بازدید 5244
۳

چشم‌های‌کبود «طاها کوچولو»

کد خبر: ۶۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 07 August 2016
چشم‌های‌کبود «طاها کوچولو» بررسی های قضایی و پلیسی نشان می دهد «طاها» کودک 3 ساله ای که آثار ضرب و جرح شدیدی در اندام های مختلف بدنش نمایان است، قربانی کودک آزاری در پی یک رابطه پنهانی شده است.

 به گزارش خراسان، هفتم مرداد، مأموران اورژانس اجتماعی مشهد، پسربچه سه ساله ای را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندند که جراحت ها و کبودی های زیادی در سر و صورت و پاهایش خودنمایی می کرد. این کودک که از شدت درد به خود می پیچید توسط کادر درمانی بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت. از سوی دیگر با گزارش این حادثه تلخ به دستگاه قضایی، پرونده ضرب و جرح این کودک با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع به شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

«قاضی هادی سبحانی» که با دیدن وضعیت وخیم کودک، پی به یک رابطه پنهانی برده بود بلافاصله دستور دستگیری عامل یا عاملان این کودک آزاری شدید را صادر کرد و بدین ترتیب مادر 31 ساله این کودک بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. این زن که مدعی بود همسرش به اتهام مواد مخدر در زندان به سر می برد، رابطه پنهانی خود با یک جوان غریبه را فاش کرد و گفت: از مدتی قبل با پسری که قصد ازدواج با مرا داشت آشنا شدم و او به خانه ام رفت و آمد  می کرد.

وی ادامه داد: من در بیرون از منزل به سر می بردم و پسرم را نزد آن جوان گذاشته بودم. وقتی به منزل بازگشتم دیدم آن جوان غریبه فرزندم را داخل حمام کشانده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده است. در آن لحظه پسرم را از دست او گرفتم ولی او از خانه ام فرار کرد!!

بنابراین گزارش، کودک 3 ساله که هنوز دردهای ناشی از کودک آزاری را تحمل می کرد با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 217 دادسرای مشهد به پزشکی قانونی معرفی شد تا پزشکان علت دقیق جراحات وارده در اندام های مختلف او را مورد بررسی قرار دهند و از سوی دیگر نیز مقام قضایی دستور دستگیری جوان مورد ادعای مادر کودک را صادر کرد. این گونه بود که ساعتی بعد تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مشهد برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد اما او به مکان نامعلومی گریخته بود.

گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که پنجشنبه گذشته مأموران انتظامی به سرنخ هایی از مخفیگاه متهم فراری رسیدند و او را در یک عملیات هماهنگ به دام انداختند.

 این جوان 20 ساله که توسط قاضی سبحانی مورد بازجویی قرار گرفته بود در اظهارات خود ضمن اعتراف به رابطه خیابانی با زن 31 ساله گفت: ما با یکدیگر همشهری هستیم و در یک مجلس با هم آشنا شدیم. از آن روز به بعد به خانه آن زن تنها می رفتم تا این که چند روز قبل وقتی کودک او را در آغوش گرفته بودم آن کودک مدام گریه می کرد به همین خاطر مادرش برای آن که او را ساکت کند ضربه ای به صورتش زد که پسر بچه روی زمین افتاد.

بنابراین گزارش، در حالی مقام قضایی دوباره کودک مذکور را برای انجام معاینات و آزمایش های تکمیلی به پزشکی قانونی خراسان معرفی کرده است که این زن 31 ساله و جوان غریبه نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند تا بررسی های بیشتری درباره ادعاهای آنان صورت گیرد چرا که ضربه های وارده به سر و صورت کودک معصوم مهلک تر از مواردی است که متهمان در ادعاهای خود مطرح می کنند!!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
نظر شما در مورد این همه فساد و اعتیاد و طلاق و خودکشی در مشهد چیست آیا مسوئلین فرهنگی نیز مقصر هستند یا خیر که اجازه کنسرت را در مشهد که نه در شهرستهانهایی مثل سبزوار که اخیرا کنسرت عقیلی در آن لغو شد
لطفا از كودك بپرسيد چه كسي كتكش زده . جوان بيگناه است.
بميرم الهي خدا اون زن و مرد رو لعنت كنه دلم كباب شد براي بچه هزاران زوج نابارور تو كشور وجود دارن كه در حسرت شنيدن صداي گريه يه بچه ان بعد خدا به كيا بچه ميده
خدا جون آخه چرا؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر