بازدید 2862
۱

17 سال زندان به خاطر قتل شبه عمد!

کد خبر: ۵۹۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 07 June 2016
مردي كه 17 سال قبل در درگيري مرتكب قتل شبه عمد شده بود، با پرداخت ديه از سوي ستاد ديه آزاد مي‌شود.

به گزارش جوان، روز پنجم مهرماه سال 1378 مأموران كلانتري 149 امامزاده حسن از مرگ مشكوك مردي در حوالي امامزاده حسن با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد مرد 60 ساله‌اي به نام جعفر كه سر و صورتش خوني بود، روبه‌رو شدند.

 بررسي‌ها نشان داد، مرد فوت شده لحظاتي قبل پس از درگيري با مرد 30 ساله‌اي به نام يونس داخل پاساژ 110 با سر و صورتي خوني براي درخواست كمك به مأموران بسيج مراجعه و ناگهان همانجا فوت مي‌كند. يكي از نيروهاي بسيج پايگاه محل گفت: مرد فوت شده گفت يونس مزاحم مردم شده و من هم به او تذكر دادم كه مرا به شدت كتك زد.

پس از اين، مأموران پليس يونس را بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها گفت: ساعت 16 بعد از ظهر بود كه براي خوردن چاي به قهوه‌خانه داخل پاساژ رفتم. آنجا بودم كه ديدم دختر چهار ساله‌اي كنار فيل اسباب‌بازي ايستاده است. به دختر بچه گفتم كه دوست داري سوار فيل شوي و او هم با سر اشاره كرده، بله. سپس از قهوه‌چي يك سكه 25 توماني گرفتم و داخل قلك فيل انداختم و قصد داشتم دختر چهار ساله را سوار فيل كنم كه جعفر به سراغم آمد و گفت چرا مزاحم اين دختر بچه شده‌ام. او هيكل درشتي داشت و مرا به ديوار چسباند كه من در دفاع از خودم با سر ضربه‌اي به پيشاني‌اش زدم.  همزمان با ادامه تحقيقات، پزشكي قانوني علت اصلي مرگ جعفر را استرس و هيجان ناشي از درگيري به خاطر بيماري قلبي پيشرفته وي اعلام كرد.

 پس از اين، متهم در شعبه 1601 دادگاه عمومي تهران محاكمه و به جرم قتل شبه‌عمد به ديه كامل يك مرد محكوم شد. رأي دادگاه پس از تأييد در شعبه 39 ديوان براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي فرستاده شد.

 در حالي كه متهم به دليل نداشتن ديه همچنان در زندان به سر مي‌برد، صبح ديروز اولياي دم با حضور در شعبه اجراي احكام اعلام كردند قصد دارند مقدار زيادي از ديه را ببخشند. در ادامه اولياي دم با گرفتن 80 ميليون تومان ديه رضايت دادند.

 بدين ترتيب متهمي كه 17 سال قبل در درگيري مرتكب قتل شبه‌عمد شده بود، با گرفتن رضايت اولياي دم به زودي از زندان آزاد مي‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
17 سال !!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی