بازدید 2375

آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیونی ازدواج و تهیه جهیزیه در شعب بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 18 June 2016
مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار افزود: با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از ۳۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال به ازای هریک از زوجین از اول مردادماه سال جاری، بانک ملت پرداخت این وام رابیش از یک ماه زودتر از موعد تکلیف شده شروع کرد.

وی تاکید کرد: تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه به هریک از زوجین پرداخت می شود و نرخ کارمزد آن ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۴۸ ماهه خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که هریک از زوجین می توانند با معرفی یک ضامن به شعب بانک ملت، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه از محل منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز، به مزدوجین پرداخت می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با جذب هرچه بیشتر منابع قرض الحسنه، دست بانک ملت نیز برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به تعداد بیشتری از زوج های جوان بازتر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی