بازدید 7290
۳

بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در خرداد

کد خبر: ۵۹۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 25 May 2016
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بخشیده شدن جرایم دیرکرد پرداخت تخلفات رانندگی تا پایان سال ۹۴ خبرداد و گفت: این بخشودگی فقط شامل دیرکرد شده و اصل جریمه را رانندگان متخلف باید بپردازند.

به گزارش فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، به بحث بخشیده شدن جرایم دیرکرد تخلفات رانندگی پرداخت و اظهار داشت: برای بخشیده شدن جرائم دیرکرد تخلفات رانندگی تا پایان سال 94 تمهیدات لازم اندیشیده شده و به محض اینکه این مصوبه ابلاغ شود، اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: دیرکرد جرایم شامل تخلفاتی است که به صورت تسلیمی یا الصاقی صادر می‌شود یا بعضاً جریمه‌هایی که راننده از دریافت برگه آن خودداری کرده است.

وی افزود: جرایمی که بعد از 60 روز پرداخت نشوند نیز 2 برابر می‌شود و جرایمی که از طریق پلیس به اطلاع شهروندان برسد و نسبت به پرداخت آن اقدام نکنند نیز شامل دیرکرد خواهد شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور اعلام کرد: بخشودگی جرایم فقط شامل دیرکرد جرایم تا پایان سال 94 می‌شود و اصل جریمه باید توسط راننده پرداخت شود.

سردار مهری اعلام کرد: بخشودگی دیرکرد جرایم از همین ماه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از مردم تقاضا کرد نسبت به پیگیری جرایم و تخلفاتی که مرتکب شده‌اند از طریق سامانه اینترنتی Rahvar120.ir مطلع شده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وی افزود: هموطنان می‌توانند به صورت انتخابی جرایم را پرداخت کنند چرا که شاید توان پرداخت یکجای جرایم را نداشته و به صورت چند مرحله‌ای آنها با تسویه کنند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: سامانه 1101202020 می‌تواند میزان جرایم رانندگی را به اطلاع شهروندان برساند همچنین با مراجعه به مراکز پلیس+10 می‌توان از میزان جرایم رانندگی اطلاع یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جرایم دیر کرد مانند جریمه دیر کرد بانکها باید حرام باشد.
درودبرشماخداخیرتون بده ترابخدافکری هم برای جریمه بیمه شخص ثالث خودروهابکنیداین بیمه خیلی ظلم درحق مردم میکنه ازمردم بزورمیگیره وبه کارمندانش حقوقهای چندده میلیونی میده خداراخوش نمیادحداقل دیرکردجرایم بیمه را ببخشیدتاکسانیکه مشکل مالی دارندبتونندخودروهایشان رابیمه کنندممنون میشم
جریمه کنید حقوق نجومی بگیرید.این است واقعیت جامعه ما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها