بازدید 6390
۵

آخرین آمار از "شهر موش‌ها" در پایتخت

کد خبر: ۶۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 27 June 2016
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: منکر وجود موش در پایتخت نیستیم اما بر اساس آمارهای علمی می توان اعلام کرد که جمعیت موش ها در تهران کاهش یافته است.

به گزارش میزان رضا قدیمی گفت: به گواهی آمار علمی و مشاهده شهروندان، معضل ازدیاد موش در تهران تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی افزود: متاسفانه همچنان در بخش هایی از پایتخت کلونی های موش دیده می شود و نمی توان ادعا کرد که در جوی های پایتخت موشی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خواستار اطلاع رسانی سرشاخه های موش ها از سوی شهروندان به سامانه 137 شد و اظهارکرد: سامانه 137 پیام های شهروندان در رابطه با وجود موش در محلات را ثبت و بلافاصله اقدامات جهت از میان بردن موش ها انجام می شود.

قدیمی ادامه داد: علاوه بر اقدامات روزانه ای که نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران برای از بین بردن موش ها انجام می دهند، روزانه پیام های دریافتی از طریق سامانه 137 نیز بررسی و نیروها به مکان های اعلامی توسط شهروندان اعزام می شوند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری برای کاهش جمعیت موش های تهران خاطرنشان کرد: نیروها برای طعمه گذاری از ساعت 23 تا 5 صبح در مکان های تعیین شده حضور پیدا می کنند و فعالیت آنها در این ساعت ها به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران زمان در نظر گرفته برای کاهش جمعیت موش در یک منطقه پس از طعمه گذاری را 20 تا 25 روز اعلام کرد و گفت: بعد از گذشت 20 تا 25 روز از طعمه گذاری، جمعیت موش ها به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا می کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
اینهایی که در جوب های تهران هست موش نمیشه گفت اینها از گربه هم بزرگترند دوما کار اساسی انجام نمیدن وگرنه تا حالا نسلشون ور افتاده بود
میدان ولیعصر- سرسبز نارمک میدان امام حسین هم سری بزنید موش زیاد است
وقتی این همه پس مانده غذا در آشغالها یافت می شود موشها بزرگتر می شوند وگربه های راحت طلب هم دیگر انگیزه دویدن دنبال موش بد مزه را ندارند واز همین آشغالدانی ها بقیه ساندویچ وپفک وغیره را با طیب خاطر می خورند وشهر به هم می ریزد
من بیست سال است که راننده آژانس هستم واز صبح تا شب در این شهر بی در وپیکر تهران دنده عوض میکنم و همه تهران را مانند کف دست بلد هستم به خدا هر روز در کنار جوی های آب و باغچه ها وسطل های زباله موش های بسیار چاقی را میبینم که مانند برق وباد در حال حرکت هستند و هیچ گربه ای جرئت نزدیک شدن به این موش ها را نمیکند تصور اینکه این موش ها به یک بیماری مانند طاعون دچار شوند تمام وجود مرا لبریز از وحشت میکند.
باشماره 137 تماس گرفتم آمدند.اما طبق نظر کارشناس اعزام شده موش پس ازخوردن طعمه اگر یوست خیار یا سبزیجات بخورد دوباره سالم و فعال میشود.با این حساب باید نوع طعمه اصلاح شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل