهد کرد. به نظر من سپاه بعنوان پاسدار انقلاب باید به وظیفه قانونی خود عمل کرده و این افراد را شناسایی و معرفی و مجازات کند.
پوپولیسم بازی در نیار تابناک
جناب نوبخت باید برای روشن شدن اذهان عمومی توضیح بدهند که وقتی ذخایر نظام به این همه هنر آراسته هستند تیم اصلی و حاضر در میدان نظام چقدر هنرمند و کارآمد هستند.
البته همون ذخیره بمونن کافیه و نباید به ترکیب اصلی آوردشون!!!!(شایدم توپ جمع کن)
آقای نوبخت با همین حرفت کلا ملت را نسبت به دولت بدبین تر کردی
تو موضوع پدیده شاندیز هم که واقعا شما دولتی ها گل کاشتید و ملت و نابود کردید
این تجربه نشون نداد که کلا رای خراسان سر پدیده شاندیز رفت برای جناح دیگه
تا کی بی تدبیری آقای نوبخت
نوبخت تو دیگر به درد این ملت نمیخوری برو پی کارت
ذخایر انقلاب رهبر معظم انقلاب است که همه دعا گوی او هستند و زندگیخود این بزرگوار و فرزندانش مثل یک خانواده فقیر است ،ذخایر انقلاب شهید رجایی و امثال او بودند که در عین داشتن مقام مثل یک مرد به زنگی دنیا و تجملات آن پشت پا زدند و زندگی شان را وقف مردم کردند . واقعاً جای تاسف است چنین اظهار نظر هایی نشان می دهد فاصله فکری مردم و معاون رئیس جمهور و دولت چقدر است ! بد نیست آقای نوبخت اظهارات مردم را بخواند و اختلاف نظر مردم را با دولت و دولتمردانی مثل خودش بسنجد.
هم ولایتی مسئله گزینش های آن جنانی است که من مهندس بی تجربه در صف مانده ام....خدا وکیلی کلاه را قاضی کن؟؟؟؟؟؟
ذخایر این مملکت افرادی هستند که در صحنه کار و فعالیتتند و برای روزی حلال عرق میریزند.
ذخایر ای مملکت معلمی که جونشو برا شاگردش میده و یا موی سرشو میزنه.
آقای نوبخت به دلتون رجوع کنید و حداقل در خودتون صادقانه فکرکنید ذخایر این مملکت چه کسانی هستند؟
صادق باشید!
این زخایر یکشبه مدیر شدند ۰ فردا بچههاشون را تبدیل به زخیره کنید
جلسه بعدی سخنگوی دولت(نوبخت):شهرام ج وبابک ز هم ذخایرنظامند!!!!!!!!!!!
از افراد ذخیره کردن بیت المال برای خودشان می باشند نه ذخایر انقلاب
ذخیره ی نظام آنهایی هستند که در سرما و گرما شناسنامه وکارت ملی دست شان است وساعت ها توی صف می ایستند تا پای صندوق رأی برسند ولی متأسفانه کیفش را بعضی ازاین آقان می برند و دودش برای ما
شکر خدا که شرایط مهاجرت و کار و تحصیل من در خارج از کشور فراهم شده و دارم میرم شما بمونین و ذخایر با ارزشتون
جناب آقای نوبخت سالهاست در مناسب مدیریتی در بخش دولتی و خصوصی در حال فعالیت میباشند پس قاعدتا میبایست از مباحث و علوم مدیریتی بخوبی آگاه باشند. بر اساس همین مباحث اگر آقای نوبخت لطف فرموده شاخص های یک مدیر خبره متعهد مکتبی (بعنوان ذخیره نظام و کشور) را تبیین نموده و آنرا اعلام نمایند سپاسگذار خواهیم بود. یقینا پس از آن ایشان خواهند توانست تعدادی مدیران کارآمد را گلچین کرده و دیگر نفرات ناکارآمد را نیز از چرخه تصمیم سازی خارج نمایند. تمامی ملت ایران از صمیم قلب با پرداخت حقوق های بالا و البته متناسب برای آن دسته معدود مدیران حرفه ای و متعهد موافق خواهند بود.
همچنین توجه جناب نوبخت را به این نکته جلب مینمایم که ملاک ما در تبیین عملکرد مدیران ، نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر است.
اگه اینطوری به قضیه نگاه کنیم تمام افرادجامعه ذخایرنظام وانقلاب هستندپس بایدباتمام افرادجامعه مثل نجومی ها برخوردکردبه نظربنده بایدولازم هست که حقوق افرادباتوجه به اهمیت وحساسیت شغلی انها فرق کندتفاوت بایدباشدولی نه درحدیک میلیاردیا پانصدمیلیون بایدیک سازوکاراساسی باشد که زیرنظران حقوق هابرای همیشه مشخص باشدونظارت هم باشداین راهم بایددرنظرگرفت که اگربه صاحبین مشاغل مهم حقوق مکفی داده نشوددزدی واختلاس پیش می اید بازهم البته بعضی ازمدیراباگرفتن حقوق های نجومی بازهم دزدی میکنن ازنظرحساسیت شغلی بایدانهایی که درامراموزش وپرورشی این مملکت فعالیت میکنن ازهمه بالاتربایدباشندچون بازیرساخت وزیربنای یک کشورسروکاردارند متشکر
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی