بازدید 3930

کشف ۱۲ هزار سکه تقلبي

کد خبر: ۶۱۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 13 August 2016
جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان، از دستگيري ۴ نفر كلاهبردار سكه هاي تقلبي و كشف ۱۲ هزار سكه در ازنا خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ احمدي تبار گفت: با دستگيري چهار نفر از اعضاي باند كلاهبرداران سكه هاي تقلبي توسط ماموران آگاهي ازنا، با شگرد ارسال پيامكي تحت عنوان «من چوپان و از عشاير ساكن استان مركزي هستم، مادرم چند روز گذشته پيش گوسفندان در صحرا تعداد يك هزار و ۸۱۲ قطعه سكه طلا پيدا كرده و راه فروش آن را بلد نيستيم تو را به امام حسين اگر مي تواني كمكمان بده تا آن را به فروش برسانيم، شماره شما را از توي قرآن استخاره كردم» تحقيقات جامع و كامل از متهمان آغاز شد.

وي در ادامه افزود: با بررسي هاي صورت گرفته تاكنون ۱۰ نفر از مالباختگان در سراسر كشور شناسايي و ضمن مواجهه حضوري با كلاهبرداران، متهمان به جرم خود اعتراف كردند. جانشين انتظامي لرستان گفت: از اعضاي باند مذكور ۱۲ هزار سكه تقلبي، ۱۰ فقره كلاهبرداري به ارزش يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال و سه دستگاه گوشي تلفن همراه كشف و يك دستگاه موتورسيكلت توقيف شد.

 احمدي تبار ضمن هشدار به مجرمان، كلاهبرداران و افراد سود جو، مبني بر اين كه پليس با تمام همت، عرصه را بر متخلفان تنگ خواهد كرد، به شهروندان توصيه كرد: فريب وعده هاي دروغين افراد سودجو مبني بر ارسال پيامك با موضوعات مختلف همچون پيدا كردن سكه هاي طلا، برنده شدن در مسابقات و... را نخوريد و قبل از انجام هر گونه اقدام، موارد را سريعا به پليس گزارش دهيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار