بازدید 65152
نخستین شکست کاروان ورزش ایران در مسابقات منتهی به مدال و اولین طلای ورزش ترکیه در ریو 2016؛

نقره ارزشمندسنگین وزن کشتی المپیک بر سینه قاسمی/کمیل مقابل آکگول نفس کم آورد+ویدئوها

دومین روز کشتی آزاد المپیک ریو، بر خلاف آغاز امیدوارکننده اش، تنها یک مدال نقره برای کاروان ایران به همراه داشت؛ هرچند این نشان در سنگین وزن مسابقات المپیک برای کشتی آزاد ایران به شدت ارزشمند است. بامداد یکشنبه همه و از جمله مردم جویبار مازندران، منتظر دومین طلای شاگردان رسول خادم و جشنی دیگر بودند، ولی کمیل قاسمی، دلاور 125 کیلویی ما دیگر رمق مسابقات قبلی را نداشت. کمیل، رقبای کانادایی و مصری و غول گرجی را از پیش روی برداشت و دلاگنف آمریکایی را در 33ثانیه شکست داد، ولی در فینال اسیر گارد بسته و نفس آکگول ترکیه ای شد تا نخستین نقره ایران در جدول مدال ها را به چنگ بیاورد.
کد خبر: ۶۱۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 20 August 2016
در روز دوم  رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 ریو ـ که از ساعت 17:30 شنبه با برگزاری مسابقات اوزان 86 و 125 کیلوگرم آغاز شد دو نماینده ایران در شش مسابقه اول، تنها یک شکست را تجربه کرده اند.

86 کیلو؛ صعود آسان کریمی از کشتی اول


استارت آزادکاران با برد در روز دوم توسط کریمی در جدالی راحت زده شد و وی به مرحله بعد صعود کرد. استارت آزادکاران با برد در روز دوم
کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر حریف تونسی خود راهی مرحله بعد شود.
 در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک، در روز دوم و در وزن 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی، کشتی‌گیر کشورمان به مصاف محمد سعدوی تونسی رفت. وی موفق شد، با انواع فنون تمرینی و دست گرمی و در جدالی برتر، حریف خود را با نتیجه 9 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

 125کیلو؛ کمیل با شکست حریف کانادایی برای کشتی با ماخوف گرم کرد


در وزن 125 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور دارند، کمیل قاسمی در دور نخست، با نتیجه 5 بر 2 مقابل کوری جارویس از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور دوم با برنده رادحونی چبی از تونس و کمال عبدالمطلب از مصر دیدار می‌کند. در گروه قاسمی گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان، بلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه، آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان از اوکراین، جمال‌الدین ماگومدوف، دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان و ترول دلاگنف، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا حضور دارند. در بالای جدول نیز طاها آکگول، قهرمان جهان از ترکیه، راه آسانی را تا دیدار فینال پیش روی دارد.


86 کیلو؛ کریمی حریف بلغاری را برد و راهی یک‌چهارم نهایی شد


در ادامه مسابقات روز دوم کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 ریو، علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم به مصاف پتروف گانف از بلغارستان رفت و موفق شد، با برتری 7 بر 2 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم با برتری مقابل حریف بلغارستانی خود به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک صعود کرد. کریمی در کشتی نخست خود حمد سعداویی از تونس را با نتیجه 9 بر صفر شکست داده بود. آزادکار کشورمان برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف حریفی از آمریکا برود.

وقت اول/قاسمی 0 - گرجستان 2 / کمیل شش دقیقه تا قطعی کردن مدال


86کیلو؛ کریمی مغلوب حریف آمریکایی شد

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست مقابل حریف آمریکایی‌اش از راهیابی به نیمه‌نهایی کشتی المپیک ۲۰۱۶ ریو بازماند. علیرضا کریمی که در دو کشتی نخست خود، حریفانی از تونس و بلغارستان را شکست داده بود، در سومین مسابقه‌اش در وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2016 ریو برابر جی‌دن کاکس از آمریکا قرار گرفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. او هم اکنون باید منتظر فینالیست شدن کاکس باشد که رقبای سختی برای این کار در پیش دارد.


تعداد بازدید : 155


125کیلو؛ قاسمی در دومین کشتی‌اش هم برنده شد

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو مقابل حریفی از مصر پیروز شد. کمیل قاسمی، آزادکار سنگین وزن کشورمان پس از پیروزی در نخستین مسابقه خود در مسابقات کشتی آزاد المپیک ریو به مصاف «دیاالدین کمال گودا عبدالمطلب» از مصر رفت و در پایان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت. قاسمی در نخستین مسابقه خود، «کوری یارویس» از کانادا را با نتیجه 5 بر 2 شکست داده و به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود. وی با پیروزی مقابل حریف مصری خود نیز باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «گنو پتریاشویلی» از گرجستان برود.


125کیلو؛ قاسمی یک قدم تا فینال تاریخی

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو با پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف گرج گام به نیمه‌نهایی گذاشت. در وزن 125 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور دارند، در یک‌چهارم نهایی به مصاف گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت که با نتیجه 4 بر 4 و به خاطر امتیاز درشت بارانداز از سد حریف گذشت و گام به نیمه‌نهایی نهاد.

وی برای حضور در فینال با ترول دلاگنف از آمریکا مبارزه می‌کند، قاسمی در دیدار رده‌بندی المپیک لندن، این کشتی‌گیر را شکست داده بود. پتریاشویلی در دور قبل با نتیجه 11 بر 6 آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان از اوکراین را شکست داده بود. زاسایف نیز در دور نخست، بلال ماخوف را شکست داده بود که با شکست این کشتی‌گیر، ماخوف از گردونه مسابقات کنار رفت.


تعداد بازدید : 121


125کیلو؛ قاسمی در 33 ثانیه کشتی‌گیر آمریکایی را زمین‌گیر کرد

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ریو با پیروزی در نیمه‌نهایی مقابل حریف آمریکایی در 33 ثانیه مقتدرانه فینالیست شد. در وزن 125 کیلوگرم که بیست کشتی‌گیر حضور دارند، کمیل قاسمی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 مقابل کوری جارویس از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز کمال عبدالمطلب از مصر را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. قاسمی در سخت ترین مسابقه المپیک به مصاف گنو پتریاشویلی، دارنده برنز جهان از گرجستان رفت که با نتیجه 4 بر 4 از سد حریف گذشت و گام به نیمه‌نهایی نهاد.

وی برای حضور در فینال در 33 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر، ترول دلاگنف از آمریکا را شکست داد و فینالیست شد. قاسمی در دیدار رده‌بندی المپیک لندن این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

تعداد بازدید : 97
کشتی مقتدرانه و 30 ثانیه ای کمیل مقابل دلاگنف


فینال 125 کیلو/ کمیل گام آخر را کم آورد و نقره گرفت

کمیل قاسمی در فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 ریو برابر طاها آکگول از ترکیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.این اولین مدال نقره کاروان ایران در المپیک ریو بود. تیم کشورمان تاکنون سه طلا، یک نقره و چهار برنز کسب کرده است.پ

در سراسر این مسابقه دو کشتی گیر مشغول زورآزمایی در میانه میدان بودند و همین موضوع باعث خستگی هر دو کشتی گیر بود. به همین دلیل داوران با دو اخطار به کمیل نقشی تعیین کننده در انتخاب قهرمان از این فینال داشتند که هر دو اخطار هم به طرز عجیبی به قاسمی داده شد.

به هر حال کشتی گیر ترک که کشورش در بین 6 مدال، هیچ طلایی در کارنامه نداشتند، بالاخره یک نشان ارزشمند طلا به ترکیه ای ها تقدیم کرد. نفس کمیل در این مسابقه طی دو دقیقه آخر کم آورد و همین موضوع باعث پایان حملات کمیل و کند شدن یورش هایش شد.

قاسمی در نخستین کشتی خود، کوری یارویس از کانادا را با نتیجه 5 بر 2، دیاالدین کمال گودا عبدالمطلب از مصر را با نتیجه 7 بر صفر و گنو پتریاشویلی از گرجستان را با نتیجه 4 ــ 4 شکست داده بود. در مرحله نیمه‌نهایی، قاسمی با هنرنمایی خودش در عرض 33 ثانیه در مصاف با ترول دلاگنف از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به فینال راه یافت.

تعداد بازدید : 121

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۹
کشتی آزاد ورزش مرده ایست
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
!! داداچ داری اشتباه کامنت میذاری
بیدآبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
کافر همه را به کیش خود پندارد
کوشا
| United States |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
یکی از قشنگ ترین ورزش های دنیاست بدون شک
بهزاد اسدی نظرآباد کرج
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
مبارک باشه ولی افسوس طلا نشد ترکیه ای مستحق بود پرقدرت باتلاش عمل کرد بدبخت ذه دقیقه قبل کشتیش کشورش کشور دوستمون همسایه تو عروسی بمب گذاری شد ودهها تن بیگناه گوشت وپوست شدن تبریک وتسلیت به خاطر اولین طلاشون ومردم داغدیدشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چه نوابغی داریم تو کشورمون و نمیدونستیم!!!!
اون دنیا چه خبر رفیق؟
كريمي با دو سه فن خوب كشتي گير امريكايي را ميبرد.فتيله
به امید شکست یاشاسین پرویز هادب
پاسخ ها
اراز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بی غیرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
غیرت و شرف برای وطن چیز خوبی است
علی از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
یاشاسین پرویز هادی
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
کشتی گیری که با رانت به المپیک برود مستحق می باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
خخحخ عقده تا کجا آخه؟؟
عنوان اشتباهه
یا بنویسید ایران 1 - امریکا 5
یا اسم کشتی گیر ها را بنویسید
کمال پهلوانی با پهلوان کمیل
چرا حریف آمریکایی کمیل قاسمی توو باراندازا مقاومت نمی کرد؟؟ دستاشو نمی چسبوند به تشک. دستاش رو هوا بود!!! خیلی مشکوک بود
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
چون واسه ایران مثل عسل بود
ابوبشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما عسلی ، آمریکایی مثل موم بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
کمیل خریده بودش!!!!
جویباری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
چون بدنش کلا خالی کرده بود داداش
کسب مدال هشتم ایران با عنایت امام هشتم(ع) مبارک باد
کسب مدال هشتم ایران با عنایت امام هشتم(ع) مبارک باد
ماشالله.عالی کمیل.بی نظیره.درحد علیرضا حیدریه واقعا
پاسخ ها
محمدمهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
چه ربطی به حیدری داره ؟ وسط دعوا نرخ تعیین میکنی؟
با سلام
پیروزی کمیل قاسمی بر ایرانیان و تمامی مسلمین جهان مبارک باد، پیروزی ظرف 33 ثانیه این آزادکار سنگین وزن کشورمان در مسابقات کشتی آزاد المپیک ریو و با نتیجه 10 به صفر بر نماینده آمریکا من را یاد پیروزی حزب الله لبنان و گروه مقاومت بر رژیم اشغال گر و کودککش (نماینده و غده سرطانی شیطان بزرگ ) پس از جنگ 33 روزه انداخت. مرگ بر آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و نوکران حلقه به گوش آیشان (آل سعود و آل خلیفه و القاعده و داعش و آل زیاد وآل مروان الی یوم القیامت ).
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
یه بار دیگه نظرتو بخون. چه ربطی داره؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
پس آن کشتی را که حریف آمریکایی برنده شد را چطور تفسیر میکنید؟ چرا با این ذهن مریضتون مسابقات ورزشی را آلوده میکنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
توهمات ذهن بیمار
قاسمی یک کلام ، قهرمان والسلام
عليرضا حيدري كشتي گير خيلي خوبي بود ولي تو رو خدا نگيد مثل ايشان ، كه عليرضا حيدري در عين شايستگي هميشه نقره ميگرفت
كميل قاسمي انشالله طلا ميگيره
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
علیرضا حیدری کشتی گیر خوبی بود، فنی بود، با ناداوری نقره گرفت، و گرنه طلایی بود.
به نظرم طرف خودش رو از قصد بازوند ، اصلا هیچ کاری یا حرکتی رو زمین نمی کرد و مثل یه تکه گوشت شده بود ...
پاسخ ها
هیلدزم هاین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
خودشو ناراحت نکن ، آمریکایی عاشق کمیل شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
لابد گریه هاش هم واسه پیاز پوست گرفتنش بوده هان؟
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
از قصد بازوند؟ مگه میشه؟

توی المپیک؟ اونم آمریکایی!

شاید به خاطر کشتیای قبلیش کم آورده بود ولی از از قصد نباخت، زورش نرسید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دگیگا
این تیم ملی کشتی آزاد از 5 ملی پوش 3 تا اهل شهر جویبار هستند.
اگر تیم ملی فوتبال از 22 نفر 18 نفر اهل یک شهر باشند اسم آن را می توان تیم ملی گذاشت؟
ورزش گلخانه ای که هزینه آن بر دوش تمام ملت است حتی اگر مدال المپیک بگیرد ارزش ندارد.
اگر کمیل مدال طلا گرفت ، پرچمدار ایران در مراسم اختتامیه باشد اما اگر نقره گرفت ، کیمیا علیزاده پرچمدار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما برو کالباس بخور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چشم
"کمیل قاسمی پهلوان"
کریمی هم حذف شد.
نميتونست مقاومت كنه
یاعلی شیر میدان مددی...
میگم اگه جویبار به تنهایی تو المپیک شرکت میکرد الان تو جدول رده بندی احتمالا با دو طلا بالای دانمارک و سوئد در جایگاه سی و پنجم بود :) البته هنوز رضا یزدانی کشتی نگرفته :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اين از اون حرف هاي تفرقه انگيزانه بود. همه براي ايران عزيز هستند آقاي محترم از كره جنوبي
آره شاید چون میدونست که میبازه، خواست سریع تموم بشه که انرژی ذخیره کنه برای رده بندی
میشد با احترام بهتری کشتی پیروز میشد

بجای 10 صفر

طوری کشتی میگرفت که روح برجام افسرده نشده
دمش گرم کمیل امریکاییه نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
به جاش کریمی در مقابل آمریکاییه پودر شد
گوگل نتايج رو برعكس زده زده اران ٤ امريكا ٠ از قصد نتايج امريكا رو كم مي زنند مثل امريكا و گرجستان!!!!!!!!!!
حیف که به حریف ترکیه ای باخت
لیاقتش طلا بود و تکواندو هم که هیچ ...
ما ملتی هستیم با یک برد از یک نفر قهرمان میسازیم و با یک باخت ، لجن مالش می کنیم ... تا چند ساعت پیش همه تعریف و تشویق و قهرمان و ... می گفتیم به کمیل و حالا که باخته اطمینان دارم دوستان می آیند به بد ترین وجه لجن مالش می کنند ..
دقت كرديد كميل، چه قدر شبيه تام هاردى هستش !؟
تبریک به شما شاد باشید شادمان کردید.
مدال نقره جالبترین مدال المپیک و مسابقات است از یکطرف ارزشش از برنز بیشتر و از یکطرف از طلا کمتر احساسی متضاد درون ورزشکار ایجاد میکند همچنین در تماشاگر.
طلای واقعی شما شیرمردانید نه مدالهایتان.
باز هم ممنون بابت لحظات خوشی که برای مردم ایجاد میکنید.
سپاس از همه ورزشکاران بابت گرفتن سهمیه المپیک سپاس از تمام کسانیکه زحمت میکشند برای ایران.
سپاس از همه بابت تحمل سختی ها.
درود بر میهن سلام بر جهان
به ناحق به المپیک اعزام شد به همین خاطر طلا نگرفت.
عاقا این چه طرزه کشتی گرفتنه!

مغایر با روح برجامه!
کمیل قاسمی در نهایت ناشایستگی اومد المپیک و حق پرویز هادی رو خوردن الانم جلوی کشتی گیر ترک باخت و دلمون خنک شد
باشه
نخبر!! فخرالدين!!!
آخر عاقبت حق خوری و پارتی بازی همینه کمیل با حق خوری و پارتی بازی به المپیک رفت.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
موافقم
ههههه پهلوانتون درعین شایستگی به باخت
چه ملت بدی هستیم ما.زد طرفو ترکوند بجای شادی و خوشحالی هی میگیم الکی بود، تبانی بود، کلا ذهن منفی چیز بدیه که ایرانیا ماشاله سرآمدن تو دنیا،بابا طرف نقره گرفته حالا جویبای باشه یا هرجا،مهم اینه پرچم ایران رو دوششه،مهربان تر باشیم نسبت به ورزشکارا
هزینه ورزش بر دوش سایر ملت هم هست نمیشه که از یک شهر اینهمه ورزشکار رو برد به المپیک بقیه یعنی تنبل تر از اینها هستن؟؟؟؟؟؟؟ و یا گزارشگر محترم که خودش از همون شهر هست ، هر کشتی گیری که بجز مازندران باشد الکی گزارش می کند ولی کشتی گیران مازندران را با آب و تاب گزارش می کند و انگار داره نفس ش قطع میشه . قطعا اقای خادم اشتباه بزرگی انجام داده است و حتی اقای پرویز هادی هم که خیلی قویتر از کمیل بود رو با نامردی یه جوری حذفش کرد.
خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهوان
خدا رو شکر که نتوانست طلا بگیرد.خدا جای حق است.آه پرویز هادی،پهلوان اخلاق آذربایجان،بدجوری مچش رو گرفت.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
موافقم
زنده باد شیر مرد مازندران
با تبریک مدال نقره کمیل قاسمی باید گفت که کمیل از لحاظ روحی از حریف ترکیه ای کم آورده بود و در شروع مسابقه اصلاً تو چشمان حریفش نگاه نمی کرد اونهایی که کشتی گرفته اند میدانند . کم آوردن نفس و گارد بسته حریف همش حرف است
مدان نقره خوبی بود. ممنون دلاور. امیدواریم در المپیک بعدی اگر بودی حتما طلا را از آن خودت بکنی
آک گول انتقام پرویز هادی را گرفت. یاشاسین. بعضی ها خدا را فراموش کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
کم بسوزید بااو:)))
آنطور كه اين جوان آن كشتي گير آمريكايي را بقول جناب خان خندوانه بهم بافت همه گفتند كشتي گير ترك ديگه كارش تمومه وما يكي ديگه مدال طلا زديم تورگ نمينانم يهو چطور شد آنجوان پرنفس وقبراق نفس كم آورد دليل بچه گانه ومسخره وباخت
اینم از کشتی تون
آفرین دلاوران خدا قوت پهلوانان خسته نباشید
انقدر مسخره كرديد كشتي گير امريكايي تا خدا رضايزداني روضربه فني كرد خدا جاي حق نشسته
واقعا برای بعضی هموطنان(به ظاهر) متاسفم.
نقره کمیل قاسمی مشت محکمی بر دهان طرفدارای پرویز هادی...هادی مقابل جنازه بلال ماخوف کشتی گیر روس ۱۱ بر دو باخت....میخواست المپیک کشتی بگیره؟!!اونم مقابل بلال ماخوفی باخت که تو المپیک مفتضحانه حذف شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار