بازدید 2636
۲

مدرس قلابی دستگیر شد

کد خبر: ۵۹۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 29 May 2016
مدرس قلابی دانشگاه که با جعل مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه پیام نور تدریس می‌کرد در البرز بازداشت شد.

به گزارش جام جم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: این فرد با هویت «ن. ر» 43 ساله پس از ارائه مدارک به عنوان مدرس دانشگاه پیام نور هشتگرد استان البرز مشغول بکار می شود.

محمد قیومی افزود: در ادامه وی به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد دعوت می‌شود اما پس از گذشت یک ترم، واحد دانشگاهی مربوطه به دلیل تردید در مدرک، از دانشگاه شریف درباره اصالت آن استعلام می‌کند.

وی افزود: دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد اضافه کرد: پس از درخواست استعلام واحد، دانشگاه شریف اعلام می‌کند که فردی با مشخصات گفته شده در آن دانشگاه پرونده تحصیلی ندارد و مدرک ارائه شده جعلی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز ادامه داد: متهم پس از دستگیری ، جعل مدرک را پذیرفت و اعلام داشت به دلیل تسلط کافی در فیزیک و نیاز مالی، اقدام به جعل مدرک کرده است و با ارائه کپی مدرک جعلی به واحد پیام نور هشتگرد، تدریس فیزیک را آغاز کرد و سپس به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد وارد شد.

این مقام قضایی گفت: این فرد که دارای مدرک دیپلم است، اکنون پرونده قضایی وی برای رسیدگی به شعبه دوم دادیاری نظرآباد ارسال شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خب این بنده خدا که با مدرک دیپلم شهامت داشته میرفته دانشگاه تدریس میکرده که شاید بعضی اساتید بقدر اون توانائی نداشته باشند ولی جعل مدرک کار درستی نبوده
واقعا بايد به او مدال داد ؛ چطور دانشجويان متوجه نشدند ؟ فقط از نظر جعل مدرك محاكمه مى شود ؛
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر