بازدید 3044

کلاهبرداري از نوع عرفاني

کد خبر: ۶۱۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 08 August 2016
شخصي که با ادعاي داشتن قدرت خدايي، عرفان و علم غيب اقدام به کلاهبرداري کرده بود دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري فردي خبرداد كه با ادعاي داشتن قدرت خدايي، عرفان، احاطه به عالم غيب و آشنايي كامل به مسائل ديني، اقدام به كلاهبرادري 31 ميليون ريال از دو شهروند كرده بود.

سرهنگ سيروس حيدري گفت: پرونده اي تحت عنوان كلاهبرداري از يك شهروند به اداره جعل و كلاهبرداري واصل شد كه در آن شاكي مدعي بود شخصي بنام «ع – م» با ادعاي اينكه قدرت خدايي دارد و عارف و به عالم غيب احاطه دارد و آشنايي كامل به مسائل ديني و مذهبي دارد، مي‌تواند از طريق دعا مشكلات وي را حل كند و در اين خصوص مبلغ 21 ميليون ريال پول نقد از وي كلاهبرداري كرده است.

 وي ادامه داد: در ادامه رسيدگي به اين پرونده شاكي ديگري نيز در اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي فارس حاضر و مدعي شد، متهم به بهانه برطرف كردن مشكلات زندگي وي مبلغ 10 ميليون ريال از وي كلاهبرداري و متواري شده است.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران قرار گرفت و عمليات دستگيري فرد كلاهبردار كليد خورد.

سرهنگ حيدري گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي متهم دستگير و در بررسي سوابق وي مشخص شد،‌ اين فرد كلاهبردار سابقه دار است كه در تحقيقات به جرم خود مبني بر كلاهبرداري مبلغ 31 ميليون ريال از دو نفر از شهروندان اقرار كرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی