بازدید 3062

انفجار شدید در خیابان ولیعصر

کد خبر: ۵۹۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 06 June 2016
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد انفجار شدید در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی، درباره جزئیات این انفجار مهیب و عملیات آواربرداری گفت: ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه عصر امروز وقوع یک مورد انفجار شدید به دلیل نامعلوم در یک ساختمان دوطبقه در محدوده خیابان ولی عصر، تقاطع مختاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه دستگاههای تنفسی، لودر و تجهیزات ایمنی در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به شدت انفجار گفت: با حضور ماموران، در محله حادثه مشخص شد یک ساختمان دو طبقه که اهالی محل در آن با کاربری حسینیه استفاده می کردند به دلیل نامعلومی انفجار رخ داده که با توجه به شدت انفجار کل ساختمان تخریب شده و تا شعاع چندین متر تمام شیشه های ساختمان های مجاور دچار شکستگی شده است.

ملکی گفت: علاوه بر تخریب صد درصدی ساختمان، ۴ دستگاه خودرو سواری که در حاشیه محل وقوع انفجار پارک شده بودند نیز دچار حادثه شدند که از آن جمله یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ تخریب شده بود که امدادگران در همان دقایق اولیه موفق شدند راننده ۲۴ ساله این خودرو سواری را که به شدت مجروح شده و در میان آهن پاره ها گرفتار شده بود نجات داده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: شدت وقوع حادثه به قدری بود که چندین دستگاه خودرو سواری دیگر نیز دچار حادثه و تخریب شده بودند.

وی با علام اینکه با حضور عوامل شهرداری، آواربرداری همچنان ادامه دارد افزود: احتمال می رود در داخل ساختمان فرد یا افرادی حضور داشته باشند از این رو عملیات آواربرداری و امدادرسانی به مصدومان حادثه همچنان ادامه دارد.

ملکی با اعلام اینکه علاوه بر نجاتگران آتش نشانی، عوامل شهرداری نیز با تمام تجهیزات در محله حادثه حضور دارند، تصریح کرد: برابر کارشناسی های انجام شده انفجار به دلیل نشت گاز رخ داه است اما اعلام اینکه نشست گاز در کدام طبقه و چه علت رخ داده احتیاج به بررسی های کارشناسانه تر دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: عملیات در حال حاضر با حضور امدادگران اورژانس و آتش نشانی عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر