بازدید 3132
۱

نمي‌خواستم ديوانه خطاب شوم

کد خبر: ۵۹۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 09 June 2016
مرد ميانسالي كه به اتهام قتل خواهر و مجروح كردن مادر سالخورده‌اش در بازداشت به سر مي‌برد، به جرمش اقرار كرد.

به گزارش جوان، شامگاه دوشنبه، دهم خردادماه بود كه قاضي احمدبيگي بازپرس ويژه قتل تهران از حادثه خونين در خانه‌اي سه طبقه حوالي خيابان آيت با خبر و در محل حاضر شد. خيلي زود مشخص شد كه مرد 55 ساله بعد از قتل خواهر 56 ساله و زخمي كردن مادر سالخورده‌اش از محل گريخته است. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد كه متهم از بيماري رواني رنج مي‌برد. مأموران پليس در تحقيقات بعدي موفق به بازداشت متهم شدند. او روز گذشته مقابل قاضي احمدبيگي مورد تحقيق قرار گرفت و به قتل اقرار كرد.

 متهم گفت: بازنشسته يك شركت شيرآلات هستم و تا اول دبيرستان درس خوانده‌ام. سال 62 ازدواج كردم و سال 81 در حالي كه صاحب يك پسر بودم، همسرم به دليل بيماري‌هاي رواني كه داشتم از من طلاق گرفت. از آن زمان همراه مادرم زندگي مي‌كردم و به علت بيماري، روزانه چهار قرص مصرف مي‌كردم. روز حادثه قرص‌هايم را نخورده بودم و حال خوبي نداشتم. وقتي زنگ تلفن به صدا درآمد، مادرم گوشي را برداشت. از آنجا كه منتظر تماس فردي بودم از مادرم خواستم جواب ندهد، اما توجه نكرد و من را ديوانه خطاب كرد.

 من عصباني شدم و او را زدم. مادرم حالش بد شد و خواهرم را از ماجرا با خبر كرد. وقتي خواهرم از راه رسيد، عصباني شدم. با چاقويي كه از قبل براي خودكشي تهيه كرده بودم، خواهر و مادرم را هدف قرار دادم. بعد از حادثه به شهر‌ري رفتم و زيارت كردم. يك روز بعد از حادثه هم بازداشت شدم.

متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوب چرا با چاقو خودکشی نکردی؟؟؟ روانی. دیوانه. روانی زنجیری.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس