بازدید 25033

عکس منشوری استقلالی‌ها در ارمنستان دردسرساز شد

کد خبر: ۶۰۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 15 July 2016
4 بازیکن تیم استقلال در سفر به ارمنستان عکسی را در کنار یک هوادار گرفتند که این عکس دردسرساز شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، اردوی تیم استقلال در ارمنستان امروز به پایان می‌رسد و آبی پوشان بعد از 12 روز تمرین فشرده به تهران باز می‌گردند.
البته استقلالی‌ها در یکی از روزهای هفته گذشته برای گردش به شهر ایروان رفتند که ظاهرا در مدت حضور بازیکنان در بازار ایروان عکسی را یک هوادار گرفتند که این عکس سوژه طرفداران پرسپولیس شده و آنها در شبکه های مختلف اجتماعی این تصویر را با تصویر حرکت سال گذشته سوشا مکانی قیاس کردند.
پرسپولیسی‌ها البته به این دلیل این عکس را با عکس‌های سوشا مکانی قیاس کردند که رحمتی در این تصویر حضور دارد. البته باید اشاره کرد که حرکت مکانی با عکسی که رحمتی در ارمنستان به همراه سه بازیکن دیگر گرفته قابل قیاس نبود و استقلالی‌ها تنها یک عکس یادگاری با یک هوادار زن گرفته‌اند.
تابناک به دلیل عدم مطابقت تصویر مروبطه با موازین اسلامی از انتشار عکس معذور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
من این زن رو میشناسم.چون خودم هم تو ارمنستان بودم
عکس اونقدر افتضاح بود که جرات ندارید توی سایتتون قرار بدید بعد به دفاع از رحمتی متن میزارید؟
پاسخ ها
حمید
| Netherlands |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
خطاب به مجید پرسپولیسی عکس افتضاح نبود ایرانی ها زیاد امل تشریف دارد
خخخخخ میدونم که پستم چاپ نمیشه ؟؟؟اقای محترم تو خودت داری میگی این عکس اونقدر منشوریه که نمیشه نشونش داد بعد چطور از اون بازیکن هایی که در عکس بودن دفاع میکنید وقتی این اقایون که الگوی خیلی ها هستند اینجور برخورد میکنند اخلاقیاتشون اینجوریه از دیگران چ توقعی میشه داشت ؟؟؟بعدشم شکر خدا عصر عصر ارتباطاته و همه ی ملت اون عکسو دیدن و جای تاسفه واسه اقای رحمتی که ادعای مسلمونی و دیانت رو دارن بعد بیان که کنار همچین خانمی با اون حجاب افتضح وایستن و عکس بگیرن؟؟؟حکم کمیته انضباتی هم که از الن معلومه مهدی رحمتی از دو بازی فصل بعد محروم است این حکم قابل اعتراض است؟؟؟خدا جای حق نشسته اقای حسن زاده ببخشین استق زاده
افتضاح؟ افتضاح به عکسای محسن م میگن, تو اینترنت هست
دوست دارن عکس میگیرن
به شما چه؟ وقتی مردم درخواست عکس گرفتن میکنن مگه میشه بهشون بی احترامی کرد ؟
اگه واقعا آزرده خاطر شدید از اختلاسگران و فیشهای حقوقی همراه با صاحباشون عکس بزارید
توی تابناک با تو کد خبر عكس جنجالي 4 استقلالی با یک دختر 43111 کدش این عکس را چاپ کردید .... مثل اینکه خودتون از خودتون خبر ندارین !!!
چشم کمیته انضباطی روشن
این عکس منشوری تره یا شلوار سوشا
چی میگی واسه خودت؟ عکس باهوادار عادیه, یه عکس عادی که همه یرملی پوشا و بقیه تیمها از این عکسا دارن, چی کار کنن؟ بزنن مردمو که عکس نگیرین؟
بابا بیخیال باشین یکم فرهنگ هم خوبه مگه چه اشکالی داره بازیکن ها عکس بگیرن با هر کسی شورشو در اوردن این روزنامه ها از یه کاه کوه میسازن.شدن بازیکن خراب کن خدا نکنه روزنامه ای با یه بازیکن لج کنه هر جور شده خرابش میکنن ولی وقتی پای خودشون وسط میاد میشن بچه پیغمبر از هر تمتی خودشون رو مبرا میکنن.
عکس اینقدر افتضاح بود یعنی چی؟ با یه هوادار تو یه کشور دیگه که عرف لباس پوشیدنشون اون هست عکس گرفتن. حالا افتضاحش کجا بود؟ خاک تو سر ما کنن که غیرتمون رو حتی روی نوع لباس پوشیدن خارجیها نشون می دیم ولی سر دزدیهای کلان که گناه بزرگترییه خفه میشیم. میدونم بازک تابناک حرف حق و چاپ نمی کنی.
یقین داشته باشین که اگه پرسپولیسی بودن دخلشون را درمی آوردن
باید از فوتبال محروم بشن رفتن اردو یا...
براتون متاسفم که نظرمو تایید نکردین ؟؟؟حقم دارین حقایق ب ضرر تیم و بازیکن مورد نظرتونه ؟؟حیف که وقتمونو صرف اخبار اکاذیب شما میکنیم بدروود
واقعا کامنتای هوادارای تیم پیروزی برام قابل باور نیست.
حالا شما چرا انقدر رگ غيرتتون باد كرده.
عکس با هوادار جرم نیست...........
وقتی یه بازیکن بخاطر شلوارش محروم میشه. کاری بدرست و غلطشم نداریم . اینا واقعا نباید محروم بشن!؟خدایش این مملکت ته عدالته.
خب خوبه مشکل اصلی مملکت پیدا شد، دیگه خیالم راحت شد
تعصبی های پرسپولیس این عکس کجا وشلوارمسخره سوشاکجا؟
الان كميته انضباطى چه جوابى داره بده؟ سوشا با يك پسر عكس انداخته و بخاطر شلوارش شش ماه محروم كرد تا سوشا از ايران برود حالا منتظر ميمانيم تا براى رحمتى چه حكمى صادر ميشود ؟ عدالتى وجود دارد يا فقط شعاره؟؟؟
بايد حق رو گفت واقعا اون عكس اصلا چيز خاصي نيست كه انقدر بزرگش ميكنن. نميخوام طرفداري كنم من خودم پرسپوليسي هستم ولي بي انصافي بخاطر اون عكس اصلا در موردش بحث بشه چه برسه به محروميت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل