بازدید 3130

دختران فراري طعمه زورگيران بودند

کد خبر: ۵۹۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 28 May 2016
مرد معتاد كه با همدستي داماد خانواده و دختران فراري در پوشش مسافربر دست به سرقت‌هاي سريالي زده بودند، سرانجام به دام پليس افتادند.

به گزارش جوان، عصر روز يازدهم ارديبهشت ماه امسال دختر جواني سراسيمه به اداره پليس رفت و از دو مرد و يك زن زورگير در پوشش مسافركشي شكايت كرد.

وي گفت: ساعتي قبل از محل كارم خارج شدم و براي رفتن به خانه‌ام منتظر تاكسي بودم كه پرايد سفيدرنگي در حالي كه علاوه بر راننده يك مرد در صندلي جلو و يك زن جوان هم در صندلي عقب نشسته بود، كنارم توقف كرد. من فكر كردم زن و مرد مسافر هستند به همين دليل اعتماد كردم و سوار خودرو شدم.

هنوز مسافتي را طي نكرده بوديم كه متوجه شدم راننده مسيرش را تغيير داد. وقتي اعتراض كردم ناگهان مرد قوي هيكل از صندلي جلو چاقويي از جيبش بيرون آورد و تهديد كرد حركتي نكنم. در حالي كه به شدت ترسيده بودم، زن جوان كيفم را كه تلفن همراه و مقداري پول در آن بود، همراه لپ‌تاپم به زور از من گرفت. من از ترس جانم به آنها اعتراضي نكردم تا اينكه راننده در خيابان خلوتي توقف كرد و مرا از داخل خودرو به داخل خيابان پرتاب كردند و از محل گريختند.

با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي علي وسيله ايردموسي بازپرس دادسراي ناحيه 34 براي شناسايي زورگيران خشن در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفت.
‌مأموران بعد از تحقیق مرد 30 ساله‌ای به نام ارسلان را بازداشت کردند. ‌متهم در بازجويي به 30‌فقره زورگيري اعتراف كرد.

وي گفت: من و دامادمان ابراهيم هر دو معتاد به مواد مخدر هستيم. مدتي است در پوشش مسافركشي از شهروندان زورگيري مي‌كنيم. براي اينكه مسافران به ما شك نكنند از دختران فراري و معتاد استفاده مي‌كنيم و آنها را در صندلي عقب خودرو سوار مي‌كنيم تا زنان به ما اعتماد كنند و سوار شوند. وي در ادامه گفت: بعضي روز‌ها كه دختر فراري پيدا نمي‌كنيم براي اجراي نقشه‌مان از خواهرم كه زن ابراهيم است براي زورگيري استفاده مي‌كنيم.

مأموران پس از اين، دو همدست متهم را بازداشت كردند. دو متهم در بازجويي‌ها حرف‌هاي ارسلان را تأييد كردند. تحقيقات از متهمان به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي ادامه دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل