بازدید 17213

پرده‌برداری نادر طالب‌زاده از یک ماجرا

طالب‌زاده گفت: تا مدت‌ها هم نمی‌دانستم ممکن است حال بد من ارتباطی به چمدانم داشته باشد. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.
کد خبر: ۵۹۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 12 June 2016
چندی پیش با خبر شدیم که حال عمومی نادر طالب‌زاده مساعد نیست و متاسفانه در بیمارستان بستری شده بود طی پی‌گیری‌هایی که برای با خبر شدن از شرایط جسمی وی انجام دادیم دریافتیم علاوه بر مشکل قلبی که طالب‌زاده را آزار می‌دهد از سرفه‌های شدید خونی نیز رنج می‌برد.

نادر طالب زاده در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط فعلی‌اش مصاحبه مختصری را انجام داد که از برخی مسائل در زمینه ترور بیولوژیک خودش برای اولین بار پرده برداشت. متن این مصاحبه که به اصرار خبرنگار صورت گرفت به شرح ذیل آمده است.

ابتدا کمی از حالتان بگویید در چه شرایطی هستید با سرفه‌هایی که بیش از یک سال است که همراه شما هستند چه می‌کنید.

طالب ‌زاده: دچار نارسایی قلبی‌ هستم که قبلا نیز گفته شده بود و متاسفانه در شرایط نامساعد هوا که گرد و خاک است این حال بدم تشدید می‌شود. انشاءالله اگر این موضوع رفع شود تنفس‌ما هم باز می‌شود. منزل هستم و بیمارستان دیگر اثری ندارد. باید در منزل و فضای در بسته باشم. چندی پیش در بیمارستان بستری بودم که حالم کمی متعادل شد تا این اواخر هفته گذشته که خاک از سمت کشور عراق به کشور ما آمد حال ما را هم خراب کرد.

به دلیل اخلاقی که از شما سراغ دارم مبنی بر اینکه علاقه ندارید برخی از ناراحتی‌های جسمی و بیماری که دارید رسانه‌ای شود و همواره امتناع کرده‌اید می‌خواهم خواهش کنم به سوالی که می‌پرسم پاسخ صریحی دهید.


طالب‌زاده: بله بفرمایید.

*ماجرای چمدان آلوده

شایعه‌ای یا نظری وجود دارد که طی سفری که نزدیک به یک سال و نیم پیش به یکی از کشور‌های عربی داشته‌اید چمدان شما را به موادی آلوده کرده‌اند و به نوعی قصد ترور بیولوژیکی شما را داشتند و از آن پس حال شما تغییر کرده و دچار سرفه‌های خونی شده‌اید.

طالب‌زاده: خلاصه‌اش این است. یک سال و نیم پیش به گروهی از لبنان برای راه پیمایی اربعین به عراق رفتم. که چمدان من را از هتلی که در نجف بودم از میان صد‌ها چمدان برداشتند و 5 الی 6 روز بعد در کربلا نصفه شب تحویلم دادند. لب تاپ من را خالی و بررسی های‌کامل را انجام داده بودند. از همان روز که چمدان‌ را تحویل گرفتم حالم بد شد اما متوجه این ماجرا نبودم.

*اطلاعات لب‌تاپم را کاملاً خالی کردند


خودتان متوجه بودید و دقت کرده بودید که از آن رو به بعد حالتان بد شده است؟


طالب‌زاده: نه اصلا. لب تاب من همه اطلاعاتش را خالی کرده بودند. ساعت 3:00 نصفه شب دو مامور از حراست یکی از حرم‌ها آمدند آن هم در خانه‌ای که مهمان بودم. آدرسی دادند که به فلان جا برو و چمدانت را تحویل بگیر. من هم اصلا فکر نمی‌کردم چمدانم چیزی شده باشد یا آن آلوده کرده باشند. لب تاپ خود را به بچه‌های سپاه دادم و گفتند که دیگر به آن دست نزن.

*آغاز سرفه‌های خونی با چمدان

داخل لب تاپ‌تان چه چیزی بود؟

طالب‌زاده: لیست مهمان‌های افق نو بود. کنفرانسی که یک سال و نیم پیش در تهران برگزار شد. کنفرانسی که انجمن «ADL» آمریکا با آن مخالفت می‌کرد که متخصصین و متفکرین‌شان به ایران نیایند و صحبت نکنند. درست بعد از آن بود که این اتفاقات افتاد اما فکر می‌کردم آنها محتویات لب تاپ را می‌خواهند و گمان نمی‌کردم با خودم کاری داشته باشند. از همان روز به بعد سرفه‌های خونی داشتم.

تصویر مربوط به گذشته است

این سرفه‌‌ها خونی شما هنوز ادامه دارد؟

طالب‌زاده: نه. خداروشکر تمام شده است. بعد که بررسی کردیم متوجه شدیم کسانی داخل هتل آمدند و این کار را انجام دادند.

*تروری که تایید شد


آزمایشی دادید که نتایج مطمئنی در جهت اثبات این موضوع ارائه شود؟


طالب‌زاده: عرض کنم با دکتر علی کرمی که متخصص بیو تروریست است، وقتی صحبت کردم من را به این مسائل آگاه کرد. که چه اتفاقی افتاده است.

یعنی دکتر کرمی این اتفاق و ترور بیولوژیک شخص شما را تایید کردند؟


طالب‌زاده:بله.

مشخص شد که چه چیزی بوده این که باعث شده حال شما بدین شکل شود؟


طالب‌زاده: نه متاسفانه چون در آن زمان چمدان را برای آزمایش ندادم و تا مدت‌ها هم نمی‌دانستم که ممکن است این حال بد من ارتباطی به چنین تروری داشته باشد. حالا نمی‌خواهم وارد جزییات شوم، اما باید این نکته را از جهت بگوییم، که برای دیگران نیز این اتفاق رخ ندهد و آگاهی لازم در میان آنها ایجاد شود.

* جلوگیری از ورود آب زمزم به انگلستان


به نظرم این موضوع باید جدی گرفته شود هر چند موجبات تمسخر برخی را فراهم کند، اما در این عرصه آنهم توسط قدرتهای بزرگ چنین اقداماتی اصلاً دور از ذهن نیست.

طالب‌زاده: درست است. مثلاً در برنامه «راز» که در تلویزیون داشتم مسئله حج خونین و نیترات بالای آب زمزم که همه حجاج ما مریض می‌شدند و با هیچ دارویی هم خوب نمی‌شدند این موضوعات را مورد بررسی قرار دادیم. مستندی که توسط BBC ساخته شد نشان دادند آب زمزمی که توسط حجاج پاکستانی که می‌خواستند این آب را به لندن بیاورند و به دلیل نیترات بالا و سمی بودنش از ورود آن جلوگیری می‌کردند. قبل از حج خونین هیچ کس سرما نمی‌خورد اما بعد از آن یک نوع بی‌میلی برای حرکت در آنها ایجاد شده بود که دکتر کرمی آن را به خوبی توضیح می‌دهد.

*اگر آگاه بودم لباس‌های چمدانم را نمی‌پوشیدم

این اتفاق هم که برای من افتاد یک نوع نارسایی است اگر آگاه بودم لباس‌های داخل چمدان را نمی‌پوشیدم و یا از چمدان استفاده نمی‌کردم. ما باید از اینجا به بعد حواس‌مان جمع باشد. یک فرد آمریکایی به نام «مایکل کاینز پایپر» به ایران آمد و کتاب مهمی نوشته بود و خود یکی از انکار کنندگان هولوکاست نیز بود. زمانی که برگشت به آمریکا دیگر نمی‌توانست راه برود، اما من با وی مصاحبه کرده بودم و چندین کیلومتر با هم راه می‌رفتیم اما به من می‌گفت صد متر هم نمی‌توانم راه بروم بعد از 1 الی 2 سال هم در اتاقش پیدایش کردند که فوت شده است. این وضع و شرایط که می‌بینیم معمولی نیست خودمان پی‌گیری نمی‌کنیم و بد موضوع از دست‌مان خارج می‌شود.

*بارها گفتند و انکار می‌کردم


امیدواریم به واسطه این مصاحبه کمی مسئولین و مدیران مربوطه این بحث را جدی بگیرند آن را برای اطلاع رسانی عمومی‌تر کنند و حتی رسانه‌ ملی نیز به این موضوع بپردازند مستندات بیشتری ارائه شود.


طالب‌زاده: درست، منظور من هم همین است. قبل از تحویل گرفتن چمدان من به راحتی چندین کیلومتر مثلاً 20 الی 25 کیلومتر راه می‌رفتم اما بعد از این که چمدانم را تحویل گرفتم از پله‌ها هم به سختی بالا می‌آمدم. اگر آگاهی داشتم هیچ وقت آن لباس آلوده را نمی‌پوشیدم. اصلاً فکر نمی‌کردم. از آن روز یک کیلومتر هم راه نمی‌توانم روم. بار ها به من گفتند بعد از آن و تا مدتی من انکار می‌کردم و می گفتم نه فقط لب تاپم را خالی کردند.

این مصاحبه به اتمام رسید، اما امیدواریم آغازی برای جدی گرفتن مسائلی از این دست توسط مسئولین مربوطه باشد. نادر طالب زاده فرد آگاهی که بارها در برنامه‌های آشکارسازی چهره کشور‌های استعمار گر تلاش داشته است و از جمله افراد برجسته و شناخته شده و باسواد در این زمینه است در این مصاحبه به دور از هیچ غلو و بزرگ‌نمایی با سرفه‌های ممتد و بی‌رمقی تمام و با نیت، برای آگاهی و اطلاع رسانی مصاحبه را به اتمام رساند. امیدواریم این فعال فرهنگی هرچه سریعتر به شرایط خوب جسمی خود برسد. انشا...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۰
آدم های متوهم؛ همه احمدی نژادی ها همین جوری هستند. آخه تو کی هستی که کسی بخواد ترورت کنه؟!!!
انشاله خوب بشن
خوب داستان سرایی می کنید ها...
شاید جسم فیزیکی اندیشمندان را از بین ببرند اما تفکر آنها را نخواهند توانست نابود کنند.
برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.
قبلا هم یک بابایی همش توهم داشت که میخوان ترورش کنن
مثلا ترور با اشعه ایکس یا بمباران جنگنده های آمریکایی!!!!
خدا حفظش کنه
اخه کسی را بخوان ترور بیولوژیک کنند اینقدر تابلو کار نمی کنند
یاد احمدی نژاد افتادم که می گفت میخواستن منو ترور کنن
سلام ایکاش منم یک کاره ای بودم تمام دندانهای من یک دفعه ریخته رفتم میگم اثر گاز خردل میگن اومدی درصد بگیری
؟؟؟؟؟
توهم زده
توهم با ادما چه نمى كنه، اينا فكر كردن كين
چی ميگه؟
توهم زدی داداش
ممنون تابناک گرامی
لطفا با دکتر کرمی هم مصاحبه کنید
چقدر وحشتناک!......واقعا انسانها برای حذف اندیشه مخالف، هر کاری رو مجاز میدونن......دنیای عجیب و غیر قابل تحملی شده......داعش، ترور، زندان ، .....جالبه عمدتا هم تو منطقه ما !....
جریان شبیه هاله نور احمدی نژاده.
نهتعاعه
انشااله خوب بشه.ولی مریضی اش را وراه رفتنش را گردن دیگران میاندازه .باین میگن توهم توطئه.
من 7سال خام گیاه خوار هستم تمام بیماری ها وناراحتی هایم ازبین رفت
تاباک لب تاب چیه؟ با لپ تاپ فرق داره یا دانشمندان ایرانی هسته ای اختراعش کردن
تاباک لب تاب چیه؟ با لپ تاپ فرق داره یا دانشمندان ایرانی هسته ای اختراعش کردن
احتمالا خودش این خبر رو اولین بار تو روزنامه کیهان خونده!
از ایشان بعید بود که احتمال این کار را نمیدادن دشمن از هر روشی برای حذف افراد نخبه و اگاه که سعی در روشن کردن اذهان مردم را دارند استفاده میکند و این تنها به ترور مسلحانه محدود نمیگردد مثل اتفاقی که برای یاسر عرفات افتاد
اگر اینطور مورد ترور بیولوژیکی قرار گرفتند اطرافیان ایشان هم میبایست حالشون بد میشد!!!!!
دكتركاظمي اشتياني رييس فقيد رويان هم مشكوك به ترور است
آیا درست است که ایشان فرزند سرهنگ اردوبادی هستند که در زمان انقلاب از کشور خارج شد؟
زمانی که برادر ایشان که تحقیقاتی انقلابی در طب کوانتوم داشتند به ناگهان از دنیا پر کشیدند همین آقای نادر طالب زاده نقش ترور را در شهادت برادرش انکار میکردند و میگفتند ایشان از بیماری سرطان فوت شده است و طرح این موضوع زا شایعه سازی میدانستند. امیدوارم با پیگیری و تحقیق در مورد آن دانشمند مرحوم ، هم راز شهادت ایشان فاش شود هم راهی که ایشان شروع کرد و بسیار مهم و استراتژیک و بینهایت دنیای طب نظامی را متحول مینماید بی رهرو نماند. انشاالله.
عجب!!!
لعنت بر سیا و موساد و انتلیجنت سرویس
باسلام. اگر چنانچه این موضوع صحت داشته باشد پس تکلیف این همه زائری که ساک و چمدان های خود را یک روز زودتر از خروجشان از عراق تحویل پارکینگ اتوبوس های عراقی می دهند مشخص است. لطفا مسئولین محترم به این امر رسیدگی نمایند.
خواهشا به داد او برسید
متخصصین پزشکی و مسئولین وزارت اطلاعات کاری بکنند
دست روی دست نگذارید آن آقای سلحشور حالا ایشان مگر اینجا ایران نیست و اینها ایرانی نیستند پس اختیارات ما کجا رفت پس حفاظت از این اشخاص کجا رفت پدافند غیر عامل چه می کند چرا پیشتر تذکر و یادآوری نمی دهند
اول از همه استیکر تعجب شدید!! بعد هم تابی جان ممنون از اگاهی رسانی پس آب زمزم آلوده هست و سمی اینقدر میگن خاصیت داره و شفا بخشه و فلان
عجب متخصص بیوتروریستی! که چیزی نمیداند
خداوند انشا الله شفای عاجل دهد.
اخه برای چی بیابد ترورت کن مگه چی کاره بودی که خواستند بکشنت. یا اونی که میگی و نشون میدی نیستی که خواستن ترورت کنن یا اینکه توهم زدی.
خیلی با حالی ، خیلللللللللللللللللللللللللی .
یک سال و نیم پیش به گروهی از لبنان برای راه پیمایی اربعین به عراق رفتید؟ برای اربعین و راهپیمایی لب تاپ که به قول خودتان حاوی مطالب و مدارک است چرا باید حمل گردد؟ و اینکه راه عراق از لبنان می گذرد؟ باید بین ماموریت و سفر مذهبی تقسیم بندی گردد و اگر شما به حداقل مسائل امنیتی که یک شخص معمولی در سفر انجام می دهد اقدام می کردید امروز شاهد ادعای عجیب شما نبودیم؟
اين بابا قاطي داره. جدي نگيريد
انشائ الله خادم ولایت شفایابید.
اگرازروش درمان سرفه خونی مطلع شدیددرصورت امکان مرامطلع نمایید.باتشکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار