بازدید 3186
۱

كشف ۳۰۹ كيلوگرم ترياك

کد خبر: ۶۱۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 07 August 2016
ماموران مبارزه با مواد مخدر استان لرستان طي عملياتي مشترك با استان هاي قم و خوزستان، سه باند سوداگر مرگ را متلاشي و مقدار ۳۰۹ كيلوگرم ترياك كشف كردند.

به گزارش آرمان، سردار محمد قنبري در تشريح اين خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان در پي كسب اخبار و اطلاعات واصله مبني بر فعاليت يک باند سوداگر مرگ و جابه‌جايي محموله بزرگ مواد مخدر از استان‌هاي جنوبي به لرستان، بلافاصله موضوع در دستور كار قرار دادند.

وي در ادامه گفت: ماموران با شناسايي و كسب اطلاعات گسترده از نحوه فعاليت و شگرد آنان طي چند ماه کار اطلاعاتي در عملياتي مشترک و هماهنگ با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، در مسير جاده اهواز - انديمشک ۳ نفر اعضاي باند را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي لرستان، ادامه داد: ماموران با توقيف ۲ خودرو، در بازرسي از داخل خودروها، مقدار ۲۰۹ کيلو ترياک را كشف كردند.قنبري ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عمليات مشترك ديگري با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، يک باند سوداگر مرگ را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در اين استان ۲ نفر را دستگير و مقدار ۵۰ كيلو ترياك از آنان كشف و يک دستگاه خودرو کاميونت را توقيف كردند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان به همراه چند تيم مجرب طي عملياتي ديگر يک باند مافيايي مواد مخدر را پس از دو ماه کار اطلاعاتي شناسايي و در حوالي جاده «زردآباد طالقان» خرم آباد، با اجراي تور ايست بازرسي شناسايي و يك دستگاه خودرو سواري را توقيف و ۲ نفر را دستگير کردند كه در بازرسي از خودرو مقدار ۵۰ کيلو ترياک کشف كردند.

فرمانده انتظامي لرستان در مجموع كل كشفيات اين فرماندهي را طي سه عمليات، ۳۰۹ كيلو گرم ترياك اعلام و گفت: در اين راستا ۴ دستگاه خودرو توقيف و تعداد ۵نفر از سوداگران مرگ نيز دستگير شد.

قنبري ضمن هشدار به سوداگران مرگ با بيان اين كه لرستان خط قرمز مقابله بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر است، گفت: توانمندي اطلاعاتي پليس در ايجاد اشراف بر روي باندهاي مواد مخدر و قدرت عمليات مشترک بين چند يگان پليس، نمونه بارز روحيه انقلابي و اقدام جهادي در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و در اين راه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.وي در پايان از فرمانده انتظامي استان هاي قم و خوزستان در جهت همكاري و تعامل با پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان در اين خصوص، تقدير و تشكر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام / مواظب باشید تریاکش سرب دار نباشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم