بازدید 3765
۵

پدر خانواده هم می رسید او را می کشتیم!

کد خبر: ۵۹۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 31 May 2016
عاملان قتل فجیع مادر و 2 دختر خردسالش صبح روز گذشته در حالی صحنه جنایت هولناک خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد و رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تشریح کردند که مدعی بودند اگر پدر مقتولان در صحنه حادثه حضور می یافت او را هم می کشتیم!!

به گزارش خراسان، ساعت 8 صبح روز گذشته در حالی که تعداد زیادی از اهالی خیابان حر 41 (محل وقوع جنایت) مقابل منزل مقتولان تجمع کرده بودند و بسیاری از آنان نیز از پشت بام ها و یا روی دیوار نظاره گر حضور عاملان این جنایت فجیع بودند متهمان از خودروی پلیس پیاده شدند و کنار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی قرار گرفتند. دقایقی بعد به دستور «قاضی سیدجواد حسینی» بازسازی صحنه قتل در محل وقوع جنایت آغاز شد.

 ابتدا «افشین» یکی از متهمان پرونده مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و گفت: تبرزین را روز حادثه از یک ابزارفروشی خریده بودم من قصد داشتم با مادرم صحبت کنم به همین خاطر هم با دیگر بستگانم در پارک قرار گذاشتم تا آن ها هم همراه من بیایند. او در پاسخ به سوال قاضی ویژه قتل عمد که پرسید «اگر می خواستی با مادرت صحبت کنی پس چرا با تبر و چاقو رفتی؟» فقط سکوت کرد!

گزارش خراسان حاکی است: وی سپس به چگونگی جنایت خود اشاره کرد و ادامه داد: احمد (شوهرخواهرم) ابتدا وارد منزل شد و به ما اطلاع داد که همسر مادرم در خانه نیست. وقتی از وضعیت منزل اطلاع کاملی پیدا کردیم 3 نفری وارد حیاط شدیم. یکی از دخترها در حیاط مشغول بازی بود او را به داخل خانه کشاندیم و من به سراغ مادرم رفتم. ابتدا مشاجره کردیم که من ضربه ای با تبر به پایش زدم ولی وقتی سند منزل را داد دیگر نفهمیدم چند ضربه به سر و صورتش وارد کردم. در این هنگام قاضی حسینی پرسید: اگر پدر خانواده از راه می‌رسید چه می کردید؟ متهم پاسخ داد: او را هم می کشتیم او سپس ادامه داد: بعد از این ماجرا «حمزه» (یکی دیگر از متهمان) 2 دختر خردسال را کشت.

بنابراین گزارش «حمزه» متهم دیگر پرونده نیز در حالی که چاقوی پلاستیکی را در دست گرفته بود مقابل دوربین ایستاد و پس از معرفی خود گفت: وقتی افشین با مادرش درگیر شد من دختر 3 ساله (نجمه) را گرفته بودم او صحنه قتل مادرش را می دید و فریاد می کشید به همین خاطر ابتدا با چوب دستی ضربه ای به سرش زدم و پس از آن هم او را با چاقو کشتم. در این لحظه سهراب که دختر 6 ساله را گرفته بود حالش بد شد و آن دختر را رها کرد من هم او را گرفتم و مانند دختر کوچک تر با چاقو کشتم سپس جسد مادرش را بلند کردیم و پیکر نغمه (دختر 6 ساله) را زیر جسد مادرش انداختم!!

در ادامه بازسازی صحنه قتل احمد نیز گفت: من فقط شرایط را برای ورود دیگر متهمان آماده کردم و در حیاط آن ها را باز گذاشتم اما در قتل نقشی نداشتم. سهراب نیز گفت: من هم که دختر 6 ساله را گرفته بودم در پذیرایی بودم که با دیدن آن صحنه های وحشتناک حالم بد شد و دختر را به حمزه سپردم و خودم به داخل حیاط نزد احمد رفتم.

این گزارش حاکی است: با پایان یافتن بازسازی صحنه جنایت و در حالی که بنرهای تقدیر از کارآگاهان پلیس آگاهی و قاضی ویژه قتل عمد در محل وقوع حادثه خودنمایی می کرد متهمان با صدور قرار قانونی از سوی قاضی حسینی روانه زندان شدند.

قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه بازسازی صحنه قتل ضمن قدردانی از راهنمایی ها و دستورات ویژه دادستان مشهد گفت: با تاکیدات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی این پرونده جنایی با سرعت و دقت خاصی در دادسرا در حال رسیدگی است و طی چند روز آینده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال خواهد شد.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز که در محل بازسازی صحنه قتل حضور داشت درباره جزئیات دستگیری متهمان گفت:اگرچه این پرونده دارای پیچیدگی های خاصی بود و متهمان طوری صحنه را ساخته بودند که پدر خانواده به عنوان مظنون دستگیر شود اما کارآگاهان تنها طی چند ساعت و پس از مشورت های تخصصی با قاضی ویژه قتل عمد به «احمد» که بعد از وقوع جنایت در محل حضور داشت مظنون شدند و این گونه دیگر متهمان نیز به دام افتادند.

سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: «حمزه» آخرین متهم نیز در 3 کیلومتری مرزهای شرقی و در حالی که قصد فرار داشت با شلیک چندین گلوله هوایی در محاصره پلیس قرار گرفت و به دام افتاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
خدا لعنتشون کنه دست داعش از پشت بستن خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کی قرار این همه کثافت کاری بندگانت تموم بشه شیطون یه چیزی میدونست جلو پای ما زانو نزد خودت بدادمون برس
بهشت زير پاى مادران مى باشد ؛ اين پسر يا ديوانه ويا معتاد است ؛ خدايا پناه بر تو
روايتىاز مولاى متقيان كه مى فرمايند : " الحقو سيفو لا ينبو " حق شمشيريست كه كند نمى شود. جنايت كاران هميشه مسئول اعمال كثيف خود هستند ؛ جوان تو چطور توانستى مادرت را بكشى ؟ جواب اخرت خودت رو چطور ميدهى ؟
با دو شماره خلاص
این خون آشام ها و بی معرفت ها که اصلا بویی از انسانیت نبرده اند قصاص کنید که این خانواده بخصوص دختر بجه های بسیار مظلوم و بی گناه را اینگونه به قتل رساندند که واقعا تاسف بار است !!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر