بازدید 9785

نظر آیت الله عیسی قاسم درباره خروج از بحرین

کد خبر: ۶۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 26 June 2016
یک منبع نزدیک آیت الله شیخ عیسی قاسم موضع ایشان را دربارۀ خواستۀ آل خلیفه برای خروج وی از بحرین اعلام کرد.

به گزارش العالم شیخ عبدالله الدقاق که نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران شمرده می شود، در کنفرانسی مطبوعاتی در تهران گفت: «ایشان هرگونه میانجی گری با حکومت آل خلیفه برای خروج امن از بحرین را نمی پذیرد».

به گفته وی، نشستی با حضور دستگاه های امنیتی آل خلیفه برگزار شد که آن ها در نشست، اعلام کردند شرایطی را که با انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 میلادی آغاز شده است، پایان خواهند داد. این مطلب از زبان یک افسر آل خلیفه به نام «چاووش» نقل شده است. این افسر رژیم بحرین همچنین تهدید کرد که از 15 ژوئن سال جاری مرحله جدیدی در یمن آغاز شده است. این همان مرحله ای است که شاهد جنگ جدید آل خلیفه علیه شیعیان است که براساس آن، جمعیت الوفاق و دو جمعیت دینی «التوعیه» و «الرساله» را بست و آیت الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و تهدید به اخراج اجباری از کشور کرد.

شیخ الدقاق پیام سردار قاسم سلیمانی به آل خلیفه را پیامی روشن و دقیق دانست که بیانگر جایگاه این روحانی بارز در منطقه و جهان است و اینکه در صورت هرگونه تعرض به ایشان، همه ملت های جهان از جمله سردار سلیمانی حق دارند که از ایشان دفاع کنند.

شیخ الدقاق بر نقش عربستان و انگلیس در جنگ تمام عیار کنونی علیه ملت بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد و گفت: حمله آل خلیفه با فشار عربستان و کمک انگلیس صورت می گیرد؛ زیرا آل سعود می خواهد از شکست های خود در منطقه به ویژه در فلوجه عراق انتقام بگیرد.

شیخ الدقاق تاکید کرد:اخراج کردن آیت الله شیخ عیسی قاسم از عرصه بحرین، روند امور را به سمت و سوی ناخوشایندی سوق خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان