بازدید 2015

دفاع مدیرعامل سابق بارسا از مسی

کد خبر: ۵۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 05 June 2016
خوان لاپورتا ابراز نگرانی کرد که ماجرای دادگاهی شدن لیونل مسی به خاطر تخلف مالیاتی‌اش برنامه‌ای برای جدا کردن این مهاجم آرژانتینی از جمع آبی‌و‌اناری‌ پوشان کاتالونیا باشد.
به گزارش تابناک ورزشی، مسی و پدرش خورخه متهم هستند که در فاصله سال‌های 2007 تا 2009 از پرداخت 4.1 میلیون یورو مالیات درآمدهای‌شان خودداری کرده‌اند. مسی دو سال پیش این رقم را به حساب اداره مالیات اسپانیا واریز کرد، اما همچنان از اتهام تخلف مالیاتی تبرئه نشده است. او هفته گذشته در دادگاه عالی شهر بارسلونا حضور پیدا کرد تا از خود در مقابل اتهامات وارد در زمینه تخلف مالیاتی‌اش دفاع کند و توضیحات لازم را بدهد.
لاپورتا با انتشاری پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: برای من این‌طور به نظر می‌رسد که این بخشی از استراتژی سیاسی، قضایی، ورزشی و رسانه‌ای است که وکیل دولت هم جلادش است تا زمینه را برای جدایی مسی از بارسلونا فراهم کنند. بابت خشمی که به سمت مسی و خانواده‌اش روانه شده، غمگین و نگرانم.
او در ادامه نوشت: احساس می‌کنم که باشگاه بارسلونا فاقد موقعیتی یکدل‌تر و قوی‌تر در امر دفاع از بازیکن‌مان، لیونل مسی، بهترین فوتبالیست جهان است.
لاپورتا که بین سال‌های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشته، تابستان گذشته رقابت در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا را به خوسپ ماریا بارتومئو واگذار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی