بازدید 2520
۳

حادثه آتشين براي يک دستگاه وانت در جاده آرادان

کد خبر: ۵۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 08 June 2016
معاون اجتماعي و فرهنگ ترافيک پليس راهور ناجا جزئيات سوختن 2 کودک در حادثه حريق يک دستگاه وانت آريسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان را تشريح کرد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ جهاني شامگاه دوشنبه افزود: حوالي ساعت يک بامداد دوشنبه در کيلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان يک دستگاه وانت آريسان مدل 94 چرخ عقب سمت راستش به دليل شکستگي پلوس در مي‌رود.

وي افزود: در پي اين حادثه بخش زيرين خودرو شامل فنر و کرپي با آسفالت برخورد مي‌کند و و پس از 40 متر کشيدگي بر روي آسفالت و ايجاد اصطکاک و جرقه‌هاي متعدد سرانجام باک خودرو دچار حريق شده و در مدت کوتاهي منفجر مي‌شود و خودرو در آتش به طور کامل مي‌سوزد.

معاون اجتماعي و فرهنگ ترافيک پليس راهور ناجا با اشاره به اين که وانت مذکور پس از توليد توسط خريدار مسقف شده بود، افزود: اين حادثه در حالي رخ مي‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر 5 ساله و دختر 3 ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.

وي تصريح کرد: متاسفانه شدت حريق اين حادثه به حدي بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمي‌شوند و هر دو آنها در داخل کابين وانت زنده مي‌سوزند.

معاون اجتماعي و فرهنگ ترافيک پليس راهور ناجا با اشاره به اين که تيمي از کارشناسان پليس‌راه سمنان در حال بررسي علت وقوع اين حادثه هستند خاطرنشان کرد: بزودي با نهايي شدن گزارش کارشناسان پليس‌راه استان مراتب جهت طي مراحل قانوني به مراجع انتظامي و قضايي اعلام مي‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
يك مدعي العموم نيست كه از خودروسازان و دولت و وزارت مربوطه به جرم قتل غير عمد كه چند دهه است شامل حال مردم شده ، از اينان در مجامع و مراجع قضايي و قانوني كه اونا هم انشاالله هيچ گونه وابستگي به بدنه اين حوزه نداشته باشد ، شكايت بكند ؟ تا كي بايد جان و مال مردم در دست مافياي اين صنعت باشد ؟
توليد ملي ، افتــــــــخار ملي !!!!!!!!!!!
ایران خودرو رو به آتیش بکشید!
این چه آشغالی هست که هنوز سالش نشده فاجعه درست کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تمام کسانی که از لگن فروشان وطنی حمایت می کنن توی این ماجرا مقصرن و در پیشگاه خدا باید جواب پس بدن!

بیچاره مادر اون دو بچه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها