بازدید 3869
سوژه

افشارزاده استعفا کرد یا استعفایش دادند؟!

اگر فعالیت بازنشسته ها ممنوع است و مجوزهای دولتی دیگر سندیت ندارند، چگونه نصرالله سجادی به عنوان معاون وزیر ورزش در این وزارتخانه فعالیت می کند؟
کد خبر: ۶۱۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 03 August 2016
 مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال پس از دو سال به شکلی عجیب و پر ابهام از راس هرم مدیریتی این باشگاه کنار رفت.
به گزارش تابناک ورزشی،بهرام افشارزاده روز سه شنبه در حالی از سمت سرپرستی باشگاه استقلال کنار رفت که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او مطرح بود اما جدایی او نیز ابهاماتی زیادی دارد. افشارزاده که در دو سال گذشته گزینه مورد اعتماد وزیر ورزش بود، از انتهای لیگ پانزدهم و به ویژه در روزهای نقل و انتقالات ابتدای فصل زمزمه بسیاری درباره خروج او شنیده شد تا در نهایت ساختمان سعادت آباد را در مرداد ماه ترک کند. در مرحله اول سوال اصلی این است که آیا افشارزاده از سمت خود در این باشگاه بنا بر صحبتهای خودش استعفا داده است و یا آنطور که سایت وزارت ورزش مدعی شده است به دلیل قانون بازنشسته ها از این سمت به صورت طبیعی کنار رفته است.
سوال اولی که در جدایی افشارزاده از باشگاه استقلال مطرح می شود، این است که کدام هیات مدیره و با کدام جلسه با این استعفا موافقت کرده اند؟ منصور پورحیدری تنها ساعاتی پس از رفتن افشارزاده از استقلال در گفت و گویی اعلام کرد که مخالف رفتن او بوده است اما وی دیگر رفته است. همچنین مسعود معینی نیز بارها در صحبتهای خود اعلام کرده بود که مخالف رفتن افشارزاده است. زمانی دیگر عضو هیات مدیره نیز در گفت و گو با ورزش سه درباره استعفا افشارزاده صحبتی نکرد و تنها اعلام کرد که او به دلیل قانون بازنشسته ها از استقلال جدا شده است. جمع بندی صحبتهای اعضای هیات مدیره نشان می دهد در کنار سکوت شهاب جهانیان منتقد اصلی افشارزاده در هیات مدیره نشان می دهد که موضوع استعفای افشارزاده صحت ندارد و او با استناد به قانون منع فعالیت بازنشسته ها کنار رفته است.
با پذیرفتن این فرض، سوال دومی که مطرح می شود این است که بهرام افشارزاده در ابتدا سال 95 به مانند سال 94 به دلیل مشکل بازنشستگی برای ادامه فعالیت خود از دولت مجوز دریافت می کند. افشارزاده با این مجوز دولتی تا فروردین سال 96 اجازه فعالیت در باشگاه استقلال را داشته است اما به ناگاه در اقدامی عجیب از سوی سایت وزارت ورزش اعلام می شود که هیات مدیره به دلیل مشکل فعالیت او با استعفای وی مخالفت کرده است. شاید عده ای مطرح کنند که موضوع مجوزهای دولتی از خرداد 95 منتفی شده است و این مجوزها دیگر اعتباری ندارند که پاسخ این سوال با مطرح کردن سوال سوم، رنگ و بوی دیگری می گیرد.


سوال سوم نیز در پی این موضوع مطرح می شود که اگر فعالیت بازنشسته ها ممنوع است و مجوزهای دولتی دیگر سندیت ندارند، چگونه نصرالله سجادی به عنوان معاون وزیر ورزش در این وزارت خانه فعالیت می کند؟ البته تعداد بازنشسته ها در ورزش ما کم نیست و مدیرانی مانند مشحون در بسکتبال، ناطق نوری در بوکس، خسروی وفا در فدراسیون جانبازان، شفیع در هاکی و مقصودلو در کبدی به عنوان رئیس فدراسیون بی هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار