بازدید 3913
۱

معمای قتل یک زن در پایتخت

کد خبر: ۵۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 31 May 2016
اظهارات شاهد خردسال درخصوص قتل مادرش به بازداشت پدر وی منجر شد.

به گزارش همشهری، شامگاه يكشنبه، مأموران كلانتري مشيريه با قاضي ايلخاني بازپرس جنايي تماس گرفتند و خبر از قتل زني 25ساله در خانه‌اش دادند. جسد قرباني در اتاق خواب افتاده بود و به گفته پزشكي قانوني بر اثر خفگي جان باخته بود. آثار بريدگي روي دست او هم ديده مي‌شد كه كارآگاهان احتمال دادند عامل جنايت براي صحنه‌سازي‌ سعي كرده ماجرا را خودكشي نشان دهد.

مأموران به تحقيق از شوهر قرباني پرداختند. او گفت: همسرم به همراه 2 دختر يك و 3ساله‌ام در خانه بودند و من هم از صبح به محل كارم رفته بودم. وقتي به خانه برگشتم و از بچه‌ها سراغ مادرشان را گرفتم، گفتند كه در اتاق خواب است اما وقتي به آنجا رفتم، متوجه شدم كه همسرم نفس نمي‌كشد و با داد و فرياد همسايه‌ها را خبر كردم. مأموران در مرحله بعدي به تحقيق از دختر 3ساله وي پرداختند. او مدعي شد كه پيش از جنايت فرد ناشناسي به خانه آنها آمده بود و پس از آن پدر و مادرش با هم درگير شده‌اند. پس از درگيري نيز پدرش از خانه بيرون رفته و دوباره برگشته است. در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور بازداشت شوهر وي را به‌عنوان مظنون در جنايت صادر كرد.

او ديروز وقتي به شعبه هشتم دادسراي جنايي منتقل شد و پيش روي قاضي ايلخاني بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفت چنين گفت: من با همسرم هيچ مشكلي نداشتم و نمي‌دانم چه‌كسي او را به قتل رسانده است. همه حرف‌هاي دخترخردسالم داستان خيالي خودش است چون او هميشه خيال پردازي مي‌كند و اين بار هم هرچه گفته ساخته ذهن كودكانه‌اش و خيالي است.
به گزارش همشهري، هم‌اكنون شوهر قرباني با قرار قانوني بازداشت شده و تحقيقات در اين خصوص براي كشف معماي جنايت ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از قدم گفته اند حرف راست رو بايد از بچه شنيد . اله و اعلم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار