بازدید 9274
۵

مجری الجزیره برای داعش آرزوی موفقیت کرد!

حمایت علنی و ستایش های یکی از مجریان و مسئولان شبکۀ الجزیره از داعش، بار دیگر، نشان داد که چگونه این شبکۀ متعلق به دولت قطر به بوق تبلیغاتی داعش تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۹۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 05 June 2016
حمایت علنی و ستایش های یکی از مجریان و مسئولان شبکۀ الجزیره از داعش، بار دیگر، نشان داد که چگونه این شبکۀ متعلق به دولت قطر به بوق تبلیغاتی داعش تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، "احمد منصور"، مجری شبکه الجزیره، در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: «نبرد فلوجه یک دروغ است. این نبرد علیه شهر قهرمان‌ فلوجه و مردم پایدار آنست که در سال 2004، در دو نبرد، عظمت آمریکا را در هم شکستند».

منصور، در ادامۀ پیام خود، برای داعش در فلوجه آرزوی موفقیت کرده و گفته است: «به خواست خدا این بار نیز فلوجه نیروهای مورد حمایت ایران را شکست خواهد داد».

احمد منصور در حالی عناصر داعش در فلوجه را "مردم قهرمان فلوجه" می نامد و از مقاومت سال 2004 آنان در برابر آمریکا تمجید می کند، که در آن سال هم عناصر القاعده و سلفیان افراط گرا در فلوجه با نیروهای آمریکایی می جنگیدند نه مردم عادی شهر.

احمد منصور مجری مشهور شبکه الجزیره، یکی از گردانندگان اصلی این شبکه و از طرفداران سرسخت اخوان المسلیمن و جریانات افراط گرای مسلح است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
ای ملعون
آرزوی مجری الجزیره مانند ویار زنان داعش است هر دو ولد ناپاک آرزو میکنند
اینکه احمد منصور نیروهای تکفیری را برابر با مردم فلوجه می داند البته چرت می گوید و اینکه شما هم حساب مردم شهر را بکلی از تکفیری ها، بعثی ها و داعشی ها جدا می کنید چرت می گویید فلوجه یکی از کانون های اصلی سنی های عراق و در چند سال اخیر داعش و تکفیری ها بوده و این گروه ها طرفداران زیادی در بین مردم شهر دارند.
نبرد فاوجه نبرد ارتش عراق با داعش نیست تسویه حساب حشد الشعبی با مسلمانان سنی این شهر است
غلط زیادی کرده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل