بازدید 30834

انگیزه تازه عروس از ازدواج با یک محکوم به اعدام

متاسفانه همه خيال مي‌كنند در زندان زندگي وجود ندارد اما اينطور نيست. آدم‌ها در زندان هم كه باشند احساسات دارند و اميد به زندگي در آنها وجود دارد. حتي آن كسي كه مي‌داند فردا قرار است اعدام شود با اميد به بخشش شب را مي‌گذراند
کد خبر: ۵۹۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 22 June 2016
هنوز چند ساعت نشده كه پرستو از كنار سفره عقدش بلند شده. در كنار ميلاد پسري كه هشت سال است به اتهام قتل خواهرزاده‌اش در زندان است. خودش مي‌گويد كه اسمم پرستو نيست اما شما بنويسيد پرستو. پدر پرستو پيمانكار است و مادرش پرستار بيمارستان. خودش هم فوق ليسانس تربيت‌بدني دارد و در باشگاه ورزشي‌اش مشغول به كار. مي‌گويد بعد از آشنايي با ميلاد روزهاي زيادي به فكر فرو مي‌رفتم و درباره اينكه با او ازدواج كنم يا نه با خودم كلنجار مي‌رفتم. اما وقتي اميد به زندگي ميلاد را در هر يك از صحبت‌هاي تلفني مان مي‌ديدم انگيزه‌ام براي ازدواج با او بيشتر مي‌شد.

به گزارش اعتماد، پرستو ديروز در مراسم عقدش براي دومين‌بار ميلاد را ديد و مثل تمام آن هشت ماه عزمش را براي نجات او از زندان و زندگي در كنار او جزم كرد. صداي پرستو از پشت تلفن هنوز مي‌لرزد و هيجان چند ساعت پيش را با خود دارد. گاهي با صداي بلند قهقهه مي‌زند و گاهي آرام و ساكت صحبت مي‌كند. پرستو خوشحال است و همين برايش بس كه ديگر ميلاد در روزهاي سه‌شنبه به اعدام فكر نمي‌كند و آرزوي بخشش دارد.

‌ حالا كه چندساعت از مراسم عقدت با ميلاد مي‌گذرد چه احساسي داري؟


با اينكه پدر و مادرم زياد به اين ازدواج راضي نبودند و حتي به مراسم هم نيامدند اما من از ته دلم خوشحالم. در تمام مدتي كه عاقد خطبه عقد را مي‌خواند ميلاد به من خيره شده بود و تماشايم مي‌كرد. قبل و بعد از آن هم به من خيره شده بود. مي‌گفت مي‌خواهم تو را ببينم، مي‌خواهم اين لحظه‌ها را تا جايي كه مي‌توانم در ذهنم ثبت كنم. من آنقدر استرس داشتم كه نفسم بيرون نمي‌آمد. وقتي بله را گفتم تمام بدنم مي‌لرزيد. روي پاهايم بند نبودم. با تپش‌هاي قلبم تمام بدنم تكان مي‌خورد. نگاه‌هاي پر از شك و ترديد آدم‌ها را مي‌ديدم و بعد ميلاد را تماشا مي‌كردم. چشم‌هايش آرامم مي‌كرد. من هيچ توقعي از ميلاد براي زندگي‌ام ندارم و به خاطر همين مي‌دانم كه خوشبخت مي‌شويم.

‌ گويا مراسم عقد شما در دومين ملاقات‌تان برگزار شد. آشنايي شما و ميلاد از كجا شروع شد؟
همه‌چيز از هفت ماه پيش شروع شد. دفعه قبل فقط يك ربع از پشت شيشه‌هاي زندان با هم صحبت كرديم و من در همان يك گفت‌وگوي كوتاه عاشقش شدم. برادرم با ميلاد هم‌سلولي بودند. او هم درباره ميلاد به من گفت جواني هست كه هيچ ملاقاتي در زندان ندارد و هميشه سه‌شنبه‌ها منتظر است تا اسمش را صدا بزنند و به او بگويند كه فردا قرار است اعدامش كنند. وقتي برادرم اينها را گفت تصميمم را گرفتم كه ميلاد را از اين وضعيت بيرون بياورم. بعد از آن روز صحبت‌هاي تلفني من و ميلاد شروع شد. ما روزي چند ساعت با هم صحبت مي‌كرديم. در اين ساعت‌ها من هر لحظه بيشتر به او علاقه‌مند مي‌شدم تا اينكه يك روز به او گفتم كه اين صحبت‌هاي تلفني نمي‌تواند جوابگوي محبت ما به هم باشد. به او پيشنهاد ازدواج دادم و او خيلي زود قبول كرد.

‌ مقدمات مراسم‌تان را خودت به تنهايي انجام دادي؟


از آنجايي كه خانواده‌ام زياد موافق ازدواجم با ميلاد نبودند كسي براي خريد همراهم نيامد. من و مادر ميلاد دو نفري با هم مقدمات مراسم را انجام داديم. از ديروز صبح كه از خواب بيدار شدم تا الان هنوز چشم‌هايم را روي هم نگذاشته‌ام. صبح زود به دادسراي جنايي رفتم و از قاضي شهرياري مجوز ورود به زندان را براي برگزاري مراسم عقدمان گرفتم و بعد از آن به خانه آمدم و همراه با مادر ميلاد براي خريد حلقه‌هايمان به بازار رفتيم. بعد هم براي خريد پارچه سفيد چادري رفتيم.

‌ برخورد مردم در مقابل شنيدن خبر ازدواجت با يك متهم محكوم به اعدام چه بود؟


متاسفانه همه خيال مي‌كنند در زندان زندگي وجود ندارد اما اينطور نيست. آدم‌ها در زندان هم كه باشند احساسات دارند و اميد به زندگي در آنها وجود دارد. حتي آن كسي كه مي‌داند فردا قرار است اعدام شود با اميد به بخشش شب را مي‌گذراند. پدر خودم هنوز كه هنوز است از اين ازدواج راضي نيست و نمي‌تواند آن را بپذيرد. روزهاي اول حتي حرف ميلاد را هم در خانه نمي‌توانستم بزنم اما آنقدر به او اصرار كردم تا بالاخره قبول كرد. اما حالا كه مراسم‌مان برگزار شده باز هم خوشحال نيست.

‌ ماجراي قتلي كه ميلاد مرتكب آن شد چه بود؟


ظهر يكي از روزهاي سال ٨٨ ميلاد با صداي داد و فرياد برادر و خواهرزاده‌اش كه به خاطر يك جفت كفش كتاني با هم درگير شده بودند از خواب بيدار شد. ميلاد به قصد جدا كردن آنها از هم وارد دعوا مي‌شود كه خواهرزاده‌اش با چاقو ضربه‌اي به او مي‌زند. ميلاد هم چاقو را از دستش مي‌گيرد و يك ضربه به او مي‌زند. همين ضربه باعث قتل خواهرزاده‌اش مي‌شود.

‌ آيا تا به حال با خواهر ميلاد تماس گرفته‌اي تا از او حلاليت بخواهي؟


من يك‌بار با خواهر ميلاد تماس گرفتم و به او گفتم مي‌دانم چه درد و رنجي مي‌كشد اما التماسش كردم كه ميلاد را حلال كند. يكي از برادرهاي ميلاد در اين هشت سال حتي يك‌بار هم براي ديدن برادرش نرفته بود. آنها چند ماه پيش ادعاي ديه ٥٠٠ ميليوني داشتند اما حالا كه ميلاد ازدواج كرده در مقابل ٢٠٠ ميليون حاضرند از قصاص ميلاد صرف نظر كنند.

‌ به جور كردن اين ٢٠٠ ميليون فكر كرده‌اي؟


كار سختي است. اما من همه تلاشم را مي‌كنم كه اين مبلغ را جور كنم و ميلاد را از زندان آزاد كنم.

‌ زندان بعد از مراسم اجازه ملاقات خصوصي را به شما داد يا نه؟


نه، زندان اين اجازه را به ما نداد. من هم نمي‌خواستم. حتي اگر بخواهند به ما براي ديدارهاي خصوصي اجازه بدهند من قبول نمي‌كنم. به همين تماس‌هاي تلفني راضي هستم.

‌ در مواقع دلتنگي چه مي‌كني؟


ماشين را برمي‌دارم و مي‌روم جلوي زندان. ساعت‌ها مي‌نشينم و تماشا مي‌كنم تا بالاخره يك روزي اين در باز و ميلاد آزاد شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۹
چه قهرمانی هستی تو ! امیدوارم از روی احساسات نباشه وتا آخرش استوار ادامه بدی/
پاسخ ها
شیما
| - |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این خانم قهرمان نیس احمقه.توروخداباپخش این خبرا ذهن جوونارو شستشو ندین.جوونا زندگی تو واقعیت صدوهشتاد درجه با این چیزایی که تو فیلما نشون میدن فرق داره.برین ببینین همینایی که اینجور ازدواجارو تایید میکنن و همش میگن ازدواج آسان،دخترای خودشونو به کیا میدن.حتی پیامبرم که اینهمه تاکید به امر ازدواج کرده،گفته دختراتونو به کسی که کار درست و حسابی نداره ندین.من حتی نمیگم پدرمادراتون گناه دارن فقط میگم به جوونی خودتون رحم کنین چون دیگه دوباره جوون نمیشین.من خودم تحت تاثیر همین تبلیغات تلویزیون همسرمو انتخاب کردم والان خیلی پشیمونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ب کسی که عامدانه سر ب سوراخ مار کرده میگی قهرمان ؟
این خانم کار بزرگی انجام داده پیشنهاد میکنم شماره حسابی اعلام تا مردم با معرفت کمک کنند تا این عروس و داماد بهم برسند دوستان من یک بازنشسته هستم و گرفتار ولی حاضرم در حد توانم کمک کنم شما هم بپیوندید دولتمردان هم کمک کنند یا علی
پاسخ ها
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
پول خیر می دهیم برای درمان بیماران نه برای ازادی یک قاتل که بیرون امده فرد دیگری را بکشد نمی دانم انگیزه این خانم از این ازدواج چیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
خود اولیای دم راضی شدن با 200 میلیون قصاصو ببخشن اون وقت آقا کیوان راضی نمیشه
کمک به بیماران جای خودش ای هم جای خودش
هیچ کدوم جای همدیگه رو نمگیرن
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
این ها صوته ته اش میخواد چی در بیاد خدا داندو بس
ناشناس
| - |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
یکم به این خانم مشکووکم چون میگه حتی اگه اجازه ملاقات خصوصی هم بدهند من قبول نمیکنم!!!!!!!
نیت شما خیر بوده و تلاشت هم رنگ و بوی خدایی دارد.عشقت هم خدایی هست.
انشاالله خداوند به شما کمک کنه. که اگه بخواد راههای آسمان و زمین به روی شما باز میشه.
خواندن ماجرای شما و امیدت به خدا، برای ما هم اثر بسیار خوبی داشت. خدا خیرت دهد.
پاسخ ها
متین
| - |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
رضا جان: این چه حرفیه میزنی، رنگ و بوی خدایی کجایه
من متوجه نمی شوم! خواهر ایشون از برادرش بخاطر قتلی که روی عصبانیت بوده دیه میخواهد؟؟؟؟

این چه خانواده ایست؟ حالا اگر به اعدامش راضی بود، خوب می گفتیم کینه است! اینکه طلب دیه کرده است یعنی از حالت حس انتقام خارج شده و به عقلانیت تبدیل شده است!!

بنظرم در چنین شرایطی که پیوندهای خانوادگی وجود دارد دادگاه قبل از اینکه بخواهد تصمیم به پذیرش شرایط صاحب خون بدهد برای ایشان مشاوره روانپزشکی درخواست کند!
چنین حرکتی بوی از کلاه برداری دارد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
من اگر جای خواهر قاتل بودم خودم صندلی مرگ را از زیر پای او کنار می کشیدم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یادتون باشه ولی دم ، خواهر قاتل نیست بلکه شوهر خواهر قاتل است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
اشتباه میکنی که میگی شوهر خواهر قاتل ولی دم است
ببينيد بي شوهري آدم و وادار به چه كارهايي ميكنه!!!!!!!
بايد از چين سريع شوهر وارد كنيم...كيفيتش مهم نيست فقط سريع وارد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
لمپن بازی در همه شرایط خوب نیست ها .
من به عنوان یک زن چهل ساله، بخش زیادی از زندگیم متاثر از دوران پر از احساس و معصومیت بیست سالگیم شده و هزینه های سنگینی رو بابت انتخاب احساسی خودم پرداختم. به نظرم رسانه های جمعی، باید در ثبت این وقایع با احتیاط بیشتری عمل کنند و لااقل در نوع بیان داستان، شیوه ای بسیار رمانتیک رو به کار نبرند تا دختران و پسران نوجوان و جوان که بخاطر شرایط سنی، بسیار مستعد الگوبرداری هستند تحت تاثیر قرار نگیرند. اینکه پرستو و میلاد دارای چه تیپ شخصیتی هستند و با یک بار ملاقات چند دقیقه ای عاشق هم شدند نباید به صورت یک داستان عاشقانه عامه پسند مطرح بشه. ما نمی دونیم روابط این دو نفر در آینده چه فرجامی خواهد داشت. به نظرم لااقل در بیان این وقایع به صورت سریالی و با جزئیات، بهتره نظرات کارشناسان و مشاوران خانواده هم در ذیل مطلب گنجانده بشه. من خودم یادمه در سن 21 سالگی تحت تاثیر یک سریال تلویریونی قرار گرفته بودم و کل زندگیم رو ...
پاسخ ها
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
کاملاً درسته...
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
احسنت بر متن خوب شما
حماقت
والا....
عجبا!
حتی ا گز زندان هم اجازه ملاقات خصوصی به ایشون بدهند، باز هم ایشون راضی نیست!!!
چه جالب
قضیه خیلی مشکوکه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
بچه بی پدر نمیخواد
سلام از اینکه در کشور ماخانمی اینقدر شجاع و باگذشت داریم افتخار میکنیم . امیدوارم در این ماه عزیز و مبارک خانواده داغدار مرحوم به خاطر گذشت و فداکاری این خانم از قصاص صرفنظر کنند تا بارقه امید عروس خانم خاموش نشود
پاسخ ها
متین
| - |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
واقعا برات متاسفم
اخر بی عقلی
اخر بی عقلی
واقعا برای رسانه متاسفم که از مجرم دارند حمایت می کنند.
من دعا می کنم فرزندان همه مردم کشورم و فرزند خودم عاقلانه زندگی کنند و عاقلانه تصمیم بگیرند و به حرف پدر و مادرشان گوش کنند . خدایا بچه های ما مثل این دختر خانم نشوند .
طرف سر کفش کتونی خواهر زادش رو زده، حالا این خانوم عاشق دست بزنش شده؟
خب طرف سالم سالم از این ازدواجهای الکی میکنه بعدا قاتل میشن، حالا که طرف قاتله اون هم سر چی؟ بعد اینطوری الکی الکی هم ازدواج کردن باید دید آخرش چی میشه؟ البته همیشه استثناء وجود داره. خدا کنه زندگی خوبی داشته باشن و همه چی به خوبی تغییر کنه.
عجب حکایتی!!!!
سلام
درصدد معامله ای بزرگ هستم 6ماه می باشد امید به خدا که فردا نتیجه لازم را که انتظارش را داشتم بگیرم ،اولین حرکت من کمک به این زن شجاع و همسر دربندش خواهد بود فکر میکنم بتوانم 50درصد را همراهی کنم با ایشان
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
مواظب باش معامله خيلي بزرگ نباشه
عبداله زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یعنی شما این مورد را جز اولویت های کمک و خیرخواهی تان قرار می دهید.تعقل در اسلام بسیار مورد تاکید است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
مایه دار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
خب 100 میلیون جور شد.شما که اینقدر بخشنده ای همشو بده خلاص فقط پولت.حلال باشه ها .ضمنا معامله جور شد دبه نکنی
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
درود بر شما.نجات جان انسان از هر کار خیری مهمتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
رانتی هستش میخوای حلالش کنی
فقط حماقت
شک نداره این دختر معامله گر حرفه ایه
مورد داره مشکوکه !!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش میشد این پول رو جور کرد و این دو نفر به هم برسن.
اونی که کشته شده که رفته و دیگه بر نمی گرده حداقل بزارید این دو نفر یه زندگی تازه رو شروع کنند.
آدم وقتی می بینه کشور ما این جور دخترایی داره تنش می لرزه.
خیلی مردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
بعد وقتی آزاد شد یا میره دنبال دوست دختره دیگه یا این دختر کم عقل رو واسه پول می کشه. نمیدونم بگم مردهای ایرانی ارزش دوست داشتن ندارند یا همه مردها ارزشش رو ندارند.مسئله این است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
تازه اگرعفوهم بشودبعیداست حکم عمومی جرم رادادگاه اجرانکندپس فعلا تامدتی درزندان خواهدبود
کاش من هم مثل شما می توانستم هندی زندگی کنم . ولی افسوس...
200 میلیون !! این یعنی کمتر از حقوق یکماه بعضی ها
اونی که بخاطر یه کتونی، خواهرزاده کشته واسه یه ته دیگ سوخته هم آدم میکشه
کسایی رو میشناسم که چندین سال منتظر هم نشستن وعاشق هم بودن و هردوشون آدمهای تحصیلکرده و خیلی محترم و خانواده دار هستن.. اما حالا بعد چند سال زندگی تو فکر طلاق و جدایی ان.. حالا شما که بعد یکبار ملاقات عاشق یک قاتل شدی... خدایا بخیر بگذرون
سخن اینجاس داداش اون دختره چرا زندان بوده؟ فکر نمی کنین دختره خیلی زرنگه و هدفی داره؟
داستان این دو نفر جون میده برای برنامه ماه عسل،اگه پسره از زندان آزاد بشه باید احسان علیخانی این دو نفر رو دعوت کنه برنامه
مطمئنا دختره مشکلات شخصیتی داره و از کمبود محبت شدید در خانواده رنج میبرده. بالاخره کار عقلانی نبوده و آخر و عاقبت خوشی نداره.
اگر پدرش راضی نبوده و در زمان عقد هم حضور نداشته چگونه بدون اذن پدر ازدواج آنها در دفتر ازدواج ثبت گردیده مگر آنکه قبلا ازدواج کرده باشد و نیاز به اذن پدر نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
استاد پدر میتونه رضایت ازدواج بده اما تو مراسم نباشه! گفت پدرم راضی نیست نگفته که اذن نداده!
این قضیه خیلی گیج کنندس...هم زیباست و هم کار غلطیه...ادمها وقتی خلاف میکنن میرن زندان تا سختی بکشن تا مجازات بکشن...اما دولت داره اجازه میده که قاتلای مجرد ازدواج کنن و شاید تا چند وقت دیگه مسکن مهر زندانیارو راه اندازی کنن...به نظر شما درسته؟؟ حتی خداهم برای هر کاری تو قران یه پاداش و مجازات در نظر گرفته...اینکار مثل این میمونه که کسی که علیه خداس و جاش تو جهنمه خدا هر مدت به مدت بهش آوانس بده بره یه چرخیم تو بهشت بزنه دوباره برگرده جهنم.... کار دولت غلطه...کسی که ازدواج کرده و چنین واقعه ای براش پیش میاد خیلی فرق داره با مجردی که تو زندانه...تورو خدا این کارو مد نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
عزیزم خدا توبه را هم قرار داده
من از کارشون حمایت نمیکنم ولی از این حرف که قاتل ادم نمیشه خیلی ناراحت میشم
ممکنه توبه کرده باشه البته با عقل و قلبش
این کار عاقبت خوبی ندارد! ببین کٍی گفتم!
کسی که خواهرزاده اش را به این راحتی کشته خدا کند آدم شده باشد وبه اگر آزاد شد به ایشان ظلم نکند
بسیاری از کارشناسان سالها تلاش می کنند تا جوانان در انتخاب همسر عاقلانه تصمیم بگیرند اما نشر این وقایع خلاف انتخاب عاقلانه است.زندگی و طلاق شوخی نیست که این طور الگوی حماقت و عشق احمقانه خلق می کنید.
وقتی به ملاقات خصوصی راضی نیستی، دیگه چرا ازدواج کردی. همونجوری تلفنی پیگیر کاراش میبودی
اصلا درک نمیکنم ینی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
نخواسته دوست دخترش بمونه میخواست محبتش شرعی باشه! از طرفی هم اگ پسره اعدام شد نمیخواد بیوه بشه
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
خب اعدام بشه دختره بيوه هست ديگه
البته به نظر مياد ایشون مطمئنه که این آقا اعدام نمیشه وبیشتر شکل معامله داره این ازدواج
وگرنه اصلا معنی نداره این ازدواج،هیچ دلیلی براش وجود نداره
کاش من یک اعدامی بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
؟؟؟؟
چرا این سناریو را احسان علیخانی نزده به جیب !!
خوهشا با این خبرهایتان دختران جامعه رو احساساتی نکنید که براساس احساس وقهرمان بازی بروند وبا هر جانی وآدمکشی به بهانه نجات جان او ارتباط برقرار کنند بدون کسب رضایت پدر ومادر وبزرگان

این مسئله اگه بصور یک فرهنگ یا ایده تبلیغ بشه بسیار خطرناک و سنت شکن در جامعه بروز خواهد کرد و در آینده باید منتظر اخبار های گوناگون وقهرمان بازی بر اساس احساس دختران در جامعه بود
خدایا مددی
ای تابی شیطوووووووووون، این خبر رو که چند ماه پیش رفته بودیییییی !!!! البته اون موقع ازدواجشون فقط در حد حرف بود اما الان میبینم که قطعی شده خب خدارو شکر ایشالا که خوشبخت بشن. البته امیدوارم که جریان 200تا جور کنیم و دورهمی حالشو ببریم نباشه ! هم زندانیشون آزاد میشه هم 200تا با کمک مردم جمع شده و هم دوطرف فامیلن و نصف نصف و خلاصه آره...
یکی از سوژه های ماه عسل سال اینده.
کمبود محبت و توجه..............
چه میکنه بی شوهری
پاسخ ها
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
چه میکنه بی فرهنگی ناشناس
بی ادب
به جای اعدام متهم؛این دختر راباید اعدام کرد
قاتل و بیسواد هم نشدیم کسی ما رو بخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
شمام دست کمی از اینا نداری فقط به مرحله جنون نرسیدی ،تلاش کنی به اونم می رسی،آفرین
اینها نشان از بیماری است. بخصوص اینکه میگوید میرود جلوی زندان مینشیند به در نگاه میکند. بنده گان خدا پدر و مادرش چه میکشند
پس خانواده مقتول که عزیزی را از دست داده اند چه میشود در هیچ کجای دنیا نمیشود با عروسی از مجازات فرار کرد این جوان جرم سنگین قتل عمد مرتکب شده است من جای خانواده مقتول باشم در اعدام این قاتل تردید نمیکنم و داغش را به دل نو عروسش مینشانم تا درس عبرتی باشد برای مجرمین
پاسخ ها
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
همچين ميگه مجرمين که اينگار خودش تا حالا تخلف رانندگی هم نداشته ، برو از خدا بخواه یکهو در چند ثانیه چشم باز نکنی ببینی سر هیچ و پوچ بالای سر یک جنازه ایستادی و قاتلش تو هستی
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
ای عقده ای...
اگه زنده بمونیم خیلی چیزا میبینیم
جدا از هر دلیلی ازدواجی که رضایت پدر و مادر توش نباشه
آخر و عاقبت خوشی نداره
کار این خانم با یک تیر ، دو نشان زدن است . یک محبوس را آزاد میکند اما خودش به حبس ابد می رود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
زیبا گفتی
برای همین بزرگتر ها گفتند ازدواج جگر شیر می خواهد و مغز خر...!
شاید هم اشتیاقی ست جهت مشهور شدن در جامعه،یک ضلع از مثلث پول،مقام،شهرت
یارو تو زندانه محکوم به قتله واسه خودش زن پیدا میکنه تلفنی هم روزی چند ساعت حرف میزنه بعد ما صحیح و سالم تو خیابون راه میریم خر هم تحویلمون نمیگیره ‌. دختره هم همچین میگه ۲۰۰ میلیون جور کردنش سخته انگار واسه کسی ک پدرش پیمان کاره چقدر سخته . دختر خوب پدر شما تو دوران فراوانی زندگیشو بسته مطمنن نمیخاد شما بدبخت شی و ۲۰۰ میلیون رو مثل آب خوردن بهت میده
من عاقبت این کار را تاریک می بینم
از فردا دم در زندانها پر میشه از دختران مجرد!!!
کار این خانم حقیقتا نهایت حماقته با یک بار دیدن و چند گفت و گوی تلفنی عشق در یک نگاه رخ داد.. شک نکنید عاقبتش به شره.
سلام. به نظرمن کمک کنید آزاد بشه. قتل غیر عمد بوده. شماره حساب بدید.
خدا عقل بده به دخترها!
البته بعیده، این آدم زرنگ تر از این حرف هاست و از روی بی عقلی این کار رو انجام نداده.
صد در صد این دو نفر از این کارشون هدفی داشتن مثلا جمع کردن پول دیه و رضایت گرفتن تازه اگه بد بین نباشیم و نگیم معامله ای در کار بوده!
روانی خدا شفات بده حتما به روانپزشک هم مراجعه کن
خدا شفات بده
اینجا ایران است.
هیچ کس مثل آدمیزاد زندگی نمی کند!
فکر کنم پرستو خانم مطلقه هستن که اجازه پدر لازم نداره گرنه در اسلام دختر بدون اجازه پدر عقدش باطل است
مرحبا به اين غيرت بله در زندان هم زندگي جريان دارد بيايم امشب دم افطار براي تمام افرادي كه به هر دليلي پشت مبله هاي زندان منتظر رضايتي هستند تا به اغوش گرم خانواده برگردند دعا كنيم
مسيول عزيزي كه مطالب رو منتشر ميكني سلام
ما در كشوري زندگي ميكنيم كه مردم عاطفي داريم ، چند شب قبل ماه عسل پسر هكري رو نشون داد كه در واقع دزدي كرده ، فرق نميكنه از كي ، كارش زشت بوده ، ولي همون شخص الان شده محبوب مردم و اكثرا تمايل دارن كه بخشيده بشه، لذا شما با نوع بيان و نوشتن اين وقايع بايد بدونيد احتمال اينكه نميگم روي خيلي ها ، حتي اگه نوع بيان شما روي دو نفر هم تاثير بزاره و در اين جامعه كه ازدواج روز به روز داره كمتر ميشه ، حتي دو نفر هم جو گير بسن و برن همچين حركتي انجام بدن مطمين باشيد گناهش شامل حال همه افرادي كه باعث شدن اين مطلب بياد اينجا ، خواهد شد ، برام مهم نيست حرف منو منتشر كني يا نه، ولي اگر شد به تعداد مثبت و منفي ها نگاه كن ، آقاي عزيز ، مد نكن اين كار رو ، همه مردم يه جور فكر نميكنن، من كه ٤٣ سالمه ميشينم عاقلانه فكر ميكنم ، يه دختر بيست ساله كه آماده مستعل شدنه شايد نتونه حرف عقل رو گوش كنه ، كافيه فيلم عشق معلم به زنداني در ماه عسل و نوشته هاي شما رو بخونه ، زماني به خودش مياد كه اسمش رفته توي شناسنامه يه قاتل ، نكن اينكار رو عزيز
مشکووووووکه
پسر قاتل،خواهره و شوهر خواهره پول میخوان از برادری ک نداره،....داستان جالبیه،خدا خودت کمک کن
می گم یعنی اینقدر قحطیه؟
اصلااین قسمت داستان رو خوندید که اول خواهر زادش با چاقو بهش زده بعد اون چاقو و برداشته و بهش زده که به نظر بیشتر دفاع از خود میاد در ضمن خواهر ایشون و شوهر خواهرشون اگر واقعا به خاطر فرزندشون نمی گذرند باید تقاضای قصاص کنن نه اینکه 8 سال تقاضای 500 میلیون پول داشته باشند بیشتر به نظر میاد بوی پول به دماغشون خورده
صرفا ناشی از کمبود شخصیت و اعتماد بنفس است.با این کار دنبال تعریف و تمجید دیگران و جلب محبت و دلسوزی آنهاست تا از درون به آرامش موقت و کذایی برسد.
حتی اگر زندان هم اجازه ملاقات حضوری دهد خودم نمی خواهم !این خانوم محترم فقط برای معروف شدن چنین کاری را انجام داده
اینگونه موارد را انتشار ندهید جوونا احساساتی هستن
خدا لعنت کنه کساییی که تفکر شوهر نیست رو به دروغ توی جامعه رواج دادن
از یه فوق لیسانس انتظار تعقل بیشتری میره
دروغ پردازي ناشيانه اي است . هر بار از اين خانم يك داستان جديد نقل قول مي شود
ای کاش این امکانات زندان رو به دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی اضافه کنند
همه را باور کردن خطرناک است
اما هیچکس را
باور نکردن
خطرناک تر است!
دختری که بخاطر یک قاتل دل پدر و مادرشو میرنجونه آخرش معلومه
عشق خیابانی دیده بودیم اما عشق زندانی قاتلی نه باید شک کرد عاقبت خوبی ندارد مگر که قبلا ....
این خانم حماقت محض می کنه اون خانم بسیار زیبا نوشته که نباید احساسات بدون تفکر را رسانه ها گسترش دهند همین نظرها رو ببینید متوجه می شوید چقدر کار اشتباهی بوده
برام عجیب-شما مردم عزیز تا کجا میخواید دیگران رو قضاوت کنید و پشتشون حرف بزنید-مگر نمیگید غیبت مصداق خوردن گوشت برادر مرده هست.برید به زندگیتون برسید-هر موقع خواستن اعدام کنن بچه بغل با یه بسته تخمه بیایید تماشا-چی کار دارید بد و خوب مردم رو تفسیر میکنید.
هر جوری شده می خواسته شوهر کنه ...!!! دیوانه ست
این خانم یه فرشتس در مقابل دختر هایی هستن که سر هیچ و پوچ مهریه رو میذارن اجرا و پسر رو بدبخت میکنن این میخواد از جیبشم پول بده طرف رو ازاد کنه و با وجود سو سابقه باهاش ازدواج کنه واقعا عجب خانم فداکاریه
اين كار با هرچي جور دربياد , با عقل و منطق جور درنمياد
انشاالله خوشبخت شن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی