بازدید 2782

واژگوني قايق و غرق شدن دختر 15 ساله در بوکان

کد خبر: ۵۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 07 June 2016
واژگوني قايق جان دختر 15 ساله بوکاني را گرفت .

به گزارش مردم سالاری، مسئول کانون امداد و نجات ساتيار بوکان گفت: جسد دختر غرق‌شده در رودخانه زرينه رود توسط تيم غواصان اين کانوان از آب بيرون کشيده شد و در اختيار خانواده‌اش قرار گرفت.

سيد حسن حسيني افزود: دختر 15 ساله بوکاني اهل روستاي ساريقاميش فيض الله بگي که همراه پدر و برادرش در حال قايق سواري در رودخانه زرينه رود بود به علت واژگوني قايق جان خود را از دست داد.

وي اظهار کرد: بعد از اعلام اين خبر تيمي از غواصان کانون امداد و نجات بوکان متشکل از 5 نفر به محل حادثه اعزام شدند و با چندين ساعت جست‌و‌جو توانستند جسد دختر غرق‌شده را کشف کرد ه و در اختيار خانواده اش قرار دهند.

وي ادامه داد: اين دختر جوان به همراه پدر و برادر خود در نزديکي روستا و داخل رودخانه زرينه رود در حال قايق سواري بودند که به علت واژگوني قايق هر سه نفر به داخل آب سقوط مي‌کنند.

مسول کانون امداد و نجات بوکان تصريح کرد: در اين حادثه پدر خانواده و پسرش نجات پيدا کردند ولي متاسفانه دختر 15 ساله جان خود را از دست داد.

روستاي ساريقاميش از توابع مرکزي بوکان در 35 کيلومتري شرق اين شهر قرار دارد و رودخانه زرينه رود از کنار اين روستا عبور مي‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار