بازدید 3769
۲

سرقت نافرجام تلفن همراه از دختر جوان

کد خبر: ۶۰۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 30 June 2016
ساعت ١٤ روز سوم تيرماه امسال خبر دستگيري سارق يك تلفن همراه در خيابان آبان به پليس اعلام و بلافاصله يك واحد گشت انتظامي به محل اعلام خبر اعزام شد.

به گزارش اعتماد، پس از حضور ماموران در محل دستگيري سارق موبايل، دختر بيست‌وچهار ساله‌اي درباره جزييات سرقت ماموفق تلفن همراهش به ماموران گفت: من دانشجوي دانشگاه صنعتي امير كبير هستم و در خوابگاه سكونت دارم، دقايقي قبل در حال رفتن به خوابگاه بودم كه پسر جواني به من حمله‌‌‌ور شد، بسيار ترسيده بودم، گمان كردم وي قصد ربودنم را دارد، پسر جوان مرا كتك زد و كيفم را از دستم كشيد اما موفق به سرقت كيف نشد به همين خاطر مرا وسط خيابان پرت كرد و تلفن همراهم را دزديد، زماني كه او قصد فرار داشت دنبالش دويدم و با داد و فريادم، مردم به كمك آمدند و توانستند او را دستگير كنند. همچنين همدست سارق جوان با ديدن صحنه دستگيري دوستش توسط مردم، پا به فرار گذاشته بود. »

 صبح روز چهارشنبه اين سارق بيست و دو ساله به دادسراي ناحيه ٣٤ تهران منتقل شد و در اظهاراتش به علي وسيله ايزد موسي؛ بازپرس شعبه پنجم اين دادسرا گفت: «از حدود هفت سال قبل معتاد شدم و ماده مخدر «شيشه» مصرف مي‌كردم، از پنج سال قبل نيز شروع به مصرف ماده مخدر «هروئين» كردم تا اينكه پدرم از من خواست شيشه را ترك كنم. او به من گفت اگر شيشه نكشم پول هرويين را برايم تامين مي‌كند و به حرفش عمل كرد اما سه ماه قبل ديگر پول هرويين به من نداد و مرا از خانه بيرون كرد، من نيز به كمپ ترك اعتياد رفتم و تا يك ماه قبل آنجا بودم ولي چون احتياج به مواد داشتم از كمپ بيرون آمدم. مخارج اعتيادم روزي ٣٠ هزار تومان بود اما ديگر پولي براي تهيه مواد مخدر نداشتم تا اينكه چند روز قبل نزديك مترو نواب با يك پيك موتوري به نام ناصر آشنا شدم، ناصر نيز معتاد بود، يك روز قبل و روز سرقت از دختر جوان مواد نكشيده و خمار بودم، به ناصر گفتم اگر مواد مخدر نداري با هم به سرقت برويم و با سرقت كيف يا تلفن همراهي بتوانيم پول مواد را تهيه كنيم.

سارق جوان كه سابقه كيفري‌ متعددي از جمله نگهداري هرويين، سرقت و ضرب و جرح را در پرونده خود داشت به سرقت‌هاي ديگر تلفن همراه در خيابان‌هاي مركزي و شمال شهر تهران اعتراف كرد و به دستور بازپرس پرونده براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باباازاین ادمهای معتاددرمعادن وابادی کویرهای این کشوراستفاده کنیدوروزی یک وعده هم بهشون غذابدیدببین اون موقع دنبال اعتیادوسرقت میرن.
نازش کنید وبا جرم تازه دوباره بفرستید وسط اجتماع!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر