بازدید 4120

اعترافات تازه دانش‌آموز قاتل

کد خبر: ۵۹۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 09 June 2016
دانش‌آموز ۱۶ ساله که در جریان یک درگیری هم‌مدرسه‌ای خود را به قتل رسانده بود مدعی شد که قصد دفاع از خودش را داشته است.

به گزارش همشهری، عصر چهارم ارديبهشت امسال، در جريان درگيري بين 2پسر نوجوان در فاز اول انديشه، يكي از آنها با ضربه چاقو به قتل رسيد و عامل جنايت از محل حادثه گريخت. وقتي مأموران پليس راهي محل حادثه شدند، مشخص شد كه دعوا بين 2نوجوان هم‌مدرسه‌اي و در مقابل مدرسه‌شان رخ داده بود.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه قاتل و مقتول هر دو 16ساله بودند كه از روز قبل و در مدرسه بين‌شان اختلاف به‌وجود آمده و همين اختلاف و دعوا در نهايت باعث شده بود كه يكي از آنها با چاقو دست به قتل ديگري بزند. از همان زمان تحقيقات پليس براي دستگيري عامل جنايت شروع شد اما هيچ اثري از او نبود. بررسي‌ها حاكي از آن بود كه نوجوان قاتل به يكي از شهرهاي جنوبي كشور گريخته و در آنجا مخفي شده است.

در ادامه تحقيقات مخفيگاه پسر نوجوان در شهر انديمشك شناسايي شد و مأموران سرانجام توانستند با گذشت 34روز از جنايت، او را دستگير كنند. اين نوجوان 16ساله به اداره آگاهي غرب استان تهران منتقل شد و در بازجويي‌ها به قتل هم‌مدرسه‌اي 16ساله‌اش اعتراف كرد.

او در تازه‌ترين اعترافاتش گفت: يك روز قبل از حادثه، بر سر مسئله‌اي با يكي از دوستان مقتول دعوايم شد. او از من قوي‌تر بود و گفت كه «جرأت داري پايت را از مدرسه بيرون بگذار تا حالي‌ات كنم». من ترسيدم و وقتي زنگ آخر خورد، با عجله از مدرسه خارج شدم و به خانه رفتم. همه شب را در فكر دعوا با او بودم و چون مي‌ترسيدم يك چاقو از آشپزخانه برداشتم و با خودم بردم تا اگر اتفاقي افتاد از خودم دفاع كنم.

متهم ادامه داد: آن روز در مدرسه حتي به يكي از مسئولان هم گفتم كه با خودم چاقو آورده‌ام و ممكن است اتفاقي رخ دهد اما او توجهي نكرد. زنگ آخر كه زده شد از مدرسه خارج شديم. مقتول و دوستانش به طرفم آمدند.

 مقتول پسر آرام و درسخواني بود. كسي كه با او دعوا كرده بودم عقب‌تر بود و مقتول جلو آمد و من از روي ترس ضربه‌اي به او زدم و فرار كردم. حالا هم پشيمانم و ‌اي‌كاش آن روز با خودم چاقو نبرده بودم.با اعترافات قاتل نوجوان، براي او قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار