بازدید 17857
لیگ جهانی ۲۰۱۶ والیبال - صربستان؛

شکست ۳ بر یک و بازی پرانتقاد شاگردان لوزانو مقابل برزیل +ویدیو

ملی پوشان والیبال ایران در دومین مصاف با تیم قدرتمند برزیل در لیگ جهانی ۲۰۱۶ نسبت به دیدار هفته گذشته، تنها موفق شدند یک ست را از غول‌های آمریکای لاتین بگیرند. شاگردان لوزانو در جدال با تیم سر‌شناس و عنوان دار جهان از آمریکای جنوبی برای جبران باخت قبلی وارد میدان شدند؛ اما به جز ست دوم، نشانی از اراده پیروزی در چهره و بازی خود نداشتند و هر سه ست دیگر را با اختلاف‌های زیاد واگذار کردند. تیم ملی در ششمین مسابقه خود در لیگ جهانی از ساعت ۲۱:۳۰ فردا باید به مصاف صربستان میزبان برود که همه حریفانش را برده است.
کد خبر: ۶۰۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 24 June 2016
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه به مصاف برزیل رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست را پذیرا شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، حریف دوم ایران که میزبان هفته اول گروه B۱ مسابقات بود، موفق شد در سه بازی ابتدایی خود رو در روی ایران، آرژانتین و آمریکا بردهای ۳ امتیازی داشته باشد. آن‌ها که در مسابقه قبلی مغلوب صرب‌های میزبان شده بودند، یک بار دیگر در سالی که المپیک را در پیش دارند، به یکی از قدرت‌های والیبال جهان تبدیل شده‌اند و‌‌ همان بازی روان سابق را ارائه می‌دهند.

باخت اول ایران در لیگ جهانی مقابل این تیم با توجیه خستگی ملی پوشان قابل پذیرش بود؛ اما نمایش امروز شاگردان لوزانو جای هیچ بهانه‌ای نگذاشت. دو برد متوالی مقابل آرژانتین و بلغارستان، ملی پوشان کشورمان را مصمم و البته آماده‌تر از اولین بازی روانه مصاف برزیل کرده بود، ولی در این مسابقه، ستاره‌های ایران گویا برای باختن آماده بودند! ست اول با پنج پوئن اختلاف، ست دوم با نه امتیاز و ست آخر با هشت امتیاز اختلاف واگذار شد که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست حتی اگر حریف برزیل باشد.

ایران(1) 4 - برزیل(1) 5 / پیروزی نزدیک و غرورآفرین ملی پوشان در ست دوم

تیم ملی والیبال ایران با دو تغییر ریو را به مقصد بلگراد ترک کرد تا علیرضا بهبودی و محمد فلاح جایگزین مهدی مهدوی و آرمین تشکری شوند اما برزیل هم قرار بود تغییراتی داشته باشد که این طور نشد.  
 
 آلبریت از آمریکا به عنوان داور اول و سانتی از ایتالیا به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت می کنند.
 
  ترکیب ایران: 
سعید معروف، شهرام محمودی، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد موسوی و لیبرو مهدی مرندی
 
 
 ترکیب برزیل:
 برونو رزنده، والاس دسوزا، لوکاس ساتکمپ، ایزاک سانتوس، ریکاردو لوکارلی، آلمیدا ماریسیو و لیبرو سرجیو دوسانتوس



ست اول؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود برزیل

دو تیم به صورت پایاپای پیش می‌رفتند؛ اما قرار گرفتن لوکارلی در خط سرویس همه چیز را به سود برزیل تغییر داد.
این بازیکن سه امتیاز سرویس به دست آورد و حتی درخواست وقت استراحت از سوی رائول لوزانو و به میدان فرستادن علیرضا مباشری به جای میلاد عبادی‌پور هم نتوانست مانع کار او شود تا اینکه در پنجمین سرویس خود دچار خطا شد، اما همین فاصله امتیازی، مقداری از نظر روحی بازیکنان ایران را به هم ریخت تا فاصله بیشتر شود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود برزیل اعلام شد.

در ادامه، درخشش معنوی‌نژاد باعث شد فاصله کمتر شود. در امتیاز ۱۷ بر ۱۳ علیرضا بهبودی و مجتبی میرزاجانپور به جای محمودی و معروف وارد میدان شدند تا قدرت تهاجمی ایران تقویت شود. در امتیاز ۲۰ بر ۱۵، لوکارلی یک بار دیگر در خط سرویس قرار گرفت و این بار هم با خوش شانسی و برخورد توپ با تور، دو امتیاز دیگر گرفت. لوزانو هم زرینی را به جای معنوی‌نژاد وارد میدان کرد تا شاید مشکل دریافت ایران حل شود. در امتیاز ۲۲ بر ۱۶، معروف و محمودی به جای خود بازگشتند اما این تغییرات بی‌نتیجه بود و برزیل در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۶ از ساعت ۲۱:۳۰ باید به مصاف صربستان برود. صربستان در آغاز هفته دوم توانست با نتیجه ۳ بر یک برزیل را از پیش رو بردارد.


ست دوم؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران

در ست دوم را شاگردان لوزانو از‌‌ همان آغاز کوبنده ظاهر شدند و توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند، امتیاز هشتم برای ایران با سه دفاعی که ملی‌پوشان ایران برابر مهاجم برزیل ایجاد کردند کسب شد تا تیم‌ها در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران به وقت استراحت فنی اول بروند.

برزیلی‌ها با سرویس‌های خوب خود بار‌ها دریافت کننده‌های ایران را با مشکل روبه رو کردند، اما به هر حال، تیم ایران زود‌تر از حریف به امتیاز ۱۶ رسید و تیم‌‌ها در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز ۱۸ بهبودی و میرزاجانپور جایگزین معروف و محمودی شدند، ضمن اینکه برزیلی‌ها هم تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردند. امتیاز بیستم برای ایران از سرویس خیلی خوب محمدجواد معنوی‌نژاد حاصل شد تا در امتیاز ۲۰ بر ۱۵ به سود ایران رزنده درخواست وقت استراحت کند.

از اینجا به بعد تیم ایران بار دیگر دچار افت شد و امتیازات پیاپی نصیب برزیلی‌ها کرد، طوری که در امتیاز ۲۳ برزیلی‌ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند، اما در ‌‌نهایت این ست با هشیاری معروف و معنوی با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران پایان یافت.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۶ به سود برزیل


تیم ایران این ست حساس را با انگیزه بالایی آغاز کرد اما برزیلی‌ها که ست قبلی را به حریف آسیایی باخته بودند، سعی زیادی برای فاصله گرفتن از ایران انجام دادند و وقت فنی اول را با سه پوئن اختلاف واگذار کردند.

راهنمایی‌های لوزانو باعث شد تا این اختلاف در امتیاز ۱۰ با نمایش درخشان موسوی جبران شود و حتی فرصت بود تا ایران برای نخستین بار در این ست پیش بیفتد. برزیلی‌ها بلافاصله با گرفتن تابم استراحت ورق را برگرداندند و با دو امتیاز برتری به آرای فاصله را زیاد کردند تا جایی که وقت فنی دوم با چهار پوئن فاصله تمام شد.

این اختلاف در بازگشت دو تیم به میدان بیشتر شد و به رغم تأکید لوزانو بچه‌ها نتوانستند مانع اوج گیری برزیل شوند. اختلاف در امتیاز ۱۹ به شش، افزایش یافت تا لوزانو وقت استراحت مجدد درخواست کند. تیم ایران برای دقایقی به خود آمد و اختلاف را به چهار کاهش داد اما سرویس‌های خوب برزیل و عدم تمام کنندگی بازیکنان پشت خط زن، دوباره اختلاف شش را در امتیاز ۲۲ برگرداند. تیم ایران در حمله امتیازات زیادی از دست داد تا این اختلاف به هشت هم برسد و در ‌‌نهایت سرویس‌های پرشی لوکارلی قدرت انتخاب را از معروف گرفت تا در این ست باخت سنگین ۲۵ بر ۱۶ برای ملی پوشان ایران رقم بخورد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۷ به سود برزیل


شروع توفانی برزیل باز هم باعث تخریب روحیه تیم ایران شد و نتیجه ۵ بر یک رقم خورد و درخواست بازبینی لوزانو هم روی یکی از صحنه‌ها اثری نداشت. این روند با سرویس‌های کابوس وار لوکارلی همراه شد تا نتیجه باخت ۸ بر ۳ در وقت اول فنی روی تابلو‌ها نقش ببندد.

این اختلاف نجومی در امتیاز‌ها در ادامه نه تنها کاهش نداشت، بلکه در وقت دوم استراحت فنی بازی، به هفت افزایش یافت تا از‌‌ همان اواسط ست، شکست ایران محرز شود. در بازگشت دو تیم دو پوئن پیاپی برای ایران کسب شد اما بلافاصله برزیلی‌ها جبران کردند. شاگردان لوزانو سپس کیفیت فنی پایین خود را ادامه دادند و بازی را با بی‌تفاوتی در توپ گیری و ضعف در زدن اسپک‌های تعیین کننده به حریف هدیه کردند. در ‌‌نهایت باخت ۲۵ بر ۱۷ رقم خورد.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۶ از ساعت ۲۱:۳۰ فردا باید به مصاف صربستان میزبان برود. صربستان در آغاز هفته دوم توانست با نتیجه ۳ بر یک برزیل قدرتمند را از پیش روی بردارد.

ویدیو خلاصه بازی تیم والیبال ایران در دومین مصاف با تیم برزیل و صحبت های کارشناسان را در «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 38
دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۶۱
محمودی باید ز تیم اخراج بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
محمودی مصدومه و با اون وضع بازی میکنه عزیز دل برادر اینجوری باشه که باید به جز یکی دونفر همه رو اخراج کنن موسوی که 80 درصد سرویسهاش خرابه معنوی نژاد که فقط اسپک بلده و تو دریافت شدیدا ضعف داره و اکثر توپهای اول دست اون زده میشه میرزاجان پور که خیلی افت کرده دیگه کسی نموند که
مجبوره شهرام و بازی بده چون مباشری رو میاره جواب نمی ده زرینی هم بدتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
پس باید چیکار کرد؟
جوان گرایی
همیشه گفتم از وقتی این مربی اومده ضعیف تر از دو مربی قبلی کار کرده

این تیم واقعا افتضاح داره بازی میکنه حتی با اینکه جلوی ارژانتین بردیم بازم خیلی اشتباه داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
آقا بازیکنان مشکل دارن مربی چیکار کنه؟
کواچ و این
کیو میخوایدددد؟
الان نقش شهرام محمودی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قحطی بازیکن شده
نگید چون باختن انتقاد میکنیم و ...
اما واقعیت اینه مدتهاست متاسفانه غیرت و همیت ملی برای بازیکنان تیمهای ملیمون اهمیتی نداره. فقط منافع زودگذر شخصی و مالی. زنگ خطر مدتهاست به صدا در اومده. امکانات و ... بهانست. بعنوان مثال ایسلند و آلبانی در همین جام یوفا. سرزمینهای یخ زده ایسلند با جمعیت 350000 نفر. فقط با غیرتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
غیرت غیرت غیرت غیرت غیرت غیرت نیسسسست
بی حال ن
مسمم غلطه تابناک مصمم درسته
بدترین بازی ایران بود وبچه ها در اواسط بازی بی انگیزه بودند.چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
غیرت ندارن
نمیفهمممن که چندین ملیون آدم دارن نیگاشون میکنن
معروف که فقط راه میره تو زمین
خیلی بچه گانه بازی می کنند. توپ هایی که باید به راحتی توی زمین حریف بخوابونن رو از دست میدن و توپ های مرده ای رو که نباید اجازه بدن توی زمین بخوابه راحت امتیاز میدن. روزی که برزیل رو باید شکست می دادن با اختلاف امتیاز زیاد باختن. واقعا که.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
غیرت غیرت غیرت .......
تیم ایران بدون حضور امیر غفور و فرهاد قائمی ، قدرت و ابهتی ندارد و ضعف مفرط در سرویس نیز مزید بر علت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
سعید معروف ضعیف بود
دیگه مثل سابق غیرتی بازی نمیکنن-مگه فقط المپیک مهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
موافقم
در پاراگراف سوم نوشته شده دو برد متوالی .....ملی پوشان کشورمان را مسمم ..! مسمم چیه عمو جان؟ حتما منظورت مصمم به معنای تصمیم گرفتن است
من که دیگه مسابقات والیبال ایران و نگاه نمیکنم اعصابم و از سر کوچه نیاوردم که !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
واقعا آدمو پیر میکنن
گل گفتی
نیازی نیست بخاطر ۶ نفر که بدون غیرت بازی میکنن اعصابمونوو البته پخش قشنگ تلویزیونمون خورد کنیییم
باتمام احترامى كه به موسوى و دفاع هاى تعيين كننده اون تو بازيهاى گذشته دارم،...
ايا كسى نيست كه متوجه شده باشه كه ايشون ٩٠ درصد سرويس هاشو تو اين دوره از بازيها خراب ميكرده و باز سرويس هارو به اون ميدادن بزنه!!
واقعا مربى ها كادرفنى و.... اينو نفهميدن!!؟؟
متاسفانه این مربی داره ضعیف عمل می کنه. کواچ وقتی نوبت به سرویس زدن موسوی میشد او را تعویض می کرد چون اصلا سرویس زن نیست ولی توی بازی امشب دیدید که موسوی تمام سرویسهایش را به تور زد یکی نیست بگه تو که نمیتونی چرا سرویس پرشی می زنی؟ مربی هم مثل کشک ایستاده و هیچ کاری نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
آآآآخ گل گفتی
اتفاقا برزیل امروز خیلی بد بازی کرد و ما باید راحت می بردیمش که متاسفانه تفکرات غلط مربی باعث این باخت شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
تفکرات بی غیرت بچه ها
راه رفتن معروف
دقت کردید تیمهای دیگه در وقت استراحت همه دارند به توصیه های مربیشان گوش میدن ولی بازیکنان ایران اصلا به حرفهای مربی توجه نمی کنن؟ نمیدونم موقع صحبتهای مربی چرا همشون دارن دور و برشون نگاه می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
شدیدا موافقم
واقعا با این نتایج افتضاح بااعصاب ۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون بیننده بازی می کنند این مسابقات ارزش پخش کردن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
البته داریم میبینیم که چطوریم دارن پخش میکنن
نصف بیتر والیبال همش صحنه آهسته که ۱۰۰۰ بار پخش میشه
موسوی حتی یک سرویس نتوانست وارد زمین حریف کند یعنی یک بازیکن ملی تا این حد پر اشتباه . غیر از معروف و غلامی هیچکدام از بازیکنان آماده نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
موافقم شدیدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
دقیقا
واقعا چرا یه تمرین نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازی ها تدارکاتیست. بهترین فرصت برای اماده سازی المپیک هست. چون غیر از این، ایران اینقدر فرصت بازی تدارکاتی نداشت. همچنین دو تا مصدوم هم داشتیم. المپیک، معیار اصلی سنجش می تواند باشد.
لیگ جهانی هر سال برگزار می شود ولی المپیک چهار سال یکبار. اما قبول دارم که تیم یک مقدار ضعیف شده یا خستگی و یا هر چیز دیگر یا شاید هم اثرات کواچ و همچن ضعف لیگ. یه هر حال لوزانو زمان زیادی برای کار کردن نداشت و تیم واقعا نیاز به تقویت دارد. در ضمن مطمئن هستم که ایران و آرژانتین در المپیک فوق العاده خواهند بود.
نتایج کواچ رو مقایسه کنید
با اون رفتار زشتی که باهاش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
تقصیر بازیکنانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
بازیکنان باعث شدن مربی عوض بشه
الان دوباره دارن باعث میشن این مربیم عوض بشن
بنظرم باید بازیکنان جوان بیاریم
چون تحرکشون بیشتر ازین اسسسست
این بازیکنان همش یه جا میخکوب میشن
مربی ارژونتینی پر اشتباه مهره چینی وتعویض می کنن میرزاجانی که غیر از خرابکاری چیزی از او ندیدم بازهم به میدان می فرستد
متاسفانه ميرزاجانپور و محمدي چندين بازي هس كه فاجعه بازي مي كنند
به نظروقتش رسيده كه جاشون را به بازيكنان باانگيزه و جوان خلاق بدهند.
ميرزاجانپور هروقت اومد در زمين روند تيم ايران فاجعه شد.
اقا یکم غیرت هم خوبه مردم همه از تیم هر جا هستن پشتیبانی میکنن این بی غیرتها انوقت اصلا انگار نه انگار به هیچی شون حساب نمیکنن دیشب اون چه بازی افتضاحی بود یه تیم محلی انجوری نمی باخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
تنهاچیزی که نیست غیرتو تحرکه
وتنها چیزی که هست غروررررشونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چیزی که نیست غیرته
نمیدونم چرا بهترین بازیکن لیگ ایران میکایل تاجر رو نمیارن تو تیم ملی سرویس های وحستناکی میزنه
خدائیش این همه سرو صدا برای رفتن این تیم به المپیک چه فایده ای داره ! اینها هم شدن مثه تیم فوتبالمون که میره جام جهانی و از آخر اول میشه برمیگرده ! بازی اعصاب خورد کن بعلاوه پخش افتضاح و مزخرف بازی از صدا و سیما جز آزار مردم و تخریب اعصاب میلیونها بیننده هیچ خاصیتی ندارد ! این تیم نشان داده که دیگه نمیخواد تیم دو سه سال پیش باشه و باید فکری برای جایگزینی اینها کرد احتمالا قیمتها بالا رفته و همون اتفاقی که در فوتبال سالهاست داره می افته و باعث افت فوتبال ما شده در والیبال هم داره تکرار میشه !! بازی ضعیف و اشتباهات بچه گانه و امتیازاتی که خودمان تقدیم حریف میکنیم باعث باختمان شده این افت خیلی عجیب است !
متاسفانه تیم فاقد تاکتیک و اعتماد به نفس بود. از همان اول میشد روحیه ضعیف و قبول باخت و اتمام زودتر بازی را در تیم دید. بازی بسیار بدی بود.
تابناک نظرات رابنویس
خیلی شل بازی میکنن . روحیه ندارن و همین باعث شکست میشه . ولی باید قبول کنیم که بردن تیم هایی مثل برزیل و صربستان و امریکا خیلی سخته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اصلاتحرک ندارن
بی حالن
یه موقعی دلمون خوش بود والیبال ایران فراتر از آسیا بازی می کنه اما حالا چین خیلی بهتر ازما داره بازی میکنه وما برگشتیم به بازی آسیایی خودمون، مثل اکثر سرویسهای مامان دوز آسیایی که اکثر بازیکنان می زنند و مربیان ماست ایران که وقتی ایران امتیاز عقب می افته ( دو امتیاز پشت سرهم)، مثل ماست نکاه می کنند وتایم اوت نمی گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
افتضاحن
در حد جهانی نیستن هیچ کدومشون
دقیقا گل گفتیاااا
متاسفانه در تیم والیبال ما اشتاباهات و نقاط ضعف رفع نشده ومشکل توپگیری و کار روی توپهای برگشتی نشده و همچنین در یک تورنمت طولانی از لحاظ روحی - روانی و قدرت بدنی فوق العاده ضعیف هستیم ضمن اینکه بطور جدی بایستی به فکر جوانگرائی در تیم باشیم .(هشدار - هشدار)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
موافق
آفرین و درود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چرا درست نمیکنن
انقدر آنالیزور داریم و دریغ ازین که ۱ دونه از اشتباهات درست بشه
پس اینا چرا پول میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها زحمت خودشون رو کشیدن. ممنون از تک تکشون. حالا از موسوی کمتر تشکر میکنیم!!!
انشاءالله روزهای روشنتری در آینده داریم
آقا صدا سیما بد تر از هرکسی رو اعصابمووووون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
آخه چرا انقدر صدا سیما اذیت میکنه مردمو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینطور هم نیست که خیلی افتضاح بازی کنه. لوزانو مربی خوبیه به نظرم زود در موردش قضاوت نمیشه کرد. این مسابقات حکم بازیکن یابی براش داره و این تغییرات زیاد می تونه دلیلش همین باشه. مثلا همین معنوی نژاد داده بهتر از بازی های قبلی بازی می کنه و با توجه به فیزیکش ارزش سرمایه گذاری رو داره. مربی قبلی کواچ فرصت کافی بهش داده شد و در زمانهای حساس تصمیمات مناسبی نداشت و تغییرش کار درستی بود. الان باید ببینیم لوزانو می تونه در نهایت به یه ترکیب موفق برای المپیک برسه. اونوقت بهتر می تونیم قضاوت کنیم و باید صبر کرد و دید
به نظر من یجور بی تفاوتی تو بازیکنامون ایجاد شده که قبلاً شاهدش نبودیم ، واقعاً بازیکنا نگاه نمی کنن ببینن مربی تو وقت اسراحت داره چی می گه !!!
بعد از ولاسکو مدیریت تیم ملی ضربه شدیدی خورده که باید توی رفتار کادر فنی با بچه ها تجدید نظر جدی بشه
شنیدم لوزانو زیاد برای سرویس ها به بچه ها ایراد نمی گیره به این دلیل که روحیه اونا صدمه نبینه خوب تا یه حدی قابل قبول ولی دیشب موسوی بد جوری رو اعصاب ملت بود !!!
متاسفانه میرزا اسیر حاشیه شده...ضمنا بنظر میاد مربی ایرانی ،یکی مثل..مثلا کارخانه خیلی بهتر میتونه به تیم کمک کنه.
فقط غرررررررررررووور و دیگر هیچ . یه سر سوزن غیرت تو وجود این بچه ها نیست . اون از معروف که فقط نگا میکنه ببینه چطوری توپ تو زمین می شینه اون از موسوی با اون سرویسای مسخرش و ......... حیف از مردم سرزمین ایران که از همه جای اینارو حمایت می کنن
ضعف تكنيكي -بي انگيزگي و ساده بازي كردن بازيكنان تيم ملي كاملا مشهود است و تقريبا يك سطح از ساير تيمهاي مطرح پايين تر بازي مي كنند هر چند اگر غفور و قائمي حضور داشتند شرائط بهتر بود.
حیف مسابقات یورو نیست که بخاطر این والیبال مسخره پخش نمیکنید بخدا تو خود سلام مسابقه 100نفر تماشاچی نبود کی آخه حوصله اینارو داره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی