بازدید 10040

دستگیری 21 نفر در پارتی شبانه در کرمان

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 21 نفر دریک پارتی مختلط شبانه در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی جامعه خبرداد.
کد خبر: ۵۹۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 11 June 2016
دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 21 نفر دریک پارتی مختلط شبانه در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی جامعه خبرداد.

به گزارش میزان وی گفت: با توجه به لزوم اجرای قوانین شرعی در جامعه و مقابله فوری با هنجارشکنان و مخلین به نظم و امنیت عمومی جامعه و جلوگیری ازبزه روزخواری درملا عام همزمان با ماه مبارک رمضان اکیپ های ویژه قضات دادسرا عمومی وانقلاب کرمان و ماموران ویژه انتظامی تعیین و با حضور در اماکن و خیابان ها، گزارش ها و امور را رصد کرده اند. دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه افزود: درگزارش های رسیده از سوی اکیپ ویژه 73 دستگاه خودرو به دلیل اخلال در نظم و ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای نوامیس توقیف و به پارکینگ انتقال یافت. سالاری اضافه کرد: چهارمتهم زن به دلیل کشف حجاب علنی و متجاهرانه و اخلال در نظم به حکم قضات ویژه درمحل وقوع بزه دستگیر شدند.

این مقام قضایی همچنین از دستگیری 21 زن و مرد در یک پارتی مختلط خبر داد و گفت: این طرح ویژه درراستای ارتقای امنیت عمومی جامعه درکرمان به صورت مستمر اجرا می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۰
ملت رو چقدر می خواهید تحقیر کنید ؟!
وقتي کنسرت ملي و عادي را نگذارند اجرا شود اينگونه بازخورد در جامعه ايجاد مي کند
ايكاش اينهمه كه براي امنيت عمومي به حريم خصوصي افراد ورود ميكردنند، به دزدي و ارتشاء و رانتخواري توجه ميكردنند، شرايطمان بهتر از اين بود كه بخاطر فقر ، انسانيت و فرهنگ و حرمتها سقوط كرده.....
خوب نظرو دریافت کردی چاپش کن دیگه
ای باباااااا
هنوز که نظره نیومدههه
دقیقا چیکار دارید میکنید؟
چند بار می گید که دستگیرشون کردید؟ شلاق زدید یا نه برای ما مهم است.
مگر پارتی شبانه که در محل خصوصی برگزار می شود به امنیت عمومی ربط دارد؟!
چه دستاورد مهمی واقعا که
وای وای وای وای عجب معضلی حل شد !
باید مواظب بود اگه پارتی ندارید پارتی نگیرید و به جای پارتی مهمانی بگیرید
داشتم این خبر رو می خوندم که در بخش خبری شبکه 3 ساعت 10:30 گفت تهران سالی 36 سانتیمتر فرونشست می کند . بی اختیار به این فکر افتادم که مسئولین ما تا کی خواب خواهند بود ؟ چرا در ایران فقط آن دسته از قوانین که بود و نبودشان در وضعیت کشور هیچ تاثیری ندارد اجرا می شوند ؟ فکر می کنید این که یک مهمانی مختلط برگزار می شود یا نه برای چند درصد مردم اهمیت دارد ؟
خوشبختانه بدینوسیله امنیت مردم حفظ میشود
احسنت
پلیس...
چیکار مردم دارید دلشون میخاد با هم باشن هر کس تو گور خودش میخابه
خجالت بکشید و دست از این مسخره بازیها بردارید و به کارهای مهمتر و اساسی تر جامعه بپردازید. تمام مشکل جامعه ما اینهاست.؟ اگر کسی توی خانه اش جشن بگیره به کجای امنیت عمومی جامعه ضرر و زیان وارد میکنه؟
افرین مشکل مملکت فقط همین بود که حل شد مرسی خته نباشین .همه چی عالی است.
خجالت هم خوب چیزیه !!
نظر منو چرا نزاشتین؟!
حرف حق تلخه نه؟
اساسا چیزی به نام حریم خصوصی معنی دارد یا خیر؟‌مگر در وسط خیابان بودند؟ چرا هنوز هم مثل اول انقلاب رفتارهای فراقانونی دارند؟
خونه یا باغ و ویلا حریم خصوصی محسوب میشه و واقعا جای تاسف داره که ورود میکنن به محفل خصوصی مردم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس