بازدید 2802
۱

مرگ 2 کودک در میان شعله‌های آتش

کد خبر: ۵۹۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 08 June 2016
دو کودک در حادثه حریق یک وانت در استان سمنان جان‌شان را از دست دادند.

به گزارش فرهیختگان، حادثه زمانی رخ داد که حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان چرخ عقب سمت راست یک وانت آریسان مدل 94 به دلیل شکستگی پلوس در رفت.

در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد کرد و پس از 40 متر کشیدگی روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد، سرانجام باک خودرو دچار حریق و در مدت کوتاهی منفجر شد و خودرو به‌طور کامل در آتش سوخت.

جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این حادثه با اشاره به اینکه وانت پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، گفت: «حادثه در حالی رخ داد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر پنج ساله و دختر سه ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.»
شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندان‌شان نشدند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده سوختند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند، گفت: «به‌زودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان، مراتب برای طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این هم تعریف کالای ایرانی خودروی ایرانی و نوعی مرگ ایرانی برای مردم ایران زمین. تبریک به خودروسازان ایرانی با صنعت رو به رشد کشتار مردم ایران زمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی