بازدید 11096
۵

برنج ارزان شد

با برداشت محصول در مازندران و گیلان قیمت هرکیلو برنج با کیفیت به نسبت هفته گذشته 500 تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۱۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 04 August 2016
دبیر انجمن برنج کشور گفت: در حال حاضر با برداشت محصول در مازندران و گیلان قیمت هرکیلو برنج با کیفیت به نسبت هفته گذشته 500 تومان کاهش یافته است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جمیل علی زاده شایق دبیر انجمن برنج کشور با اشاره به وضعیت قیمت برنج اظهار داشت: در حال حاضر با برداشت محصول در مازندران و گیلان قیمت هرکیلو برنج با کیفیت به نسبت هفته گذشته 500 تومان کاهش یافته است.

گفتنی است که در حال حاضر هر کیلو برنج با بهترین کیفیت در شمال بین 9هزار و 500 الی 9 هزار و 600 تومان عرضه می شود.

وی در خصوص افزایش قیمت برنج در تهران گفت: به دلیل فقدان نظارت کافی علاوه بر گرانی، محصول با ناخالصی به بازار عرضه می شود.

علی‌زاده شایق ادامه داد: شب عید سونامی وحشتناکی در تهران اتفاق افتاد به طوریکه هر کیلو برنج با قیمت 11 هزار تومان به بازار عرضه می شد و این درحالیست که در همان زمان هر کیلو برنج با حداقل خرده و بدون ناخالصی 5 هزار و 500 تومان در شمال به فروش می رسید.

دبیر انجمن برنج با اشاره به پیش بینی قیمت بیان کرد: تا اواخر شهریورماه و همزمان با برداشت برنج پرمحصول کاهش قیمت ادامه دارد اما مجددا افزایش قیمت از مهر و آبان به بعد از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به وضعیت تولید گفت: با توجه به بارندگی های مناسب شرایط تولید مطلوب است به گونه ای که با تولید دو میلیون و 300 هزار تن برنج، حداکثر 750 الی 800 هزار تن مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات جبران شود، امیدواریم این میزان در واردات رعایت شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
هووورااااا- ای ول دمتون گرم خیلی خوب شد . مچکریم .
جالبه 3000 تومان گرون میشه بعد 500 تومان ارزون میشه همه سایتها و شبکه ها توی خبر هم اعلام میکنن ضمنا شبکه خبر زیر نویس هم میزنه خبر فوری " برنج ارزان شد "
5 هزار،5هزار میره بالا -500 میاد پایین میگن ارزون شد
تابناک تو دیگه چرا؟برنج کیلویی 4000هزار گران شده حال هر کیلو500تومان افت قیمت داشته این یعنی ارزانی؟
واقعا دست مریزاد داره!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار