بازدید 78543
۹

پیشنهاد «حبس ابد» برای برادر رئیس جمهور توسط رئیس دادگاه انقلاب

رئیس دادگاه انقلاب تهران در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری های کشور، موضوعات مهمی را درباره پروند فساد بانکی بیان نموده و پای یکی از سیاسیون نزدیک به شخص رئیس جمهور را به این پرونده باز و پیشنهاد حکم حبس ابد برای وی را مطرح کرده است.
کد خبر: ۶۰۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 27 July 2016
چند روز پیش بود که علی رستگار، مدیرعامل معزول بانک ملت و معاون بین‌الملل وی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شد. سپس سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران درباره دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: فرد مذکور به سبب حضور در پرونده اقتصادی بزرگتری که برخی سیاسیون و افراد دیگر در آن حضور داشته‌اند، دستگیر شده است.

به گزارش «تابناک»، در همین زمینه، عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان تهران درباره «‌فساد بزرگ‌» بانكي ـ كه اخيراً كشف و افشا شده ـ از جابه‌جايي ‌۸۰۰ ميليارد تومان در بانك ملت، بازداشت چهار متهم و به سر بردن چند متهم ديگر در خارج از كشور خبر داد و گفت: درباره نحوه اقدامات متهمان از وزير اقتصاد و رئيس‌كل بانك مركزي درخواست گزارش شد.

این موضوعات ادامه داشت تا اینکه رئیس دادگاه انقلاب تهران در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری های کشور، موضوعات مهمی را درباره این پروند بیان نموده و پای یکی از سیاسیون نزدیک به شخص رئیس جمهور را به این پرونده باز کرده و پیشنهاد حکم حبس ابد برای وی داده است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران، در گفت و گو با بسیج درخصوص بازداشت برخی از عوامل شبکه فساد بانکی توسط سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه سپاه به عنوان ضابط خاص قوه قضائیه و با حکم دادگاه قضایی اقدام به این کار نموده است، عنوان کرد: البته بنده در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم، ولی اخباری که وجود دارد، حاکی از ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی است.

وی در عین حالی که می گوید، اطلاع دقیقی از این پرونده ندارد، در اظهارنظری با ابراز تأثر از این نوع اقدامات برادر رئیس جمهور گفت: این اقدام حسین فریدون، مشوقی برای لغزیدن کارمندان و مسئولان دولت و حرکتی برای فساد می‎شود و نگران کننده است. از این روی، باید با این تخلف حسین فریدون بسیار جدی برخورد شود. رئیس دادگاه انقلاب تهران در ادامه تصریح کرد: شخص رئیس جمهور باید حکم سنگینی برای برادر خود صادر و حداقل یک حبس ابدی برای او از دادگاه درخواست می‎کرد!

پیشنهاد «حبس ابد» برای برادر رئیس جمهور توسط رئیس دادگاه انقلاب
 

دیروز آقای محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت درباره افزایش انتقاداتی که نسبت به دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی می‌شود، گفت: تنها وی نیست که مشمول الطاف برخی از منتقدان می شود، بلکه همه ما را شامل می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید که دولت نسبت به این پیشنهاد یک مقام قضایی درباره بردار رئیس جمهور چه واکنشی نشان خواهد داد؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵۴۲
انتشار یافته: ۹
هر کی واقعا جرمش اثبات شده رو اعدام کنید چه من باشم چه برادر رئیس جمهور چه بالاتر از برادار رئیس جمهور. البته اینا همش خواب و خیاله. جرم فقط برای مردم عادی هست همه هم اینو میدونن
جالبه آقای حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی میگن اطلاع دقیق از پرونده ندارن بعد درخواست ابد میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
سیاسیه
درد اونا من و تو نیستیم
قبل از اطلاع حکم داده؟؟؟؟؟
جرا اقاى روحانى ساكت هستند ملت را قابل نميدانند كه باسخكويشان باشند
از احمدی نژاد و دوستان چه خبر
واقعا محمود کجایی سکوتت بلندترین فریادی است که ملت الان دارن میشنوند
فقط وفقط سروصدای رسانه ای است.هیچ برخوردی هم نخواهدشد.مگه بادزدان دکل های گمشده وجمشیدبسم الله وده هامورددیگربرخوردشده است.چندوقت سروصداودادوبیدادودرپایان یک معامله ی سیاسی وبعدهمه چیزفراموش می شود.مطمین باشید.
این همه هجمه برای رییس جمهور محبوب ، برای چیست ؟ اگر خدایی برادرش مشکل دارد با مدارک خدا و محکمه پسند ،اعلام کنند ، واگر نه با آبروی نظام بازی کردن کار دشمنان ایران اسلامی است . امیدوارم از نوع جناح بندی سیاسی و منافع شخصی بعضی فرصت طلبان خدا نترس نباشد ، چرا که مردم هوشیارند و پروردگار عادل .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی