بازدید 5060
سوژه

پشت پرده جدایی حنیف و ماندن حاج محمدی!

سوتی حاج محمدی در بازی حساس مقابل تراکتور در آزادی موجب ثبت شکست و از دست رفتن شانس فتح جام و حتی سهمیه مستقیم آسیا شد.حتي در رنكينگ فني برنامه نود هم نمرات حاج‌محمدي بدتر از عمران‌زاده بود. اين مساله وقتي جالب مي‌شود كه به ياد بياوريم سال گذشته در چنين روزهايي شايعه شد حاج‌محمدي به ابتكار رحمتي به استقلال آمده
کد خبر: ۵۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 June 2016
ماندن حاج محمدی و جدایی عمران زاده باعث ایجاد علامت سوال در ذهن هواداران استقلال طی روزهای اخیر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عليرضا منصوريان 8بازيكن را در ليست مازاد استقلال قرار داد كه در اين بين نام حنيف عمران‌زاده هم ديده مي‌شد. مسلم است كه حنيف فصل خوبي را پشت سر نگذاشت، اما يكي مثل امين حاج‌محمدي اگر بدتر از او نبود، چندان هم بهتر عمل نكرد.
سوتی حاج محمدی در بازی حساس مقابل تراکتور در آزادی موجب ثبت شکست و از دست رفتن شانس فتح جام و حتی سهمیه مستقیم آسیا شد.

 حتي در رنكينگ فني برنامه نود هم نمرات حاج‌محمدي بدتر از عمران‌زاده بود كه همين موضوع باقي ماندن امين در جمع آبي‌ها را عجيب‌تر مي‌كند. اين مساله وقتي جالب مي‌شود كه به ياد بياوريم سال گذشته در چنين روزهايي شايعه شد حاج‌محمدي به ابتكار رحمتي به استقلال آمده تا جاي اميرحسين صادقي را بگيرد! 

امين آن روزها در اين مورد گفته بود: «مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است و خوشحالم که با او همبازی هستم. همه بازیکنان با هم رفیق هستند اما این دلیل نمی‌شود که کسی در آمدن نفر دیگر نقش داشته باشد. رحمتی به کار خودش در تیم می‌پردازد و هیچ دخالتی در نقل‌وانتقالات استقلال ندارد. از سویی مظلومی نیز با رزومه خوبی که دارد، مشخص است که تمام تصمیمات را خودش می‌گیرد و به کسی اجازه دخالت نمی‌دهد.»
 او در مورد جانشيني‌اش با اميرحسين هم گفته بود: «من جای کسی نیامدم و درباره صادقی هم همینطور است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان