بازدید 3737
۱

انهدام باند جعل دفترچه‌هاي تامين اجتماعي

کد خبر: ۵۹۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 02 June 2016
فرمانده انتظامي استان از انهدام باند جعل نسخه‌هاي دفترچه بيمه تامين اجتماعي که با جعل امضاي يک پزشک متخصص و نسخه‌هاي دارويي گرانقيمت و فروش آنها به برخي داروخانه‌هاي خاص اقدام به کلاهبرداري از سازمان تامين اجتماعي شهرستان کرج کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سردار «کامراني صالح» در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت يک فقره پرونده شکايت سازمان تامين اجتماعي شهرستان کرج، از کلانتري 15 رجايي شهر به پليس آگاهي استان البرز مبني بر جعلي بودن تعدادي از نسخه‌هاي دارويي ارجاع شده به اين اداره، بررسي و پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت.

وي گفت: در بررسي‌هاي تکميلي ماموران از جزئيات پرونده مشخص شد که مسئولان سازمان تامين اجتماعي شهرستان کرج متوجه شده اند که مدت چند ماهي است که يک سري نسخه‌هاي دارويي يکسان از سوي چند داروخانه خاص به سازمان تامين اجتماعي ارسال مي‌شود.

سردار کامراني صالح افزود: پس از بررسي دقيق توسط کارکنان آن سازمان و استعلام از پزشکي که مهر وي در نسخه‌ها درج شده بود محرزشد که نسخه‌ها جعلي است. وي تصريح کرد : در اين خصوص پرونده اي تشکيل و موضوع تحت پيگيري قرار گرفت، تا اينکه يک نفر خانم با يک برگ نسخه با همان امضاي پزشکي که در نسخه‌هاي جعلي ارسال شده به سازمان تامين اجتماعي درج شده بود به يکي از داروخانه‌هاي سطح شهر مراجعه مي‌کند که بلافاصله کارکنان داروخانه طي تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 موضوع را به ماموران اطلاع دادند.

سردار کامراني صالح گفت: با حضور ماموران، نامبرده به همراه همسرش که در بيرون از داروخانه منتظر وي بود دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

اين مقام مسئول بيان داشت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اطلاع از جعل نسخه‌ها شده و مدعي بودند که صرفاً چند برگ نسخه را از يکي از آشناهايشان دريافت کرده‌اند. وي گفت : متهمان در بازجويي‌هاي تکميلي ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند که تعداد 80 برگ نسخه دفترچه تامين اجتماعي به همراه مهر يکي از پزشکان متخصص را جعل و پس از درج مشخصات داروهاي گران قيمت در آن نسخه‌ها، با همدستي چهار نفر ديگر به داروخانه‌هاي خاص مراجعه و نسخه را تحويل و در قبال آن به جاي دارو يک سري وسايل ديگر نظير شير خشک، پوشاک بچه و...را تحويل گرفته اند.

سردار کامراني صالح خاطرنشان کرد : در پي اعترافات متهمان و با هماهنگي مقام قضائي، مخفيگاه ديگر متهمان پرونده شناسايي و طي چند عمليات غافلگيرانه هر چهار نفر دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در تحقيقات تکميلي مشخص شد که متهمان با مراجعه به داروخانه‌هاي سطح شهر و تباني با فروشندگان دارو، نسخه‌ها را در قبال دريافت شير خشک، پوشاک بچه و ساير لوازم آرايشي و بهداشتي تحويل داده و مسئولان اين داروخانه‌ها نيز با مراجعه به سازمان تامين اجتماعي و ارائه نسخه‌هاي جعلي مبالغ زيادي از تامين اجتماعي بابت فروش داروهاي گرانقيمت دريافت کرده و داروها را به قيمت آزاد در بازار به فروش مي‌رساندند.

سردار کامراني صالح در پايان با بيان اينکه با اقدامات اطلاعاتي ماموران، پزشکي که مهر وي جعل شده بود نيز شناسايي و مراحل رسيدگي به شکايت وي در دست بررسي است، گفت: هر 6 متهم پرونده به همراه کارکنان داروخانه‌هاي مذکور پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
50هزارتومان جریمه میشند بی سروصدا...بازروز ازنو روزی ازنو /ان داروخانه ها بایدکلامصادره وخودشون هم 101سال زندان /انموقعه به خدا اگرکس بتونه به بیت المال دست درازی کنه...توهمه روزنامه هاهم چاپ بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها