بازدید 8410
آخرین وضعیت عملیات آزادسازی فلوجه؛

فرار ده‌ها داعشی به داخل فلوجه با پیشروی ارتش عراق

یک منبع در استان الانبار عراق امروز پنجشنبه از فرار ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از روستاهای زوبع به داخل شهر فلوجه در سایه پیشروی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 03 June 2016
یک منبع در استان الانبار عراق امروز پنجشنبه از فرار ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از روستاهای زوبع به داخل شهر فلوجه در سایه پیشروی ارتش خبر داد.

به گزارش «تابناک»، یک منبع در استان الانبار عراق روز پنجشنبه از فرار ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از روستاهای زوبع به داخل شهر فلوجه در سایه پیشروی ارتش خبر داد.

این منبع در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی السومریه افزود: دهها نفر از عناصر داعش درسایه پیشروی نیروهای امنیتی برای آزادسازی روستاهای زوبع، از سمت این روستا به داخل شهر فلوجه فرار کردند.

وی تصریح کرد: روستاهای زوبع در جنوب شهر فلوجه واقع است. دهها خانواده عراقی نیز توانستند بعد از فرار عناصر داعش از روستاهای زوبع، از آنها خارج شوند.

این خانواده‌ها قصد رسیدن به ناحیه العامریه در 23کیلومتری جنوب فلوجه را دارند.

نیروهای امنیتی به عملیات نظامی برای آزادسازی شهر فلوجه از دست گروه تروریستی داعش ادامه می‌دهند و توانسته‌اند این شهر را از همه محورها تحت محاصره خود درآورند.

جانفشانی الحشد الشعبی برای نجات اهالی فلوجه

عدی الخدران از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) از زخمی شدن سه نفر از این نیروها در جریان نجات دادن یک خانواده عراقی در ناحیه الصقلاویه نزدیک شهر فلوجه خبر داد.

وی گفت: داعش این خانواده را در داخل یک خانه بمب‌گذاری شده قرار داده بود. عناصر داعش از خانواده‌های عراقی به‌عنوان سپر انسانی برای مانع ایجاد کردن در مسیر پیشروی الحشد الشعبی استفاده می‌کنند.

انهدام 12 مقر داعش در استان الانبار

فرمانده عملیات الانبار از کشته شدن 9 تروریست داعش و انهدام 12 مقر آنها در این استان خبر داد.

سرتیپ ستاد اسماعیل المحلاوی به السومریه نیوز گفت: نیروی هوایی عراق توانست هشت مقر را در شمال منطقه البو ذیاب در شمال شهر رمادی منهدم کند و همه عناصر آن را بکشد.

وی افزود: چهار مقر داعش نیز در منطقه البو هوی در جنوب فلوجه هدف حمله هوایی ارتش عراق قرار گرفت و 9 تروریست مستقر در آن کشته شدند.


تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر