بازدید 4862

سارقان طلافروشي‌هاي كرج گرفتار شدند

کد خبر: ۶۰۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 19 July 2016
هشت عضو شبكه سرقت از طلافروشي‌هاي كرج شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش جوان، 19 خردادماه امسال بود كه مأموران پليس كرج از سرقت مسلحانه یک طلافروشي در منطقه حصارك با خبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه سه سرنشين مسلح يك خودروي زانتياي سفيد رنگ در حالي كه نقاب به چهره داشتند با ميله آهني ويترين مغازه را شكسته و بعد از سرقت 4/5 كيلو طلا گريخته بودند.

 شاهدان به پليس گفتند كه سارقان هنگام فرار اقدام به تيراندازي كرده بودند. تحقيقات بعدي پليس با بررسي دوربين‌هاي مداربسته ساختمان‌هاي محل نشان داد كه پلاك خودروي زانتيا متعلق به پرايدي است كه قبلاً در شهرستان شهريار اعلام سرقت شده بود. در شاخه ديگري از بررسي‌ها پوكه به جا مانده در محل حادثه بررسي و مشخص شد كه گلوله از اسلحه‌اي شليك شده است كه هشتم فروردين ماه هنگام سرقت يك كيلو و 600 گرم طلا از يك طلافروشي در نظرآباد از آن استفاده شده بود.

كارآگاهان پليس در جريان تحقيقات بعدي موفق به شناسايي يكي از اعضاي باند شدند. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد كه وي صاحب يك خودروي زانتياي سفيد‌رنگ بود كه چند روز بعد از سرقت، آن را فروخته است. بعد از آن بود كه محل تردد متهم در كرج و شهرستان‌هاي اطراف تحت نظر پليس قرار گرفت. سرانجام مخفيگاه متهم و اعضاي باند وي در يكي از باغ‌هاي منطقه كردان ساوجبلاغ شناسايي شد.

مأموران پليس در جريان يك عمليات موفق شدند هفت عضو باند را هنگام خارج شدن از محل بازداشت كنند. اعضاي باند در اولين تحقيقات سرقت از طلافروشي‌ها را انكار كردند، اما در بازجويي‌هاي فني اقرار كردند با همدستي هشتمين عضو باند مرتكب سرقت‌‌ها شده‌اند.

 بعد از دستگيري هشتمين عضو باند يك كيلو و 600 گرم طلا از مخفيگاه وي كشف شد. اعضاي باند در تحقيقات به سرقت 6 كيلو و 100 گرم طلا شامل 4 كيلو و 500 گرم از طلافروشي حصارك كرج و يك كيلو و 600 گرم از طلافروشي شهرستان نظرآباد اعتراف كردند.

سردار بخشعلي كامراني صالح، فرمانده انتظامي استان البرز گفت: سارقان مقداري از طلاهاي سرقتي را به سه نفر مالخر و طلافروش فروخته بودند كه با راهنمايي آنها هر سه متهم دستگير شدند و طلاهاي مسروقه نيز كشف شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی