بازدید 4465

دلسوزي مادر براي فرزند ناخلفش

کد خبر: ۵۹۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 01 June 2016
زن سالخورده كه با ضربات چاقوي پسر ناخلفش مجروح و راهي بيمارستان شده بود،‌ وقتي تيم جنايي را مقابل خود ديد، گفت: فرد ناشناسي او را زخمي كرده است! پيرزن تا آن زمان نمي‌دانست كه پسر ناخلفش خواهر خود را هم به قتل رسانده است.

به گزارش جوان، ساعت 21 و 30 دقيقه شامگاه دوشنبه، قاضي احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل تهران از يك حادثه خونين در خانه‌اي سه طبقه حوالي خيابان آيت با خبر و به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد. محل حادثه، خانه‌اي قديمي بود و حادثه خونين در طبقه دوم آن رقم خورده بود.

 خيلي زود مشخص شد كه مرد 55 ساله بعد از قتل خواهر 56 ساله و مجروح كردن مادر سالخورده‌اش با ضربات چاقو از محل گريخته است.

برادر مقتول كه پليس را از ماجرا باخبر كرده بود، گفت: ساختمان متعلق به پدر و مادرم است. برادرم شاهرخ كه اين حادثه را رقم زده در طبقه اول زندگي مي‌كند و پدر و مادرم هم ساكن طبقه دوم هستند و طبقه سوم هم خالي است. ساعتي قبل بود كه خواهرم - مقتول - تماس گرفت و گفت برادرم شاهرخ كه از بيماري رواني رنج مي‌برد، قرص‌هايش را مصرف نكرده و مادرمان را اذيت مي‌كند. از آنجا كه پدرم به باغمان در بومهن رفته بود، خيلي زود خودم را به خانه رساندم. وقتي رسيدم، ابتدا زنگ زدم اما كسي در را باز نكرد بنابراين با كليد يدكي كه داشتم وارد شدم. وقتي به طبقه اول رفتم در بسته بود. چندبار در زدم تا اينكه شاهرخ در را باز كرد و بدون اينكه چيزي بگويد به سرعت خانه را ترك كرد. چند بار مادر و خواهرم را صدا زدم، اما كسي جواب نداد. به طبقه دوم كه رفتم جسد بي‌جان خواهرم و پيكر نيمه جان مادرم را ديدم. خيلي زود به پليس و امدادگران خبر دادم. حالا خواهرم فوت شده و مادرم در بيمارستان بستري است.

وقتي كه بازپرس براي تحقيق از زن سالخورده در بيمارستان حاضر شد، پيرزن نمي‌دانست كه دخترش با ضربات چاقوي برادر كشته شده است. او براي نجات پسرش گفت: من در خانه بودم كه فرد غريبه‌اي وارد شد و من را زخمي كرد! زن سالخورده وقتي متوجه شد كه دخترش در جريان حادثه فوت شده است، گفت: شاهرخ از مدتي قبل به بيماري رواني مبتلا شده است و همواره دارو مصرف مي‌كند. ساعتي قبل شروع به پرخاشگري كرد به خاطر همين به دخترم كه نزديكي خانه‌مان زندگي مي‌كند، زنگ زدم و از او كمك خواستم. وقتي دخترم وارد خانه شد، شاهرخ چاقو را برداشت و ابتدا او و بعد من را هدف قرار داد.

بعد از انجام اولين بررسي‌ها و از آنجا كه احتمال مي‌رفت شاهرخ راهي باغ بومهن شده باشد، كارآگاهان راهي آنجا شدند، اما پدر خانواده گفت كه از شاهرخ خبر ندارد. در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان مخفيگاه شاهرخ را شناسايي و صبح ديروز او را بازداشت كردند. بررسي‌ها به دستور بازپرس در جريان است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان