بازدید 3955

عروس و داماد دعوا کردند، مادرشوهر کشته شد

کد خبر: ۶۱۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 08 August 2016
زن ميانسال وقتي متوجه مشاجره تازه‌عروس با پسرش شد در اقدامي ناباورانه خودش را از طبقه پنجم خانه‌اش به پايين پرتاب کرد و جان باخت.

به گزارش جوان، ساعت 18 روز شنبه 16 مردادماه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران کلانتري 126 تهرانپارس از مرگ مشکوک زن ميانسالي باخبر و همراه کارآگاهان تشخيص هويت پليس آگاهي راهي محل شد.

تيم جنايي در محل حادثه که حياط ساختماني مسکوني در يکي از خيابان‌هاي تهرانپارس بود با جسد خونين زن 50 ساله‌اي روبه‌رو شد که حکايت از آن داشت لحظاتي قبل از بالکن طبقه پنجم خانه‌اش به داخل حياط سقوط کرده است. يکي از اعضاي اين خانواده گفت: مدتي قبل پسر مقتول با دختر جواني ازدواج کرد. تازه‌عروس و داماد همان ابتداي زندگي با هم اختلاف پيدا کردند تا اينکه لحظاتي قبل داماد همراه تازه‌عروس به خانه پدرش آمد.

هنوز ثانيه‌هايي نگذشته بود که دوباره مشاجره تازه‌عروس و داماد شروع شد. در اين لحظه مادرشوهر به عنوان ميانجيگر وارد درگيري آنها شد و تلاش کرد تا آنها را آشتي دهد، اما مشاجره لفظي آنها ادامه داشت و هر لحظه بيشتر مي‌شد که زن فوت شده، عصباني شد و به طرف بالکن خانه‌اش رفت و ناگهان خودش را به پايين پرتاب کرد.

همزمان با ادامه تحقيقات جسد زن براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي ايلخاني به پزشکي قانوني فرستاده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی