بازدید 20585

درگیری بازیکنان در پایان بازی ایران و لهستان

در انتهای بازی دو تیم والیبال ایران و لهستان، بین بازیکنان دو تیم درگیری صورت گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰ 10 August 2016
در انتهای بازی دو تیم والیبال ایران و لهستان، بین بازیکنان دو تیم درگیری صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت والیبال ایران و لهستان در بازی‌های المپیک 2016 ریو میان بازیکنان دو تیم درگیری صورت گرفت.

سعید معروف، حمزه زرینی، شهرام محمودی بازیکنان و نوید مشجری آنالیزور تیم ملی ایران در انتهای ست پنجم این دیدار که با برتری لهستانی‌ها همراه بود، با کوبیاک و کورک و چند تن از اعضای کادر فنی لهستان درگیری لفظی پیدا کردند.

 
 
در حالی که ایران برای امتیاز آخر درخواست چلنج داده بود، بازیکنان لهستان به این موضوع بی‌اعتنا بودند و شروع به خوشحالی کردند. همین باعث ناراحتی بازیکنان ایران شد. در پایان نیز دو تیم به بر اساس روال معمول بعد از پایان بازی با یکدیگر دست ندادند و تنها محمد موسوی و چند نفر دیگر  با چند بازیکنان لهستان پروتکل را اجرا کردند.

در این میان امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال نیز تلاش کرد بازیکنان دو تیم را جدا و از درگیری بیشتر بین آن‌ها جلوگیری کند.
 
سعید معروف: کاپیتان لهستان جوک می گوید/ آنها از ما متنفر هستند!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر لهستان گفت: لهستانی ها از ما متنفر هستند و صحبت های کاپیتان آنها هم شبیه جوک است.

به گزارش مهر از ریودوژانیرو، سعید معروف با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان که منجر به برتری ۳ بر ۲ لهستانی ها شد اظهار داشت: در این مسابقه شروع بهتری نسبت به مسابقه قبلی داشتیم. در ست دوم خیلی خوب بودیم اما اشتباهاتی که داشتیم باعث شد نتوانیم در این ست و کل مسابقه به پیروزی برسیم.

معروف درباره درگیری میان بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه گفت: نمی دانم چرا لهستانی ها از ما متنفر هستند. فکر می کنم صحبت های کاپیتان لهستان بیشتر شبیه یک جوک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل