بازدید 3628
۱

سقوط خونين سارق بدشانس حين دزدي از خانه پاسداران

کد خبر: ۵۹۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 31 May 2016
سارق منازل شمال پايتخت در آخرين سرقت از طبقه سوم منزل سقوط کرد و توسط پليس راهي بيمارستان شد.

به گزارش مردم سالاری، ساعت18:30 بيست و هشتم ارديبهشت ماه در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر اينکه يک نفر سارق در خيابان پاسداران خيابان فرخي يزدي حضور دارد؛ بلافاصله ماموران گشت کلانتري پاسداران در محل حاضر شدند. با حضور ماموران مشاهده شد مرد جواني به صورت خون آلود داخل حياط منزل افتاده و مجروح شده است.

 در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد متهم که «جمشيد» 30ساله نام دارد سارق منزل است که دقايقي قبل با ورود به منزل يکي از شهروندان که يک ساختمان قديمي و خالي از سکنه بود و پس از باز کردن سه عدد سينک دوقلوي دستشويي،هشت عدد رادياتور و هشت عدد پمپ به پشت بام رفته که از طبقه سوم به حياط منزل سقوط کرده و از ناحيه کمر پا و سرو دست مجروح شده است.

سرهنگ رضا صادقي پور رئيس کلانتري 102 پاسداران درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:به دنبال اين موضوع و با توجه به مجروحيت متهم و وخامت حال وي ماموران ضمن هماهنگي با مرکز پيام کلانتري بلافاصله سارق را با اورژانس 115 تحت الحفظ به بيمارستان فيروزگر منتقل کردند. رئيس کلانتري 102 پاسداران خاطر نشان کرد:اموال مکشوفه از سارق به همراه آلات و اداوت سرقت به کلانتري منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کاش همون موقع میمرد. اینا که آدم بشو نیستن. چند ماه دیگه هم آزاد میشن و به دامن امن جامعه بر می گردن :)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی