بازدید 9421

کشف 4 تن مواد مخدر در کرمان

کد خبر: ۶۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 19 July 2016
پلیس کرمان قاچاقچیان را  در انتقال 4 تن مواد مخدر از نوع تریاک، مرفین و هروئین ناکام گذاشت.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان  روزگذشته  از کشف سه  تن  و 308 کیلوگرم تریاک و 192 کیلوگرم مرفین در عملیات پلیس بخش «شهداد» خبر داد.  سردار  بنی اسدی روز گذشته در بازدید از این محموله به خبرنگاران  گفت  این محموله مواد مخدر از  سیستان و بلوچستان وارد استان کرمان شده بود.

 وی عنوان کرد: ماموران  انتظامی شهداد و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از عبور محموله سنگین مواد مخدر  باخبر شده و با  انجام اقدامات گسترده پلیسی مسیر عبور قاچاقچیان راشناسایی کرده که  به 3 خودرو نیسان، پرادو و پژو پارس که در قالب یک کاروان در حال عبور بودند، مظنون  شدند و به آن ها دستور ایست دادند.

وی افزود:  قاچاقچیان با وجود دستور ایست پلیس به راه خود ادامه داده و درگیری مسلحانه را آغاز کردند اما ماموران خودرو ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از زخمی شدن یکی از قاچاقچیان به دست ماموران خبر داد و خاطر نشان کرد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و مقدار  3.5 تن  انواع مواد مخدر کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس کرمان در 24 ساعت گذشته در مجموع بیش از 4 تن انواع مواد مخدر را کشف و 5 قاچاقچی را دستگیر کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی