بازدید 26749
۹
حمایت مجازی ایرانیان از بهداد سلیمی،

یورش مودبانه کاربران ایرانی به اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری و هک آن!

این بار کاربران از طریق اینستاگرام با یک اقدام البته مودبانه کامنت های فروانی با هشتگ بهداد سلیمی بدون فحاشی در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری درج می کنند. همچنین سایت فدراسیون وزنه برداری هک گردیده است.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 17 August 2016

در حالی در گذشته بعد از برخی اتفاقات ورزشی و یا فرهنگی کاربران ایرانی با حمله به صفحات شخصی مجازی آنها مایه شگفتی می شدند. این بار کاربران از طریق اینستاگرام با یک اقدام البته مودبانه کامنت های فروانی با هشتگ بهداد سلیمی «Behdadsalimi بدون فحاشی در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری درج می کنند که نمونه ای از آن را در عکس زیر مشاهده می نمایید.

 یورش مودبانه کاربران ایرانی به اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری و هک آن!

به گزارش«تابناک»،بعد از انتشار حدود 200 هزار کامنت روی اینستاگرام فدراسیون جهانی دومین اقدام سایبری ایرانی ها علیه ماجراهای شب گذشته نیز رخ داد. هکرهای ایرانی در یک حرکت انتقامی سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری را هک کردند.ساعتی پیش یک هکر با نام مستعار "مستر آف پین" کنترل این سایت را در دست گرفته و پیغام های مختلفی را در بخش های مختلف روی سایت قرار داده است. مهمترین پیغام این هکر تصویر مشهور بهداد سلیمی روی هالتر بعد از رقابت های المپیک لندن و جمله ای است که در آن گفته شده دست از سر وزنه بردار ایرانی بردارند.این هکر راه ارتباطی با خود را نیز در اختیار مسوولان وبسایت فدراسیون جهانی قرار داده تا اگر خواستند با او تماس بگیرند. تلاش خبرنگار تابناک نیز تا این لحظه برای باز کردن سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری ناموفق بوده است و به احتمال زیاد به خاطر این هک این سایت از دسترس خارج شده است.

 

بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشورمان در سنگین وزن پس از قهرمانی در المپیک 2012، در سال 2013 به خاطر اختلاف با سرمربی وقت تیم ملی به مسابقات جهانی نرفت. او در سال 2014 در المپیک نقره گرفت و در دوره گذشته به خاطر مصدومیت در مسابقات شرکت نکرد. او بعد از مصدومیت با یک برنامه حساب شده و خوب، رفته رفته از مصدومیت خارج شد و پا به مسابقات المپیک 2016 گذاشت.

در حالی بهداد سلیمی یکی از شانس های اصلی مدال در این المپیک بود که پیش از وی دو تن از وزنه برداران کشور مدال طلا را به گردن آویخته بودند. با این حال بعد از روی تخته آمدن بهداد سلیمی و ارتقا رکورد یک ضرب المپیک به 216 کیلوگرم، سلیمی برای نخستین حرکت دوضرب خود وزنه 245 کیلوگرمی را درخواست کرد و در حالی‌که این وزنه را به راحتی لیفت و بالای سر برد، اما داوران با دو چراغ قرمز این وزنه را از او قبول نکردند. وی در حرکت دوم بار دیگر وزنه 245 کیلوگرمی را انتخاب و در حالی‌که این بار هم به راحتی آن را مهار و ثبت کرده بود و داوران 3 چراغ سفید دادند، اما ژوری رأی را برگرداندند تا کار برای وزنه بردار کشورمان سخت شود.

سلیمی برای حرکت سوم بار دیگر وزنه 245 کیلوگرمی را انتخاب کرد که با وجود فشاری که در وزنه‌های قبلی تحمل کرده بود این بار موفق به مهار نشد تا از گردونه مسابقات بدون کسب مدال حذف شود. در واقع در حرکت دوم مهار وزنه 245 کیلوگرم توسط بهداد سلیمی توسط سه تن از سه داور اصلی مسابقات تأیید شد – به معنای تأیید حرکت – اما کمی بعد هر پنج عضو هیأت ژوری به این دلیل که بازوی چپ بهداد کامل باز نشده بود، رأی داوران را ملغی کردند.

بهداد سلیمی ملقب به «هرکول ایران» برای ثبت دو رکورد پیاپی جهان و المپیک در حرکات یک ضرب و دو ضرب روی تخته رفت که در نهایت و متأسفانه با اتفاقی نادر حتی موفق به کسب مدال در رقابت های وزنه برداری مثبت 105 کیلوگرم نیز نشد.حالا هیچکس دیگر در ناداوری برای این ورزشکار خوب کشورمان شکی به خود راه نمی دهد.

این در حالی است که به گفته رویترز سلیمی و سجاد انوشیروانی مربی وی، مدعی شده اند که توطئه ای در هیأت ژوری و توسط یکی از مسئولان عراقی این هیأت در این رابطه صورت گرفته است که همین، منجر به خشم آنها و اعتراض شدید مربی بهداد به رأی هیأت ژوری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۹
باریکلا به ایرانی های عزیز که اعتراضشونو به این قشنگی اعلام کردن
باز خدا را شکر مودبانه عمل کردید.
مستر آف پین ، متشکرم ...
احسنت
عالی بود هم هک هم کامنتهای اینستا
آفرین به این ادب . این یعنی فرهنگ ما. آفرین به اینهمه تیز هوشی.
هييت ژوري عراقي اون وسط چه غلطي ميكنه . عراق كجاي وزنه برداري آسياست ؟؟
المپیکی که رشوه در آن رخنه کند باید درب آن را گل گرفت. امکان دارد هیئت داوران کشتی ووزنه برداری با پول عربستان خریداری شده باشند این عراقی مذکور هم مثل بعثی ها دل در گرو عربستان دارد وممکن است داوران دیگر ورزشی هم در مورد ایران حق کشی کنند
یه سوال مگه المپیک هر چهار سال نیست؟
پس چطور نوشتین المپیک 2014؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها